Kun siellä oltiin tai sinne mennään luotaimella. Kuitenkin kuu kirkkaasti helottaa taivaalla auringon kajossa. Eli mitän paskaa meille syötetään.
Kuussa aina yö
10
156
Vastaukset
Miten niin aina yö? Eihän silloin pysty kuvaamaankaan, paitsi lähelle salamavalolla. Ei, kyllä siellä on aina käyty ja käydään "päiväsaikaan".
- PojatNeniäPitelivät
Kuu- ukot olivat aina siellä sopivaan aikaan elikkä päivällä ja niillä oli aina Reipanit.
Sieltä kypärän takaa laulelivat että ripu- rapu- ripulia- rallaa....
Armstrongilla tulikin mehusta ripulikakka. Kauhia oli haju kotturassa kun Neili siellä paukautteli. Seinillekin roiskui. Kuussa käytiin Kuun aamuna, jolloin pintalämpötila oli siedettävä ja varjot auttoivat laskeutuessa pinnan epätasaisuuksien hahmottamista.
- GREGREWGREWG
Miksi sitten siellä on niin pimeää..siis mitä voi päägtellä kuvista ja videoista?
- sulla.on.pimeää
Miten niin pimeää?
- FRGFRGFRRGG
No aika synkkää siellä on ollut kaikissa videoissa. Kai olet niitä nähnyt.
- sulla.on.pimeää
Ymmärrätkö ettei siellä ole ilmakehää, joten siellä ei ole kirkasta sinitaivasta vaikka olisi kuinka valoisaa DD
- SiksiVainMustavalkoa
"Astronauteilla oli ensi kertaa Kuussa mukanaan värillinen TV- kamera. Kun Bean suuntasi kameran kohti Aurinkoa niin kuvaputki tuhoutui eikä värillistä Tv- kuvaa lennolta saatu:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Apollo_12 - KuvaputkiTuhoutui
heh heh, tuo on hyvä. Parasta siinä on se että se on NAsan virallinen selonteko.
- Kiakuriksi
Kameran kuvaputki on tuhoutunut Marsissakin kun sieltä tulee vain mustavalkoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888149
- 896238
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344741- 503245
- 363234
- 442789
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per462730- 462687
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562602