Tässäpä oikein hauska sarjakuva siitä kuinka ROT kumoaa evoluutioteorian ja osoittaa että evoluutio ei ole tieteellinen fakta:
http://boingboing.net/2016/02/10/tom-the-dancing-bug-how-gavin.html
Sarjakuva ROT:ista
10
156
Vastaukset
- Nobelin.jakoon
Hahahaaa. Ratkesin. Niin osuva.
- Kretuhuuhaalle
Joko Tomille on ehdotettu Nobel-palkintoa? Kyllähän noin merkittävän tiedemiehen kuin Tomi pitäisi saada vähintään Nobel. Hehe.
- Onsedorka
Tomille täytyy myöntää myös lääketieteen korkeimmat palkinnot. Hän nimittäin väkevästi todisti googlaamalla, että evoluutioteoria häiritsee lääketiedettä.
- taas.se.toistuu
Noin sitä sitten joudutaan turvautumaan sarjakuviin kun ei tietämys riitä kumota väitteitään asialinjalla.
Kokeiles esittää yksikin ROTin väite jota ei olisi kumottu (jonkun muun tai ROTin omien lähteiden toimesta) ja joka jollain tavalla oikeasti tukisi ROTin tiedevastaisia hörhöilyjä.
- taas.se.toistuu
utti kirjoitti:
Kokeiles esittää yksikin ROTin väite jota ei olisi kumottu (jonkun muun tai ROTin omien lähteiden toimesta) ja joka jollain tavalla oikeasti tukisi ROTin tiedevastaisia hörhöilyjä.
Miksi minun pitäisi niitä toistaa ja todeta uudelleen se, ettei niihin vastusta löydy?
taas.se.toistuu kirjoitti:
Miksi minun pitäisi niitä toistaa ja todeta uudelleen se, ettei niihin vastusta löydy?
Eli et säälittävä trolli kykene nimeämään yhtä ainoaa.
Et luultavasti tajua ROTin teksteistä edes sen vertaa, että osaisit copy-pastettaa jonkun pätkän ja tunnistaa onko siihen jo esitetty vastine. Sellaisiahan te ROTin opetuslapset olette. Säälittäviä.- taas.se.toistuu
utti kirjoitti:
Eli et säälittävä trolli kykene nimeämään yhtä ainoaa.
Et luultavasti tajua ROTin teksteistä edes sen vertaa, että osaisit copy-pastettaa jonkun pätkän ja tunnistaa onko siihen jo esitetty vastine. Sellaisiahan te ROTin opetuslapset olette. Säälittäviä."Eli et säälittävä trolli kykene nimeämään yhtä ainoaa."
Päinvastoin, nehän pitäisi laittaa tähän kaikki. Mitä järkeä siinä olisi. Kuka tahansa voi käydä lukemassa ne ROT:n avaamissa ketjuissa ja todeta itse siellä, että ei niihin vain päteviä vastaväitteitä löydy. taas.se.toistuu kirjoitti:
"Eli et säälittävä trolli kykene nimeämään yhtä ainoaa."
Päinvastoin, nehän pitäisi laittaa tähän kaikki. Mitä järkeä siinä olisi. Kuka tahansa voi käydä lukemassa ne ROT:n avaamissa ketjuissa ja todeta itse siellä, että ei niihin vain päteviä vastaväitteitä löydy.Tämä kertoikin taas kaiken oleellisen. ROT on valehdellut täällä ainakin yli vuoden ja siitä paskasta ei ole jäänyt jäljelle yhtä ainoaa väitettä, jonka trolliopetuslapsensa kykenisivät mainitsemaan.
Sarjakuvista puheenollen, katsopas täältä havainnollistava kuva paikastasi ketjussa jonka kärjessä on kylähullu nimeltä James V. Kohl:
https://en.wikipedia.org/wiki/HumancentiPad
- Heheheehe
Hahhahhaaahhaa. On helppo kuvitella että tuo sarjakuva on varsin lähellä Tomin narsistista fantasiaa. Hän olosi kaikkien hellareiden sankari, nero joka kumosi evoluutioteorian, geologian ja fysiikan googlaamalla tutkimuksia ja plagioimalla Kohlia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202091
- 1571984
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h281946Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue141202- 51997
- 85946
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23875- 114834
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell50811Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon33789