Ensimmäinen kerta on silloin kun hän muuttuu näkymättömäksi miesten silmissä.
Nainen kuolee elämänsä aikana kaksi kertaa
34
598
Vastaukset
- MissRuma
Koska olen ollut koko pienen ikäni täysin yhdentekevä miehille, en voi koskaan kuolla kahdesti, ihanaa :)
- Naisasialooser1
Tuo onkin teidän syntymärumien naisten etu. Muista vittuilla nuorena kauniille kavereillesi siitä, että he ovat menettäneet kaiken ja ovat sinun tasollasi. Se on heille kova paikka tuo elämän välikuolema.
- MissRuma
Naisasialooser1 kirjoitti:
Tuo onkin teidän syntymärumien naisten etu. Muista vittuilla nuorena kauniille kavereillesi siitä, että he ovat menettäneet kaiken ja ovat sinun tasollasi. Se on heille kova paikka tuo elämän välikuolema.
Minulla ei ole kavereita, vain hyvänpäivän nettituttuja :)
Siinä vaiheessa kun muut miehet kiinnittävät naiseen vähemmän huomiota, niin NAL ja muut ätmit ottavat hänet huomionsa kohteeksi. Naisilla on näin ikuinen elämä.
- Kurppanakivaa
Näin se näyttää olevan kiinnostus on jatkuvaa ,kiitos nal.
- noloahantuo
Olisit edes keksinyt tuon ajatuksen itse, mutta varastit sen toiselta kirjoittajalta. Noloa.
- Naisasialooser1
En varastanut vaan kohteliaasti lainasin, se kun oli niin pirun hyvin sanottu. Tosin nolottaa kyllä kun en itse sitä keksinyt. Pitää alkaa viljellä tuota livessäkin.
Joko muuten olet ensimmäisen välikuolemasi kokenut elämässäsi? - hölmöt
Naisasialooser1 kirjoitti:
En varastanut vaan kohteliaasti lainasin, se kun oli niin pirun hyvin sanottu. Tosin nolottaa kyllä kun en itse sitä keksinyt. Pitää alkaa viljellä tuota livessäkin.
Joko muuten olet ensimmäisen välikuolemasi kokenut elämässäsi?Joo, useankin olen kokenut. Kas kun päiväunia otan, silloin kun voin. Meillä päiväunia kutsutaan välikuolemaksi :))
- kiittäenkuittaan
Tämähän on ihan helmee. Mä ainakin koen monen monta pientä kuolemaa elämäni aikana: joka kerta, kun saan sen ihanan orgasmin oman ainoan rakkaan mieheni kanssa. Ei mulle kyllä nuo kaksi kuolemaa mitenkään riittäisi!!
Ei välttämättä, jos ei miesten huomiota ole koskaan kaivannutkaan. Luulen, että enemmän koskee niitä naisia, joille miehen hurmaaminen on elämäntehtävä ja naiseuden tärkeimpiä asioita (kannatteleva voima). Toisin kuin niillä joille noilla asioilla ei juurikaan ole merkitystä, eivätkä ainakaan ole tärkeysjärjestyksessä mitenkään etusijalla.
Tiedän, että meissä naisissa on monenlaisia tallaajia.- skgjapigjawpijga
Luulen, että nuo miehen hurmaamista elämäntehtävänään pitävät naiset ovat enemmänkin mielikuvitusta tai sitten ihan käytännön sanelema juttu maissa, jossa naisen asema on hyvin heikko.
skgjapigjawpijga kirjoitti:
Luulen, että nuo miehen hurmaamista elämäntehtävänään pitävät naiset ovat enemmänkin mielikuvitusta tai sitten ihan käytännön sanelema juttu maissa, jossa naisen asema on hyvin heikko.
Joo ja ns. vamppien juttuja. Siivellä elämään pyrkivät ja siitä nauttivat lukisin tuohon "mielikuvitus" porukkaan kuuluviksi. Joille siis on erityisen tärkeää hurmata mies päästäkseen kiinni parempaan elämään. Tai ne joille miehen hurmaaminen on itsetunnon pönkitystä.
- slgkapsogjaljgopajrp
zönggö kirjoitti:
Joo ja ns. vamppien juttuja. Siivellä elämään pyrkivät ja siitä nauttivat lukisin tuohon "mielikuvitus" porukkaan kuuluviksi. Joille siis on erityisen tärkeää hurmata mies päästäkseen kiinni parempaan elämään. Tai ne joille miehen hurmaaminen on itsetunnon pönkitystä.
