Mikään ei satu niin paljon kuin se,

Sattuukuukaudestatoiseen

että ihmisellä, johon on palavasti ihastunut ja joka tuntuu maailman täydellisimmältä, on toinen.

20

727

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehestä

Sepä se se on se juttu. Palstoilla ne todelliset kasvot näkyy.

• ettulesaamaan

kun sä et omista sitä toista, vaikka sun omat tuntees olis miten tahansa voimakkaat. Koeta ny painaa pahkaas, sä et vittu omista toista ihmistä!!!!

• Varjopuolensa

Se on merkki siitä että hän ei välitä yhtä paljon kuin sinä välität hänestä. Silloin on syytä miettiä vakavasti jatkatko parisuhdetta jossa hän ei ole täysillä mukana. Hän on jo satuttanut sinua ja jos sen hyväksyt hänen on helppoa tehdä se uudelleenkin. Miksi alkaisit hänen kynnysmatoksi?

• yhyyy

noo, entäs jos olet ehtinyt jo seurustella sen kanssa ja saat sitten pakit ja sen jälkeen sillä on toinen?

• vapaalintuoon

mulla ei ole ketään toista :)

• Tajuutsähä

Ei mullakaan :)

• LiianLoukattuna

Itsellä samanlainen tilanne. Ihminen kerta toisensa jälkeen valehtelee ja vehtaa muiden naisten kanssa, syynsä siihen saa oletukset että minä jaan itseäni.
      Loukkaa minua omien mielikuvitustuotteiden takia. Hän on yksinkertaisesti valehdellut, halveerannut,jakanut itseään ja satuttanut jatkuvasti.

Olen niin kyllästynyt etten usko hänen milloinkaan muuttavan nöyryyttävää ja loukkaavaa käytöstään muuksi. Hän todennäkäisesti pettää suhteissaan samantein kun luulee jostain että sillä toisella on joku tai turhautuu kun ei saa mielestään tarpeeksi huomioo.

En näe sellaisella mitään toivoa onnistua.. Parempi todeta se heti alussa ja jättää leikki kesken, kun selvästi se käytös on jatkuvaa...

• Anonyymi

Täällä palstalla vehtaa vai missä? Mitä tarkoitat noilla mielikuvitustuotteilla?

• LiianLoukattuna
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä palstalla vehtaa vai missä? Mitä tarkoitat noilla mielikuvitustuotteilla?

In real life. Hän ei ole valmis parisuhteeseen. Kaikki merkit siihen viittaa että hän kaipaa vapaata seksiä ja vaihtelua naisissa. Näin on paras. Parisuhde valmiudet hänellä ei vielä ole. On miehiä jotka eivät pysty parisuhteisiin koska seksivietti liian suuri ja sen laukaisee pitä pienin pettymys. Omaa impulsiivista käytösmallia ei osta hallita vaan lähdetään sitten hakeen vierasta pillua.

Hän vaikuttaa juurikin tällaiselta mieheltä joka ei kykene parisuhteisiin. Hän on seikkailija joka kuuluu vapaaksi jotta saa harjoittaa vapaasti vaihtelevaa seksiä vaihtelevien kumppanien kanssa

Hän ei ole valmis ehkä koskaan sitoutuneeseen, rehelliseen, avoimeen toista kunnioittavaan suhteeseen

• LiianLoukattuna kirjoitti:

In real life. Hän ei ole valmis parisuhteeseen. Kaikki merkit siihen viittaa että hän kaipaa vapaata seksiä ja vaihtelua naisissa. Näin on paras. Parisuhde valmiudet hänellä ei vielä ole. On miehiä jotka eivät pysty parisuhteisiin koska seksivietti liian suuri ja sen laukaisee pitä pienin pettymys. Omaa impulsiivista käytösmallia ei osta hallita vaan lähdetään sitten hakeen vierasta pillua.

Hän vaikuttaa juurikin tällaiselta mieheltä joka ei kykene parisuhteisiin. Hän on seikkailija joka kuuluu vapaaksi jotta saa harjoittaa vapaasti vaihtelevaa seksiä vaihtelevien kumppanien kanssa

Hän ei ole valmis ehkä koskaan sitoutuneeseen, rehelliseen, avoimeen toista kunnioittavaan suhteeseen

Hän todennäkäisesti pettää suhteissaan samantein kun luulee jostain että sillä toisella on joku"

VASTAAN:
        Mies siis olettaa, että muutkin ihmiset käyttäytyvät yhtä "halvasti" kuin hän itse. Niinhän se usein on. (Olettaa muiden toimivan samoin, kuin itse toimii.)

