Rosalla oli jo uusi mies katsottuna

näinnykyään

64

835

4Äänestä

Vastaukset 64

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Feministillä olikin jo mies varalla ihan samalla tavalla kuin kaikilla muillakin naisilla.

• 12plus3

Tuossa sen taas näkee että Suomessa miehiä on huomattavasti enemmän kuin naisia

• 122122121

Jotenkin ilmeisesti Simosta yritettiin tehdä syntipukkia väitetyillä toisilla naisilla, oliko homma toisinpäin? Eihän viikossa aleta seurustelemaan!

• 208

Kuka ja missä yritti Simosta syntipukkia tehdä?
        Itse en ole nähnyt tuollaisia väitteitä muualla, kuin tällä palstalla, kun ätmit iloitsivat Simolla varmaan olevan muita (Roosaa nuorempia) naisia.

• Palstan-Rumin-Mies

Näinhän se aina menee. Mitä olen tuttujen ja kavereiden eroja seurannut sivusta niin naisilla on heti seuraavalla viikolla erosta jo uus mies kierroksessa kun taas ukot elävät osa pitkäänkin yksinäistä elämää. Komeimmat tosin pysyvät uuden kumppanin kilvassa suht samassa tahdissa kuin naisetkin.

• Naisasialooser1

Niinhän se KT-miehellä menee, jos nainen jättää, niin uuden saamiseen voi mennä vuosia. Sempä takia moni KT-mieskin suorittaa itsemurhan kun ero tulee, varsinkin kun sen naisen saamiseksi on aikoinaan joutunut tekemään hirmuisen työn.

• SeOnKunniasRatkaisu

Itsemurhassa mitään vikaa ole!

• Tuollaista Se BonoBonojen Elämä Just On.. ;D

• Rose_91

Tosin mehän emme tiedä kaikkea tästä tilanteesta. Toki jos on niin, että nainen on ensin pettänyt toisen kanssa ja sitten lähtee tämän matkaan niin halpamaistahan se on. Mutta emme me voi oikeastaan tietää missä vaiheessa mikäkin on tapahtunut. Itse jotenkin ajattelisin, että eropäätös on todennäköisesti tehty jonkun aikaa ennen kuin siitä aletaan julistaa mediassa. Tuntuisi jotenkin oudolta, että erosta alettaisiin heti eropäivänä antaa tietoa lehdistölle. Siinä mielessä on mahdollista, että petosta ei ole tapahtunut.

• Rose_91 kirjoitti:

Tosin mehän emme tiedä kaikkea tästä tilanteesta. Toki jos on niin, että nainen on ensin pettänyt toisen kanssa ja sitten lähtee tämän matkaan niin halpamaistahan se on. Mutta emme me voi oikeastaan tietää missä vaiheessa mikäkin on tapahtunut. Itse jotenkin ajattelisin, että eropäätös on todennäköisesti tehty jonkun aikaa ennen kuin siitä aletaan julistaa mediassa. Tuntuisi jotenkin oudolta, että erosta alettaisiin heti eropäivänä antaa tietoa lehdistölle. Siinä mielessä on mahdollista, että petosta ei ole tapahtunut.

Tarkoitan Kyllä tuolla BonoBonoilulla paljon muutakin.. Kuten Esmes. vaikka ihan "vaan" helposti ja kevyesti suhteesta suhteeseen hyppimistä.. ;P

• Mitä vikaa siinä on? Mun piti ihan googlata mikä tuo BonoBono on, eli bonobo:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Bonobo

Bonobo on kongonsimpanssi tai kääpiösimpanssi. Ihan yhtälailla ihmisillä on korostunut seksuaalisuus verrattuna tavallisiin simpansseihin, joten voit vaikka käyttää jatkossa termiä "ihminen" tai "ihmistely" kun sua inhottaa toisten sekistä nauttiminen. Ihminen on eläin himoineen siinä kuin simpanssikin.

Mua jaksaa aina vaan ihmetyttää tuo ahdistuksesi ja halveksuntasi toisten seksuaalisuutta kohtaan. Ei seksuaalisesti aktiiviset ihmiset ole millään tavalla huonompia kuin seksuaalisesti rajoittuneet.

• eilienevaikeaa

Luultavasti Simppalin TV:stä tuttuna julkimona, löytää nopeasti uuden naisen

• enusko_

Simo on nössö silmälaseineen

• Laastariahaavoille

Löysi laastarin.

• 44677

Luultavasti oli löytynyt kauan ennen eroa

• Tommoset vähän meinaa sitä että uutta suhdetta on lämmitelty vanhan suhteen aikana. :D

• 141

Tuohan miehille tyypillistä käytöstä.
        Roosa on näköjään ottanut tasa-arvon haltuun silläkin saralla.

• 141 kirjoitti:

Tyypillistä käytöstä BonoBonoille.. Sukupuolesta riippumatta.. Naisissa löytyy vähintään yhtä paljon näitä, kuin miehistäkin.. ;P

• 141 kirjoitti:

No miten niin? :D

Kävikö sun sulhos vieraissa?

