Moro. Semmoista vaan kyselisin, että tietääkö kukaan mistä saisi tilattua hyvät talvivaatteet liikuntaa varten? Kesällä ja syksyllä tuli hirveästi pyöräiltyä ja käveltyä ja kuntokin oli mitä mainion ja sai painoa pudotettua, mutta talvea vasten rupesi liikkuminen vaan vähentymään mitä kylmempi tuli (vilukissa kun olen). Maha on alkanut taas kasvamaan ja pitäisi itsensä tuonne lenkille saada tai pyöräilemään vaan ei ole sopivia vaatteita oikein. Kesäisin tuli pistettyä lenkille verkkarit, mutta talvea varten ei ole muuta, kuin farkut ja paksut toppahousut mitkä ei oikein sovellu pitkille kävelylenkeillä tai yli 20km pyörälenkeille ja talvitakitkin on sen verran paksuja, että leudommalla säällä alkavat hiostamaan kunnolla.
Hyvät vaatteet talviliikuntaan? Mistä?
1
130
Vastaukset
- kerroksiamonta
Kerrospukeutuminen on avainasemassa. Ensin puetaan hyvä kerrasto, se voi olla osittain silkkiä, jolloin se on lämmin. Tekniset kerrastot vievät iholta kosteutta seuraavaan kerrokseen.
Välikerrasto on lämmin esimerkiksi fleeceä. Se imee kosteutta samalla.
Sitten tulee tarpeesi mukaan tuulenpitävä kerros, joka voi olla myös kevyttoppaa.
Tärkeää on pukea lämmin ja tuulenpitävä pipo, hyvät rukkaset ja lämpimät sukat ja talvijalkineet urheilulajin mukaan. Tekniset sukat ovat hyvät ja niiden lisäksi voi laittaa lämpimät sukat. Sukkavaihtoehtoja on paljon eri tarkoituksiin. Sama pätee käsineisiin. Oikein kovalla pakkasella voi käyttää silkkistä silmät ja suun näkyviin jättävää pääsuojaa. Kauluri kannattaa muistaa myös, vaikka jossain puseroissa on hyvä pystykaulus.
Tilaamalla saat tuotteita monesta paikasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk672208Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921486Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621292Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701281- 1151150
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901000- 69989
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍81886Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise11863