Natriumnitriitti E250 ja -nitraatti E251

Täysliha

Heippa kaikille! Natriumnitriitin/nitraatin tiedetään aiheuttavan syöpää koe-eläimille. Sitä käytetään makkaroissa ja leikkeleissä. E-koodit ovat E250 ja E251. Ostaako itselle (ja lapsille?) makkaraa vai kyljystä, hmm..

http://partner.ttl.fi/ova/natnit.html

Ei mulla muuta tällä kertaa, hyvää kevättä kaikille! :)

4

1803

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teurasjätenugetti

      Kyllä ja eläinten lihan syönti aiheuttaa syöpää jokatapauksessa. On siinä sitten lisäaineita tai ei.

      Punainen liha, siipikarja, kala. Kaikki lihat ovat syövän aiheuttamaa eläinproteiiniä ja eläinrasvaa täynnä.

    • LaadukastaLihaa

      En syö makkaroita, mutta lihaa toki syön kohtuudella, sillä se on terveellistä!
      Sitä vastoin vegaaniset lihankorvikkeet aiheuttavat syöpää, koska niiden valmistusmetodi on teollinen.

      Suvussamme ei ole vegaaneja, eikä syöpäsairaita sillä olemme olleet aina tarkkoja siitä, mitä pistämme suuhumme. Ruuan täytyy ensisijaisesti olla luonnonmukaista ja lisäaineetonta, eikä sitä ole käsitelty teollisesti.

      terveellistä ruokaa ei ole mifut, tofut, härkikset, quarnit, nyhtökaurat eikä kasvimaidot!!!!!

      • lihan_syönti_tappaa

        Täyttä hölynpölyä koko sonta.

        Teollisesti geenimuunnellulla rehulla kasvatetut ja teollisesti vankeudessa kasvatettut elukat muka terveellistä syötävää.

        Kissan ja koiran liha on sopivaa ravintoa lihansyöjä wannabeille. On luomua ja lähiruokaa.

        Mifu on muuten maidosta tehtyä paskaa, eli siinäpä sinun tietämyksesi taas.


    • LaadukastaLihaa

      Täälläpä on luuta luutinut! Et sitten lihan-syönti-tappaa kestänyt palautetta siitä, että kirjoitin lihankorvikkeista, jota mifukin on. :D
      Siinäpä sinun tietämyksesi!
      Lihan korvikkeiden syönti tappaa!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1549
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1166
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      1002
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      186
      875
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 60
      658
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      32
      630
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      624
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      77
      568
    Aihe