Nyt ärsyttää todella

Nainen34v

Kerroin, että tavallaan pieni pleijerimäisyys on paikallaan, mutta joko tämä nuorempi mies osaa nyt pelin todella hyvin tai sitten hän on oikeasti hieman välinpitämätön ja pitää mua varalla. Ne joita kiinnostaa, mistä on kyse, niin tässä linkki johdantoon: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14719760/pienta-saatoa-nuoremman-miehen-kanssa

Näimme nyt eilen sattumalta ja hän laittoi siinä yhteydessä mulle viestin (olimme siis eteellä toisistamme) jossa hän kehui ulkonäköäni "mielettömän hyväksi". Tämän jälkeen kirjoitin hänelle retorisen kysymyksen viestissä ja kerroin, että mukava nähdä. Hän ei vastannut enää mitään. Hän tuli lähtiessään vielä viereeni, mutta olin suustani kiinni, enkä pystynyt huomioimaan häntä, joten hän ei jäänyt odottamaan. En laittanut viestiä perään. Eikä hänestä kuulunut mitään.

Olen mennyt möläyttämään tälle miehelle, että tietynlainen pleijerimäisyys kiinnostaa. Onko tämä nyt sitä, että saan mitä tilaan? Mies on myös kertonyt olevansa ylpeä. Tai sitten vaan itse yritän selitellä, enkä hyväksy sitä etten olekaan riittävän kiinnostava.

Joka tapauksessa tällainen käytös on ärsyttävää ja samalla huomaan kyllä tykkääväni hänestä kokoajan enemmän. Varsinkin kun mies ei tyrkytä itseään niin kuin muut.

Olen ollut hänen luonaan nyt kerran yötä. Mitään suutelua enempää ei siis tapahtunut. Mies kyllä kokeili rajoja maltillisesti. Hän myös puhui aamulla seuraavasta yöpymisestä. Hän myös kysyi minua urheilemaan yöpymisen jälkeen ja tyrmäsin sen jotankin hassusti. Enkä kehdannut korjata tilannetta. En ole aivan varma, onko hänestä alkanut kuulumaan nyt harvemmin. Ei me naisetkaan näitä juttuja osata...

Peluri vai ei?

124

1848

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohi.on

      Ei, hän taisi kyllästyä jahkailuusi. Et lämmennyt, hän oli sinulle ilmaa ja hän otti vihjeistä vaarin.

      • JossainMuualla

        Ihan normisettiä.

        Minulla nämä tuntuvat menevän jotenkin näin:

        Minä: Oho! Onpas upea naaras!
        Nainen: ...
        Minä: Minä tässä, mahtava uros, tutustutaanko?
        Nainen: En mää
        Nainen: Ei oikein kiinnosta
        Nainen: No kai me nyt sitten puhua

        Sitten tavataan ja naisen palaute on pääasiassa tällaista.

        Nainen: Ei kiinnosta
        Nainen: Ei kiinnosta
        Nainen: Ei kiinnosta
        Nainen: Ei kiinnosta
        Nainen: Ei kiinnosta
        Nainan: Ei
        Nainen: Ei kiinnosta
        Nainen: Ei kiinnosta
        Nainen: Ei kiinnosta
        Nainan: Ei
        Nainen: Ei kiinnosta
        Nainan: Ei
        Nainen: Ei kiinnosta
        Nainan: Ei

        Minä: Tämä selvä. Kiitos ja näkemiin.

        Nainen: Helpon panon perässä juokseva sika!!!


      • juu.normisettiä

        Esimerkkisi tapauksessa noinhan se nimenomaan on:
        "Helpon panon perässä juokseva sika!!!"
        ;)


    • Tyydas

      Vieläkö sinä hyvä mies jaksat täällä trollata.. hohhoijaa.

      • ainaparempi

        Ennemmin tuon trollin tuotoksia lukee kuin sun ja niiden muiden.


      • 121212121212
        ainaparempi kirjoitti:

        Ennemmin tuon trollin tuotoksia lukee kuin sun ja niiden muiden.

        Samaa mieltä. Henk koht arvostan suuresti laadukasta trollausta. Sellaiseen törmää harvoin.


      • kukin.tyylillään
        121212121212 kirjoitti:

        Samaa mieltä. Henk koht arvostan suuresti laadukasta trollausta. Sellaiseen törmää harvoin.

        Ei elämäkään ole hassumpaa.


      • 121212121212 kirjoitti:

        Samaa mieltä. Henk koht arvostan suuresti laadukasta trollausta. Sellaiseen törmää harvoin.

        Laadukasta tai ei. Mitä mieltä sä olet? Osaat ainakin oppikirjoista kaiken teoreettisen pelailemisen.


      • 876
        Nainen34v kirjoitti:

        Laadukasta tai ei. Mitä mieltä sä olet? Osaat ainakin oppikirjoista kaiken teoreettisen pelailemisen.

        Oppikirjoja myydään tyhmille, jotka ei kykene itse tajuamaan, että jokin mättää.
        Pick up artist on kusetusta, missä maksettu naisnäyttelijä näyttelee kiimaista kliseisille lausunnoille. :D Noihin menee ne kaikki tyhmät ja yksinkertaiset. Ottavat täysin todesta, kun täysin satunnainen ennaltasovittu nainen otetaan kadulta vastaan.


      • 876 kirjoitti:

        Oppikirjoja myydään tyhmille, jotka ei kykene itse tajuamaan, että jokin mättää.
        Pick up artist on kusetusta, missä maksettu naisnäyttelijä näyttelee kiimaista kliseisille lausunnoille. :D Noihin menee ne kaikki tyhmät ja yksinkertaiset. Ottavat täysin todesta, kun täysin satunnainen ennaltasovittu nainen otetaan kadulta vastaan.

        Mä en suosittele kenenkään ottavan mallia musta. Muhun ei ehkä ole samoja käyttöohjeita kuin keskivertomimmeihin. Keskimäärin naisilla on kuitenkin jo perhe mun iässä.


      • 876
        Nainen34v kirjoitti:

        Mä en suosittele kenenkään ottavan mallia musta. Muhun ei ehkä ole samoja käyttöohjeita kuin keskivertomimmeihin. Keskimäärin naisilla on kuitenkin jo perhe mun iässä.

        Ei pelkoa, ei ketään ota, älä huolehdi. ;D Ne laadukkaat yksilöt pariutuu ja lisääntyy nuorena.


      • 876 kirjoitti:

        Ei pelkoa, ei ketään ota, älä huolehdi. ;D Ne laadukkaat yksilöt pariutuu ja lisääntyy nuorena.

        Kaikki laadukkaatkaan ei halua lisääntyä. Maailmassa vaan ei ole olemassa vain yhtä pätevää sääntöä. Kun sen tajuaa, oma elämäkin on mukavampaa kun ei tarvitse mukautua muottiin, johon ei vaan sovi.

        Mä oon vielä nuori ja mulle on ihan sama, mitä kukaan muu mulle sanoo tästä. Jos ihmiset ei masentelisi omaa ikäänsä niin paljoa, se näkyisi myös heidän naamassaan. Oman mielen voima on uskomaton.


      • 876
        Nainen34v kirjoitti:

        Kaikki laadukkaatkaan ei halua lisääntyä. Maailmassa vaan ei ole olemassa vain yhtä pätevää sääntöä. Kun sen tajuaa, oma elämäkin on mukavampaa kun ei tarvitse mukautua muottiin, johon ei vaan sovi.

        Mä oon vielä nuori ja mulle on ihan sama, mitä kukaan muu mulle sanoo tästä. Jos ihmiset ei masentelisi omaa ikäänsä niin paljoa, se näkyisi myös heidän naamassaan. Oman mielen voima on uskomaton.

        Sit voi toki uskotella itselleen kaikkea ei paikkaansa pitävää. :D Nuorihan sinä, toinen jalka haudassa ja yli kolmasosa lusittuna.


      • 876 kirjoitti:

        Sit voi toki uskotella itselleen kaikkea ei paikkaansa pitävää. :D Nuorihan sinä, toinen jalka haudassa ja yli kolmasosa lusittuna.

        Voi parka sua ja sun elämänasennetta. Voihan olla, että kuollaan huomenna, mitä sitten? Kuolisin silloin nuorena.


      • 876
        Nainen34v kirjoitti:

        Voi parka sua ja sun elämänasennetta. Voihan olla, että kuollaan huomenna, mitä sitten? Kuolisin silloin nuorena.

        Mun asenne on ihan bueno, mut sulla taitaa olla ikäkriisi. :D


      • 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

        Kaikki laadukkaatkaan ei halua lisääntyä. Maailmassa vaan ei ole olemassa vain yhtä pätevää sääntöä. Kun sen tajuaa, oma elämäkin on mukavampaa kun ei tarvitse mukautua muottiin, johon ei vaan sovi.

        Mä oon vielä nuori ja mulle on ihan sama, mitä kukaan muu mulle sanoo tästä. Jos ihmiset ei masentelisi omaa ikäänsä niin paljoa, se näkyisi myös heidän naamassaan. Oman mielen voima on uskomaton.

        "Mä oon vielä nuori ja mulle on ihan sama, mitä kukaan muu mulle sanoo tästä."

        Palstalla on yksi futispelaaja Andrea Pirlon näköinen tuuheatukkainen mies joka voisi elämänasenteensa pohjalta sopia sinulle.


      • 876 kirjoitti:

        Mun asenne on ihan bueno, mut sulla taitaa olla ikäkriisi. :D

        Ainakin yritän välttää sitä.

        Onko mielipidettä alkuperäiseen aiheeseen?


      • 121212121212 kirjoitti:

        "Mä oon vielä nuori ja mulle on ihan sama, mitä kukaan muu mulle sanoo tästä."

        Palstalla on yksi futispelaaja Andrea Pirlon näköinen tuuheatukkainen mies joka voisi elämänasenteensa pohjalta sopia sinulle.

        Joo oon kuullut ennenkin. Hän vaikuttaa oikein fiksulta mieheltä.

        Osaako ykskakkonen sanoa mitään kirjoitukseni perusteella, mikä tilanne mulla on meneillään? Ihan mielenkiinnosta kyselen, koska varmasti tämä tulee kuitenkin selviämään. Olisi kiva tietää, kuinka hyvin oot perillä asioista, joista meuhkaat? Vai uskallatko kommentoida trollin pelossa?


      • 876
        Nainen34v kirjoitti:

        Ainakin yritän välttää sitä.

        Onko mielipidettä alkuperäiseen aiheeseen?

        Famu astui onnensa ohi. :D


      • 876 kirjoitti:

        Famu astui onnensa ohi. :D

        Eli miestä ei enää kiinnosta? Siltä se mustakin vaikuttais...


      • 876
        Nainen34v kirjoitti:

        Eli miestä ei enää kiinnosta? Siltä se mustakin vaikuttais...

        Kysymättäkin selvä asia. :D

        Mies sanoo: ota suihin.
        Nainen kysyy: mitä?


