1. 40 -v lapseton normaalipainoinen nainen. Akateeminen koulutus ja "luuloissa" itsestään sen vuoksi.
2. 25 -v kolmen lapsen yh -äiti, normaalipainoinen, ensimmäisen asteen ammatillinen koulutus, joka jäänyt kesken aikoinaan kun tuli äidksi viimeisen lukuvuoden aikana. Mukana tulisi paitsi lapset jotka kaikki villejä poikia, myös lasten isät, joita vaikkapa kaksi kappaletta joista toinen "jännähkö" kantis ja toinen mamu.
Jos nämä olisivat ainoat naiset maailmassa, joihin juuri sinä voisit tyhjentää kassisi, kumman valitsisit, vai jäisitkö neitseeksi?
Valitse kahdesta huonosta vähemmän huono
19
341
Vastaukset 19
- heteromies
2 vaihtoehto, mut vaan yhesti.
- Ätmi-dilemma
Niin minäkin tekisin, vaikka vähän mietityttää jos sillä vanhemmalla olisi tiukempi tavara, kun ei ole synnyttänyt. Jos vain yhden kerran pääsisi koittamaan, niin ehkä haluaisi sitten saada "tuntumaa" kunnolla. Panisi pimeässä, niin ehkä kurttuisuus ei haittaisi silloin. Ja toisaalta välillä on somessa jaettu synnyttäneiden naisten vartaloiden kuvia. Sellaisetkin naiset, jotka näyttää vaatteet päällä hyvältä, saattaa olla kamalan näköisiä alasti. Ruttuinen ja löysä maha ja roikkuvat tyhjät rinnat.
- Rejkcnsjkdjknjsdfsdf
3. World of Tanks
Valitsen sinut.- Ätmi-dilemma
En ole homo.
- Fewfsdklfsdjkdfsnjksdf
No älä sitten pelaa telatykillä.
- peruS_James_Jussi
Vaihtoehto 3. joku omaa sukupuolta oleva. Akaton, ikuinen poikamies, maahanmuuttokriittinen, alkoholisti, perSu, ei kaihda sikaa, rakastaa sikaa, yhtyy sian kanssa muslimeja vastaa, antaa sian naida itseään perseeseen, ottaa sialta poskeen, ei valitse kumpaakaan mainitsemaasi.
- super-atm_
Kyllä minäkin tuon vaihtoehdon otan mieluummin kuin suomiämmiä.
- heleppokyssä
Ensimmäinen. Mulla ei ole "luuloja" ihmisistä heidän koulutuksensa perusteella. Mutta lähempänä hän on minua kuin minä tuota ensimmäistä.
- Ihme.juttu
En käsitä miksi naiset pitävät koulutusta parinvalinnan kriteerinä.
Kertooko se ulkonäöstä tai luonteesta? Niinpä, se ei kerro naisesta mitään jolla olisi miehelle merkitystä.- NäinMeillä
"En käsitä miksi naiset pitävät koulutusta parinvalinnan kriteerinä."
Jos nainen mainitsee oman koulutustasonsa, se ei automaattisesti tarkoita että nainen pitää koulutusta oman parinvalintansa kriteerina. Hän vain haluaa säästää vaivaa niiltä miehiltä joita ei syystä tai toisesta koulutettu nainen viehätä.
- kiltti-ja-kelvoton
Ensimmäinen ehdottomasti. Yh ei ole edes vaihtoehto.
- 1223132312123
Helppo valinta, ykkönen. Tulot jonkunlaiset edes ja aikaa myös minulle. Luultavasti myös vähän täyspäisempi, lapsettomuuteen voi olla monta syytä.
2: Joudut ainakin osittain elättämään kolmea lasta. Lapset aina ykkösenä (miten kuuluukin olla!), usein myös exät menevät sinun edelle. Impulssikontrollissa ehkä jotain pientä häikkää ja luultavasti kaikki lapsivapaa aika, jota onneksi on vähän, menee tuhannen tuiterissa "tyttöjen illassa".
Kerran kuussa pääset nopeasti nusauttamaa tätä kolmen lapsen mukulakehoista raatoa, silloinkin nuorimmainen alkaa huutaa kesken jotain ja hommat loppuu kuin seinään.... - Kiltti-ja-kunnollinen
Naiset luulee itsestään liikoja
En tyhjentäisi kassejani kumpaankaan. Käyttäisin ehdottomasti kumia.
- normi-ktm
JA VARSINKIN TUON 1. KANSSA !
Mutta valinta olisi ehdottomasti 1. , vaihtoehto 2. eli YH-on kuin syöpä jota ei tahtoisi kukaan ristikseen. - hyper-ytm
Syytä onkin stopata kumiin epäkelpo isäaines.
- jlkhlklkhk
normi-ktm kirjoitti:
JA VARSINKIN TUON 1. KANSSA !
Mutta valinta olisi ehdottomasti 1. , vaihtoehto 2. eli YH-on kuin syöpä jota ei tahtoisi kukaan ristikseen.Miksi vaihtoehdon nro. 1 kanssa käyttäisit kumia? Tuon ikäinen lapseton nainen on luultavasti omasta halustaan lapseton, eikä haluaisi niitä sinunkaan kanssasi. Yh taas voisi yrittää huijata sinut laumansa elättäjä-aisuriksi sillä, että tulisi "vahingossa" raskaaksi. Tai sitten olisi ylipäänsä "huoleton" noiden ehkäisy -asioiden suhteen, kun olisi jo noin monta lasta nuorella iällä. Tuo yhäri olisi myös ikänsä puolesta siinä hedelmällisimmässä vaiheessa, joten raskaaksi tulo olisi hänelle helppoa. Kurppaikäinen nainen ei välttämättä tulisi raskaaksi, vaikka kieroilisikin selän takana ja yrittäisi sitä jättämällä pillerit pois.
Vai onko pelkonasi sukupuolitaudit? Luulen että korkeasti koulutettu lapseton kurppa on jakanut vähemmän, koska on sen tapainen nainen, että varmaan lähes kukaan ei ole ollut "tarpeeksi hyvä" saamaan hänen torttuaan. Lisäksi on todennäköisesti huolehtinut myös sukupuolitautien ehkäisystä samalla, kun raskaaksi tulemisen ehkäisystäkin. Taas "hupsista keikkaa - vahingossa" raskaaksi tulevat naiset, jotka joutuu jättämään koulunsakin kesken kun alkaa junioria pukkaamaan, on melkoisia lorttoja ja jakaneet paljon ja antaneet panna paljaalla. Tuon kakkos vaihtoehdon kaltainen nainen on luultavasti vielä pyörinyt kaiken maailman jännä-ähkijöiden kullikaruselleissa.
- NiiinSeOn
1. tietysti. 2. on huomattu kelpaamattomaksi useiden miesten toimesta. Ja kyllä se ihana mamuisä, jolle piti tehdä lapsi, mutta on äkkiä häipynyt, on on täysin mahdoton ajatus. Sarjasuhteilijat yleensäkin ällöttävät.
Ykkönen saattaa olla vielä ihan hyväkroppainen kun ei ole synnyttänyt ja kun sillä ei ole toiselle miehelle tehtyjä lapsia rasitteena niin ilman muuta se sitten.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1091461Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91817- 54716
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35711Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja141680Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat37581Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔40551Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö203551- 61540
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32536