HELSINGIN JOUKKOLIIKENNE HELVETTI TUTKITTU !

VERTAPAKKIIN

JOS SELVIÄÄ LIPPU HELVETISTÄ, SAA OLLA KIITOLLINEN JOS EI SAA NYRKISTÄ..
Aivan hirveä paikka, kuvaili HSL:n arvioija Espoon keskuksesta loppuraportissaan.
Arvioitsijalta pyydettiin rahaa, tupakkaa, huumeita ja näytettiin takapuolta. Yhdelle pysäkille ei uskaltanut kävellä laisinkaan kolmesta yrityksestä huolimatta, raportissa kerrotaan.

11

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä_osta_lippua

Maksa käry, pääset paljon helpommalla..

• hfdghfghfdgh

Eikös siellä ole vartijoita ?

• Maalaispoikacityssä

Osaako joku neuvoa miten saa lipun automaatista ja mistä sen löytää ?

• gsdfgsdfgsdfgsd

Mene jollekkin pysäkille, anna katseesi kiertää, kun havaiset ihmisjoukon jonkin salaper,äisen peltilaatikon ympärillä, mitään opastetta tai infoa siitä mikä siellä on tai miten laatikkoa käytetään et löydä mutta mene rohkeasti joukkoon ja seuraa lipun osto yrityksiä, viimein joku onnistuu niin tartu häntä hiaan ja pyydä häntä ostamaan lippusi, asiaa auttaa jos tarjoudut maksamaan myös hänen lippunsa..

• Osuvaa
        gsdfgsdfgsdfgsd kirjoitti:

Mene jollekkin pysäkille, anna katseesi kiertää, kun havaiset ihmisjoukon jonkin salaper,äisen peltilaatikon ympärillä, mitään opastetta tai infoa siitä mikä siellä on tai miten laatikkoa käytetään et löydä mutta mene rohkeasti joukkoon ja seuraa lipun osto yrityksiä, viimein joku onnistuu niin tartu häntä hiaan ja pyydä häntä ostamaan lippusi, asiaa auttaa jos tarjoudut maksamaan myös hänen lippunsa..

naulan kantaan..

• Maalaiserkulle
      • Rahaakosinne

laitetaan, mutta minne ?

• Rahaakosinne kirjoitti:

laitetaan, mutta minne ?

Ne lippuautomaatit ovat tarkoitettu täysjärkisille, jos paskanaamaSYÖTTILÄÄÄÄT eivät niitä osaa käyttää vika ei ole koneissa, vaan tukiaisissa rypevät.... mitättömät hölmöt OVAT VAIN NIIN TYHMIÄ.
        Miten kepulaiset niitä osaisivat käyttää, eivät he osaa itseäänkään elättää, vain LOISIVAT toisten työntuloksissa...

• HelppoaTämä
        osmium1 kirjoitti:

Ne lippuautomaatit ovat tarkoitettu täysjärkisille, jos paskanaamaSYÖTTILÄÄÄÄT eivät niitä osaa käyttää vika ei ole koneissa, vaan tukiaisissa rypevät.... mitättömät hölmöt OVAT VAIN NIIN TYHMIÄ.
        Miten kepulaiset niitä osaisivat käyttää, eivät he osaa itseäänkään elättää, vain LOISIVAT toisten työntuloksissa...

Uudesta kosketysnäytöllisestä automaatista voi ostaa paperisia kertalippuja ja vuorokausilippuja (1-7 vrk) pahvisille kertakorteille. Lisäksi automaatilla voi ladata matkakorttia. Maksutapoina ovat käteinen, sirulliset maksukortit sekä matkakortin arvo.....

• Jombevaari
        HelppoaTämä kirjoitti:

Uudesta kosketysnäytöllisestä automaatista voi ostaa paperisia kertalippuja ja vuorokausilippuja (1-7 vrk) pahvisille kertakorteille. Lisäksi automaatilla voi ladata matkakorttia. Maksutapoina ovat käteinen, sirulliset maksukortit sekä matkakortin arvo.....

Syvältä prseestä koko Helsinkin kohellus.

• Kbijvugcyfxtfzrdzr
        Jombevaari kirjoitti:

Syvältä prseestä koko Helsinkin kohellus.

Kepulandian asukeille kaikki yli kaksi henkilöä samassa kylässä on kauhistus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      87
      6042
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      328
      5240
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2668
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1865
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      104
      1682
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      112
      1546
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      121
      1430
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe