"Jokainen tarvitsee seksiä"

juuri_näin

"Jokainen tarvitsee seksiä.
Naisen elämässä seksuaalisen nautinnon etsimistä ei pidetä kovin keskeisenä asiana. Hyvästä äitiydestä ja uramenestyksestä kyllä puhutaan, mutta ei siitä, miten olennaista olisi löytää seksuaalinen voimansa. Seksuaalinen hyvinvointi heijastuu itsevarmuutena ja jaksamisena koko elämään.
Erottuani viisi vuotta sitten tajusin, että aikuisena sinkkuna olen vapaa toteuttamaan itseäni seksuaalisesti aivan kuten haluan. Oivallus on johtanut elämäni parhaisiin seksikokemuksiin. Samalla olen tajunnut, miten tärkeää seksuaalisuus on. Kaikissa piilee tarve tulla kosketetuksi ja hyväillyksi. Seksuaalisuus on perusvietti.
Häpeästä pitäisi päästä.
Seksuaalisuuteen liittyy yhä syvää häpeää. Se näkyy esimerkiksi suhtautumisena naiseen, jolla on lukuisia seksikumppaneita – hän saa edelleen helposti huonon naisen leiman. Naisen halua on useimmissa kulttuureissa pelätty ja kahlittu.

Itsekin olen seksistä puhuessani ja kirjoittaessani törmännyt vanhakantaisiin asenteisiin, ikäviin kommentteihin ja ilkeisiin, persoonaani meneviin nettikirjoituksiin.
Rakastelu tekee onnelliseksi.
Keski-ikäiset naiset murehtivat usein kilojaan, ryppyjään ja raskausarpiaan. Ihan suotta. En ole tavannut sellaista aikuista miestä, jonka kiinnostus naista kohtaan kaatuisi ulkoisiin pikkuseikkoihin. Itsevarmuus, rentous ja hyvä fiilis vetävät puoleensa.
Materiaaliset asiat kuten yhteensopivat astiastot, uudet verhot tai täydelliset kodit eivät tee ihmistä onnelliseksi. Paneminen tekee, oikeasti. Se tuottaa syvällistä onnen tunnetta ja edistää terveyttä. Jos kumppania ei ole, myös sooloseksi eli masturbointi tekee hyvää.
Fantasiat ovat sallittuja.
Jos parisuhde alkaa tuntua väljähtyneeltä, seksielämään pitää kiinnittää entistä enemmän huomiota. Vaikka et itse enää haluaisi kumppaniasi, joku muu haluaa häntä varmasti.
Seksin sujuminen on tärkeä perhettä koossapitävä voima. Ei kukaan jätä ihmistä, jonka kanssa hänellä on tajunnanräjäyttävää seksiä.
Hiipunutta liekkiä voi viritellä eri tavoin: lomilla, alusvaatteilla, kirjallisuudella... Eri ihmisille toimivat eri asiat. Rajana on vain mieli-kuvitus.
Itseään ei kannata tukahduttaa.
On kapeakatseista vähätellä seksin merkitystä. Jos ihmiseltä evätään nautinto omassa suhteessaan, ei ole ihme, jos hänen seksuaalinen mielenkiintonsa kohdistuu toisaalle.
En usko kumppanin omistamiseen enkä seksittömiin liittoihin.
Pahinta on, jos ihminen riutuu huonossa liitossa ja tukahduttaa itsensä. Itse haaveilen, että voisin vanheta vakipartnerin kanssa suhteessa, jossa kumpikaan ei kahlitse toista."

http://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/lue/suorat-sanat/salla-nazarenko-seksi-tarkeampaa-kuin-uudet-verhot

78

1387

Vastaukset 78

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fwjfnjkensdfjkfsd

Seksistä on tehty samanlainen itseisarvo kuin vaikkapa politiikassa on tehty sanasta "talous".

Olkoon niin että olen taas se voima joka palauttaa asiat niille kuuluville paikoilleen. Seksi ei ole suhteen kulmakivi vaan se on yksi monista suhteen elementeistä. Talous ei ole kaikki kaikessa yhteiskunnallisesti - vaan se on yksi monista yhteiskunnan elementeistä.

Viva La Rationale.

• Fefwklefmfwemmkf

Seksin ja Talouden korostaminen on viite täydellisestä näköalattomasta arvotyhjiöstä.

• Poiminto "Jos parisuhde alkaa tuntua väljähtyneeltä, seksielämään pitää kiinnittää entistä enemmän huomiota." Ja/tai kiinnittää enemmän huomiota ylipäänsä toisiinsa, puhumiseen, toistensa ajatuksiin, mieltymyksiin, haaveisiin, odotuksiin jne. Ei pelkkä seksi korjaa, jos vika on muualla.

• Palstan1Rumin1Mies

Niinhän sitä tarvii rumatkin miehet yhtälailla kuin komeatkin. Ruman miehen seksihalut taas nähdään yleisesti iljettävinä, sovinistisena, naisen arvoa alentavana yms tekijöinä kun taas komeiden miesten seksihaluja yleisesti ihaillaan ja sitä pidetään suhteen ylläpitävänä voimana. "Minulla on komea mies ja meillä on parasta seksiä" Näinhän usein naiset puhuvat. Ruman miehen kanssa seksi ei luonnollisesti voi olla tajunnan räjäyttävää vaikka hän toimisi identtisesti vällyjen välissä komean miehen kanssa. Mene ja tiedä mitä sitten sokea nainen ajattelisi. Todennäköisesti häneltä saisi rehellisen kuvan seksistä ruman miehen kanssa.
      No minulla näitä huolia ei ole kun junnun sanoin: Sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta...
      Sit se on sooloiltava kun siltä tuntuu.

• Naisasialooser10

Ruma mies hujiasi naisia olevansa miesmalli ja seksiä harrastettiin siteet silmillä. Ruma mies tosiaan onnistui herättämään oikean tunnelman ja seksihommatkin sujuivat hyvin ja naiset olivat tyytyväisiä kunnes siteet otettiin silmiltä ja taitava rakastaja paljastui rumaksi ja silloin naiset nostivat raiskaus-syytteitä, että heitä on huijattu koska hyvää seksiä antanut mies ei ollutkaan se kuvassa ollut komistus vaan rumilus

http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/france/11581507/50-Shades-of-Subterfuge-Rape-charges-as-male-model-offering-sex-in-dark-turns-out-to-be-balding-68-year-old.html

Kyseessä oli naisille unelmien seksikokemus, joka romuttui siinä vaiheessa kun mies paljastuikin rumaksi, silloin ruman miehen"sokeille"naisille herättämä kemia hävisi kuin tuhka tuuleen.

Sokeakaan nainen ei harrasta seksiä jos tietää miehen olevan ruma, vaikka mies miten taitava olisikin, jo pelkkä tietoisuus miehen rumuudesta saa naisen halut häviämään.

• Kiltti-ja-kunnollinen

Ulkonäkö on kemia. Tuollalailla naiset meitä syrjii ja vihaa etteivät anna ruman miehen edes koskea. Ruma ei voi olla hyvä panomies eikä hyvä kumppani.