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

Tyypillistä käytöstä BonoBonoille.. Sukupuolesta riippumatta.. Naisissa löytyy vähintään yhtä paljon näitä, kuin miehistäkin.. ;P

Se on BonoBo.. :D

• Eräkettu kirjoitti:

Se on BonoBo.. :D

No niin on.. Mutta BonoBono kuulostaa paremmalta.. ;D

.. Vai oletko eri mieltä?.. Noh, toki se hieman vääristää asiaa.. Mut Oisko BonoBo`no parempi tjmv.?.. ;D

• 141
        Eräkettu kirjoitti:

No miten niin? :D

Kävikö sun sulhos vieraissa?

Mitä olen tuttavien touhuja seurannut (ja julkkisten myös) niin miehille tyypillistä käytöstä tuo näyttäis olevan.

• 141 kirjoitti:

Mitä olen tuttavien touhuja seurannut (ja julkkisten myös) niin miehille tyypillistä käytöstä tuo näyttäis olevan.

Niin no naisilla on sellanen kyky että he eivät huomaa omaa käytöstään... Nostavat siltikkin kauhean äläkän kun heidän mies pelehtii muiden naisten kanssa.

• ks.yllä

BonoBono saa kirjoittaa, mutta EdgeEdge poistetaan sääntöjen vastaisena. :D

• ks.yllä kirjoitti:

BonoBono saa kirjoittaa, mutta EdgeEdge poistetaan sääntöjen vastaisena. :D

Eikö ookki hauskaa. :D

• 141
        Eräkettu kirjoitti:

Niin no naisilla on sellanen kyky että he eivät huomaa omaa käytöstään... Nostavat siltikkin kauhean äläkän kun heidän mies pelehtii muiden naisten kanssa.

Ai sun muijas kävi iteki vieraissa, ja suuttui sun käynneistä?

• 141 kirjoitti:

Ai sun muijas kävi iteki vieraissa, ja suuttui sun käynneistä?

Ei mulla ole muijaa...

On vaan tullu todistettua tällästä käytöstä naisilta..

• Maailma.on.ihmeellinen

Miten tommonen nainen voi kelvata jollekin?

• helgamies_

eihän tuo uusi mies ole muutenkaan ihan täysjärkisen maineessa.

• samaapaskaa
        helgamies_ kirjoitti:

eihän tuo uusi mies ole muutenkaan ihan täysjärkisen maineessa.

Eikös se ole vihersuvakki kuten rosakin

• MATkukkarossa

Ai mutta eikös palstamiesten markkina-arvoteorian mukaan Rosa ole vanha haaska, jota ei kukaan halua?

• niinpä_

Rosan uusi mies on varmaan kuurosokea.

• csccxcxcxccxcxccx

Voi olla myös hajuaistirajoitteinen?

• Tästähän laitoinkin jo oman avauksen aiemmin:

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14688574/suominaisten-rehelliset-erot

Olisihan kyllä mielenkiintoista jos se olisikin Simo joka olisi "yllättäen" löytänyt uuden rakkaan, kuinkahan paljon sitten olisi annassa tilitystä miesten petollisuudesta? Simohan tuossa kyllä loppupelissä on nettovoittaja että eipä sillä, on varmaan tyyytyväinen kun pääsi roiskeläppähaisulista eroon.

• 56544565

Koko miessukupuoli ja Simo olisi hirtetty munista kattoon.

Naisilla on eri juttu kun Simo ei ole osannut ottaa hänen tunteitaan huomioon yms

• helgamies_

Ei voi sanoa että on heti uusi mies.. Kysessähän on mitä ilmeisimmin moniajo, jossa on nautittu useammasta miehestä;)

• Palstan-Rumin-Mies
        helgamies_ kirjoitti:

Ei voi sanoa että on heti uusi mies.. Kysessähän on mitä ilmeisimmin moniajo, jossa on nautittu useammasta miehestä;)

Ja taas kerran ylläpito voisi valaista mitä väärää kommentoin viestissäni? Tämä ei mene enään sääntöjen mukaan vaan minun vainoamiseksi. Nyt lasken aikaa kuinka kauan tämä viesti saa täällä olla ennen poistamista.

• helgamies_
        Palstan-Rumin-Mies kirjoitti:

Ja taas kerran ylläpito voisi valaista mitä väärää kommentoin viestissäni? Tämä ei mene enään sääntöjen mukaan vaan minun vainoamiseksi. Nyt lasken aikaa kuinka kauan tämä viesti saa täällä olla ennen poistamista.

Ei siinä sinun viestissä ollut mitään erityistä mielestäni, jotta pitäisi poistaa.

• dfhdfg

Noin ne on menneet jo kauan aikaa. Elämä on lyhyt ja jokainen, joka kykenee, toimii sen mukaan.

• Kiltti-ja-kunnollinen

Naisen ei tarvii olla koskaan yksin. Nainen saa aina miehen ja rakkautta koska naisilla on aina valinnan vapaus.