      • 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

        Laadukasta tai ei. Mitä mieltä sä olet? Osaat ainakin oppikirjoista kaiken teoreettisen pelailemisen.

        "Laadukasta tai ei. Mitä mieltä sä olet? Osaat ainakin oppikirjoista kaiken teoreettisen pelailemisen."

        Onko sillä väliä?

        "Joka tapauksessa tällainen käytös on ärsyttävää ja samalla huomaan kyllä tykkääväni hänestä kokoajan enemmän. Varsinkin kun mies ei tyrkytä itseään niin kuin muut."

        Jos tämä vetoaa palstahahmoosi, palstahahmollasi on päänsisäisiä ongelmia. Ne palstahahmosi joutuu ratkaisemaan itse, todennäköisesti huonolla menestyksellä.

        Miksi jännämies/pleijeri/narsisti/tms vetoaa...vastaus löytyy peiliin katsomalla.


      • 876 kirjoitti:

        Kysymättäkin selvä asia. :D

        Mies sanoo: ota suihin.
        Nainen kysyy: mitä?

        Mun mielestä asia ei ole näin yksioikoinen. Pystytkö argumentoimaan kantaasi järkevästi tai oikeasti keskustelemaan tästä aiheesta?


      • 121212121212 kirjoitti:

        "Laadukasta tai ei. Mitä mieltä sä olet? Osaat ainakin oppikirjoista kaiken teoreettisen pelailemisen."

        Onko sillä väliä?

        "Joka tapauksessa tällainen käytös on ärsyttävää ja samalla huomaan kyllä tykkääväni hänestä kokoajan enemmän. Varsinkin kun mies ei tyrkytä itseään niin kuin muut."

        Jos tämä vetoaa palstahahmoosi, palstahahmollasi on päänsisäisiä ongelmia. Ne palstahahmosi joutuu ratkaisemaan itse, todennäköisesti huonolla menestyksellä.

        Miksi jännämies/pleijeri/narsisti/tms vetoaa...vastaus löytyy peiliin katsomalla.

        No oletetaan että palstahahmo on oikeasti tällaisessa tilanteessa. Onko vaikea kommentoida kysymystä? Tässä en nyt kysele sitä, onko mulla ongelmia vai ei. Painotan, että en halua narsistia, en pleijeriä, en naistenhakkaajaa tms muutakaan.


      • 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

        Joo oon kuullut ennenkin. Hän vaikuttaa oikein fiksulta mieheltä.

        Osaako ykskakkonen sanoa mitään kirjoitukseni perusteella, mikä tilanne mulla on meneillään? Ihan mielenkiinnosta kyselen, koska varmasti tämä tulee kuitenkin selviämään. Olisi kiva tietää, kuinka hyvin oot perillä asioista, joista meuhkaat? Vai uskallatko kommentoida trollin pelossa?

        "Osaako ykskakkonen sanoa mitään kirjoitukseni perusteella, mikä tilanne mulla on meneillään?"

        Missä mielessä?

        Tiedossa olevat asiat: pleijeri haluaa saada sinulta seksiä, mutta ei selvästikään tavoittele suhdetta ainakaan sinun kanssasi.

        Käytännössä seksin saanti on jo varmistunut, on miehestä kiinni miten nopeasti hän haluaa edetä. Jos mies osaa hommansa, hän tietää että olet koukussa pelaamiseen ja dissaamiseen - niinpä fiksuin strategia on pitkittää tilannetta ja antaa himojesi kasvaa.

        Sitä päädytkö ykköspanoksi vai kakkospanoksi on mahdotonta tietää, sehän riippuu siitäkin miten hyvää seksiä miehelle annat.


      • 876
        Nainen34v kirjoitti:

        Mun mielestä asia ei ole näin yksioikoinen. Pystytkö argumentoimaan kantaasi järkevästi tai oikeasti keskustelemaan tästä aiheesta?

        Pystyn, mut en aijo. :D Eikä näin yksinkertaisesta kannata vääntää monimutkasta. Ei se asia siitä miksikään muutu. Enkä mä rupee heruttaa sokerii.


      • 876
        121212121212 kirjoitti:

        "Osaako ykskakkonen sanoa mitään kirjoitukseni perusteella, mikä tilanne mulla on meneillään?"

        Missä mielessä?

        Tiedossa olevat asiat: pleijeri haluaa saada sinulta seksiä, mutta ei selvästikään tavoittele suhdetta ainakaan sinun kanssasi.

        Käytännössä seksin saanti on jo varmistunut, on miehestä kiinni miten nopeasti hän haluaa edetä. Jos mies osaa hommansa, hän tietää että olet koukussa pelaamiseen ja dissaamiseen - niinpä fiksuin strategia on pitkittää tilannetta ja antaa himojesi kasvaa.

        Sitä päädytkö ykköspanoksi vai kakkospanoksi on mahdotonta tietää, sehän riippuu siitäkin miten hyvää seksiä miehelle annat.

        Älä anna liikaa siimaa. Pitele narua mut älä oo se pässi jota vedellään. :D soon ööläti


      • 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

        No oletetaan että palstahahmo on oikeasti tällaisessa tilanteessa. Onko vaikea kommentoida kysymystä? Tässä en nyt kysele sitä, onko mulla ongelmia vai ei. Painotan, että en halua narsistia, en pleijeriä, en naistenhakkaajaa tms muutakaan.

        Näissä asioissa ratkaisee alapää eikä yläpää. Se mihin tunnet vetoa, on mitä haluat.

        Pelaaminen, dissaaminen, röyhkeä itsevarmuus ja naisten kanssa hankittu kokemus vetoaa = haluat pleijerin ja narsistin.

        Ihan turhaa spekulointia. Jos kuvittelen hahmosi todelliseksi, seksi on jo varmistunut. Kala on nielaissut syötin, kokenut pleijeri tietää kuinka saalis naarataan veneeseen katkaisematta siimaa.

        Se koska palaat tänne kirjoittamaan kuinka "asiat vain tapahtuivat", on ajan kysymys.


      • 121212121212 kirjoitti:

        "Osaako ykskakkonen sanoa mitään kirjoitukseni perusteella, mikä tilanne mulla on meneillään?"

        Missä mielessä?

        Tiedossa olevat asiat: pleijeri haluaa saada sinulta seksiä, mutta ei selvästikään tavoittele suhdetta ainakaan sinun kanssasi.

        Käytännössä seksin saanti on jo varmistunut, on miehestä kiinni miten nopeasti hän haluaa edetä. Jos mies osaa hommansa, hän tietää että olet koukussa pelaamiseen ja dissaamiseen - niinpä fiksuin strategia on pitkittää tilannetta ja antaa himojesi kasvaa.

        Sitä päädytkö ykköspanoksi vai kakkospanoksi on mahdotonta tietää, sehän riippuu siitäkin miten hyvää seksiä miehelle annat.

        Eli hän on mielestäsi pleijeri. Kiitos vastauksesta. Ei kysyttävää.


      • expalstanainen
        Nainen34v kirjoitti:

        Eli hän on mielestäsi pleijeri. Kiitos vastauksesta. Ei kysyttävää.

        Mulla on semmoinen teoria että koko pikkukakkosen palstapersoona on täyttä kusetusta.

        Silloin harvoin kun se ei paasaa markkina-arvoista, sieltä paljastuu ihmeen hauska ja hyvin ihmisiä lukeva heppu.

        Mä luulen että 12121212 on pahin peluri, narsisti ja manipulaattori kaikista. Kyllä peluri pelurin tuntee.

        Sori.


      • elämäm.koululaiset
        expalstanainen kirjoitti:

        Mulla on semmoinen teoria että koko pikkukakkosen palstapersoona on täyttä kusetusta.

        Silloin harvoin kun se ei paasaa markkina-arvoista, sieltä paljastuu ihmeen hauska ja hyvin ihmisiä lukeva heppu.

        Mä luulen että 12121212 on pahin peluri, narsisti ja manipulaattori kaikista. Kyllä peluri pelurin tuntee.

        Sori.

        Ja sitten te imette sen tissiä kuin äidinmaitoa. xD


      • 121212121212 kirjoitti:

        Näissä asioissa ratkaisee alapää eikä yläpää. Se mihin tunnet vetoa, on mitä haluat.

        Pelaaminen, dissaaminen, röyhkeä itsevarmuus ja naisten kanssa hankittu kokemus vetoaa = haluat pleijerin ja narsistin.

        Ihan turhaa spekulointia. Jos kuvittelen hahmosi todelliseksi, seksi on jo varmistunut. Kala on nielaissut syötin, kokenut pleijeri tietää kuinka saalis naarataan veneeseen katkaisematta siimaa.

        Se koska palaat tänne kirjoittamaan kuinka "asiat vain tapahtuivat", on ajan kysymys.

        Höpöhöpö. En ole hassahtanut pleijereihin. Olen kyllä heihinkin törmännyt.

        "Pelaaminen, dissaaminen, röyhkeä itsevarmuus ja naisten kanssa hankittu kokemus vetoaa = haluat pleijerin ja narsistin."

        En halua pelaajaa. En siedä dissaamista. Tämä mies on halunnut sopia, ettei kummallakaan ole muita. Arvostan tätä liikettä todella paljon. En voi tietenkään tietää, mitä hän puuhaa, mutta pitää uskoa toiseen. Itsevarmuutta häneltä toki löytyy. Siitä pidän myös paljon. Eniten minua viehattää tosiaan se, ettei hän tykitä viesteillä ja soitoillaan puhelinta täyteen pitkin päivää. Yleensä miehet toimivat näin.


      • 121212121212
        expalstanainen kirjoitti:

        Mulla on semmoinen teoria että koko pikkukakkosen palstapersoona on täyttä kusetusta.

        Silloin harvoin kun se ei paasaa markkina-arvoista, sieltä paljastuu ihmeen hauska ja hyvin ihmisiä lukeva heppu.

        Mä luulen että 12121212 on pahin peluri, narsisti ja manipulaattori kaikista. Kyllä peluri pelurin tuntee.

        Sori.

        Ei ole mitään palstapersoonaa. Olen täällä ensisijaisesti keskustelemassa asioista. Ei tuo nimimerkki kellonaikaan viittaa.

        Narsisti en ole ja manipuloin korkeintaan osakekursseja :D

        Pelimiestaitoja myönnän opiskelevani, olenhan lähtökohtaisesti romanttinen herrasmies.

        Millainen se oikea persoona sitten on, jääköön salaisuudeksi. Sanottakoon sen verran että yllätyksenä se monelle tulisi, eikä ihan vähäisenä sellaisena.


      • 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

        Höpöhöpö. En ole hassahtanut pleijereihin. Olen kyllä heihinkin törmännyt.

        "Pelaaminen, dissaaminen, röyhkeä itsevarmuus ja naisten kanssa hankittu kokemus vetoaa = haluat pleijerin ja narsistin."