• "Ruman miehen seksihalut taas nähdään yleisesti iljettävinä, sovinistisena, naisen arvoa alentavana yms tekijöinä kun taas komeiden miesten seksihaluja yleisesti ihaillaan ja sitä pidetään suhteen ylläpitävänä voimana. "

Ihan en ymmärrä varmaan kokonaisuudessaan tätä, mutta ihmettelen miten ulkonäkö tekisi ihmisestä ihmistä kummemman. Ajatteleeko joku oikeasti, että kun toi ihminen on minusta ruma se ei saa haluta mitään?! Tai se ei varmaan ole oikein haluta mitään, kun olen ruma tai rumempi kuin toi toinen?

En kyllä pysty tuohon. :D

On ihan irrelevanttia se miltä ihminen näyttää, se voi haluta silti kaikenlaista mitä muutkin eri näköiset. Ja miksei saisi haluta. Ihminen on ihminen tarpeineen.

Viehtymyksen tajuaa, ei ole helppoa viehtyä kaikista. Mutta että kuvittelis ettei semmoisilla mistä minä en viehdy olisi tarpeita siinä missä itselläni tai naapurin kauniilla Pirkolla, niin se on jo itsensä huijaamista. :)

• Palstan1Rumin1Mies
        zönggö kirjoitti:

"Ruman miehen seksihalut taas nähdään yleisesti iljettävinä, sovinistisena, naisen arvoa alentavana yms tekijöinä kun taas komeiden miesten seksihaluja yleisesti ihaillaan ja sitä pidetään suhteen ylläpitävänä voimana. "

Ihan en ymmärrä varmaan kokonaisuudessaan tätä, mutta ihmettelen miten ulkonäkö tekisi ihmisestä ihmistä kummemman. Ajatteleeko joku oikeasti, että kun toi ihminen on minusta ruma se ei saa haluta mitään?! Tai se ei varmaan ole oikein haluta mitään, kun olen ruma tai rumempi kuin toi toinen?

En kyllä pysty tuohon. :D

On ihan irrelevanttia se miltä ihminen näyttää, se voi haluta silti kaikenlaista mitä muutkin eri näköiset. Ja miksei saisi haluta. Ihminen on ihminen tarpeineen.

Viehtymyksen tajuaa, ei ole helppoa viehtyä kaikista. Mutta että kuvittelis ettei semmoisilla mistä minä en viehdy olisi tarpeita siinä missä itselläni tai naapurin kauniilla Pirkolla, niin se on jo itsensä huijaamista. :)

Näkeehän sen täälläkin olevista kirjoituksista jos rumat ätmit kirjoittaa et pakko taas soolosekstailla kun ei keneltäkään saa niin naiset lähinnä saavat yökötysrefleksin siitä. Eli eivät ymmärrä ruman miehen haluja. Yhtälailla ne komeatkin miehet sooloilevat mutta sitä taas ei yleisesti inhota. Eli toisinsanoen ruman miehen seksuaalisuutta pidetään likaisena.

• PaulaPoikkeava

Minulla on ruma rakastaja. Antaa minulle nautintoa..paljon.

• hyvähänseon
        Palstan1Rumin1Mies kirjoitti:

Näkeehän sen täälläkin olevista kirjoituksista jos rumat ätmit kirjoittaa et pakko taas soolosekstailla kun ei keneltäkään saa niin naiset lähinnä saavat yökötysrefleksin siitä. Eli eivät ymmärrä ruman miehen haluja. Yhtälailla ne komeatkin miehet sooloilevat mutta sitä taas ei yleisesti inhota. Eli toisinsanoen ruman miehen seksuaalisuutta pidetään likaisena.

En ole kyllä tuollaista huomannut. Ei kenenkään sooloilu muutenkaan herätä yökötystä.

• Palstan1Rumin1Mies kirjoitti:

Mjaa, niillä yököttävillä on sitten varmaan aika huono käsitys siitä mitä on ihminen ja siitä, ettei ulkomuoto sanele ihmisen tarpeita.

Yhtä hakoteillä siis, kuin he jotka ajattelevat ettei naiset piere tai kaiva nenää. :)

• ihan_oma_syynne

"Seksuaalisuuteen liittyy yhä syvää häpeää. Se näkyy esimerkiksi suhtautumisena naiseen, jolla on lukuisia seksikumppaneita – hän saa edelleen helposti huonon naisen leiman."

Tämä johtuu siitä, että nämä naiset antavat seksiä vain YT-miehille. Totta kai se vituttaa ja saa aikaan vihaa, kun kukaan nainen ei koskaan anna.

• TotuusSattuu

Tarkoitat kai että antavat seksiä jollekin muulle kuin sinulle? Jokainen mies joka saa seksiä ei ole YTM vaan suurin osa on hyvin tavallisia miehiä.

• selibaattiselibaatti

Hassua väittää, että jokainen tarvitsee seksiä, koska seksuaalisuudelle annettu merkitys vaihtelee niin kuin sekin, kuinka paljon sitä tarvitsee.

Minut seksi tekee onnelliseksi, tarvitsen sitä aika paljon, mutta jos sopivaa kumppania ei olisi (eikä sellaista olisi helppo löytää nyt, kun ei ollut nuorempanakaan), niin voisin varmasti elää vaikka loppuikäni selibaatissa.

Täällä on kritisoitu ajatusta siitä, että "pinta ratkaisee" viitaten ulkonäköön. Mutta minkäs sille voi, jos vain harva herättää seksuaalista halua? Minusta olisi väärin olla sellaisen kanssa, joka ei kiihota. Seksuaalinen yhteensopivuus on kuitenkin koko suhteen tarkoitus, muutenhan ystävyys riittäisi.

• Naisasialooser10

Ne harvat herättävät sitä seksuaalista halua kaikissa muissakin naisissa, joten ei ihme jos"sopivaa"kumppania ei ole tarjolla koska olet ikääntynyt ja nuoremmat ja kauniimmat vievät ne seksuaalista halua herättävät harvat miehet eli top5% miehet.

Ja uskon myös sen, että olet mielummin selibaatissa vaikka loppuikäsi kuin ei-komean miehen kanssa, olen itsekin asiasta puhunut monta kertaa. Kiitos että tulit naisena todistamaan väitteeni todeksi vaikka itsestäänselvyyshän se on.

Myöskin nuori kamunaiseni on selibaatissa koska ne lukuisat miehet, joita hänelle on tarjolla, eivät ole top5% miehiä. Sellaista hän oli kerran ihaillut baarissa kun oli nähnyt, mutta sitä samaa miestä ihailevat myös kaikki muutkin naiset, joten kamunaisella ei ole mahdollisuuksia ja hän tyytyikin vain kauempaa ihailemaan.

