Olit tienhaara...

lautturivain

Onko elämässänne ollut koskaan hetkiä jolloin olette nähneet elämänne haarautuvan kahdeksi isoksi joen uomaksi?

Tajusin juuri että olin sellaisessa eikä valinta ollut minun käsissäni kumpaan haaraan ajaudun.

Se oli maailma kaiketi joka erotti meidät ja sen ihmiset, ei meidän tunteet tai näin ainakin kuvittelen tai haluan kuvitella.

Toinen joen uoma näytti hyvin mutkikkaalta ja koskiselta, mutta silti mietin tässä virran viedessä eteenpäin että mitä kaikkea menetinkään.

Noh, olen ollut näissä ennenkin, yritin ohjata minkä pystyin, mutta päädyin lopulta tähän suuntaan.

14

384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pippelillä_heilunut

Jos virheen tekee ja valitsee petoksen tien niin ei varmaan ole yllätävää että toinen ei takaisin halua. Miettisit vähän noita tekojasi ennen kuin teet!

• jos_yhteyttä_odottelee

Ei kukaan nainen soittele takaisin, jos ukko pettänyt. Sehän on ihan selvää. Mitä nämä ukot kuvittelee?

• lautturivain

Anteeks, mut ketään ei ole petetty.

• kukaaneiuskotota
        lautturivain kirjoitti:

Anteeks, mut ketään ei ole petetty.

Selvästi on! Mene nyt jakamaan siit lisäää sitä kikkeliä joka ei osaa housuis pysyyy! Tee se mitä osaat parhaiten! Nai reikii, mut älä odota parisuhdetta kenenkään kaa. Ei kikkelimiehiä sellaiseen ole tarkoitettu

• OhikuIkija

Trollit haluavat tuhlata AP:n aikaa pätemällä. *taputtaa käsiään erittäin hitaasti*

• Ei. En ole koskaan kokenut olleeni näin selkeässä valintatilanteessa.
      Ennemminkin olen kokenut, että elämä on rajannut tietyt mahdollisuudet pois,
      epäonnistumisten, ja sattumusten kautta. (Tarkoitan edellisessä lähinnä ihmissuhteita.)

Olen uskovana (ev.-lut.kristitty) rukoillut, että se tapahtuisi, mikä on omaksi ja kanssaihmisteni parhaaksi. Jälkeen päin ajateltuna juuri näin on tapahtunut.
      Elämä tai (pikemminkin Jumala) on tuonut luokseni, ja vienyt luotani ihmisiä.
      Näkemykseni mukaan, omilla PONNISTUKSILLA ei ole mitään merkitystä, ellei
      Jumala niitä siunaa.

• oletoivaltanut

Suuren asian. Näin minäkin sen uskon, että mikään ei tapahdu
        sattumalta. Onneksi meitä ohjaa korkeampi voima.
        siihen luottaen saa olla päivistään onnellinen.

• Eppujamukaillen

Joskus miettiny samaa...että miksi toiset tahtoo joen toiselle puolen ja jotkut tahtoo siksi lautturiksi. Mut en koe itseäni uhriksi.

• mutkia_matkassa

Useastikin. Ja siksi uskallan väittää, että se helpommalta alussa näyttävä polkukin voi muuttua mutkan takana tosi töyssyiseksi ja vaaralliseksi, vaikkei siellä tienhaarassa seisoessaan sitä arvaisi.

Siten "suo siellä, vetelä täällä".

• Ahdingossaeläen

Kyllä olin ja valitsin ihan itse. Kumma ettei se kaikille sopinut. Mitä vääntöä halusi olla ystävä. Kauan se otti ennenkuin eroon pääsin. Tämän kun naiset ymmärtäväisivät ettei suhteen jälkeen mies pysty olemaan ystävä. Sievästi yritin irti päästä monta kk piti seinää vasten. Näin sen että kostaa halusi ja pitää yhteyksiä. En tiedä loppujen lopuksi mikä se syy oli kun rauhaan jätti. Kiitos ja kumarrus naiselle joka vihdoin älysi.

• Ilooliminunpuolellani

Eipä kestä.

• elämä_vie

Kyyneleet valuivat silmistäni, kun luin kirjoitusta. Itse aivan samassa tilanteessa. Ihmettelin monta kuukautta ympärilläni tapahtuvia asioita, mitenkään en pystynyt niitä estämään, päinvastoin, mitä enemmän yritin estää, sitä pahemmaksi tilanne meni.

Toivon sydämestäni, että toinen osapuoli olisi yrittänyt kuunnella mitä sanoin ja kuuntelisi vieläkin. Ei halua kuunnella.

Silloin kun kohtasimme, tulimme toistemme elämään kun kumpikin tarvitsi ihmistä tukemaan elämäntilanteessaan. Nyt vain on uskottava, että emme voineet asioille näköjään mitään. Voi kun olisimme voineet.

Toivon hänelle kaikkea hyvää. Tulen muistamaan aikaamme tärkeänä sydämeni suojissa.

• Tuli mieleen että olenkohan antanut omalla itsekkäällä käytökselläni kuvan että en kuuntele enkä halua ja että jään roikkumaan, no eiköhän se ihminen huomaa etten roiku kun vaan käyttäydyn ja näytän sen oikeasti

• päivän.neuvo

Ohjaahan rannalle ja kävele sinne toisen joen luo ja kokeile uudestaan.

Joskus pitää vain käydä mutkan kautta kokeilemassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      26
      2686
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      24
      2042
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      111
      1548
    4. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      76
      1309
    5. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1208
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      138
      1166
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1016
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      944
    9. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      891
    10. Oletko joskus lähestynyt jotakin

väärällä identiteetillä? Miksi?
      Ikävä
      102
      877
    Aihe