a. rakastatko minua
b. rakastelisitko minua
c. ikävöitkö minua
d. miten usein päivässä ikävöit minua
e. oletko ikinä kyynelehtinyt vuokseni
f. minne veiit minut lomalle
g. unelmoitko minusta vilej seksiuni
h. olenko sinun unelmien täyttymys
i. ostaisitko minulle alusvaatteita ja timantteja
kohtelisitko minua aina kuin kukkaa kämmenellä
vaivutko epätoioon jso et kuule minusta hetkeen
voisitko kuvitella eläväsi loppuelämän ilman minua
olenko ihaninta mit elämässäsi on ikin ollut
ja hauskinta, kauneisnta ja parasta
kiihotanko minä sinut tajuttomuuteen saakka
rakastatako minua kuolemaan saakka
vastaa hyvä mies
20
484
Vastaukset
- naisiakatson
Mä en oo kiinnostunut miehistä vähääkään. Yök!
- eikukaaenäärakastaketää
puhuttiinkin täällä sun vierailun syystä eli ikävöinnin kohteestasi
- Olentavis
En halua nähdä ped tai inhottavia sex juttuja. Okey sitten ei mitään . Olen luullut muuta.
- luulluvaikuullu
onko ped bed vai pesofiili?
- miss.you.so
Kaikkiin vastaan kyllä!
- Eeräsnainen
Onpas jännä aloitus...
"Vastaapervo" lol
Mitä sä oiken ite ajattelet siitä miehestä ku noin rohkeesti kyselet? - vastaapauudwstaan
öö ei niin voi tehdä, kahteen kysymykswwn joutuu vastaa muun sanan ja yhteen jos vastaa kyllä on tosi loukkaavaa
- NyrkkiNiilo
Minua kutsutaan ykkösnyrkiksi, mutta totuus on se, rttä minulla on A- ja B nyrkki. A nyrkkiä käytän tavalliseen nyrkkinaintiin ja B nyrkki sopii perseeseen.
- täältäajatusta
A.<3
B. YES.
C. Jovain.
D.useasti
E.olen.
F. ;))
G.Kaksi kertaa unessa.
H. Ihastuttava.
I. Jos maksat ;) - perapeevo
ite oon vähän swnsuellimpi ja tykkään hitaista hyväilyistä,ja hemkisen ja dyysisen yhteyden löytämisestä jolloin orgasmeja saa ilman kosketustakin
- josoothän
niin joo mut en ostele mitään ennen kuin on rahaa jonka saaminen tuottaa mulle suuria haasteita. mutta vaikutat pyyntöinesi miellyttävän tyttömäiseltä nyt mutta pervoo en ymmärrä mistä se tulee.
"miellyttävän tyttömäisestä" = miellyttävän tyhmältä, vähän YKSINKERTAISELTA?
Sellaiselta, jota VANHEMPI mies voi mukavasti sumuttaa ja ohjailla?
Timantit (joita koruissani on tasan yksi, pieni) tai alusvaatteet eivät tee parisuhteesta onnellista. Niiden ostaja voi pettää, olla fyysisesti väkivaltainen,
henkisesti liian hallitseva ja kontrolloiva, kohdella lemmikkieläimiä tai naisen sukulaisia huonosti jne.- ed--------
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
"miellyttävän tyttömäisestä" = miellyttävän tyhmältä, vähän YKSINKERTAISELTA?
Sellaiselta, jota VANHEMPI mies voi mukavasti sumuttaa ja ohjailla?
Timantit (joita koruissani on tasan yksi, pieni) tai alusvaatteet eivät tee parisuhteesta onnellista. Niiden ostaja voi pettää, olla fyysisesti väkivaltainen,
henkisesti liian hallitseva ja kontrolloiva, kohdella lemmikkieläimiä tai naisen sukulaisia huonosti jne.ei ollut mulle kai kylläkään tää aloitus johon vastasin ton. arvostan kyllä paljon älykkyyttä naisessa ja sitä ettei välttämättä olis kokoajan vaatimassa jotain mutta toisaalta en tiedä ymmärräntäisinkö itseäni sitten kuitenkaan aina. tuossakin esim kun tuodaan niin paljon mietittyjä asioita esiin välillä tuntuu että asiat voisivat olla vain helpompia kun olis perinteisemmät mies-nais asetelmat. eikä tyttömäisyys todellakaan tarkoita tyhmyyttä. eikä mieskään sillon ois mikään älykömpi vaan kumpikin ehkä enemmän vaistojen varassa elävämpi. mutta sanon siis siksi että kun oma tilanne on sellainen ettei yleensä ymmärrä tarpeeks.
- mieluitentimangejakin
se oli nimimerkki vaan kun joku poti panna, mutta sori vaan en huoli mitään rutiköyhää. ainakin hepeneitä on osttava.
- sittenenmä
ylempi ainakaan voi olla se oikea sulle jos olisit hän.