• selibaattiselibaatti
        Naisasialooser10 kirjoitti:

Ne harvat herättävät sitä seksuaalista halua kaikissa muissakin naisissa, joten ei ihme jos"sopivaa"kumppania ei ole tarjolla koska olet ikääntynyt ja nuoremmat ja kauniimmat vievät ne seksuaalista halua herättävät harvat miehet eli top5% miehet.

Ja uskon myös sen, että olet mielummin selibaatissa vaikka loppuikäsi kuin ei-komean miehen kanssa, olen itsekin asiasta puhunut monta kertaa. Kiitos että tulit naisena todistamaan väitteeni todeksi vaikka itsestäänselvyyshän se on.

Myöskin nuori kamunaiseni on selibaatissa koska ne lukuisat miehet, joita hänelle on tarjolla, eivät ole top5% miehiä. Sellaista hän oli kerran ihaillut baarissa kun oli nähnyt, mutta sitä samaa miestä ihailevat myös kaikki muutkin naiset, joten kamunaisella ei ole mahdollisuuksia ja hän tyytyikin vain kauempaa ihailemaan.

Kyllä niitä sopivia miehiä on enemmän kuin 5%, koska eri naisten miesmaku vaihtelee. Muutenhan oltaisiin jo kuoltu sukupuuttoon me suomalaiset.

• 121212121212

"Seksuaalinen yhteensopivuus on kuitenkin koko suhteen tarkoitus, muutenhan ystävyys riittäisi."

Yhteensopivuus ei ole sama asia kuin nirsous. Luultavasti olet tottunut haikailemaan tasokkaiden miesten perään, eikä siksi oman tasoisesi ja kaltaisesi sytytä.

• 121212121212
        selibaattiselibaatti kirjoitti:

Kyllä niitä sopivia miehiä on enemmän kuin 5%, koska eri naisten miesmaku vaihtelee. Muutenhan oltaisiin jo kuoltu sukupuuttoon me suomalaiset.

Eipä juuri vaihtele. Pitkälti kaikki haluaisivat eri version samasta miehestä.

En ole koskaan kuullut mm. seuraavia lausahduksia:
        "Mistä löytäisin lyhyen miehen? Olen itse pitkä joten mies saisi olla lyhyt"
        "Minua miellyttää pullohartiat eikä sellaiset leveat ja vaakatasossa olevat"
        "Kapea leuka tai leuattomuus on seksikästä"
        "Se kun mies puhuu korkealla äänellä, sytyttää"

Sinäkin haluaisit pitkän, harteikkaan, jykeväleukaisen ja matalaäänisen miehen. Mutta ilmeisesti tasosi ei sellaiseen riitä.

• selibaattiselibaatti
        121212121212 kirjoitti:

Sinäkin haluaisit pitkän, harteikkaan, jykeväleukaisen ja matalaäänisen miehen. Mutta ilmeisesti tasosi ei sellaiseen riitä.

Me ollaan vanhoja tuttuja täällä, tiedän nuo teesit, ja tästä ollaan jo keskusteltu.

Pointtini oli se, ettei sille mitään voi, jos vain tietynlaiset sytyttää, voiko siitä sinusta syyttää naisia? Ethän sinäkään kiihotu lihavasta naisesta ja tahdo hänen kanssaan parisuhdetta (niin kuin olet kertonut).

Ja kun te täällä aina moititte naisia irtosuhteista, niin suurin syy "käyttöasteen" vähäisyyteen on usein juuri nirsous. Seksuaaliseen kiinnostukseen tarvitaan sopiva ulkonäkö, sopiva luonne ja samansuuntaiset seksuaaliset mieltymykset. Mitä nirsompi nainen, sitä vähemmän suhteita on, koska kovin moni ei riittävästi kiinnosta. Deittailla voi vaikka kuinka, mutta ei homma siitä sitten etene, jos ei ole kemiaa (niin ärsyttävä kuin tuo sana onkin). Eipä tuo ole muuttunut yhtään tuokaa asia nykyaikana verrattuna entiseen nirsojen naisten suhteen.

• 13131313
        121212121212 kirjoitti:

Lyhyiden, leuattomien, hartiattomien ja kimeä-äänisten miesten täytyy ymmärtää hyväkysä sitä tasoistaan seuraan eikä kurkottaa kuuta taivaalta, kun sitä te ette tule saamaan.

• Palstan1Rumin1Mies

"Ollaan vaan kavereita (ystäviä)" oli minulle tuttu lausahdus kun 15 vuotta nettideittailin ja profiilini kuvattomana herätti monasti mielenkiinnon mutta kun tuli aika lähettää kuva niin "kaveri" teesi oli varmempi kun pommi hiroshimassa.
        Mitä muuten sana "kaveri" naiselle ylipäätään merkitsee? Mä sain nettideittailun aikana omien sanojensa mukaan kymmenittäin kavereita mutta näistä kavereista ei silti tuon lauseen jälkeen enään koskaan kuulunu mitään. Mikä kaveri sellainen on? Mä ymmärrän kaveruuden niin että ollaan tekemisissä, nähdään, soitellaan jne. Miten nainen mieltää kaverin noin niinkun sanana ja ajatuksellisesti?

• kaveritkaverit

"Ollaan vaan kavereita (ystäviä)" oli minulle tuttu lausahdus kun 15 vuotta nettideittailin ja profiilini kuvattomana herätti monasti mielenkiinnon mutta kun tuli aika lähettää kuva niin "kaveri" teesi oli varmempi kun pommi hiroshimassa.
        Mitä muuten sana "kaveri" naiselle ylipäätään merkitsee? Mä sain nettideittailun aikana omien sanojensa mukaan kymmenittäin kavereita mutta näistä kavereista ei silti tuon lauseen jälkeen enään koskaan kuulunu mitään. Mikä kaveri sellainen on? Mä ymmärrän kaveruuden niin että ollaan tekemisissä, nähdään, soitellaan jne. Miten nainen mieltää kaverin noin niinkun sanana ja ajatuksellisesti?

Kaveri on mukava ja miellyttävä, mutta hänen kanssaan ei harrasteta seksiä.

Näitä naisettomien ja "rumien" tarinoita täällä näyttää yhdistävän yksi asia, nimittäin nettideittailu. Sitä parjataan, mutta silti sieltä haetaan rukkasia, kunnes tehdään johtopäätös, ettei kelpaa kenellekään. Se vaikuttaa näköjään ihan todella paljon sitten myös suhtautumiseen naisiin yleisesti ja edelleen kanssakäymiseen heidän kanssaan.

Paras tyttö- ja poikaystävä löytyisi varmasti edelleen ihan normaalielämän kuvioista. Jos normaalielämän kuvioita ei ole, niin on äärettömän epätodennäköistä löytää seuraa myöskään netistä, jossa ulkonäöllä, iskutaidoilla ja nopealla kemialla on suuri merkitys.

• Naisasialooser10

Me ollaan vanhoja tuttuja täällä, tiedän nuo teesit, ja tästä ollaan jo keskusteltu.

Pointtini oli se, ettei sille mitään voi, jos vain tietynlaiset sytyttää, voiko siitä sinusta syyttää naisia? Ethän sinäkään kiihotu lihavasta naisesta ja tahdo hänen kanssaan parisuhdetta (niin kuin olet kertonut).

Ja kun te täällä aina moititte naisia irtosuhteista, niin suurin syy "käyttöasteen" vähäisyyteen on usein juuri nirsous. Seksuaaliseen kiinnostukseen tarvitaan sopiva ulkonäkö, sopiva luonne ja samansuuntaiset seksuaaliset mieltymykset. Mitä nirsompi nainen, sitä vähemmän suhteita on, koska kovin moni ei riittävästi kiinnosta. Deittailla voi vaikka kuinka, mutta ei homma siitä sitten etene, jos ei ole kemiaa (niin ärsyttävä kuin tuo sana onkin). Eipä tuo ole muuttunut yhtään tuokaa asia nykyaikana verrattuna entiseen nirsojen naisten suhteen.

Myönnät siis, että sinua ja kaikkia muitakin naisia sytyttää pitkä, leveäharteinen, jykeväleukainen ja matalaääninen mies?

Tottakai siitä voi ja pitää syyttää naisia, että kiinnostuvat samoista miehistä, ketäs siitä muka pitäisi sitten syyttää?

Ja se ei ole mikään puolustus, että mies ei viehäty lihavasta naisesta ja sitäpaitsi lihavuus on naisen oma valinta.

• selibaattiselibaatti

Myönnät siis, että sinua ja kaikkia muitakin naisia sytyttää pitkä, leveäharteinen, jykeväleukainen ja matalaääninen mies?

Tottakai siitä voi ja pitää syyttää naisia, että kiinnostuvat samoista miehistä, ketäs siitä muka pitäisi sitten syyttää?

Ja se ei ole mikään puolustus, että mies ei viehäty lihavasta naisesta ja sitäpaitsi lihavuus on naisen oma valinta.

Ei kaikkia naisia sytytä samanlainen mies. Onhan tuosta täällä jo puhuttu satatuhatta kertaa.

Se mielestäni pitää paikkansa, että suurinta osaa miellyttää pitkä ja leveäharteinen mies, minuakin, mutta kaikille ei ole sillä yhtä suurta merkitystä kuten katukuvassa näkyy eivätkä kaikki missään tapauksessa halua sellaista miestä kuin Pikkukakkonen teeseissaan esittää, vaan jotkut pitävät nimenomaan hiukkasen "feminiinisistä" naisista (saattaa olla jostain fetissistä kyse, koska tuollaiset naiset eivät todellakaan harrasta muunlaisia, koskaan). Leualla ei ole mitään merkitystä. Äänestä on vaikea sanoa, en saa mieleeni mitään miehen kimeää ääntä, en ole koskaan kuullut sellaista ääntä.

• selibaattiselibaatti
        13131313 kirjoitti:

Lyhyiden, leuattomien, hartiattomien ja kimeä-äänisten miesten täytyy ymmärtää hyväkysä sitä tasoistaan seuraan eikä kurkottaa kuuta taivaalta, kun sitä te ette tule saamaan.

Siinä voi käydä niin, ettei suhteessa ole seksiä, mikä on traumaattista molemmille. Siis mielestäni se ei kannata. Ei ikinä kannata lähteä suhteeseen sellaisen kanssa, jota ei halua, ei, vaikka se toinen olisi kuinka kiva muuten.

• 121212121212

Kaikki naiset voivat olla normaalipainoisia. Kaikki miehet eivät voi olla pitkiä, harteikkaita, jykeväleukaisia ja matalaäänisiä.

• 121212121212
        13131313 kirjoitti:

Epämiehekkään miehen kanssa samaa tasoa on epänaisellinen nainen.

...mutta epänaisellinen nainen haluaa yhtä lailla miehekkään miehen tunteakseen itsensä naiselliseksi. Korkeintaan sellainen nainen voi hyväksyä hieman "rujommat" piirteet, muttei pientä kokoa jne.

Nämä juuri ovat niitä "mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa"-tapauksia.

Käytännössä ainoaksi mahdollisuudeksi jää status. Se ei toki ole ratkaisu kaikille koska status on suhteellista, mutta niille jotka voittavat kisassa, se on avain naisen saamiseen.

• Naisasialooser10 kirjoitti:

Sä taidat varmaan itse olla joku ruma ja lyhyt mies, kun jatkuvasti täällä syytät naisia siitä, ettei tollaiset miehet heille kelpaa.

• nätkijämarhi

"Seksuaalinen yhteensopivuus on kuitenkin koko suhteen tarkoitus, muutenhan ystävyys riittäisi."
        Ei tietenkään suhteen tarkoitus ole seksuaalinen yhteensopivuus, vaan rakkaus. Kai olet siitä joskus kuullut puhuttavan? No, voi ystävyyssuhteessakin olla rakkautta, mutta yleensä siinä ei ole samanlaista rakkautta kuin rakkaussuhteessa.

• selibaattiselibaatti
        nätkijämarhi kirjoitti:

Ei tietenkään suhteen tarkoitus ole seksuaalinen yhteensopivuus, vaan rakkaus. Kai olet siitä joskus kuullut puhuttavan? No, voi ystävyyssuhteessakin olla rakkautta, mutta yleensä siinä ei ole samanlaista rakkautta kuin rakkaussuhteessa.

Lasta ja muitakin läheisiä rakastaa, mutta se ei sisällä seksiä. Siinä mielessä seksuaalinen yhteensopivuus erottaa rakastetun kaikista muista ihmisistä ja on kaiken perusta, siis intiimi, seksuaalinen kosketus, josta saa ravintoa rakkauteen.

Aloituksessa puhuttiin nautinnoista, ei rakkaudesta. Ihan hyvän kysymyksen teit, koska nuo asiat voi myös käsitellä täysin erillään omassa elämässään joko tilapäisesti tai pysyvästi, siis erottaa rakkauden tai seksin tai kokea ainoastaan jompaa kumpaa. Itse taidan olla jonkinlainen demiseksuaali, koska mikään ulkonäkö tai vastaava vaatimuslista ei seksuaalista kiinnostusta sytytä.

• selibaattiselibaatti
        121212121212 kirjoitti:

Kaikki naiset voivat olla normaalipainoisia. Kaikki miehet eivät voi olla pitkiä, harteikkaita, jykeväleukaisia ja matalaäänisiä.

Naiset eivät voi valita sitä, kenestä ovat seksuaalisesti kiinnostuneita. Useimmat miehet ovat vähemmän valikoivia niin kuin olet itsekin kirjoittanut.

• selibaattiselibaatti
        121212121212 kirjoitti:

...mutta epänaisellinen nainen haluaa yhtä lailla miehekkään miehen tunteakseen itsensä naiselliseksi. Korkeintaan sellainen nainen voi hyväksyä hieman "rujommat" piirteet, muttei pientä kokoa jne.

Käytännössä ainoaksi mahdollisuudeksi jää status. Se ei toki ole ratkaisu kaikille koska status on suhteellista, mutta niille jotka voittavat kisassa, se on avain naisen saamiseen.