        En halua pelaajaa. En siedä dissaamista. Tämä mies on halunnut sopia, ettei kummallakaan ole muita. Arvostan tätä liikettä todella paljon. En voi tietenkään tietää, mitä hän puuhaa, mutta pitää uskoa toiseen. Itsevarmuutta häneltä toki löytyy. Siitä pidän myös paljon. Eniten minua viehattää tosiaan se, ettei hän tykitä viesteillä ja soitoillaan puhelinta täyteen pitkin päivää. Yleensä miehet toimivat näin.

        "En halua pelaajaa."

        Enkä minäkään halua salikissaa, mutta timmi ja lihaksikas vartalo miellyttää. Pleijerimäisyys viehättää = haluat pelaajan.

        "En siedä dissaamista."

        Dissaaminen ensin ärsytti mutta sitten lisäsi kiinnostusta. Rakastat dissaamista.

        "Eniten minua viehattää tosiaan se, ettei hän tykitä viesteillä ja soitoillaan puhelinta täyteen pitkin päivää. Yleensä miehet toimivat näin."

        Niin yleensä toimitaan kun ollaan toisesta kiinnostuneita. Jos niin ei toimita, joko kiinnostusta ei ole ja/tai mies hallitsee pelimiestaidot antaakseen tietyn tyyppisille naisille (ota tämä negatiivisessa mielessä) kuvan tavoittelemisen arvoisesta saaliista jota naisen pitää jahdata.


      • 121212121212 kirjoitti:

        "En halua pelaajaa."

        Enkä minäkään halua salikissaa, mutta timmi ja lihaksikas vartalo miellyttää. Pleijerimäisyys viehättää = haluat pelaajan.

        "En siedä dissaamista."

        Dissaaminen ensin ärsytti mutta sitten lisäsi kiinnostusta. Rakastat dissaamista.

        "Eniten minua viehattää tosiaan se, ettei hän tykitä viesteillä ja soitoillaan puhelinta täyteen pitkin päivää. Yleensä miehet toimivat näin."

        Niin yleensä toimitaan kun ollaan toisesta kiinnostuneita. Jos niin ei toimita, joko kiinnostusta ei ole ja/tai mies hallitsee pelimiestaidot antaakseen tietyn tyyppisille naisille (ota tämä negatiivisessa mielessä) kuvan tavoittelemisen arvoisesta saaliista jota naisen pitää jahdata.

        "Dissaaminen ensin ärsytti mutta sitten lisäsi kiinnostusta. Rakastat dissaamista."

        Missä kohtaa olen sanonut näin tai edes antanut käsityksen, että pitäisin tästä. Ei pidä yhtään paikkaansa. Tämä mies on oikein herrasmies, eikä ole dissannut mua mitenkään ikinä. Mua ei dissata.

        "Niin yleensä toimitaan kun ollaan toisesta kiinnostuneita" (liittyi puhelimen tykittämisestä täyteen viestein ja soitoin)

        Pari kuukautta sitten viestiteltiin ja soiteltiin paljonkin tämän miehen kanssa, mutta sitten kerroin hänelle eräästä ahdistavasta miehestä, johon mulla loppui kiinnostus kuin seinään, kun tämä laittoi tyyliin heti aamuviideltä viestiä "mun on pakko saada sut". Tämä mies oli jättänyt myös tyttöystävänsä mun takia, vaikkei oltu ikinä edes nähty. Semisti ahdistavaa.

        "Antaakseen tietyn tyyppisille naisille (ota tämä negatiivisessa mielessä) kuvan tavoittelemisen arvoisesta saaliista jota naisen pitää jahdata"

        Sun en kyllä missään tekstissäsi olettaisikaan kehuvan mua mitenkään. Tälle miehelle olen sanonut, etten juokse kenenkään perässä.

        "Pleijerimäisyys viehättää= haluat pleijerin"

        Ei. Haluan miehen, joka osaa käsitellä naista. Mulle on ihan sama, onko hänellä ollut paljon naisia, mutta hänen pitää osata käsitellä mua kuin olisi ollut. Suudella oikein. Koskea varmasti. Ei pyydellä lupaa, mutta olla silti herrasmies. Sitä se tarkoittaa.


      • 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

        "Dissaaminen ensin ärsytti mutta sitten lisäsi kiinnostusta. Rakastat dissaamista."

        Missä kohtaa olen sanonut näin tai edes antanut käsityksen, että pitäisin tästä. Ei pidä yhtään paikkaansa. Tämä mies on oikein herrasmies, eikä ole dissannut mua mitenkään ikinä. Mua ei dissata.

        "Niin yleensä toimitaan kun ollaan toisesta kiinnostuneita" (liittyi puhelimen tykittämisestä täyteen viestein ja soitoin)

        Pari kuukautta sitten viestiteltiin ja soiteltiin paljonkin tämän miehen kanssa, mutta sitten kerroin hänelle eräästä ahdistavasta miehestä, johon mulla loppui kiinnostus kuin seinään, kun tämä laittoi tyyliin heti aamuviideltä viestiä "mun on pakko saada sut". Tämä mies oli jättänyt myös tyttöystävänsä mun takia, vaikkei oltu ikinä edes nähty. Semisti ahdistavaa.

        "Antaakseen tietyn tyyppisille naisille (ota tämä negatiivisessa mielessä) kuvan tavoittelemisen arvoisesta saaliista jota naisen pitää jahdata"

        Sun en kyllä missään tekstissäsi olettaisikaan kehuvan mua mitenkään. Tälle miehelle olen sanonut, etten juokse kenenkään perässä.

        "Pleijerimäisyys viehättää= haluat pleijerin"

        Ei. Haluan miehen, joka osaa käsitellä naista. Mulle on ihan sama, onko hänellä ollut paljon naisia, mutta hänen pitää osata käsitellä mua kuin olisi ollut. Suudella oikein. Koskea varmasti. Ei pyydellä lupaa, mutta olla silti herrasmies. Sitä se tarkoittaa.

        "Missä kohtaa olen sanonut näin tai edes antanut käsityksen, että pitäisin tästä."

        "Kerroin, että tavallaan pieni pleijerimäisyys on paikallaan, mutta joko tämä nuorempi mies osaa nyt pelin todella hyvin tai sitten hän on oikeasti hieman välinpitämätön ja pitää mua varalla."

        "Joka tapauksessa tällainen käytös on ärsyttävää ja samalla huomaan kyllä tykkääväni hänestä kokoajan enemmän."

        "Sun en kyllä missään tekstissäsi olettaisikaan kehuvan mua mitenkään."

        Kehun kun siihen on aihetta.

        "Ei. Haluan miehen, joka osaa käsitellä naista. Mulle on ihan sama, onko hänellä ollut paljon naisia, mutta hänen pitää osata käsitellä mua kuin olisi ollut. Suudella oikein. Koskea varmasti. Ei pyydellä lupaa, mutta olla silti herrasmies. Sitä se tarkoittaa."

        Kuten sanoin, minäkään en halua salimimmiä. Kunhan nainen on timmi, lihaksikas ja nostaa 100kg penkistä.

        Haluat pelimiehen.

        Liittyen edelliseen. Tasa-arvoisena miehenä kehun naisia jotka ovat muutakin kuin nättejä pokaaleja. Sellaiset naiset eivät vaadi mieheltä varmaa viemistä kun he itse ovat kokijan roolissa vietävinä.

        Voin toki kehua ulkonäköä, toistaiseksi hahmosi ei ole demonstroinut muita mielenkiintoisia piirteitä.


      • 7657575757
        876 kirjoitti:

        Ei pelkoa, ei ketään ota, älä huolehdi. ;D Ne laadukkaat yksilöt pariutuu ja lisääntyy nuorena.

        Höpö höpö! Laadukkaat ei enää uskalla lisääntyä, koska kenelläkään ei ole varmaa työpaikkaa.

        White trash lisääntyy.


      • bvcbvcbv
        121212121212 kirjoitti:

        Ei ole mitään palstapersoonaa. Olen täällä ensisijaisesti keskustelemassa asioista. Ei tuo nimimerkki kellonaikaan viittaa.

        Narsisti en ole ja manipuloin korkeintaan osakekursseja :D

        Pelimiestaitoja myönnän opiskelevani, olenhan lähtökohtaisesti romanttinen herrasmies.

        Millainen se oikea persoona sitten on, jääköön salaisuudeksi. Sanottakoon sen verran että yllätyksenä se monelle tulisi, eikä ihan vähäisenä sellaisena.

        Hmm.. Veikkaisin että olet oikeasti ainakin keskipituinen, ja parisuhteessa. :) Joskus mietin, että onkohan itse "isä" keskuudessamme.. Ei.. Ei se jaksais olla täällä..


      • lsaäpsojgawpo
        121212121212 kirjoitti:

        "Osaako ykskakkonen sanoa mitään kirjoitukseni perusteella, mikä tilanne mulla on meneillään?"

        Missä mielessä?

        Tiedossa olevat asiat: pleijeri haluaa saada sinulta seksiä, mutta ei selvästikään tavoittele suhdetta ainakaan sinun kanssasi.

        Käytännössä seksin saanti on jo varmistunut, on miehestä kiinni miten nopeasti hän haluaa edetä. Jos mies osaa hommansa, hän tietää että olet koukussa pelaamiseen ja dissaamiseen - niinpä fiksuin strategia on pitkittää tilannetta ja antaa himojesi kasvaa.

        Sitä päädytkö ykköspanoksi vai kakkospanoksi on mahdotonta tietää, sehän riippuu siitäkin miten hyvää seksiä miehelle annat.

        Molemmilla on tällaisissa suhteissa ongelma, ei vain naisilla. Jännitys ja kipinä syntyy epävarmuuden kautta. Ilman niitä jännite katoaa. Kyse on ns. acting out - käyttäytymisestä eli henkilö ei itse ole tietoinen motiiveistaan ja yllykkeistään, vaan sama malli toistuu kerta toisensa jälkeen.


      • kyrpajooserppi
        Nainen34v kirjoitti:

        No oletetaan että palstahahmo on oikeasti tällaisessa tilanteessa. Onko vaikea kommentoida kysymystä? Tässä en nyt kysele sitä, onko mulla ongelmia vai ei. Painotan, että en halua narsistia, en pleijeriä, en naistenhakkaajaa tms muutakaan.

        "Tms. muutakaan". Tai muuta sellaista muutakaan :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


      • flowersreally
        121212121212 kirjoitti:

        Samaa mieltä. Henk koht arvostan suuresti laadukasta trollausta. Sellaiseen törmää harvoin.

        Ei yllättäisi jos tämä N34 olisi sun trollihahmosi. Olen kyllä eri mieltä kanssasi, skarpata pitäisi jos mielisi nousta laadukkaaksi trollaajaksi.


      • 121212121212
        flowersreally kirjoitti:

        Ei yllättäisi jos tämä N34 olisi sun trollihahmosi. Olen kyllä eri mieltä kanssasi, skarpata pitäisi jos mielisi nousta laadukkaaksi trollaajaksi.

