Anteeksi ja näkemiin!

EntinenKittiechihunen-81

Pyydän vielä kerran anteeksi, ja hyviä vointeja kaikille!

Tonttu palasi, kun Tinttu palasi.. Minua ei kaivattu ja ei kaivata, se surettaa...

Toivottavasti nuoriso vielä palaa ja kaikki ovat onnellisia.

Hyvästi.

17

285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No ei mulla ny nii suuri vetovoima ole, että se ihan korvatunturille ylettyy..

    • taisin_varoittaa

      Sulla oli täällä kaikkien kaveruus mutta päätit heittää sen periaatteen vuoksi menemään. Viikko sitten varoitin että jäät tyhjin käsin, mitään et tällä saavuta. Taisit sanoa siihen ettet salli kaikkea ja sillä sipuli. Joskus kannattaa miettiä ensin tulevan menetyksen määrää ja toimia vasta sitten.

    • älä_turhia_märise

      Tonttusi ei itke turkoosin pikkulikankaan perään vaikka nikin poistosta on viikko.

      • eitarvihuudella

        Kuuluu turkoosipimun wattsApp-porukkaan.


      • eitarvihuudella kirjoitti:

        Kuuluu turkoosipimun wattsApp-porukkaan.

        Luullakseni hänen tasoisellaan neidolla mielenkiinto ei riitä pappaikäisiin.


      • kalahti_omaan_nilkankaan
        yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        Luullakseni hänen tasoisellaan neidolla mielenkiinto ei riitä pappaikäisiin.

        No eipä riittänyt suhunkaan..


    • Minä olen kaivannut sinua palstalle koska olet mukava ihminen. Tulehan takaisin.

    • Rakas Kittie. Minä olen sitä mieltä henkilökohtaisesti että ainakin minä olen tarpeeksi pyytänyt anteeksi ja minun mielestäni myös sinä.

    • Joitakin asioita minun ei tarvitse hyväksyä mutta voin ohittaa ne asiat koska eihän se minun elämään vaikuta ja eihän se minulle kuulu.

      Ehdotan myös kittielle että älä anna niiden asioiden jotka et hyväksy pilata sinun omaa elämä iloa koska loppujen lopuksi tämä on vain palsta ja tule rohkeasti takaisin ja ole oma itsesi.

      Kittielle ja itselleni annan kyllä sellaisen neuvon että annetaan ihmisten elää niin kuin haluaa sillä ainoastaan niin myös meillä itsellä on hyvä mieli...

      Meidän ei tarvitse hyväksyä mutta eihän ne vaikuta meidän elämään ja eihän meidän tarvitse olla samanlaisia.

      Ei se minulle kuulu ja haluan taas nauttia kittien ja muiden seurasta.

      Voin nauttia teidän seurasta kunhan en puutu asioihin jotka ei minulle kuulu..


      Ei ole minun tehtävä neuvoa ketään...

      Ei ole.

    • Voi kittie kun minä en käy usein palstalla kun kerronko että ihana sää on ulkona. lunta on maassa. Taivaalla loistaa tähdet. Hieno kuu taivaalla. Pelkkää uusintoja tulee televisiosta.. Niin ja mitä vielä Kittie on mukava ihminen.

      • Kittie on mukava ihminen.

        Kerronko televisio ohjelmista?


    • Enpä arvannut kun tänne palstalle rekisteröin silloin yli vuosi sitten että minun mielipiteeni takia kittie menettää palsta kamut. En arvannut sillä en kenellekään halua pahaa mieltä mutta kittieltä en voi pyytää muuta kuin anteeksi että ikinä tänne tulin.

      Muistan että täällä oli hyvä porukka ja iloinen fiilis.

      Toivottavasti saatte sen joskus takaisin.

      Toivottavasti joskus tämä on vain huono muisto jolle me voidaan nauraa ja sanoa että oli välillä hetkiä kun palstalla ei ollut kivaa...

      Minulla on ehdotus että jokainen sanoo yksi hyvä muisto tästä palstasta ja minä aloitan


      Muistan kuinka viime keväänä puhuttiin että lähdetään telttailemaan Venäjän puolelle ja yövytään jossain mökissä ja minä luulin hetken että olette ihan tosissaan kunnes tajusin että se oli mahtava läppä.

      • Sit sulta mä kysyn et mistä sä vedät ton et sun mielipitees takii joku menetti frendei? Ku ei oo sit mitään perää... Relatkaa jo mimmit :) Arska paistaa ja linnut laulaa...


      • Annetaan jo olla kun se oli väärin käsitys.


    • Täs on kyl magee esimerkki ku tyhjäst polkaistaan käyntiin kauhee sota. Ens alkuun mä sanon et Ariel ei heitä flirttii sen kummemmin ku kukaan muukaan. Toiseks mä sanon et me ollaan tääl jutskattu hyväs sovus. Ollaan tsempattu sua ku on ollu vaikeeta ja sillai. Kukaan ei kanna kaunaa sua tai Ilmannimee kohtaan. Samoin tavoin sut otetaan messiin ku aiemminki jos sä tääl vaan oot... :)

      • Nöyrästi kiittäen.


    • RessuNro5

      No kyllä tänne edelleen myös yksi Kittie sopii, kaunaa ei menneistä kanneta:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      244
      2249
    2. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1571
    3. Minkälainen ihminen

      kaivattusi on?
      Ikävä
      92
      1384
    4. Kohuttu Iida Vainio mursi hiljaisuuden -Näin raskaus vaikutti Farmi-kuvauksissa: "Saattoi ruveta..."

      Ihanaa odotusta, tsemppiä ja voimia Iida! Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen asuvat yhdessä Helsingissä ja o
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1379
    5. Avoin kirje sinulle

      Rakas, Kirjoitan sinulle nyt, vaikka sanat tuntuvat niin vaatimattomilta siihen, mitä sydämeni on kantanut sisällään ni
      Ikävä
      40
      1117
    6. Sullahan oli ihan valtavat t...., nainen

      Aivan suunnattomat ja hyvin muodostuneet. Luulisi että olisit uskaltanut tehdä selvän aloitteen jos jotain haluat. Miksi
      Ikävä
      55
      940
    7. Minkä ikäinen

      Kaivattusi on?.
      Ikävä
      53
      884
    8. Mitä mies teet

      näin iltasella? 👾
      Ikävä
      53
      851
    9. Nainen, jos luet kirjoituksiani

      niin sano minulle jotain?
      Ikävä
      49
      816
    10. Miten sulla meni niin tunteisiin yksi mies?

      Hyvässä ja pahassa? Tähän voit tilittää, jos aavistat kuka minä olen.
      Ikävä
      82
      780
    Aihe