Epämiehekäs mies? Millainen se on? Lyhyt, hintelä mies voi olla vaikka kuinka maskuliininen, iso mies voi olla feminiininen. Ei miehekkyys lähde ulkoisista asioista, minusta tuo on loukkaus miehiä kohtaan.

Jos olet aivan varma tasostasi ja sopivan naisen tasosta, niin et varmaan olisi ikinä päässyt naimisiin näiden tuntemieni naisten kanssa, jotka pitävät vain miehistä, joita sinä nimität epämiehekkäiksi. Et varmaan uskoisi, että heidänlaisensa "ytn":t ovat sinusta kiinnostuneita.

Sellaisia naisia ei varmasti ole niin paljon kuin pitkistä ja leveäharteisista pitäviä, mutta heitä kuitenkin on. Jopa kaksi siinä noin 15 naisen porukassa, jonka kanssa paljon biletimme nuorina, jolloin sain seurata heidän miesmakuaan ihan teinistä aikuiseksi asti.

Naisen miesmaku ei muutu iän mukana. Itselläni älykkyys menee aina pituuden ohi prioriteeteissa. Jos nyt olen vähän ilkimys, niin sanon suoraan, että jätin kaksi ensimmäistä poikaystävääni siksi, että tuossa oli ongelma. En kokenut heitä riittävän älykkäiksi, vaikka olivatkin pitkiä ja komeita. Olet takertunut ulkonäkötraumaasi kuin kärpäspaperiin, siinä ei ole koko totuus.

• 121212121212

Epämiehekäs mies? Millainen se on? Lyhyt, hintelä mies voi olla vaikka kuinka maskuliininen, iso mies voi olla feminiininen. Ei miehekkyys lähde ulkoisista asioista, minusta tuo on loukkaus miehiä kohtaan.

Jos olet aivan varma tasostasi ja sopivan naisen tasosta, niin et varmaan olisi ikinä päässyt naimisiin näiden tuntemieni naisten kanssa, jotka pitävät vain miehistä, joita sinä nimität epämiehekkäiksi. Et varmaan uskoisi, että heidänlaisensa "ytn":t ovat sinusta kiinnostuneita.

Sellaisia naisia ei varmasti ole niin paljon kuin pitkistä ja leveäharteisista pitäviä, mutta heitä kuitenkin on. Jopa kaksi siinä noin 15 naisen porukassa, jonka kanssa paljon biletimme nuorina, jolloin sain seurata heidän miesmakuaan ihan teinistä aikuiseksi asti.

Naisen miesmaku ei muutu iän mukana. Itselläni älykkyys menee aina pituuden ohi prioriteeteissa. Jos nyt olen vähän ilkimys, niin sanon suoraan, että jätin kaksi ensimmäistä poikaystävääni siksi, että tuossa oli ongelma. En kokenut heitä riittävän älykkäiksi, vaikka olivatkin pitkiä ja komeita. Olet takertunut ulkonäkötraumaasi kuin kärpäspaperiin, siinä ei ole koko totuus.

Älykkyys = status. Epämiehekkään näköinen mies saa kyllä naisia jos on statusta tai vahvat syytä uskoa siihen että statusta on luvassa. kts. Hjallis Harkimo.

"Naisen miesmaku ei muutu iän mukana. Itselläni älykkyys menee aina pituuden ohi prioriteeteissa. Jos nyt olen vähän ilkimys, niin sanon suoraan, että jätin kaksi ensimmäistä poikaystävääni siksi, että tuossa oli ongelma. En kokenut heitä riittävän älykkäiksi, vaikka olivatkin pitkiä ja komeita."

Selkeästi pituus ja komeus menivät älykkyyden edelle prioriteeteissa koska valitsit nämä miehet siitä huolimatta etteivät he olleet riittävän älykkäitä.

• selibaattiselibaatti
        121212121212 kirjoitti:

Älykkyys = status. Epämiehekkään näköinen mies saa kyllä naisia jos on statusta tai vahvat syytä uskoa siihen että statusta on luvassa. kts. Hjallis Harkimo.

"Naisen miesmaku ei muutu iän mukana. Itselläni älykkyys menee aina pituuden ohi prioriteeteissa. Jos nyt olen vähän ilkimys, niin sanon suoraan, että jätin kaksi ensimmäistä poikaystävääni siksi, että tuossa oli ongelma. En kokenut heitä riittävän älykkäiksi, vaikka olivatkin pitkiä ja komeita."

Selkeästi pituus ja komeus menivät älykkyyden edelle prioriteeteissa koska valitsit nämä miehet siitä huolimatta etteivät he olleet riittävän älykkäitä.

Ei niistä pojista kumpikaan silloin ollut mikään statusmies. Ja tuon "riittävän älykkyyden" puutteen huomaa vasta vähän myöhemmin, jos kuitenkin ihan normaaliälyinen on.

• selibaattiselibaatti
        121212121212 kirjoitti:

Ja olen ollut ihastunut ei-pitkään mieheen joka minulle oli komea, mutta ei sellainen normikomea kuin nuo joiden kanssa suhde syntyi. Mutta minä en kelvannut hänelle. Hän oli huippuälykäs tyyppi, seurusteli muuten reilusti vanhemman naisen kanssa, minä taas olin yli 10 vuotta nuorempi teini. Hän oli opettajani, lukumentorini, olin paljon rakastuneempi häneen kuin kumpaankaan noista ekoista poikaystävistäni (idealisoin ihan reippaasti kyllä). Olen joskus googlannut häntä vieläkin, ihan vain nähdäkseni mitä hän tekee :)

• 121212121212

Ja olen ollut ihastunut ei-pitkään mieheen joka minulle oli komea, mutta ei sellainen normikomea kuin nuo joiden kanssa suhde syntyi. Mutta minä en kelvannut hänelle. Hän oli huippuälykäs tyyppi, seurusteli muuten reilusti vanhemman naisen kanssa, minä taas olin yli 10 vuotta nuorempi teini. Hän oli opettajani, lukumentorini, olin paljon rakastuneempi häneen kuin kumpaankaan noista ekoista poikaystävistäni (idealisoin ihan reippaasti kyllä). Olen joskus googlannut häntä vieläkin, ihan vain nähdäkseni mitä hän tekee :)

"Hän oli huippuälykäs tyyppi, seurusteli muuten reilusti vanhemman naisen kanssa, minä taas olin yli 10 vuotta nuorempi teini. Hän oli opettajani, lukumentorini, olin paljon rakastuneempi häneen kuin kumpaankaan noista ekoista poikaystävistäni (idealisoin ihan reippaasti kyllä)."

Eli tällä komealla miehellä oli statusta sinuun verrattuna.

• 121212121212

Ei niistä pojista kumpikaan silloin ollut mikään statusmies. Ja tuon "riittävän älykkyyden" puutteen huomaa vasta vähän myöhemmin, jos kuitenkin ihan normaaliälyinen on.