        Flowersreally, olet kamalan nirso.

        Siis hetkinen...

        "Ei yllättäisi jos tämä N34 olisi sun trollihahmosi."

        ...mutta...

        "Olen kyllä eri mieltä kanssasi, skarpata pitäisi jos mielisi nousta laadukkaaksi trollaajaksi."

        ...tämähän tarkoittaa ettet luota trollaustaitoihini.

        :( :( :(


      • flowersreally
        121212121212 kirjoitti:

        Flowersreally, olet kamalan nirso.

        Siis hetkinen...

        "Ei yllättäisi jos tämä N34 olisi sun trollihahmosi."

        ...mutta...

        "Olen kyllä eri mieltä kanssasi, skarpata pitäisi jos mielisi nousta laadukkaaksi trollaajaksi."

        ...tämähän tarkoittaa ettet luota trollaustaitoihini.

        :( :( :(

        Sä opettelet vielä?


      • Nnnnainen
        Nainen34v kirjoitti:

        Kaikki laadukkaatkaan ei halua lisääntyä. Maailmassa vaan ei ole olemassa vain yhtä pätevää sääntöä. Kun sen tajuaa, oma elämäkin on mukavampaa kun ei tarvitse mukautua muottiin, johon ei vaan sovi.

        Mä oon vielä nuori ja mulle on ihan sama, mitä kukaan muu mulle sanoo tästä. Jos ihmiset ei masentelisi omaa ikäänsä niin paljoa, se näkyisi myös heidän naamassaan. Oman mielen voima on uskomaton.

        "Mä oon vielä nuori "

        Miks ihmeessä väität olevas nuori vaikka et millään mittarilla sitä ole?
        Tervetuloa vaan meidän hyväitsetuntoisten aikuisten joukkoon. Mä en väitä olevani edes nuorekas koska sellanenkin typerää mut tossa ei oo mitään järkeä olla 34v nuori. Vähänkun joku on 84v vauva. Jännää....


      • Nnnnainen kirjoitti:

        "Mä oon vielä nuori "

        Miks ihmeessä väität olevas nuori vaikka et millään mittarilla sitä ole?
        Tervetuloa vaan meidän hyväitsetuntoisten aikuisten joukkoon. Mä en väitä olevani edes nuorekas koska sellanenkin typerää mut tossa ei oo mitään järkeä olla 34v nuori. Vähänkun joku on 84v vauva. Jännää....

        No kyllä mä nyt aikuinen olen. Älä sä vaivaa päätäsi tällä enempää. Ei liity edes aiheeseen.


      • Nnnnainen
        121212121212 kirjoitti:

        "En halua pelaajaa."

        Enkä minäkään halua salikissaa, mutta timmi ja lihaksikas vartalo miellyttää. Pleijerimäisyys viehättää = haluat pelaajan.

        "En siedä dissaamista."

        Dissaaminen ensin ärsytti mutta sitten lisäsi kiinnostusta. Rakastat dissaamista.

        "Eniten minua viehattää tosiaan se, ettei hän tykitä viesteillä ja soitoillaan puhelinta täyteen pitkin päivää. Yleensä miehet toimivat näin."

        Niin yleensä toimitaan kun ollaan toisesta kiinnostuneita. Jos niin ei toimita, joko kiinnostusta ei ole ja/tai mies hallitsee pelimiestaidot antaakseen tietyn tyyppisille naisille (ota tämä negatiivisessa mielessä) kuvan tavoittelemisen arvoisesta saaliista jota naisen pitää jahdata.

        "Eniten minua viehattää tosiaan se, ettei hän tykitä viesteillä ja soitoillaan puhelinta täyteen pitkin päivää. Yleensä miehet toimivat näin."

        "Niin yleensä toimitaan kun ollaan toisesta kiinnostuneita."

        Ymmärrän nainen34v täydellisesti. 😊 Mikään ei ole niin ahdistavaa kuin uusi tuttavuus joka pommittaa viestein ja soitoin. Menen nykysin siitä jo pakokauhutilaan "lopeta nyt s*atana". Toi on todella yleistä että mies muuttuu ahdistavaksi jos saa naisen numeron jostain. Kerran joku ihastunu urpo (mies27v) pilas mun joulunikin kun aattona...just sillon kun jaettiin lahjoja, soitteli ja viestitteli. Ei mitään kunnioitusta toisen yksityisyyttä kohtaan. En ole edes kristitty mut silti suutuin enkä tod ole enää kiinnostunut siitä tyypistä. Ennen sen puhelinhäirintää olin ihan valmis alkaa tutustua enemmän.


      • 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

        No kyllä mä nyt aikuinen olen. Älä sä vaivaa päätäsi tällä enempää. Ei liity edes aiheeseen.

        Nyrkkisääntönä:

        14v = tyttö
        24v = nuori nainen
        34v = aikuinen nainen, ei ihan vielä keski-ikäinen mutta lähempänä sitä kuin nuorta naista


      • 121212121212 kirjoitti:

        Nyrkkisääntönä:

        14v = tyttö
        24v = nuori nainen
        34v = aikuinen nainen, ei ihan vielä keski-ikäinen mutta lähempänä sitä kuin nuorta naista

        Tämä käy mulle mainiosti. Se mitä yritän sanoa, on se, että oma asenne vaikuttaa kaikkeen. Jos reilu 30-vuotias ajattelee että oonpa vanha, niin sitä hän myös on. Kiva elämä edessä, kun 50-vuotta surkuttelee sitä. Osa kavereistani kitisee ikäänsä ja en jaksa kuunnella sellaista. Mitä järkeä siinä on? Elämä nyt kuljee niin että me vanhetaan. Ei elämässä kaikki liity ikään vaan omaan päähän. Olen törmännyt aivan mahtaviin 90-vuotiaisiin elämäniloisiin vanhuksiin, jotka ovat toipuneet 4 syövästä 3 infarktista ja halvauksista. Silti he ovat positiivisia ja hymyilevät. Se, jos jokin on tavoittelemisen arvoinen asenne!


    • nytpillutpoksumaan

      Anna jo sille pillua, se kaipaa kunnon panoa.

      • kjeh.kjeh

        Kyllä se sitä tinsaa antaa, mikä sijaitsee pakaroiden välissä. (lat. rectum)


    • Pihtarikurppa

      Herraisäsentään. Tuon ikäinen nainen ja kyselee joltain keskustelupalstalta, mitä joku tuntematon tyyppi ehkä kenties ajattelee. Mitä jos nostaisit kissan pöydälle sen miehen kanssa? Voisit saada jopa vastauksia.

      • Itkettää_nyt

        Blondit on tyhmiä


    • Miesss32v

      1. Vaikutit välinpitämättömältä nähdessä
      2. Et ole antanut sille
      3. "Tämä mies on halunnut sopia, ettei kummallakaan ole muita."

      => kiinnostus ainakin minulla lopahtaisi ja naisen pitäisi ehkä antaa hieman siimaa taas

      Mutta loppujen lopuksi kaikki pelit on aika rasittavia ja normaali kulkuhan tuossa olisi, että seurustelisitte jo

      • Toisaalta jos kumpikaan ei lähtökohtaisesti ole galunnut seurustella. Enkä mene sänkyyn siksi, että mies alkaisi tykkäämään musta. Kyllä se menee ihan toisinpäin.


      • EdesUnissa
        Nainen34v kirjoitti:

        Toisaalta jos kumpikaan ei lähtökohtaisesti ole galunnut seurustella. Enkä mene sänkyyn siksi, että mies alkaisi tykkäämään musta. Kyllä se menee ihan toisinpäin.

        Et ole ikäisesi tasolla. Argumentointi on teini-ikäisen. Ei ihminen, siis aikuinen ihminen, kuluta aikaansa huvikseen tapailemalla, juomalla viiniä ja olemalla yökylässä, suutelemalla jne, kuukausia toisen kanssa, ja pohtimalla näin typeriä ja yhdentekeviä asioita. Ellette sitten molemmat kärsi vakavasta henkisestä vajaakehittyneisyydestä.
        Jos et halua seurustella niin miksi tapailet ? Koska sinua 7 vuotta nuorempi henkilö on niin fiksu että tekee vaikutuksen ? Mitä se taas kertoisi sinusta ? Uskotko sinäkin olevasi fiksu ja kiinnostava hänen silmissään ?

        Olet asettanut alkuun tarinan ja kysymyksen jolla ei ole merkitystä, ja johon annetut vastaukset pyrit kumoamaan antamalla lisätietoa. Tämä sama on kohdallasi toistunut joka ketjussa. Tämä on aivan älytön kaava, ja kertoo enemmän halustasi esiintyä keskushahmona kuin ratkaista itse ongelma. Jos elät todellista elämää tällä tavoin sinuun tylsistytään parin vuoden tuttavuuden jälkeen.


      • toivottavastionkeksitty
        EdesUnissa kirjoitti:

        Et ole ikäisesi tasolla. Argumentointi on teini-ikäisen. Ei ihminen, siis aikuinen ihminen, kuluta aikaansa huvikseen tapailemalla, juomalla viiniä ja olemalla yökylässä, suutelemalla jne, kuukausia toisen kanssa, ja pohtimalla näin typeriä ja yhdentekeviä asioita. Ellette sitten molemmat kärsi vakavasta henkisestä vajaakehittyneisyydestä.
        Jos et halua seurustella niin miksi tapailet ? Koska sinua 7 vuotta nuorempi henkilö on niin fiksu että tekee vaikutuksen ? Mitä se taas kertoisi sinusta ? Uskotko sinäkin olevasi fiksu ja kiinnostava hänen silmissään ?

        Olet asettanut alkuun tarinan ja kysymyksen jolla ei ole merkitystä, ja johon annetut vastaukset pyrit kumoamaan antamalla lisätietoa. Tämä sama on kohdallasi toistunut joka ketjussa. Tämä on aivan älytön kaava, ja kertoo enemmän halustasi esiintyä keskushahmona kuin ratkaista itse ongelma. Jos elät todellista elämää tällä tavoin sinuun tylsistytään parin vuoden tuttavuuden jälkeen.

        Niin. Ikiteininaisissa on jotain hyvin surullista. Ulkonäkö kuitenkin iän myötä rapistuu kaikilla, hurmaamisen ja testailun varassa oleva itseluottamus on hauraalla pohjalla. Siinä saa vain siipeensä kerta toisensa jälkeen.

        Vaikka juttu olisikin keksitty, niin juuri tällaista ajatusmaailmaa olen nähnyt niin monta kertaa irl vanhemmiltakin naisilta kuin ap. Se on aivan tietty naistyyppi, joka voi olla vaikka kuinka fiksu, mutta miesasioissa toistaa samaa kaavaa.

        Rakkaussuhteet kuvastavat sitä kuvaa, joka meillä on itsestämme, ei välttämättä ollenkaan samanlainen kuin se, miten muut näkevät meidät ja toimintamme.


