Miten tätä elämää eletään?

Nuoruusvuodet

Itse olen kasvanut ulos nuoruuden kuoresta. Aikuisuus on käsillä. Haluan kertoa, jos joku haluaa lukea. Olin arka ja puhdasmoraalinen nuori, tosin kävin discoissa kuitenkaan en dokannut tai sekstaillut.
15-vuotiaana, kun seksuaalisuus heräsi vastakkaista sukupuolta kohtaan tukahdutin sen, koska pelkäsin sairastavani leukemiaa ja siten kuoleman kautta pettäväni seurustelu kumppanin.
Lukioaikana minulla oli kaikki taakat harteilla. Seksuaalisen identiteetin epävarmuus, ydinsodan pelko,omat koulumenestyksen korkeat vaatimukset, kykenemättömyys puhua mistään vaikeista asioista ym.
Sitten sairastuin vaikeaan psyykkiseen sairauteen lukion silloisen viimeisen luokan syksyllä.
Onnekseni olin tullut uskoon ennen sairastumista, muuten en varmasti olisi enää elossa.
Kyselin siellä sairaalakierteen uumenissa sairaalapastorilta, "miten tätä elämää eletään?" Vastauksen löysin omaan kyselyyni Raamatusta, kristittyjen Pyhästä Kirjasta.
Psykiatrisen sairaanhoidon vuosia kestävä kierre loppui sitten aikanaan. Ehkä puolison löytyminen ja avioituminen oli se tärkeä niitti tässä asiassa.

3

399

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elämää eletään omalla tavalla, kaikki erilailla. Tärkeintä on kuitenkin elää hyvin, nautiskellen.

• asdasdfsdfsdfvdsf

No sullahao sitten asiat keveästi ja elämä lempii silkkitöppösin

• bdndslsll9

Niin, kyllähän se usko taivaaseen kuoleman jälkeen antaa syyn elää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      86
      1363
    2. 72
      1204
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      79
      1071
    4. 95
      889
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      861
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      30
      790
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      767
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      78
      708
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      693
    10. 44
      622
    Aihe