"Kansa joka murhaa lapsiaan on kansa ilman toivoa."
Päivän mietelause
11
116
Vastaukset
- fgfgfdg
Amen. Abortti on yhteiskunnan itsetuho. Siinähän poistetaan tulevaisuuden veronmaksaja verorahoilla. Aika kestämätön yhtälö.
Jos odottavalla äidillä on 2 vaihtoehtoa:
- sikiö abortoidaan
- syntynyt lapsi annetaan adoptioon samaa sukupuolta olevalle pariskunnalle
Kumpi vaihtoehto on "oikeauskoisten" tai "tosikrisittyjen" mielestä se mikä naisen tulisi valita?- f0b9vhf
Ei tässä puhuta nyt abortista, koska siinä on kyse raskauden lopettamisesta vaiheessa, jossa sikiö ei ole vielä lapsi, vaan jotain aivan muuta. Nyt puhutaan siis lasten murhaamisesta, ei "alkioiden tai sikiöiden murhaamisesta"
f0b9vhf kirjoitti:
Ei tässä puhuta nyt abortista, koska siinä on kyse raskauden lopettamisesta vaiheessa, jossa sikiö ei ole vielä lapsi, vaan jotain aivan muuta. Nyt puhutaan siis lasten murhaamisesta, ei "alkioiden tai sikiöiden murhaamisesta"
Näiden palstan "oikeauskoisten", joille kysymys on osoitettu, mielestä kyse on samasta asiasta. Se käy erittäin selkeästi ilmi heidän kommenteistaan muissa ketjuissa.
Mutta tähän kysymykseeni he eivät ole toistaiseksi pystyneet antamaan vastausta. Katsotaan pystyvätkö nyt.- f0b9vhf
YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:
Näiden palstan "oikeauskoisten", joille kysymys on osoitettu, mielestä kyse on samasta asiasta. Se käy erittäin selkeästi ilmi heidän kommenteistaan muissa ketjuissa.
Mutta tähän kysymykseeni he eivät ole toistaiseksi pystyneet antamaan vastausta. Katsotaan pystyvätkö nyt.Juu, ei minun sinulle tuota ollut tarkoitus kommentoidakaan, vaan olit jo ehtinyt tuohon väliin. Tarkoitukseni oli ojentaa ensimmäistä kommentoijaa, joka asiaa oli harhapolulle lähtenyt viemään. Ei se minua haittaa, että kun tuo polku nyt on jo olemassa, että sillä jatkoit.
- kdfhgf9hf
Hyvä mietelause. Sitä voikin miettiä, että onko tämmöinen lapsen heitteille jättäminen ihan yhtä paha asia kuin suoranainen murha:
http://www.patheos.com/blogs/friendlyatheist/2017/02/02/a-two-year-old-girl-died-of-pneumonia-because-her-religious-parents-wouldnt-take-her-to-a-doctor/
Mielestäni on!- järkyttynyt
Niin, syytähän olisi nyt keskittyä juuri tähän asiaan, jos ei ihan täsmälleen aloituksen mukaan niin melkein. Aloituksessahan oli kyse LAPSISTA, eikä mistään alkioista tai sikiöistä. Voisimme siis keskittyä miettimään, että mitä on tiedossa sellaiselle kansalle joka murhaa lapsiaan, tai tekee jotain murhaamiseen rinnastettavaa lapsilleen. Mielelestäni on ihan murhaan rinnastettavissa tuo, ettei ole annettu hoitoa lapselle.
KOkeillaan saadaanko tähän ketjuun palstan "oikeauskoisilta" vastauksia:
Jos odottavalla äidillä on 2 vaihtoehtoa:
- sikiö abortoidaan
- syntynyt lapsi annetaan adoptioon samaa sukupuolta olevalle pariskunnalle
Kumpi vaihtoehto on "oikeauskoisten" tai "tosikrisittyjen" mielestä se mikä naisen tulisi valita?- sdfsdfsdfsd
Tämä on taas sun saivartelua. Tottakai jos abortit saataisiin loppumaan sillä että annettaisiin kaikki ne lapset homoille, niin tietenkin se on parempi vaihtoehto.
Mutta eihän niin tule koskaan käymään, koska olette vihaa täynnä, te suvakit.
Abortithan eivät haittaa siinäkään mielessä teitä veronmaksun kannalta kun teidän maailmankuvassa ne tulevaisuuden työntekijät rahdataan tänne ulkomailta. Et tunnu saavan vastausta :o Ehkä sinun täytyy osoittaa nyt vaan sitkeyttä ja tehdä uutta aloitusta asiasta .p
Paavalin mukaan murha oli pienempi synti kuin naisten katsominen himoiten eli huorinteko.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1222150
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282056- 1582014
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue171356- 511017
- 86965
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23895- 114874
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell51840Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon34833