      • EdesUnissa kirjoitti:

        Et ole ikäisesi tasolla. Argumentointi on teini-ikäisen. Ei ihminen, siis aikuinen ihminen, kuluta aikaansa huvikseen tapailemalla, juomalla viiniä ja olemalla yökylässä, suutelemalla jne, kuukausia toisen kanssa, ja pohtimalla näin typeriä ja yhdentekeviä asioita. Ellette sitten molemmat kärsi vakavasta henkisestä vajaakehittyneisyydestä.
        Jos et halua seurustella niin miksi tapailet ? Koska sinua 7 vuotta nuorempi henkilö on niin fiksu että tekee vaikutuksen ? Mitä se taas kertoisi sinusta ? Uskotko sinäkin olevasi fiksu ja kiinnostava hänen silmissään ?

        Olet asettanut alkuun tarinan ja kysymyksen jolla ei ole merkitystä, ja johon annetut vastaukset pyrit kumoamaan antamalla lisätietoa. Tämä sama on kohdallasi toistunut joka ketjussa. Tämä on aivan älytön kaava, ja kertoo enemmän halustasi esiintyä keskushahmona kuin ratkaista itse ongelma. Jos elät todellista elämää tällä tavoin sinuun tylsistytään parin vuoden tuttavuuden jälkeen.

        "Et ole ikäisesi tasolla. Argumentointi on teini-ikäisen"

        Mielestäni olen hyvä argumentoimaan.

        "Ei ihminen, siis aikuinen ihminen, kuluta aikaansa huvikseen tapailemalla, juomalla viiniä ja olemalla yökylässä, suutelemalla jne, kuukausia toisen kanssa, ja pohtimalla näin typeriä ja yhdentekeviä asioita."

        Sinulla taasen on luetun ymmärtämisessä ongelmia. Eikös nämä tapailut nyt näin yleensä etene? Olemme olleet siis ennen tuttuja. Sitten aloimme viettämään aikaa yhdessä samassa porukassa, se on normaalia viettää aikaa kavereiden kanssa, myös tässä iässä. Suhde on edennyt pikkuhiljaa niin, että nyt olen ollut yötä kerran hänen luonaan. Anteeksi, mitä itse sitten tekisit sinkkuna? Elämäni on aivan normaalia. Töitä, harrastus, kavereita. Tämä on ensimmäinen tapailuni sitten viime syksyn eron.

        "Tämä on aivan älytön kaava, ja kertoo enemmän halustasi esiintyä keskushahmona kuin ratkaista itse ongelma."

        Jos ymmärtäisit, mitä luet, olisit eri mieltä. Eilen Harmaaritarin kanssa pääsyimme jo lopputulemaan, että alan unohtamaan tämän tyypin.


      • toivottavastionkeksitty kirjoitti:

        Niin. Ikiteininaisissa on jotain hyvin surullista. Ulkonäkö kuitenkin iän myötä rapistuu kaikilla, hurmaamisen ja testailun varassa oleva itseluottamus on hauraalla pohjalla. Siinä saa vain siipeensä kerta toisensa jälkeen.

        Vaikka juttu olisikin keksitty, niin juuri tällaista ajatusmaailmaa olen nähnyt niin monta kertaa irl vanhemmiltakin naisilta kuin ap. Se on aivan tietty naistyyppi, joka voi olla vaikka kuinka fiksu, mutta miesasioissa toistaa samaa kaavaa.

        Rakkaussuhteet kuvastavat sitä kuvaa, joka meillä on itsestämme, ei välttämättä ollenkaan samanlainen kuin se, miten muut näkevät meidät ja toimintamme.

        "Ikiteininaisissa on jotain hyvin surullista. Ulkonäkö kuitenkin iän myötä rapistuu kaikilla, hurmaamisen ja testailun varassa oleva itseluottamus on hauraalla pohjalla. Siinä saa vain siipeensä kerta toisensa jälkeen"

        Olen ihan ikäiseni tyylinen, en pukeudu kuin teinit. Olen aivan erityylinen kuin nuorempana. En myöskään pukeudu kyllä tätimäisestikään. Mikä tekee naisesta ikiteinin? Jos asenteeni on olla iloinen ja olla surkuttelematta monien muiden palstalaistalaisten tavoin ikääntymistä, se ei tarkoita että olisin ikiteini.

        "Se on aivan tietty naistyyppi, joka voi olla vaikka kuinka fiksu, mutta miesasioissa toistaa samaa kaavaa."

        Tätä en kiistä etteikö minulla jotain ongelmia olisi sitoutumisen kanssa.


      • toivottavastionkeksitty
        Nainen34v kirjoitti:

        "Ikiteininaisissa on jotain hyvin surullista. Ulkonäkö kuitenkin iän myötä rapistuu kaikilla, hurmaamisen ja testailun varassa oleva itseluottamus on hauraalla pohjalla. Siinä saa vain siipeensä kerta toisensa jälkeen"

        Olen ihan ikäiseni tyylinen, en pukeudu kuin teinit. Olen aivan erityylinen kuin nuorempana. En myöskään pukeudu kyllä tätimäisestikään. Mikä tekee naisesta ikiteinin? Jos asenteeni on olla iloinen ja olla surkuttelematta monien muiden palstalaistalaisten tavoin ikääntymistä, se ei tarkoita että olisin ikiteini.

        "Se on aivan tietty naistyyppi, joka voi olla vaikka kuinka fiksu, mutta miesasioissa toistaa samaa kaavaa."

        Tätä en kiistä etteikö minulla jotain ongelmia olisi sitoutumisen kanssa.

        Ikiteininaisella en viitannut ulkonäköön, vaan ajatusmaailmaan. On tarve testailla ja kohentaa itseluottamusta miesten huomion ja pelailun avulla niin kuin nuorilla tytöillä. Suhdetta ja miehen motiiveja puidaan kavereiden kanssa, pidetään kirjaa siitä kuka soittaa ja montako kertaa, ettei vain oltaisi tyrkkyjä jne. Se vain tuntuu liian lapselliselta.

        Mutta voihan tuo sitoutumiskyvyttömyys liittyä vain meneillään olevaan elämänvaiheeseen. Sitten, jos kaava toistuu, niin ystävätkin saattavat työlääntyä miesdraamojen kuuntelemiseen. Itselläni ovat välit ohentuneet paljon erääseen mukavaan nuoruudenystävään. En vain jaksa kuunnella enää niitä juttuja. Ja varmasti se on myös toisinpäin, olen auttamaton tylsimys :D


      • EdesUnissa
        Nainen34v kirjoitti:

        "Et ole ikäisesi tasolla. Argumentointi on teini-ikäisen"

        Mielestäni olen hyvä argumentoimaan.

        "Ei ihminen, siis aikuinen ihminen, kuluta aikaansa huvikseen tapailemalla, juomalla viiniä ja olemalla yökylässä, suutelemalla jne, kuukausia toisen kanssa, ja pohtimalla näin typeriä ja yhdentekeviä asioita."

        Sinulla taasen on luetun ymmärtämisessä ongelmia. Eikös nämä tapailut nyt näin yleensä etene? Olemme olleet siis ennen tuttuja. Sitten aloimme viettämään aikaa yhdessä samassa porukassa, se on normaalia viettää aikaa kavereiden kanssa, myös tässä iässä. Suhde on edennyt pikkuhiljaa niin, että nyt olen ollut yötä kerran hänen luonaan. Anteeksi, mitä itse sitten tekisit sinkkuna? Elämäni on aivan normaalia. Töitä, harrastus, kavereita. Tämä on ensimmäinen tapailuni sitten viime syksyn eron.

        "Tämä on aivan älytön kaava, ja kertoo enemmän halustasi esiintyä keskushahmona kuin ratkaista itse ongelma."

        Jos ymmärtäisit, mitä luet, olisit eri mieltä. Eilen Harmaaritarin kanssa pääsyimme jo lopputulemaan, että alan unohtamaan tämän tyypin.

        "Eikös nämä tapailut näin yleensä etene" EI ETENE JOS KAKSI AIKUISTA ON SANONUT ETTEIVÄT HALUA SEURUSTELLA ! Tämä on se kohta jota sinussa kritisoin, eli mikään mitä sanot ei ole totta, eikä tarkoita mitään. Siksi ihminen tylsistyy sinuun. Ja ratkaisu jatkatko seurustelua vai lopetatko tulisi lähteä siitä että sinä tiedät sen, täällä asioita voidaan tulkita hyvin erilailla koska me emme näe maailmaasi.


      • 121212121212
        EdesUnissa kirjoitti:

        "Eikös nämä tapailut näin yleensä etene" EI ETENE JOS KAKSI AIKUISTA ON SANONUT ETTEIVÄT HALUA SEURUSTELLA ! Tämä on se kohta jota sinussa kritisoin, eli mikään mitä sanot ei ole totta, eikä tarkoita mitään. Siksi ihminen tylsistyy sinuun. Ja ratkaisu jatkatko seurustelua vai lopetatko tulisi lähteä siitä että sinä tiedät sen, täällä asioita voidaan tulkita hyvin erilailla koska me emme näe maailmaasi.

        Tuo on yleistä.

        "En etsi ketään"
        - täyttä skeidaa. Naisen ego ei vain kestä ajatusta haluaisin miehen en ole löytänyt hyvää miestä = ehkä en ole riittävän hyvä

        "En halua seurustella"
        - ja seuraavalla viikolla haluatkin seurustella. Naisen ego ei vain kestä ajatusta haluaisin seurustella = ehkä en olekaan itsenäinen, vahva ja täydellistä sinkkuelämää viettävä nainen

        Ja nämä sillä oletuksella ettei haussa ole panosuhde.

        Korkeintaan joku maailmaa ja kaikkia ihmisiä vihaava erakko saattaisi puhua totta. Minä luulen että jopa VittuuriaDeSika ja vihatipunen olisivat suhteessa nanosekunnissa jos riittävän tasokas mies tekisi aloitteen.


      • uyotuiogk
        121212121212 kirjoitti:

        Tuo on yleistä.

        "En etsi ketään"
        - täyttä skeidaa. Naisen ego ei vain kestä ajatusta haluaisin miehen en ole löytänyt hyvää miestä = ehkä en ole riittävän hyvä

        "En halua seurustella"
        - ja seuraavalla viikolla haluatkin seurustella. Naisen ego ei vain kestä ajatusta haluaisin seurustella = ehkä en olekaan itsenäinen, vahva ja täydellistä sinkkuelämää viettävä nainen

        Ja nämä sillä oletuksella ettei haussa ole panosuhde.

        Korkeintaan joku maailmaa ja kaikkia ihmisiä vihaava erakko saattaisi puhua totta. Minä luulen että jopa VittuuriaDeSika ja vihatipunen olisivat suhteessa nanosekunnissa jos riittävän tasokas mies tekisi aloitteen.