Varmasti, jos on suhteen alkuvaiheessa pituuden ja komeuden halo-efektin sokaisema. Tutkitusti naisten mielissä pidempi mies vaikuttaa älykkäämmältä ja luotettavammalta.

• selibaattiselibaatti
        121212121212 kirjoitti:

"Hän oli huippuälykäs tyyppi, seurusteli muuten reilusti vanhemman naisen kanssa, minä taas olin yli 10 vuotta nuorempi teini. Hän oli opettajani, lukumentorini, olin paljon rakastuneempi häneen kuin kumpaankaan noista ekoista poikaystävistäni (idealisoin ihan reippaasti kyllä)."

Eli tällä komealla miehellä oli statusta sinuun verrattuna.

Hyväksyn tuon statusväitteen jos, statuksella tarkoitetaan jotakin sellaista, mitä nainen itse arvostaa, siis ei välttämättä rahaa tai kuuluisuutta/menestystä. Näin jälkeenpäin hän on vieläkin arvostettavampi, koska ei pettänyt tyttöystäväänsä, vaikka se olisi ollut mahdollista (ja samalla särkeä teinitytön sydän, hän ei varmasti pitänyt minunlaisistani, joten se olisi ollut vain hetken hupi hänelle). Mulla on aina ollut hyvä miesmaku, kilttejä ja kunnollisia ;)

Noiden kahden söpön ja hintelän tapauksessa oli kyse heidän ulkonäöstään sekä kiltteydestä. Heihin rakastuttiin heidän ulkonäkönsä takia, koska naiset pitivät sennäköisistä ja -tyyppisistä ainoastaan. Kiistätkö että tuollaisia naisia voisi olla olemassa? Periaatteessa olisin voinut vaikka keksiä tuon jutun. Sitäkö väität?

• TotuusSattuu

"Myönnät siis, että sinua ja kaikkia muitakin naisia sytyttää pitkä, leveäharteinen, jykeväleukainen ja matalaääninen mies?
        Tottakai siitä voi ja pitää syyttää naisia, että kiinnostuvat samoista miehistä, ketäs siitä muka pitäisi sitten syyttää?"

Onko sinulla tapana syyttää tulivuorta siitä että se purkautuu tai sadetta siitä että se aiheutata tulvia? Tai voithan sinä toki syyttää mutta syyttämisellä ei ole mitään vaikutusta siihen, tapahtuuvatko nuo asiat. Eli mitä ajattelit saavuttavasi tuolla syyttämisellä? Ajattelitko kumota luononlait tai jotain?

• 658

On kyllä melko lapsellista väittää, että 95%:lla miehistä ei koskaan olisi seksielämää. Parisuhteessa eläviä/eläneitä miehiä kuitenkin on ylivoimaisesti suurin osa populaatiosta.
        Ehkä tuo 5% on lähempänä niiden vanhojenpoikien määrää.

• Naisasialooser110
        TotuusSattuu kirjoitti:

"Myönnät siis, että sinua ja kaikkia muitakin naisia sytyttää pitkä, leveäharteinen, jykeväleukainen ja matalaääninen mies?
        Tottakai siitä voi ja pitää syyttää naisia, että kiinnostuvat samoista miehistä, ketäs siitä muka pitäisi sitten syyttää?"

Onko sinulla tapana syyttää tulivuorta siitä että se purkautuu tai sadetta siitä että se aiheutata tulvia? Tai voithan sinä toki syyttää mutta syyttämisellä ei ole mitään vaikutusta siihen, tapahtuuvatko nuo asiat. Eli mitä ajattelit saavuttavasi tuolla syyttämisellä? Ajattelitko kumota luononlait tai jotain?

Tulivuorella ei ole omaa tahtoa eikä sateella, naisella on, naisen pitäisi olla ihminen ei tahdoton ja ilman aivotoimntaa oleva luontokappale. Kyllähän sinäkin syytät miehiä, jotka tappavat naisia kun eivät saa seksiä. Mihin ajattelit pyrkiä tuolla syyttämisellä? Ajattelitko kumota luonnonlait tai jotain?

Itse olen ainakin saanut syyttämisellä aikaan sen, että naiset eivät uskalla olla avoimesti pinnallisia.

• Naisasialooser110
        658 kirjoitti:

On kyllä melko lapsellista väittää, että 95%:lla miehistä ei koskaan olisi seksielämää. Parisuhteessa eläviä/eläneitä miehiä kuitenkin on ylivoimaisesti suurin osa populaatiosta.
        Ehkä tuo 5% on lähempänä niiden vanhojenpoikien määrää.

Parisuhde ei ole todellakaan mikään tae tyydyttävästä seksielämästä tai siitä että olisi seksielämää ollenkaan. Se on pelkkää tilastojen kaunistelua ja lasketko parisuhteeksi myös parin viikon seurustelut? Jos miehellä on sellainen ollut joskus 10v sitten eikä sen jälkeen mitään niin tilastoja kaunistelemalla voidaan tuollainenkin mies laskea parisuheessa eläneeksi vaikka ei olisi edes pillua saanut.

Tottakai naiset joutuvat tyytymään muihin miehiin kun top5% miehiin kun ikääntyvät yli 25 vuotiaksi, eikä kaikille huippuvuosiakaan viettäville naisille riitä top5% miestä.

Aisuri ei ole vanhaa poikaa juurikaan paremmassa asemassa, ei se nainen sitä aisurimiestään halua seksuaalisesti yhtään sen enempää.

• 8117
        121212121212 kirjoitti:

Nuo ovat pääasiassa sinun oman pääsi sisäisiä teesejä. Käytännössä nimittäin miesmäisillä naisilla on yleensä feminiininen mies vierellään.

• 678
        Naisasialooser110 kirjoitti:

Tulivuorella ei ole omaa tahtoa eikä sateella, naisella on, naisen pitäisi olla ihminen ei tahdoton ja ilman aivotoimntaa oleva luontokappale. Kyllähän sinäkin syytät miehiä, jotka tappavat naisia kun eivät saa seksiä. Mihin ajattelit pyrkiä tuolla syyttämisellä? Ajattelitko kumota luonnonlait tai jotain?

Itse olen ainakin saanut syyttämisellä aikaan sen, että naiset eivät uskalla olla avoimesti pinnallisia.

Miehenkö kuuluu olla luontokappale ilman tahtoa ja aivotoimintaa, eikä ihminen?

Viittaan siihen, että heille on mielestäsi ihan sallittua kiimakullinsa aikaansaamat murhat.

Sinä et muuten räyhäämiselläsi ole oikeasti vaikuttanut mihinkään muuhun, kun korkeintaan siihen, että naiset inhoavat ätmejä entistä enemmän.

• Naisasialooser10

Eihän yli 40v naisilla pitänyt olla enää ollenkaan seksihaluja, miten tuo jutun kirjoittanut kurppa siis voi seksiä tarvita?

Nainen myös kehottaa kaksinaismoraalisesti toisia naisia unohtamaan lihavuutensa ja rupsahtaneen kroppansa, mutta unohtaisiko hän itse tai unohtiko huippuvuosia viettäessään miehen rumuuden?