Taannoin uutisoitiin näyttävästi erään julkkismiehen pettämisistä.
        Minä kuvittelin, että hän nyt on vaan vaatteet yllä vähän halaillut tai
        flirttaillut sanallisesti jonkun naisen kanssa. Ja vaimo on MILTEI TURHAAN MUSTASUKKAINEN. Olin aivan ällikällä lyöty, kun paljastui, että ko. mies on
        ihan tosissaan pettänyt.

• Nothing.Else.Matters

Mikään ei oo niin varmaa kuin epätietoisuus. Jos olisin mies varma sun tunteista niin sanoisin suoraan että vaihtoon menossa tää nykyinen.

• Lohduttavaa

Miksi et kysy häneltä?

• Nothing.Else.Matters
        Lohduttavaa kirjoitti:

Miksi et kysy häneltä?

Pelkään että kanssakäyminen muuttuisi jatkossa kiusalliseksi jos olenkin vaan kuvitellut kaiken.

• Lohduttavaa

Voin näin miehenä sanoa, että hänellä on kaikki syyt peittää tunteensa, jos tietää, että olet varattu (pl. pelimiehet). Joten kaikki langat on käsissäsi, oli se sitten varattuna tehty kahvikutsu tai ero ja sen saattaminen miehen tietoisuuteen. Suosittelen jälkimmäistä.

• Nothing.Else.Matters
        Lohduttavaa kirjoitti:

Voin näin miehenä sanoa, että hänellä on kaikki syyt peittää tunteensa, jos tietää, että olet varattu (pl. pelimiehet). Joten kaikki langat on käsissäsi, oli se sitten varattuna tehty kahvikutsu tai ero ja sen saattaminen miehen tietoisuuteen. Suosittelen jälkimmäistä.

Uskon joo sen ja pelimies ei ole kyseessä. Oon koittanut lähentyä varovasti häntä, sitä mukaa kun omat tunteet ovat selkiytyneet, toivonut että hän huomaisi. Tässä nyt on aika monta muuttujaa jotka tätä hommaa vaikeuttaa.

• Lohduttavaa

Haluatko kertoa, miten olet yrittänyt lähentyä? Haluaisin uskoa, että minun hän ajatteli laillasi, että oikeasti olisi halunnutkin jotain. Muussa tapauksessa lähentyminen ja kiinnostuksen ruokkiminen näyttäytyy vain tunneälyn puutteelta, ettei osaa asettua toisen asemaan ja ymmärrä, miten toiseen (kuten ap:een) tällaiset tilanteet sattuvat.

• Nothing.Else.Matters
        Lohduttavaa kirjoitti:

Haluatko kertoa, miten olet yrittänyt lähentyä? Haluaisin uskoa, että minun hän ajatteli laillasi, että oikeasti olisi halunnutkin jotain. Muussa tapauksessa lähentyminen ja kiinnostuksen ruokkiminen näyttäytyy vain tunneälyn puutteelta, ettei osaa asettua toisen asemaan ja ymmärrä, miten toiseen (kuten ap:een) tällaiset tilanteet sattuvat.

Pitänyt enemmän yhteyttä, lähinnä kai sitä se on ollut. Mutta niistä isoista asioista puhuminen ei oikein kovin helposti niiden muuttujien takia aina onnistu, tai sit menee pupu pöksyyn kun olis tilaisuus...

• kysynpäsvain

Tietääkö hän tunteistasi??? Nimittäin minullakin menisi vaihtoon heti jos tietäisin vaikka saattaapi tää loppua muutenkin.

• Sattuukuukaudestatoiseen

Luulisin, että tietää. En vain ole varma, tietääkö hän, kuinka voimakkaita ne ovat... Enkä ole varma, millaisen käsityksen hän on loppujen lopuksi saanut tunteistani ja ajatuksistani. Aloittaja on muuten nainen, kun tuolla ylempänä kirjoitettiin niin paljon miehille.

En vain oikein voi tunteilleni mitään. :(

• Tällöin ei auta muu kuin yrittää keksiä itselleen jotakin
      muuta tekemistä tai ajateltavaa.
      Jos ALOITTAJA sattuisit olemaan mies,
      niin eivätkös miehet olet "mestareita" keksimään
      uusia harrasteita tai töitä,
      jotta unohtavat turhan ihastumisensa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      26
      2886
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      25
      2058
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      112
      1568
    4. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      76
      1329
    5. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1288
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      138
      1196
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1036
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      954
    9. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      911
    10. Oletko joskus lähestynyt jotakin

väärällä identiteetillä? Miksi?
      Ikävä
      102
      892
    Aihe