Minulla on hämärä muisto siitä että Viren voitti 1976 juoksemalla kovaa. En muista mitään että Kuussa olisi käyty.
Tartten jotain selvennystä pliis. Olivatko Virenin 1976 juoksut todellisia, mutta sitä aikaisemmat kuulennot eivät todella tapahtuneet.
Selventävä kattaus kiireesti.
Olivatko kuulennot todellisia?
3
75
Vastaukset
Katso vaikka tästä valmista kattausta: http://www.tekniikkatalous.fi/tekniikka/metalli/2012-04-28/40-vuoden-takainen-Neuvostoliiton-avaruusmysteeri-paljastui-3309084.html
Viestistäsi taisi selvitä, että nykyihmisten, varsinkin nuorten historiattomuus ja itsekeskeisyys tekee kaikesta, mitä ei ole itse kokenut, heille epätodellisen ja epäilyttävän tuntuista. Minäkään en muista syntymääni edeltävistä vuosimiljardeista mitään. Eihän silloin ole voinut ollakaan eikä tapahtuakaan mitään? Joskus vain tuntuu siltä, vaikka olenkin historiaihmisiä..- Näin_on_käynyt
Tähän on tultu, kun sekä historiasta että totuudesta on tullut subjektiivisia.
- gggfdh
Mitä sanoisi tähän Valtaoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448921
- 785442
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383914Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543282- 463181
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273155- 412266
- 341902
- 2091747