Moi kaikille! Muistakaa, että Suomessa myytävissä elintarvikkeissa saa olla 0,9% geenimuunneltua kasvista ja/tai lihaa, ilman että sitä täytyy ilmoittaa tuoteselosteessa.
Lisäksi monet isot lihatalot Suomessa syöttää porsaille/sioille ja siipikarjalle pelkkää geenimuunneltua rehua (yleensä geenimuunneltua soijaa). Näin on tehty kaikessa hiljaisuudessa nyt muutaman vuoden ajan. Se on lain mukaan sallittua, mutta eipä siitä ole paljon huudeltu! :P
Ja muistakaa myös, että aspartaami on sallittujen lisäaineiden listalla, se aiheuttaa syöpää ja vahingoittaa hermostoa. Samoin glukoosi-fruktoosisiirappi on sallittu, sillä on selkeästi osoitettu yhteys ylipainon kertymiseen. Näitä on esim. monissa "terveys"- ja "kevyt"-tuotteissa.
Ruokakaupassa käyminen on äänestämistä.
Ei mulla muuta tällä kertaa, hyvää jatkoa kaikille! :)
GMO lautasellasi, sori..!
Lippe_nääs
0
159
Luetuimmat keskustelut
- 1761540
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.99748En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483