        Naiset tuntuvat harrastavan tuollaista itsepetosta aika yleisesti. Monesti olen kuullut tuttavanaisten kertovan kuinka eivät etsi mitään ja ovat kyllästyneitä miehiin. Silti samaan aikaan notkutaan jossain deittipalvelussa ja käydään treffeillä aktiivisesti. Yleensä näiden naisten "sinkkuus" ei kestäkään kauaa tai sitten se sisältää lukuisia eri mittaisia suhteita miehiin.

        Naisten puheiden ja tekojen välinen kuilu on yleensä melkoinen ja siihen miesten kannattaisi keskittää huomionsa. Kuinka luotettava voi olla sellainen ihminen joka puhuu yhtä ja tekee toista.


    • m-i-e-z

      Tapahtumaraportti on teenäinen ja vähän/mitään sanomaton. Annetuista pohjakuvista on vaikea hahmottaa kokonaisuutta, sillä tarinassa on asioita käytännössä vain ilmoitusluontoisesti ripoteltuna, eri palapelin paloista.

      Lähdetään tämmöisestä väitteestä eteenpäin, että sinä pelaat hänellä ja johdattelet häntä tekemään asioita kuten sinä haluat ja kuinka toivoisit asioiden tapahtuvan.
      Tietoisesti annat ymmärtää, mutta et ymmärrä antaa. =P
      Olet useita kuukausia tapaillut kyseistä miestä, vihjaillut ja kertonut miten tykkäät asioiden tapahtuvan ja minkälaisesta et tykkää. Mies ei pelaa, vaan tekee niin kuin haluat, sillä sinä leikit ja se mies on kiedottu sormen ympärille. =) (Olet kalassa, missä uuvutettu kala pitäisi vetää rantaan, mutta löysytät siimaa, kunnes taas kelaat lähemmäksi.)

      Ensin perehdytät toisen, mistä tykkäät, miten pitää tehdä ja mikä suhun vetoaa. Toiseksi testaat niitä käytännössä. Tahallisesti tai tahattomasti viet häneltä pohjan. Esität kiinnostunutta ja myöhemmin välinpitämätöntä. Käyt läpi valokatkaisinefektiä, päälle, pois, päälle, pois. Mies taisi lopulta kyllästyä leikkiisi ja ymmärtää sen. Miten se kokonaisuus menee valokatkaisimella? Päälle (viehähtyneitä toisen seurassa.) Pois (kerrotaan ettei haluta seurustella.) Päälle (vihjataan ja odotetaan rajanylityksiä.) Pois (ignoorataan, leikitään puhelimella jälkikäteen kun ilmoitetaan ääneen punainen vaate, eli joku muu mies mustasukkaisuusefekti.) Päälle (yövytään ja annetaan ymmärtää.) Pois (ei ymmärretä antaa ja epäkiinnostuneesti toinen torjutaan aamulla.) Päälle (suhtaudutaan tekstiviestitse? leikkisästi pilkettä silmäkulmassa.) Pois (huomataan että toinen tulee ja ei suhtauduta, annetaan toisen olla tietoisesti/tiedostamatta ilmaa/yhdentekevä.)

      Pleijeri vai ei? Noh, kyllä sinä olet. =) Ei kauheasti irtoa näistä muuta, vaikka kuinka väritän.

      • Pihtarikurppa

        Kerrankin voin kompata 100 %. Tuollaiset tyypit on helvetin ärsyttäviä, oli sitten miehiä tai naisia. Miehenä tekisin niin, että kaiken tympeän ja turhan vaivannäön jälkeen panisin kerran ja jatkaisin matkaa. Noista ihmisistä ei ole parisuhteeseen, ne vaan jatkaa tuota änkyröintiä maailman tappiin saakka.


      • 1323212321

        Klassisen sitoutumiskammoisen pelinaisen kuvaus. Ei lisättävää.


      • Raportti on todella vaillinainen, koska siitä tulisi kirja. Ymmärrän, että nöistä tiedoista on mahdoton tehdä päätelmiä. Nyt harmittaakin, ettämolen ylipäätään aloittanut koko keskustelun.

        Itse en pelaa. Olen saattanut antaa tänne vahingossa sellaisen kuvan. Olen ehdottanut siis itse myös näkemisiä, mutta nyt päätin etten enää ehdota, jollei mies ehdota ensin.


      • m-i-e-z
        Nainen34v kirjoitti:

        Raportti on todella vaillinainen, koska siitä tulisi kirja. Ymmärrän, että nöistä tiedoista on mahdoton tehdä päätelmiä. Nyt harmittaakin, ettämolen ylipäätään aloittanut koko keskustelun.

        Itse en pelaa. Olen saattanut antaa tänne vahingossa sellaisen kuvan. Olen ehdottanut siis itse myös näkemisiä, mutta nyt päätin etten enää ehdota, jollei mies ehdota ensin.

        Kirja siitä pitäisi tullakin, tai ainakin paempi kuvaus sen hetkisen tai yhden illanvieton tapahtumista. =) Kokonaisuus on liian kaukana toisistaan, eri päivinä, eri hetkinä.

        Onko mahdollista, että pelaat tiedostamattasi? Saatat myös tiedostamatta leikkiä toisen tunteilla. Jotkut asiat saatavat näyttää ja vaikuttaa täysin erilaiselta toisen ja kolmannen osapuolen mukaan, kuin sen ensimmäisen.

        Antamasi signaalit ovat ristiriitaisia varmasti hänelle. Haluat nähdä, mutta et seurustella. Hän on mustasukkainen ja hän ei halua, että tapailette muita. (Erittäin epätodennäköisesti pelaaja.) Hän etenee ja/tai yrittää edetä, sinä jarruttelet. Vastapuolesi vaikuttaa syvästi ihastuneelta/rakastuneelta. Kova välinpitämätön kohtaaminen/suhtautuminen häneen on saattanut aiheuttaa ristiriitaisia, negatiivisia ja impulsiivisia tunteen purkauksia hänessä. Kohta hän ei halua, että näette muita tarkoittaa 1) sinä näet ja tapailet muita 2) hän olettaa että näet ja tapailet muita. (Kehonkieli, sanat, teot ja käyttäytyminen.)

        Jokaisella valitulla kirjaimella, karvan asennolla, katseella tms. on aina merkityksensä, näille merkityksille löytyy monta tulkintaa ja tulkitsijaa.

        Saatoit tehdä sellaisen päätöksen, minkä hänkin saattoi tehdä, varsinkin jos koki olevansa yhdentekevää ja ilmaa viimeisellä kohtaamisella. Tunteita omaava epävarma mustasukkainen henkilö haluaa varmutta ja huomiota. Kun olit suustasi kiinni, olitko suustasi kiinni naiselle vai miehelle? =)

        Ihmiset on suurimmaksi osaksi hyvin kaavamaisia. Kun joku ei saa tänä vuonna Joulukorttia, hän ei lähetä (kostoksi) sille seuraavana vuonna korttia. =) Kaikki langat ovat sinun käsissäsi, valinnoistasi ja teoistasi johtuen saat mitä teet.


      • 87687878
        m-i-e-z kirjoitti:

        Kirja siitä pitäisi tullakin, tai ainakin paempi kuvaus sen hetkisen tai yhden illanvieton tapahtumista. =) Kokonaisuus on liian kaukana toisistaan, eri päivinä, eri hetkinä.

        Onko mahdollista, että pelaat tiedostamattasi? Saatat myös tiedostamatta leikkiä toisen tunteilla. Jotkut asiat saatavat näyttää ja vaikuttaa täysin erilaiselta toisen ja kolmannen osapuolen mukaan, kuin sen ensimmäisen.

        Antamasi signaalit ovat ristiriitaisia varmasti hänelle. Haluat nähdä, mutta et seurustella. Hän on mustasukkainen ja hän ei halua, että tapailette muita. (Erittäin epätodennäköisesti pelaaja.) Hän etenee ja/tai yrittää edetä, sinä jarruttelet. Vastapuolesi vaikuttaa syvästi ihastuneelta/rakastuneelta. Kova välinpitämätön kohtaaminen/suhtautuminen häneen on saattanut aiheuttaa ristiriitaisia, negatiivisia ja impulsiivisia tunteen purkauksia hänessä. Kohta hän ei halua, että näette muita tarkoittaa 1) sinä näet ja tapailet muita 2) hän olettaa että näet ja tapailet muita. (Kehonkieli, sanat, teot ja käyttäytyminen.)

        Jokaisella valitulla kirjaimella, karvan asennolla, katseella tms. on aina merkityksensä, näille merkityksille löytyy monta tulkintaa ja tulkitsijaa.

        Saatoit tehdä sellaisen päätöksen, minkä hänkin saattoi tehdä, varsinkin jos koki olevansa yhdentekevää ja ilmaa viimeisellä kohtaamisella. Tunteita omaava epävarma mustasukkainen henkilö haluaa varmutta ja huomiota. Kun olit suustasi kiinni, olitko suustasi kiinni naiselle vai miehelle? =)

        Ihmiset on suurimmaksi osaksi hyvin kaavamaisia. Kun joku ei saa tänä vuonna Joulukorttia, hän ei lähetä (kostoksi) sille seuraavana vuonna korttia. =) Kaikki langat ovat sinun käsissäsi, valinnoistasi ja teoistasi johtuen saat mitä teet.

        No huh huh, kuinka viisasta tekstiä!!
        Olet tainnut elämäsi aikana ajatella asioita vähän enemmänkin..

        Kiitos tästä!


    • waporjtaw

      "Peluri vai ei?"

      Mitä merkitystä tuolla loppujen lopuksi on, kun et ole itsekään tietoinen mitä hänestä haluat. Alhainen itseluottamus saa ihmiset miettimään muiden motiiveja omiensa sijasta, samoin itseluottamus kohoaa, kun näitä pelejä pelaamalla tulee tunne "tavoitellusta naisesta, jota ei saa helposti". Nainen on se, joka näissä häviää eikä mies niin kuin olen ennenkin sulle sanonut. Mies tavoittelee näistä suhteista useimmiten vain seksiä.

    • Pillujen--asiantuntija

      Mies nussii jo toisia naisia koska et antanut sille. Ei mies jaksa mitään pelata vaan etsii helpomman kohteen. Tuollaista pihtaria ei jaksa kukaan kauaa katsoa. Ehkä teistä tulee hyvänpäivän tuttuja.

    • cvcxb

      Mies säikähti biologisen kellosi tikitystä.
      Lisäksi pelailet pelejä etkä heittäytynyt aidosti mukaan. Se osoittaa, ettet ole kiinnostunut.

      34 vuotias ja tuon verran kokemusta.
      No en ihmettele miksi olet sinkku.

      • Lapsiasiat on puhuttu. Kumpikaan niitä ei halua. Miten muka pelailen? Olen häneen yhteydessä samalla tavalla kuin hänkin minuun. En ala juoksemaan kenenkään perässä.