• seksiseksiseksi

Salla siis päätti lyödä rahoiksi. Aika ällöttävää koska seksi sana myy ja tuota ostaa n.60 vuotiaat jotka ei käytä nettiä. Täällähän tätä pursuaa joka aloituksessa ja joka jutun kuumin kiista, niin ettei vähemmän vois Sallan kirja kiinnostaa.

• PeräKamariPoika-

Mitä se o?Emmää vaa mittää tierä.

• v..umikäkurppa

"Itse haaveilen, että voisin vanheta vakipartnerin kanssa suhteessa, jossa kumpikaan ei kahlitse toista."

Huoralle ei riitä että voi kurottaa uutta oksaa vielä entisellä keikkuen vaan pitää saada sekä se uusi oksa että roikkua siinä entisessä.

• Kaunis.nainen-

Ätmit ei tarvii seksiä. Sellaista ei voi tarvita mitä ei ole kokeillut

• paskaaoli

Luin Sallan kirjan. PASKAA!

• miehennallekarkit

Onhan tää totta. Se häiritsee, että mies ei nykyisinkään saa ilmaista haluavansa seksiä, saatikka sitä, että hänen olisi vaikea saada seksiä. Sen myöntäminen avoimesti tulkitaan automaattisesti säälittäväksi ruikuttamiseksi, joka vie viimeisetkin kiinnostuksen rippeet naisilta.

Mitä huonosti saavien miesten sitten pitäisi tehdä? Suihkussa käynti, kohteliaisuus, mukavuus ja perussiisteys ja sosiaalisuus kun ei monesti riitä mihinkään. Kun etsitään sitä "kipinää" jota ei kuitenkaan osata sen paremmin kuvata.

Kummasti se kipinä silti tuntuu löytyvän itsevarmemman ja komeamman miehen seurassa. Vaikka se olisi kaukan kohteliaastakin. Ja kohteliaalla en tarkoita mitään kynnysmattoa, vaan peruskäytöstapoja ja pientä naisen huomiomista.

• Palstan1Rumin1Mies

Kyllä! Mies ei saa ilmaista seksuaalisuuttaan tässä kulttuurissa. Esimerkkinä sooloilu. Jos naisella on makkarin laatikossa tekojorma pidetään naista itse tietoisena naisena joka on sinut oman seksuaalisuutensa kanssa ja yleisenä kivana salaisena leluna jokaisen normaali seksuaalisuuden omaavan naisen kivana iltojen ilona.
        Jos taas mies sanoo omaavansa tekopilden tai pumpattavan barbaran nähdään mies likaisena, seksiaddikstina jolla ei ole antaa naiselle mitään muuta arvoa kuin reikänä olo.
        Niin mikähän ero edellämainituissa esimerkeissä onkaan?
        Ei muuta kuin se että naisen seksuaalisuus nähdään normaalina miehen ei.

• lässyn.lässyn

Kyllä! Mies ei saa ilmaista seksuaalisuuttaan tässä kulttuurissa. Esimerkkinä sooloilu. Jos naisella on makkarin laatikossa tekojorma pidetään naista itse tietoisena naisena joka on sinut oman seksuaalisuutensa kanssa ja yleisenä kivana salaisena leluna jokaisen normaali seksuaalisuuden omaavan naisen kivana iltojen ilona.
        Jos taas mies sanoo omaavansa tekopilden tai pumpattavan barbaran nähdään mies likaisena, seksiaddikstina jolla ei ole antaa naiselle mitään muuta arvoa kuin reikänä olo.
        Niin mikähän ero edellämainituissa esimerkeissä onkaan?
        Ei muuta kuin se että naisen seksuaalisuus nähdään normaalina miehen ei.

Lapsellista vouhotusta.
        Kukaan ei pidä epänormaalina miesten pornontuijotusta, ja kaikki miehet sitä tekevät.
        Kukaan nainen ei ilkeäisi myöntää omistavansa dildon, ja harva sitä oikeasti omistaakaan.

• lässyn.lässyn

Kuka ja missä kieltää miehiä ilmaisemasta haluavansa seksiä?
        Vaikka saamattomuuttaan julistava mies ei naisten silmissä seksikäs olekaan, ei kukaan silti kiellä häntä sitä tekemästä. Jos hän itse kokee häpeää asiasta, ei se edelleenkään tarkoita, että häntä kiellettäisiin sanomasta sitä.

• lässyn.lässyn

Hölmökö olet?
        Ei tietenkään kukaan kiellä! Kaikilla on oikeus julistaa itsestään ihan mitä haluaa.

• 101prosHetero

Seksi. Se on homoille.

• bööböö__

Ätmit on homoja

• "Jokainen tarvitsee seksiä"

Paljonkohan nuo tuollaiset naistenlehtijutut mahtaa aiheuttaa avioeroja? varmaan paljon koska nykyään noissa kaikissa tunnutaan nostettavan seksi yli kaikkien muiden perustarpeiden ja alkaahan siinä varmaan väljähtyneeseen avioliittoonsa kyllääntyneet naiset sitten kuvittelemaan kaikenlaista seksin välttämättömyydestä, sitten ne hakee eron ja kun joku uusi mies niitä jaksaa sitten vähän aikaa innokkaammin panna ne luo itselleen illuusion onnistuneesta ratkaisusta kunnes se uusiomieskin väsyy niihin.

Miehillähän ei tuollaisia illuusioita ole, ainahan on naiset alkaneet pihtaamaan lapset saatuaan ja silti miehet voivat olla ihan tyytyväisiä liittoon niin että eron hakeminen tuleekin yllätyksenä (80% eroista hakee nainen). Miehen pitäisi olla siis niin että alkuun innolla panee, sitten kun lapset on pieniä ei saa panettaa ja sitten kun taas isompia miehen pitäisi muuttua taas nuoruutensa panokoneeksi, muuten hakee nainen eroa. Se panokoneeksi muuttuminen vaan saattaa olla vaikeaa kun nainen on jo rupsahtanut nuoruusvuosistaan eikä ole sillä tavalla panettava kuin nuorempana.

• selibaattiselibaatti

Onhan se seksuaalisuus muutakin kuin panemista. Siinä mielessä ymmärrän, että seksin takia haetaan eroa, että seksuaalisuuden alueella kaikki ongelmat tulevat näkyviin selvästi. Jos intiimistä läheisyydestä kieltäydytään, niin on vaikea kokea olevansa toisen silmissä rakastettu.

• miehennallekarkit

Onhan se seksuaalisuus muutakin kuin panemista. Siinä mielessä ymmärrän, että seksin takia haetaan eroa, että seksuaalisuuden alueella kaikki ongelmat tulevat näkyviin selvästi. Jos intiimistä läheisyydestä kieltäydytään, niin on vaikea kokea olevansa toisen silmissä rakastettu.