- minneveisit
joo no toi f vastaus häiritsee myös, mikswt voi laittaa vastausta vaa lapswlliswn hymiön?
- teeäldeeär
En jaksanut lukea. Onko tämä paha?
Aloittaja kirjoitit: "ostaisitko minulle alusvaatteita ja timantteja..."
VASTAAN: Olen nainen, mutten voi olla vastaamatta. Eikös jokainen voi ostaa alusvaatteensa itse? Tulee sopivankokoiset ja oikeasta materiaalista tehdyt, jos esimerkiksi on herkkä iho.
Mitä taas timantteihin tulee, niin mihin niitä tarvitaan? Kulutetaan hirveitä summia koruihin, joista vasta läheltä näkee arvon. Timanteista ei ole mitään käytännön hyötyä. Ne eivät lämmitä talvella, kuten toppavaatteet. Ne eivät hoida ihoa kuten voiteet. Ne eivät ole elimistölle välttämättömiä, kuten jotkin kivennäis
-ja hivenaineet. Niitä ei voi syödä nälkäänsä. Ne eivät auta pysymään nuorekkaana.
Vai OLIKO ALOITTAJAN AJATUKSENA, ETTÄ TIMANTIT SÄILYTTÄVÄT ARVONSA, JA
NE VOI MYYDÄ, JOS RAHAPULA ISKEE(?)...lisään.
Tietysti jos ap:n rakas on hyvin varakas, niin kalliitkin korut ovat oiva lahja.
Mutta ei köyhän tai keskituloisen miehen kannata maksaa itseään kipeäksi
jonkin kalliin korun takia.
Linnan itsenäisyyspäivän vastaanotolla (6.12.2016) rouva Jenni Haukiolla oli
upea Sibelius monumenttia kuvaava kultainen kaulakoru, joka oli suunniteltu
Suomen 100-vuotisen itsenäisyyden kunniaksi.
Kaikki TV:n katsojat varmaan huomasivat tämän Monument-korun,
minun ohellani. (Kotisohvalta ihailin muutoinkin presidentin rouvan tyylikkyyttä.)
No laitetaan nyt huvikseen, siis siinä tapauksessa että meistä ois tullu jotain että toteutumattomaan vastaan kuitenkin
a. Olen rakastunut mutta en voi sanoa että rakastan vielä, varmasti rakastaisin jos saisin mahdollisuuden olla kanssasi
b. Aivan varmasti jos mahdollisuus suotais, ei ois pelkkää omien halujen tyydytystä vaan hitaasti ensin esileikistä rakasteluun jossa tuijottaisimme toisiamme silmiin samalla ja minulle riittäisi se näky että näkisin kuinka saisin sinut täydellisesti syttymään
c. Vaikka päästin irti ajatuksesta ja iskostin ajatuksen että meistä ei mitään tule niin ikävöin todellakin, muutenkin kun olet ihana persoona, varmaan loppuikäni vielä vähäsen ainakin ikävöin
d. Kun näin tuore tapaus kuitenkin niin lähes joka päivä käyt mielessäni ja usein ikävöin, näkemisesi saa minut jaksamaan vaikeillakin hetkillä ja jo ajatus sinusta tuo hymyn kasvoilleni
e. Kun huomasin tunteeni sinua kohtaan itkin sellaset pari kuukautta lähes joka päivä ja varsinkin illalla, kaupassakin pari kertaa tuli itku jos sattui vaikak rakkaus biisi soimaan radiosta taikka jos näin onnellisen parin yhdessä
f. Sitähän ei voi tietää, jos olisi jotain tullut niin joko johonkin päin suomea kesällä tai johonkin euroopan kaupunkiin
g. Vaikka tunteeni ovat enemmän romanttisia niin on muutama villi seksiunelma käynyt mielessä myös
h. Kyllä olet jo se että tapasin sinut on täyttänyt unelmiani koska tiedän nyt että noin ihania naisia on olemassa
i. Alusvaatteita kyllä, timantteihin tuskin olisi varaa mutta jos vaatisit niin osatisin ja vaikkapa säästäisin rahaa niihin timantteihin
En varmaan aina kohtelisi kuin kukkaa kämmenellä mutta siihen pyrkisin
En oikeastaan enää tai no en kyllä ole vapaa-ajallani kuullut sinusta mitään mutta ajatus että taas näen sinut niin huhuhuh
Pakkohan se on koska jossain vaiheessa tiemme varmaan eroavat kokonaan ellei meistä sitten tule ystäviä
Olet yksi ihanimmista asioista, vain yksi nainen ennen sinua on saanut minut syttymään samalla tavalla jos sekään yhtä paljon, en vaihtaisi sinuun tutustumista pois
Kyllä hauskinta, kauneinta, parasta
Kiihotat
Tuohon on mahdoton vastata, pysyisin vierelläsi aina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262886Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee252058Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1121568- 761329
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71288Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381196- 641036
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10954Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70911- 102892