Niin nuoria naisia, mutta ajattelin vastauksessani, että keski-ikäisenä varmaan tulevat jo realiteetit vastaan niin pahasti, että väkisinkin muuttuu paraskin vamppi, elämä opettaa. Jos keski-ikäinen nainen pitää miehen hurmaamista elämäntehtävänään, niin silloin tulee mieleen nainen, joka on miehestään taloudellisesti ja henkisesti täysin riippuvainen. Voi sellaisia toki olla Suomessakin, mutta kyse on silloin kotkasta, joka luulee asuvansa undulaatin häkissä eli omista henkisistä esteistä.
slgkapsogjaljgopajrp kirjoitti:
Niin nuoria naisia, mutta ajattelin vastauksessani, että keski-ikäisenä varmaan tulevat jo realiteetit vastaan niin pahasti, että väkisinkin muuttuu paraskin vamppi, elämä opettaa. Jos keski-ikäinen nainen pitää miehen hurmaamista elämäntehtävänään, niin silloin tulee mieleen nainen, joka on miehestään taloudellisesti ja henkisesti täysin riippuvainen. Voi sellaisia toki olla Suomessakin, mutta kyse on silloin kotkasta, joka luulee asuvansa undulaatin häkissä eli omista henkisistä esteistä.
No näin juuri. Sinä puit asian tiukemmin sanoin pakettiin, mutta paketti on valmis. :)
- kurppiaeikukaanhalua
Varmaan tarkoitat Kurppia??
- kurpatar
Kurppahan on lintu. Lintuja on sekä uros että naaraspuolisia. On tainnut tuo biologia jäädä opiskelematta. Naapurissa asuu ainakin yksi uroskurppa.
- kdjgalsigjapirwjg
Odotan tuota kokemusta. Voi olla, että se on jo huomaamattani tapahtunut eli minuun kiinnitetään huomiota muista syistä kuin nuorempana. Tai ehkä sen sitten huomaa selvästi, kun se tapahtuu. Ehkä aletaan tyrkkiä, ohitella jonossa, mitä tapahtuukaan, koska täällä välttämättä ei olla peruskohteliaita kaikille.
Eteläisissä maissa avataan ovia vanhoille naisille, heille ollaan kohteliaita herrasmiehiä, kun taas nuoret naiset saavat kestää vihellyksiä, törkeitä kommentteja ja kourimista. Suomessa ei ole ikinä kourittu, mutta siltä varmasti säästyn vanhempanakin, jos tänne jään asumaan eläkeläisenä ;) - mammuko
Näin vanhempana naisena olen kyllä sitä mieltä, että mies ei määritä minun elämää. Olen sitä mieltä, että kun ruuhkavuodet on eletty, naisella alkaa uusi elämä eli toinen elämä:)
- sjapwijtawj
Naisella on noita elämänvaiheita ehkä enemmän kuin miehellä, koska nainen on toisella tavalla kehoon sidoksissa kuin mies. Jokainen vaihe on edellisen kuolema, uuden alku, jonka merkkinä on jokin fyysinen muutos. Kuukautisten alkaminen, raskaus, hedelmöittyminen, vaihdevuodet - ne muuttavat suhdetta itseen ja muihin. Viimeinen muutos on se, että ymmärtää pian kuolevansa, ellei koe äkkikuolemaa, ja se on sama molemmilla sukupuolilla.
- Lmlmlmlml
Sen huomaa liikennevälineissä ja lomakohteissa. Suomalaisia mummoja joka paikka niin täynnä, että ihmisiä hirvittää.
- skjgapwigjapwir
Lmlmlmlml kirjoitti:
Sen huomaa liikennevälineissä ja lomakohteissa. Suomalaisia mummoja joka paikka niin täynnä, että ihmisiä hirvittää.
EIkö se mummo ole ihminen? ;)
- Esesesezez
skjgapwigjapwir kirjoitti:
EIkö se mummo ole ihminen? ;)
Siitä on monenlaisia näkemyksiä.
- 1714
Esesesezez kirjoitti:
Siitä on monenlaisia näkemyksiä.
Olethan kertonut sen äidillesi ja molemmille isoäideillesi.
- Saaollaomaitsensä
Ihan samat tuntemukset. Ihanaa kun ei tarvitse meikata ja pestä niitä mönjiä pois joka päivä, ei laittaa hiuksiaan jos ei huvita muuta kuin lakki päähän ja menoksi. Ihanaa kulkea rennoissa löysissä rytkyissä joissa on todella mukava olla. Kunhan vaan muuten on terve ja hyvä olo niin se tärkeintä.