Miksi sitten siitä läheisyydestä niin helposti kieltäydytään? Vetäydytään esim. pois kun puoliso halaa, tai rapsuttaa selkää? Saatikka taputtaa takapuolelle? Kun on luotu ensin omassa päässään ylitse pääsemättömiä muureja muun muassa mitättömistä vatsamakkaroista ja toisten naisten näennäisesti "paremmasta" seksielämästä? Joo toki miehilläkin tätä esiintyy, mutta itselläni ja lähipiirilläni on enemmän kokemusta näin toimivista naisista.

Omien kokemusteni mukaan, Silloin kun ns. leikkisyys ja läheisyys katoaa parisuhteesta, niin mielestäni kyyti on kylmää, ellei toinen tule yhtään vastaan. Tunteet ne on miehilläkin ja torjunta tuntuu pahalta, vaikka kuinka sanottaisiin, että ei se susta johdu. Tämä pätee irtoseksiin ja erityisesti parisuhdeseksiin.

Naisilla yleensäkin on tapana ajatella asioita kokonaisuuksina ( ilman että asioiden välillä edes olisi yhteyksiä), joten tiskikoneen oikeaoppinen tyhjentäminenkin voi ratkaista sen, että pannaanko vai ei. Paljon parempihan olisi sanoa se mitä haluaa, ja kärsivällisesti tehdä treeniä sen eteen, että homma sujuisi rennosti ja kitkattomasti ( kirjaimellisesti) Mutta ei... Kun se tiskikone on kerran tyhjennetty väärin, niin seksielämä on sen jälkeen muisto vain...

http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/seksikolumni-jos-et-anna-miehellesi-joku-toinen-antaa/5177270

Eli jos kerran seksi on suhteen liima, niin miksi suhde tietoisesti ajetaan alas, pihtaamalla seksiä, ja lyttäämällä se mies alinpaan helvettiin? Jos haluatte miehen olevan mies, niin älkää mollatko niitä vaan rohkaiskaa

http://yle.fi/uutiset/3-5254291

• selibaattiselibaatti
        miehennallekarkit kirjoitti:

Miksi sitten siitä läheisyydestä niin helposti kieltäydytään? Vetäydytään esim. pois kun puoliso halaa, tai rapsuttaa selkää? Saatikka taputtaa takapuolelle? Kun on luotu ensin omassa päässään ylitse pääsemättömiä muureja muun muassa mitättömistä vatsamakkaroista ja toisten naisten näennäisesti "paremmasta" seksielämästä? Joo toki miehilläkin tätä esiintyy, mutta itselläni ja lähipiirilläni on enemmän kokemusta näin toimivista naisista.

Omien kokemusteni mukaan, Silloin kun ns. leikkisyys ja läheisyys katoaa parisuhteesta, niin mielestäni kyyti on kylmää, ellei toinen tule yhtään vastaan. Tunteet ne on miehilläkin ja torjunta tuntuu pahalta, vaikka kuinka sanottaisiin, että ei se susta johdu. Tämä pätee irtoseksiin ja erityisesti parisuhdeseksiin.

Naisilla yleensäkin on tapana ajatella asioita kokonaisuuksina ( ilman että asioiden välillä edes olisi yhteyksiä), joten tiskikoneen oikeaoppinen tyhjentäminenkin voi ratkaista sen, että pannaanko vai ei. Paljon parempihan olisi sanoa se mitä haluaa, ja kärsivällisesti tehdä treeniä sen eteen, että homma sujuisi rennosti ja kitkattomasti ( kirjaimellisesti) Mutta ei... Kun se tiskikone on kerran tyhjennetty väärin, niin seksielämä on sen jälkeen muisto vain...

http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/seksikolumni-jos-et-anna-miehellesi-joku-toinen-antaa/5177270

Eli jos kerran seksi on suhteen liima, niin miksi suhde tietoisesti ajetaan alas, pihtaamalla seksiä, ja lyttäämällä se mies alinpaan helvettiin? Jos haluatte miehen olevan mies, niin älkää mollatko niitä vaan rohkaiskaa

Sen kun tietäisin, niin olisin miljonääri. En ollenkaan ymmärrä sitä, miksi itseltä kielletään moinen ilo, onhan se itsellekin menetys.

Varmaan jokaisella on erilaisia syitä, jotka selviävät kysymällä. Parisuhteessa tapahtuneet asiat ja ongelmat varmasti yksi tärkeä selittävä asia.

Hankala tilanne, jos seksihalut ovat aivan eriparisia suhteessa. Kumpikaan ei ole tyytyväisiä. Jostain luin, että kolmasosalla pareista on näin, että toinen haluaa enemmän, mikä aiheuttaa ongelmia. Kosketuksista kieltäytyminen on jo minusta astetta vakavampaa, koska tosiaan minusta silloin ei voi oikein parisuhteesta puhua. Enemmän ystävyyttä tms.

• selibaattiselibaatti

Kaikki nuo tiskikoneen tyhjennyksestä seksiä -jutut ovat minusta törkeitä, ihan molemmille osapuolille. Jotain on pahasti vialla, jos seksillä kiristetään.

• Naisasialooser110

Aisurimiehelle ei kyllä kukaan muu anna. Top5% miehelle toki antaa. Selännekkin sanoi julkisesti epäsuorasti, että panisi muita jos kotona ei saisi.

• Pillujen--asiantuntija

Mies joka ei saa seksiä, masentuu aika äkkiä ja silloin mies katkeroituu.

• Meillä on liiankin paljon saatavilla ja silti se on masentunut. Minua ärsyttää kun koen sen omaksi viaksi ja tekisi kysyä joltain onko siinä vikaa.😰

• helgamies_

Nainen on kiimavittunsa viemä.

• vittukunensaavittua

Hyvä on naisten puhua

• vaari--

Mää ny en oo 10 vuotee ees nähny.

• Minä tarvitsen erityisesti mutta ukko ei kaipaa😰

• eikurppaseksille

Kurppaseksiä ei tarvitse kukaan

• muillenuorempaa

80 papat tarvii

• suksiseksinesikuuhun

Jokainen tarvitsee Rakkautta. Piste. Seksiseksiseksiseksi, yliviljelty sana ja aihe, ei kiinnosta enää suurinta osaa ihmisistä, aiheuttaa ällötystä.

• halutonhiirelläkin

nainen/mies vaihtoon jos seksi ei maistu...niin tein minäkin...kenenkään ei pidä elää seksittömässä parisuhteessa vain sen takia että on hyvä olla.

• japaskat_

Juu ei tarvi

• ndghdtrutdeyu

Jos näin on, niin seksittömyys tulee saada Kelan korvattavaksi. Meille rumille ja seksuaalisesti hyljityille voisi antaa vaikka palveluseteleitä hieromoihin, niin saisimme tämän perustarpeen edes auttavasti täytettyä.

• eisaastalle

Tuollainen on saastaa

• 456677778

Kurpan vittua ei tarvitse kukaan

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      136
      1947
    2. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      178
      893
    3. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      887
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      820
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      37
      818
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      47
      742
    7. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      701
    8. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      47
      697
    9. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      278
      690
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      34
      632
    Aihe