"Miksi miehen pitäisi aina maksaa treffeillä"

8

188

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuuskomissio

"Videon pointti on yksinkertainen; se korostaa, että nainen käyttää yleensä todella paljon aikaa ja jopa rahaa treffeille valmistautumiseen."

Mitä nettitreffeihin tulee niin ainakin siinä todellisuus ja "nettitodellisuus" ihan hiukan poikkeavat. Netissä nainen on haluttu, täynnä mahdollisuuksia ja pääsee valkkaamaan. Kasvokkain sitten tilanne on toinen, ei se nainen oikeasti ole asemassa jossa pääsee valitsemaan ainakaan itseään tasokkaampaa kuten virtuaalitodellisuudessa.

Keskivertomies joutuu näkemään todella paljon aikaa ja vaivaa edes päästäkseen treffeille. Sen rinnalla naisen pakkeloimiseen käyttämä aika on piece of cake.

Naiset ei vaan oikein ymmärrä missä mennään, siksi he jäävät usein lapsettomiksi, suorittaviksi spinstereiksi.

Ymmärrän vaihdantatalouden kannalta selkeäksi tilanteen jossa mies hakee pelkää panoa ja siksi maksaa. Kuulemma 8/10 naisesta antaa ekoilla treffeillä, kertoo ei_niin_alfa kaverini joka deittaa vaan pannakseen.

Jos nainen haluaa pysyvän suhteen ja hyvän miehen, hän ymmärtää missä mennään.

Nasen kannattaa sijoittaa tänään viisikymppiä (ts. maksaa osuutensa) jos hiukan korkeammalle kurottaa.

• Kiltti-ja-kunnollinen

Kannattaa ravintolassa tilata ruokaa vain itselleen jos naisella ei ole varaa ostaa itse ruokaansa niin olkoon sitten nälässä.

• voijumalauta

Kyllä, tuo on kiltin ja kunnollisen miehen toimintaa.

• kkkhbh

Ei tartte maksaa. Omalla kohdalla treffit ollu melkein poikkeuksetta naisen kotona illan pimetessä, niin ei ole tarvinnut tuommoisia tilanteita :) oli tossa jokunen vuosi sitten tapaaminen. Sanoin suoraan, kun otti puheeksi et mentäis syömään, että mulla ei yhtään rahaa kun palkka tulee vasta ens viikolla. Maksoihan tuo ruoat ja kahvin. Nähtiin toisenkin kerran kahvilla. Maksoi nekin :) vähän vaivaannuttavaa, mutta totesin itselleni etten vissiin ole hassumpi tyyppi :D
      Näkemiset jäi siihen kun lähdin pois paikkakunnalta muutaman viikon päästä.. työsuhdekin päättyi.
      Voihan niitä tapaamisia järjestää pienellä budjetilla, rahatta jos paljon treffailee eri ihmisiä. Molemmat maksaa omansa. Sillä oletuksella.
      Ja miks ne treffit pitää olla jossai ravintelissa?! Termospullo kahvia ja sänpylät ja makkarat kotoo reppuun ja sitte vaikka laavulle :)

• Sinkkumies---

Miksi treffeillä pitää mennä aina ravintolaan. Vitun tyhmä idea, en koskaan veisi raflaan naista.

• pieruverkkari

Ei nainen treffeille tule pieruverkkaireissa. Ne otetaan käyttöön sitten kun mies on jo saatu nalkkiin suhteeseen.

• Fwkfmjkkwefwefjkfsf

Jos mies käy parturissa, ostaa itselleen uudet vaatteet ja parempaa partavettä niin sitä vissiin ei lasketa - vai eikö miesten odoteta tulevan treffeille itseensä panostaneena?

Elikkäs se joka on pynttäytynyt enemmän ja hankkinut kaikkea kivaa its... kumppaniehdokasta miellyttääkseen on oikeutettu saamaan ilmaisen aterian, ikäänkuin palkaksi?

Joo tota. "Hei neiti, mä hankin tän älyluurin että voisin viestitellä kanssasi sujuvammin ja nää platinaiset kengännauhat jotta sulla olis mukavampaa. Kai tässä kohtaa on se selvää että sä voisit maksaa nää treffimenot."

• Pillujen--asiantuntija

Pillua saadakseen miehen pitää maksaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      106
      1364
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      807
    3. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      54
      696
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      691
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      124
      604
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      30
      551
    7. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      526
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      186
      523
    9. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      31
      517
    10. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      61
      510
    Aihe