Miten saan egyptiläisen kaverini suomeen?

Ermo_Pyllypää123

Mulla olis kaveri egyptistä ja en tiedä miten näitä hakemuksia hoidetaan ja mitä liitteitä siihen tarvitaan?? pitääkö mun lähettää hakemukset suoraan kaverille vai pitääkö lähettää suomen edustustolle? kaverini on kristitty ja hän haluaa tulla suomeen vierailemaan.. olemme ns. hyviä ystäviä ja tulemme toimeen todella hyvin. vaatiiko hakemukset kutsujalta henkilökohtaisia tietoja ja kuvia? entä mitä kutsuttavan tulee kirjoittaa? Voitteko neuvoa myös mitä teen sen jälkeen kun olen kirjoittanut hakemukset ja sen liitteet?

7

324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1917

On parempi että sinälähdet sinne. Sinä pääset vielä takaisin Suomeen mutta jos epuktin poika tulee Suomeen se ei enää lähde Epyktiin.

• eiolehelppoa

Jos tämä alkuperäinen kysymys ei ole trolli niin voin kertoa että että lähetät hänelle kutsuviisumin jonka hän toimittaa itse Kairon suurlähetystöön. Viisumissa tulee olla sun omat henkilötiedot ja allekirjoitus sekä mikä teidän välinen juttu on ja missä kaverisi aikoo asua tuona aikana kun vierailee Suomessa. Kuka kustantaa hänen matkansa sekä oleskelunsa kuluineen täällä. Sitten on hänen vuoronsa esittää tiettyjä dokumentteja itsestään ja pitää olla rahaa senverran että pystyy maksamaan itse matkansa ja oleskelunsa. Ei ole helppoa saada viisumia Suomeen sieltä, omalla kohdallani tuli hylky rahanpuutteen vuoksi. Tunsin miehen ajalta jolloin hän oli Suomessa. Takaisin ei pääse ennenkö on riittävästi rahaa tilillä.

• Kiitos asiallisesta vastauksesta.

• Huijausta

Joko on pyytänyt rahaa tämä tuttu?

• ei oo pyytäny.. jos hän pyytäis, katkaisen välit välittömästi

• rohkeuttakehiin

Tapasin somen kautta ihanan egyptiläisen miehen, joka asunut 30v länsimaissa. Rakastuimme vaan ei saanut työviisumia suomeen. Hän oli palkannut henkilön ja hankkinut toimitilan egyptissä haluten luokseni suomeen töitä tekemään. Sanoi epäämisen jälk ettei ole mitään haluja enää tulla suomeen. Rakkautemme on vahva ja matkustan ens kuussa turistina hänen luokseen ja pyrin vakuuttamaan suomen hyvyydestä vaikka iso shokki oli !
      Oisko kellään tippejä miten cairossa? on käymätön maa.

• Raaka-_-Watson

No Suomessa harvemmin kaivataan kamelin kusettajia, siksi ei lohjennut maleskekulupaa.
        Kairo, kuten se suomeksi kirjoitetaan, on tyypillinen muslimi helvetti mutta jos pukeudut mustaan jätesäkkiin niin ehkä eivät sinua raiskaa.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 530
      8408
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3632
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1975
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      157
      1113
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      746
    6. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      702
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      28
      653
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      59
      639
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      617
    10. Yllätyspaljastuksia uudesta Maajussille morsian -kaudesta! Vappu Pimiä sometti, myös MTV3:lta infoa

No nyt on uusiakin tuulia Maajussille morsian -ohjelmassa. Kuka mahtaa olla tämä tuttu kasvo, joka jo toistamiseen lähte
      Maajussille morsian
      5
      579
    Aihe