Ei kiinnosta miehet ollenkaan eikä kaipaa niiden huomioo. En tykkää jos joku tukkeutuu liian lähelle. Ihan hyvä että vanhat äijät karttavat, kyttäävät nuoria naisia varsinkin kun suurin osa niistä on hoitamattoman näköisiä, hikisiä turpeisia karvaturpia ja yököttäviä käytöstä myöten omasta mielestään nuorekkaita ja vetävännäköisiä. Hyvinsäilyneitä joita ikä vaan on parantanut näkee hyvin harvoin eikä ne varmasti ole vapailla markkinoilla.
- ikäikääkutakin
juuuuu. nainen on vain tavis ihminen.
ihmisen vaellus on aika tavallinen.
Synnytään, lisäännytään, kuollaan.
Ja nainen on nuorena hedelmällisenä sex objekti, ja sen jälkeen keittiöhommiin.
Perinteisti miehillä on ollut nuoria lempivaimoja, jalkavaimoja ja sitten huushollia ylläpitävä keittiövaimoja.
Nykyään on kyllä nähtävissä myös säälittäviä , tyttären tyttären teini vaatteisiin pukeutuneita mummoja. Vaikuttaa aivan mielisairaalta se kombinaatio ! Mutta kai rasvaamalla luistaa ? Ennen uutisia tulee vagina rasva mainoksia valtavasti !!
Rasvalla runkataan vanhoja. - Teknomirri
Itse kuolen joka päivä. Kuka helvetti sitä nyt samoja asioita vatvoo läpi elämän?
😁 - exaviomies
Keski-iässä kun miesten huomio loppuu ja naisesta tulee näkymätön, niin silloin heistä kuoriutuu uusi ihminen. Varsinainen riivinrauta. Katkerana nuorille ja kauniille naisille, katkera elämälle, nämä vääräsääriset kaiken tietäjät alkavat piruuttaan tukkia kauppojen kassajonoja maksaessaan viiden centin kolikoilla ja väärin täytetyillä pelikupongeillaa.
Oletteko huomanneet tilanteita kaupan jonoissa ym. vastaavissa paikoissa?
Uimahallissa nämä katkerat kotkat uivat kolmen rinnan, estäen muita harrastamasta lajiaan. Bensa-asemilla jäädään tankkauksen jälkeen mittarille näpläämään kännykkää, vaikka takana olisi pitkä jono.
Ja hei. Bussiin mennessä voi sen bussikortin ottaa jo valmiiksi käteen. Ettei tarvitse sitten matkaa viivyttää kaivellessa sitä käsilaukusta minuutti tolkulla. Se bussin tulo ei voi olla yllätys.
Ja bussin penkit on tarkoitettu tosiaankin matkustajille. Ei ostoskasseille!
Hieman pelisilmää, vaikka se kaihi siellä kaivertaa...- kotkatäällä
Kun on varaa elää juuri niinkuin haluaa. Kotkienkin. :D :D :D
- elossaoleva
Onneksi elämä on paljon muutakin kun miesten huomion hakemista. Miehillekin kun tulee ikää niin mies muuttuu miehestä ihmiseksi. Ei herätä enää sukupuolista kiinnostusta. Eli tulee oikeastaa näkymättömäksi. On vaan joku ihminen massassa.
- lapsenlapsiakin
On ihanaa olla näkymätön. Ja ihanaa jos olisi ystävä, jonka kanssa tehtäisiin kaikkea kivaa yhdessä.
- VittuuriaDeSika
No siinä tapauksessa olen ollut kuollut koko ikäni. :D
Olen jo näkymätön tarkoituksellisesti😂
- näkymättömyysviitta
Menin nuorena naimisiin ja miehistä tuli minulle epäkiinnostavia eli näkymättömiä. En ole vuosikymmeniin kiinnittänyt huomiota siihen mitä miehet tekevät tai ovat tekemättä. Minulle on olemassa oma mieheni, enkä ole tekemisissä muiden miesten kanssa. He siiis kuolivat minun silmissäni sukupuuttoon jo kauan sitten, joten on aivan se ja sama näkevätkö hekään minua tai eivät. Elämä ei ole loputonta soidintanssia. Kaikella on aikansa.
- paulgaultier
Kun nainen on nuorena saanut kaiken huomion vain ulkonäkönsä vuoksi, ja kun kaiken sai helpolla,se tekee laiskaksi, niin tottakai kun vanhenee ja rupsahtaa niin on myöhäistä enää opetella sosiaalisia taitoja ja sivistää itseään. Pipariakin on turha tyrkyttää.
Näitä ikääntyneitä vaivaispuumia, miestenvihaajia, näkee usein valtion konttoreissa siellä pimeämmällä puolella ja kaupoissa lihatiskeillä.
Nuoret kissat on pomon sihteereitä ja kaupoissa muoti ja hajuvesiosastoilla.
Oletteko huomanneet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017433
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805018- 794849
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522679
- 402576
- 482229
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840