    • Sinkkumies---

      Kumma kun sulla aikaa täällä kirjoitella yötä päivää mutta ei ole aikaa tapailla sitä miestä. Pelaat selvästi ja toivottavasti mies tajuaa sen ja ei puhu sulle enää koskaan.

      • Näen häntä kyllä, jos hän ehdottaa. Olen itsekin ehdottanut näkemisiä, mutta toki vähemmän. Nyt hän ei ole ehdottanut, enkä aio juosta hänen perässään, koska hän on vähentänyt yhteydenpitoa selkeästi.


    • pelinainen_

      Pleijerihän se, mut nähtävästi säkin oot enemmän kiinnostunut siitä pelin tuomasta jännityksestä kuin ihmisestä itsestään. Sit kun peli tavalla tai toisella loppuu (esim kiinnostut ja sitä ei kiinnostakaan) tulee paha mieli. Mut sellaisia ne pelit on, jos niitä itseisarvona pitää.

    • Kissa-hiiri leikki on varmaan vaan alkanut puuduttaa. Voihan se olla, että olet varasijalla, se että onko se tappioksi tulkittavaa vai hyvä vaan on varmaan sinusta kiinni, kuinka sen koet. :)

      Ehkä jatkossa ei kannata innostua pleijerimäisyydestä, ainakaan jos haluaa jotakin muuta kuin peliä. Pelimies pitää peliä niin kauan kun nainen leikkii mukana, kun lopetat mukana olemisen se menee menojaan. Tai jos se ei ole 100 % pelimies ja asenteensa vanki se tajuaa, että nyt päästiin vakavammalle asteelle ja kiinnostuu sinusta oikeesti.

      Riippuu siitä haluaako se oikean suhteen vai vaan pelejä. Siinä sullakin ja sun käytöksellä on valtava merkitys, miten käy. Älä ruoki miehen pelimiespuolta, jos haluat siitä ukon. Tee selväks, että pelit ei kiinnosta, jos ne ei kiinnosta. Pelatessa aina ovelampi vie voiton. ;)

      • Kiitti kommentista. Vastoin kun täällä kuvitellaan en itse pelaa mitään. En vaan ole roikkunut miehen perässä. Molemmat ollaan ehdotettu näkemisiä. Nyt mies ei ole enää ehdottanut, joten en itsekään.

        En tosiaan suostu pelattavaksi ja tämä ei ole enää kivaa, kun ei tiedä missä mennään.


      • Nainen34v kirjoitti:

        Kiitti kommentista. Vastoin kun täällä kuvitellaan en itse pelaa mitään. En vaan ole roikkunut miehen perässä. Molemmat ollaan ehdotettu näkemisiä. Nyt mies ei ole enää ehdottanut, joten en itsekään.

        En tosiaan suostu pelattavaksi ja tämä ei ole enää kivaa, kun ei tiedä missä mennään.

        "Vastoin kun täällä kuvitellaan en itse pelaa mitään."

        "En vaan ole roikkunut miehen perässä. Molemmat ollaan ehdotettu näkemisiä. Nyt mies ei ole enää ehdottanut, joten en itsekään."

        "En tosiaan suostu pelattavaksi ja tämä ei ole enää kivaa, kun ei tiedä missä mennään."

        :D Te naiset logiikoinenne kyllä olette mainioita ei voi muuta sanoa :D

        Siis itse et pelaa mitään kun et ole ehdottanut näkemisiä (koska mieskään ei ole) mutta taas sitten selvästikin mies pelaa jotain pelejä kun ei ole ehdottanut näkemisiä :D Eikä sinusta ole ollenkaan kivaa kun et tiedä missä mennään tuon miehen pelaamisen vuoksi mutta sinun ihan samanlainen toiminta ei ole pelaamista.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        "Vastoin kun täällä kuvitellaan en itse pelaa mitään."

        "En vaan ole roikkunut miehen perässä. Molemmat ollaan ehdotettu näkemisiä. Nyt mies ei ole enää ehdottanut, joten en itsekään."

        "En tosiaan suostu pelattavaksi ja tämä ei ole enää kivaa, kun ei tiedä missä mennään."

        :D Te naiset logiikoinenne kyllä olette mainioita ei voi muuta sanoa :D

        Siis itse et pelaa mitään kun et ole ehdottanut näkemisiä (koska mieskään ei ole) mutta taas sitten selvästikin mies pelaa jotain pelejä kun ei ole ehdottanut näkemisiä :D Eikä sinusta ole ollenkaan kivaa kun et tiedä missä mennään tuon miehen pelaamisen vuoksi mutta sinun ihan samanlainen toiminta ei ole pelaamista.

        No kyllähän olen saanut tämän kuulostamaan ääliömäiseltä ja voin sanoa suoraan etten pelkästään kuulostamaan. Enkä ole väittänyt, että mies pelaa. Pohtinut vain tätä mahdollisuutta.

        Kai oon vaan tosi tarkka siitä, etten roiku kenessäkään. Ettei toinen ahdistu musta. Olen kai myös ylpeä. Mies on siis itse sanonut myös olevansa ylpeä joten eihän tämä hyvältä vaikuta. Olen varmaan törmännyt samanlaiseen kuin minä.

        Tässä kyllä pohdin, että olenko sanonut mitään, mistä mies tietää mun pitävän hänestä. "Kiva nähdä sua" ei riitä? Mielestäni vastaa aika hyvin miehen "Oot oikeesti aika kiva" viestiä. Olen myös sanonut "Mäkin tykkään susta."

        Olenko typerä, jos pidän pääni siinä, etten laita viestiä hänelle, koska minä olen viimeksi laittanut viestin, johon hän ei enää ole vastannut? Viestit meni tyyliin:
        Mies
        -Näytät tänään mielettömän hyvältä
        Minä
        -Ai tykkäät nutturasta?
        -kiva nähdä sua

        Olen mielestäni laittanut nyt hänelle enemmän ensimmäisiä viestejä. Mies taas on soittanut mulle. En ole soittanut hänelle kertaakaan koska -en tiedä.

        Yötä ollessani mies sanaili sängyssä maatessamme mulle näin: "Jos olisin varma tästä, niin sanoisin sulle että tää merkkaa mulle tosi paljon että sä oot yötä. Mutta kun en oo varma tästä, niin en sano sitä sulle". Miksi ei vaan jättänyt sanomatta tuota kokonaan?

        Siksi olen varuillani, koska en osaa yhtään lukea tätä miestä. Pidän hänen ajatuksenjuoksustaan ja siitä että hän on erilainen kuin muut.


      • Nainen34v kirjoitti:

        No kyllähän olen saanut tämän kuulostamaan ääliömäiseltä ja voin sanoa suoraan etten pelkästään kuulostamaan. Enkä ole väittänyt, että mies pelaa. Pohtinut vain tätä mahdollisuutta.

        Kai oon vaan tosi tarkka siitä, etten roiku kenessäkään. Ettei toinen ahdistu musta. Olen kai myös ylpeä. Mies on siis itse sanonut myös olevansa ylpeä joten eihän tämä hyvältä vaikuta. Olen varmaan törmännyt samanlaiseen kuin minä.

        Tässä kyllä pohdin, että olenko sanonut mitään, mistä mies tietää mun pitävän hänestä. "Kiva nähdä sua" ei riitä? Mielestäni vastaa aika hyvin miehen "Oot oikeesti aika kiva" viestiä. Olen myös sanonut "Mäkin tykkään susta."

        Olenko typerä, jos pidän pääni siinä, etten laita viestiä hänelle, koska minä olen viimeksi laittanut viestin, johon hän ei enää ole vastannut? Viestit meni tyyliin:
        Mies
        -Näytät tänään mielettömän hyvältä
        Minä
        -Ai tykkäät nutturasta?
        -kiva nähdä sua

        Olen mielestäni laittanut nyt hänelle enemmän ensimmäisiä viestejä. Mies taas on soittanut mulle. En ole soittanut hänelle kertaakaan koska -en tiedä.

        Yötä ollessani mies sanaili sängyssä maatessamme mulle näin: "Jos olisin varma tästä, niin sanoisin sulle että tää merkkaa mulle tosi paljon että sä oot yötä. Mutta kun en oo varma tästä, niin en sano sitä sulle". Miksi ei vaan jättänyt sanomatta tuota kokonaan?

        Siksi olen varuillani, koska en osaa yhtään lukea tätä miestä. Pidän hänen ajatuksenjuoksustaan ja siitä että hän on erilainen kuin muut.

        Joo, tuo ehkä pitää paikkansa että olet kohdannut kaltaisesi ja siksi juttu nyt tökkii koska naiset on tottuneet pasiivisuuteen koska useimmat miehet antaa siihen mahdollisuuden, niille riittää se passiivisuus ja silti itse pommittavat naista.

        Tunnistan itseäni aika paljon sinun sekä tuon miehen käytöksessä koska itsekään en halua tungetella väkisin kenenkään elämään jos en ihan satavarmasti tiedä että se toinen haluaa minun tungettelevan, olisin siis toiminut varmaan ihan samoin kuin tuo mies aavistamatta ollenkaan että pelaan siinä jotain peliä :D Minä en sitä omaa käytöstäni kylläkään kutsuisi ylpeydeksi vaan ihan vain hienotunteisuudeksi kun en halua tungetella väkisin kenenkään seuraan.

        Et ole typerä, se vastaa/aloittaa uuden viestiketjun joka on jättänyt viimeksi vastaamatta, niinhän se yleensä menee. Itsekin tykkään enemmän soittaa kuin viestitellä että varmaan mieluummin soittaisin mutta koska en halua häiritä ehkä laittaisin ensin viestin sopiiko että soitan? Jos nainen kiinnostaisi kybällä ja olisi aiemmin ollut vastaanottavianen/aktiivinen varmaan tuollaisen laittaisin.

        valitettavasti tuo että on sanonut "Jos olisin varma tästä, niin sanoisin sulle että tää merkkaa mulle tosi paljon että sä oot yötä. Mutta kun en oo varma tästä, niin en sano sitä sulle" varmaan merkkaa sitä että et ole ykkösmielenkiinnonkohteena. Jos sillä ei ole ketään muita niin sitten se varmaan etsii koko ajan "parempaa" ja sukeltelee siinä odotellessaan naisten pöksyihin "rehellisyydellään". Oikeasti täpöllä ihastunut ei sanoisi noin. Minun neuvo on että unohda koko tyyppi.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, tuo ehkä pitää paikkansa että olet kohdannut kaltaisesi ja siksi juttu nyt tökkii koska naiset on tottuneet pasiivisuuteen koska useimmat miehet antaa siihen mahdollisuuden, niille riittää se passiivisuus ja silti itse pommittavat naista.