• MATkukkarossa

Eiköhän suurin osa parisuhteista olekin onnettomia suurimman osan aikaa. Ihmiset ovat niissä siksi, kun pitää näyttää että saa jonkun ja koska siitä hyötyy taloudellisesti.

• naistenmetkut

Varmasti jakanut pillua tuolle uudelle äijälle jo pitkän aikaan.

• hc-ytmel

Juuri tuollaisia KAIKKI naiset AINA ovat.

• Mietinpä.vain

Vieläköhän sen vittu haisee hyvälle vai joko lienee tullut mukaan vieno hapansilakan aromi?

• 918

Meinaakko, että Simo olis sellaisen aromin istuttanut?

• KasaKiviäKiinnosti

No eikös se ole hyvä asia? Juuri uusi parisuhde auttaa pääsemään entisestä maksimaalisen nopeasti irti =)

• Luin joskus tuon Murajan kirjoittaman kirjan Sotilaana Afganistanissa. Oli ollut siellä tiedotusupseerina

Päälimmäisenä jäänyt siitä mieleen Murajan ylimielinen asenne muita kohtaan. Oli mielestään muita suomalaissotilaita viisaampi, paremmat arvot omaava, sivistyneempi yms. kaikkea mahdollista paskaa.

• 456777

Eli tyypillinen YTM. Ylimieliset saa aina

• 456777 kirjoitti:

Eli tyypillinen YTM. Ylimieliset saa aina

YTM omissa piireissään. Sopivasti ylimielisyyttä "sivistymättömiä juntteja" sekä persuja kohtaan ja feministien perseennuolemista voi toimia tavoitteen saavuttamisessa.

• JossainMuualla

No siinä on vakka kantensa valinnut.

Totta totisesti.

• En kyllä ymmärrä miksi joku alkaa parisuhteeseen feministin kanssa.

Nussia voi mutta sen jälkeen heitetään feministi mäkeen. :D

Varmaan tulee nillitystä että hänet on raiskattu ja tulee poliisiasia. :D

• cxcxcxcxxccxc

Miksi nussia feministiä kun maailma on täynnä naisia? Varsinkin kun feministit eivät noin keskimäärin edusta sitä suurinta naiskauneutta.

• cxcxcxcxxccxc kirjoitti:

Miksi nussia feministiä kun maailma on täynnä naisia? Varsinkin kun feministit eivät noin keskimäärin edusta sitä suurinta naiskauneutta.

Feministit/lesbot saattavat olla hetkellisesti haluttavia kumppaneita.

• Uhhuhu

Saako Simppa sovitella aisurin viittaa harteilleen?

• simojutunvoittaja

Tuomas vei Simolta naisen. Minä olisin kyllä Simona kiitollinen että vei femakon pois

• Onokokokok

Miten kukaan mies voi olla minuuttia kauempaa sen akan kanssa.

• huh.hah.hei.jaa

Kestääköhän Murajan hermot uusperheen arkea? Hän on maineeltaan hieman...nooh, epävakaa.

Odotettavissa jännittäviä käänteitä tässä romanssissa, kunhan sanon!

Simolle toivotan onnea!

• hauskanmiehenmaine

Simolla ei liene pulaa lohduttajista. Kun menee baariin Tampereella, saa työnnellä ruminpia lohtua tyrkyttäviä pois.

• Minä kuvittelen, että tuossa on kaksi aikuista ihmistä ja vanhempaa lopettaneet parisuhteensa jo aikaa sitten, mutta päättäneet asua lapsensa kanssa yhdessä kunnes jomman kumman elämäntilanne muuttuu siinä määrin, ettei se yhdessä asuminen ole enää mielekästä kenellekään osapuolelle.

• helgamies_

Nainen on kiimavittunsa viemä, joten juuri näin se menee.

• papukaijaolet

Sinä vaan hoet tota yhtä ja samaa

• 19.11

Hiukan on samat mietteet olleet mun mielessäni, lukiessani noita eräitäkin Rosan lausuntoja yhdestä jos toisestakin asiasta... ei ole voinut siltä ajatukselta välttyä.

Mutt nyt Rosa iski näppinsä mämmiin, siinä missä Simo kelpasi Rosalle "oksaksi" ~ epäilen suuresti "oksan" osassa nyt olevan Rosan! Mutt niin tai näin....
        Vaan itsepä asiansa tietävät ja toisiaan saavat sietää... vaan saattaa tässä nykyisessä suhteessa vielä olla ahdasta.
        Viisainta mitä Rosa on pitkästä aikaa tehnyt; oli palata lapsuudenkotiinsa... isovanhemmista on kasvavalle lapsenlapselle aina arvokasta tukea ja turvaa.

• eijkiinnostajulkimot

Mikä ihmeen julkkisjuorupalsta tästä on tullut

• Ainahan tämä on ollut. Mikä sen enempää voisi miestä kiinnostaa kuin toisten päättyneet parisuhteet.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      106
      1414
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      817
    3. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      54
      706
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      701
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      124
      634
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      32
      568
    7. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      198
      538
    8. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      536
    9. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      32
      534
    10. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      61
      530
    Aihe