Heippa kaikille! Natriumnitriitin/nitraatin tiedetään aiheuttavan syöpää koe-eläimille. Sitä käytetään makkaroissa ja leikkeleissä. E-koodit ovat E250 ja E251. Ostaako itselle (ja lapsille?) makkaraa vai kyljystä, hmm..
http://partner.ttl.fi/ova/natnit.html
Ei mulla muuta tällä kertaa, hyvää kevättä kaikille! :)
Natriumnitriitti E250 ja -nitraatti E251
4
1803
Vastaukset
- teurasjätenugetti
Kyllä ja eläinten lihan syönti aiheuttaa syöpää jokatapauksessa. On siinä sitten lisäaineita tai ei.
Punainen liha, siipikarja, kala. Kaikki lihat ovat syövän aiheuttamaa eläinproteiiniä ja eläinrasvaa täynnä. - LaadukastaLihaa
En syö makkaroita, mutta lihaa toki syön kohtuudella, sillä se on terveellistä!
Sitä vastoin vegaaniset lihankorvikkeet aiheuttavat syöpää, koska niiden valmistusmetodi on teollinen.
Suvussamme ei ole vegaaneja, eikä syöpäsairaita sillä olemme olleet aina tarkkoja siitä, mitä pistämme suuhumme. Ruuan täytyy ensisijaisesti olla luonnonmukaista ja lisäaineetonta, eikä sitä ole käsitelty teollisesti.
terveellistä ruokaa ei ole mifut, tofut, härkikset, quarnit, nyhtökaurat eikä kasvimaidot!!!!!- lihan_syönti_tappaa
Täyttä hölynpölyä koko sonta.
Teollisesti geenimuunnellulla rehulla kasvatetut ja teollisesti vankeudessa kasvatettut elukat muka terveellistä syötävää.
Kissan ja koiran liha on sopivaa ravintoa lihansyöjä wannabeille. On luomua ja lähiruokaa.
Mifu on muuten maidosta tehtyä paskaa, eli siinäpä sinun tietämyksesi taas.
- LaadukastaLihaa
Täälläpä on luuta luutinut! Et sitten lihan-syönti-tappaa kestänyt palautetta siitä, että kirjoitin lihankorvikkeista, jota mifukin on. :D
Siinäpä sinun tietämyksesi!
Lihan korvikkeiden syönti tappaa!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711549
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361166- 491002
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html186875- 39769
- 49740
- 60658
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244532630- 119624
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp77568