        Tunnistan itseäni aika paljon sinun sekä tuon miehen käytöksessä koska itsekään en halua tungetella väkisin kenenkään elämään jos en ihan satavarmasti tiedä että se toinen haluaa minun tungettelevan, olisin siis toiminut varmaan ihan samoin kuin tuo mies aavistamatta ollenkaan että pelaan siinä jotain peliä :D Minä en sitä omaa käytöstäni kylläkään kutsuisi ylpeydeksi vaan ihan vain hienotunteisuudeksi kun en halua tungetella väkisin kenenkään seuraan.

        Et ole typerä, se vastaa/aloittaa uuden viestiketjun joka on jättänyt viimeksi vastaamatta, niinhän se yleensä menee. Itsekin tykkään enemmän soittaa kuin viestitellä että varmaan mieluummin soittaisin mutta koska en halua häiritä ehkä laittaisin ensin viestin sopiiko että soitan? Jos nainen kiinnostaisi kybällä ja olisi aiemmin ollut vastaanottavianen/aktiivinen varmaan tuollaisen laittaisin.

        valitettavasti tuo että on sanonut "Jos olisin varma tästä, niin sanoisin sulle että tää merkkaa mulle tosi paljon että sä oot yötä. Mutta kun en oo varma tästä, niin en sano sitä sulle" varmaan merkkaa sitä että et ole ykkösmielenkiinnonkohteena. Jos sillä ei ole ketään muita niin sitten se varmaan etsii koko ajan "parempaa" ja sukeltelee siinä odotellessaan naisten pöksyihin "rehellisyydellään". Oikeasti täpöllä ihastunut ei sanoisi noin. Minun neuvo on että unohda koko tyyppi.

        Hei kivasti kirjoitettu. Sait hyvin mun ajatuksesta kiinni, ihanaa kun ei tarvitse selittää ja oikaista väärinymmärryksiä. Hauskaa, että säkin oot samantapainen. Kiitti viimeisestä vinkistä. Siihen olen itsekin kallistumassa. Pysyn hyvin päätöksessäni, sitten kun sen teen.

        Jännästi kyllä mies kysyi, kun olin yötä, että ahdistaako mua. (Olen siis sanonut, että ahdistun herkästi). Sanoin että ei. Kysyin samaa ja hän sanoi että ei. Erikoisia keskusteluja ollaan käyty koko tämän ajan ja paljon.


      • Nainen34v kirjoitti:

        Hei kivasti kirjoitettu. Sait hyvin mun ajatuksesta kiinni, ihanaa kun ei tarvitse selittää ja oikaista väärinymmärryksiä. Hauskaa, että säkin oot samantapainen. Kiitti viimeisestä vinkistä. Siihen olen itsekin kallistumassa. Pysyn hyvin päätöksessäni, sitten kun sen teen.

        Jännästi kyllä mies kysyi, kun olin yötä, että ahdistaako mua. (Olen siis sanonut, että ahdistun herkästi). Sanoin että ei. Kysyin samaa ja hän sanoi että ei. Erikoisia keskusteluja ollaan käyty koko tämän ajan ja paljon.

        Eihän se kivaa ole jos joutuu kaiken rautalangasta vääntämään, sitä joutuu vaan täällä tekemään aika usein tahttomien sekä tahallisten väärinymmärrysten vuoksi.

        Joo, noin se valitettavasti taitaa olla viisainta kun jos kaksi sitoutumiskammoista (käytän nyt sitä sanaa kun itseäni aika useinkin kuvaan sillä tavalla) kohtaa niin siitä ei oikein tule sitten mitään kun kumpikin on liian varovaisia, ne pitäisi viedä jonnekin autiolle saarelle vuodeksi kahdestaan ennen kuin ne ymmärtää oman parhaansa ja sen ymmärryksen tulee tulla molemmille. Sinä tuskin kykenet ykskaks muuttamaan luonnettasi hieman ripustautuvaksi mistä olisi hyötyäs ja tuskin se tyyppikään pystyy niin viisainta tosiaan ehkä on sitten lopettaa koko juttu ennen kuin menee liian pitkälle, siitä kun ei taitaisi seurata riittävästi hyvää oloa epätietoisuuden vastapainoksi ja se epätietoisuus kun jatkuisi vaan koko ajan.

        Tuota kysymystä en kyllä pitäisi hirveän ihmeellisenä jos kerran noin olet kertonut että herkästi ahdistut, voisin kysyä itsekin ihan vain jotta voisin yrittää sitten luoda oloa kotoisammaksi tai jotain jos noin kertonut tulisi kyläilemään.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Eihän se kivaa ole jos joutuu kaiken rautalangasta vääntämään, sitä joutuu vaan täällä tekemään aika usein tahttomien sekä tahallisten väärinymmärrysten vuoksi.

        Joo, noin se valitettavasti taitaa olla viisainta kun jos kaksi sitoutumiskammoista (käytän nyt sitä sanaa kun itseäni aika useinkin kuvaan sillä tavalla) kohtaa niin siitä ei oikein tule sitten mitään kun kumpikin on liian varovaisia, ne pitäisi viedä jonnekin autiolle saarelle vuodeksi kahdestaan ennen kuin ne ymmärtää oman parhaansa ja sen ymmärryksen tulee tulla molemmille. Sinä tuskin kykenet ykskaks muuttamaan luonnettasi hieman ripustautuvaksi mistä olisi hyötyäs ja tuskin se tyyppikään pystyy niin viisainta tosiaan ehkä on sitten lopettaa koko juttu ennen kuin menee liian pitkälle, siitä kun ei taitaisi seurata riittävästi hyvää oloa epätietoisuuden vastapainoksi ja se epätietoisuus kun jatkuisi vaan koko ajan.

        Tuota kysymystä en kyllä pitäisi hirveän ihmeellisenä jos kerran noin olet kertonut että herkästi ahdistut, voisin kysyä itsekin ihan vain jotta voisin yrittää sitten luoda oloa kotoisammaksi tai jotain jos noin kertonut tulisi kyläilemään.

        En mä tiennyt että sä oot hieman sitoutumiskammoinen. Mikä meitä oikein vaivaa?

        Nyt illalla sitten tämä mies laittoi mulle kuulemma tylsyyksissään muutaman viestin. Todella mieltä ylentävää. Vastailin muutamalla sanalla.

        Nyt tää neiti alkaa unohtaa kyllä tämän keissin. Katsotaan kuuluuko miehestä enää mitään.


      • Huh...huh
        Nainen34v kirjoitti:

        En mä tiennyt että sä oot hieman sitoutumiskammoinen. Mikä meitä oikein vaivaa?

        Nyt illalla sitten tämä mies laittoi mulle kuulemma tylsyyksissään muutaman viestin. Todella mieltä ylentävää. Vastailin muutamalla sanalla.

        Nyt tää neiti alkaa unohtaa kyllä tämän keissin. Katsotaan kuuluuko miehestä enää mitään.

        Noniin. Ehkäpä et sitten innostanut kaveria riittävästi. Yleensä miehet katselee vanhempia naisia piparin toivossa. Mieheltä hiipui into joka kiteytyy noihin latistaviin tekstareihin.

        Tai sitten jotain muuta. Me emme täällä palstalla sitä voi tietää.


      • Huh...huh
        Huh...huh kirjoitti:

        Noniin. Ehkäpä et sitten innostanut kaveria riittävästi. Yleensä miehet katselee vanhempia naisia piparin toivossa. Mieheltä hiipui into joka kiteytyy noihin latistaviin tekstareihin.

        Tai sitten jotain muuta. Me emme täällä palstalla sitä voi tietää.

        Taarkennuksena termille piparin toivo = pussien tyhjennys ei runkkaamalla.

        Nuorilla miehillä saattaa panohalut joskus teettää kaiken näköistä. Siis aivan kaiken näköistä.


      • Nainen34v kirjoitti:

        En mä tiennyt että sä oot hieman sitoutumiskammoinen. Mikä meitä oikein vaivaa?

        Nyt illalla sitten tämä mies laittoi mulle kuulemma tylsyyksissään muutaman viestin. Todella mieltä ylentävää. Vastailin muutamalla sanalla.

        Nyt tää neiti alkaa unohtaa kyllä tämän keissin. Katsotaan kuuluuko miehestä enää mitään.

        En katsoisi sitä vaivaksi, ennemminkin se on tervettä itsesuojeluvaistoa mutta joskushan siinä sitten menee jotain ohtsekin. Noin kokonaisuutena katsoisin kuitenkin että parempi olla hieman semmoinen että vähän ensin katsoo että tuleeko hommasta mitään ennen isoja liikkeitä kuin semmoinen joka sokkona niitä liikkeitä tekee ja joutuu katumaan myöhemmin.

        Joo, aika erikoista noin viestiä :D Ehkä ei olekaan pelimeis vaan pelkästään vähän tyhmä kun ei ymmärrä millaiselta tuollainen avautuminen voi tuntua toisessa päässä. Siinä mielessähän tuo on hyvä että helpotta sun päätöstä ottaa etäisyyttä.


      • progjaprwgjäp
        Harmaaritari kirjoitti:

        En katsoisi sitä vaivaksi, ennemminkin se on tervettä itsesuojeluvaistoa mutta joskushan siinä sitten menee jotain ohtsekin. Noin kokonaisuutena katsoisin kuitenkin että parempi olla hieman semmoinen että vähän ensin katsoo että tuleeko hommasta mitään ennen isoja liikkeitä kuin semmoinen joka sokkona niitä liikkeitä tekee ja joutuu katumaan myöhemmin.

        Joo, aika erikoista noin viestiä :D Ehkä ei olekaan pelimeis vaan pelkästään vähän tyhmä kun ei ymmärrä millaiselta tuollainen avautuminen voi tuntua toisessa päässä. Siinä mielessähän tuo on hyvä että helpotta sun päätöstä ottaa etäisyyttä.

        Pelaamiseen sisältyy aina aggressiivisuutta. Sekin luo jännitettä, siis epävarmuuden tuottaminen pienten loukkausten kautta.

        Mutta vuorovaikutuksessa on aina kaksi puolta. En ihmettelisi, että ap:n käyttäytymisen jälkeen tämä nuori mies olisi hänelle vihainen olematta sen kummempi pelimies. Ristiriitaiset kaksoisviestit saavat toisesta osapuolesta myös esille seksualisoitunutta epävarmuutta ja aggressioita, häpeää, riittämättömyyttä.

        Melkein jokaisella on takanaan jokin suhde, jossa on tämänkaltaista "ihastusta" ja "rakastumista". Mutta sitä ei enää haluta uudestaan kokea. Jos se on ainoa kokemus rakastamisesta, ainoa tapa rakastaa, niin miksipä kenenkään haluaisi edes rakastua, jolloin sitoutuminen alkaa kammottaa. Ehkä valitaan "tylsä" suhde, josta tuo masokistinen piirre puuttuu, ollaan tavallaan pattitilanteessa, jos vain tuo tietynlainen asetelma sytyttää.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        En katsoisi sitä vaivaksi, ennemminkin se on tervettä itsesuojeluvaistoa mutta joskushan siinä sitten menee jotain ohtsekin. Noin kokonaisuutena katsoisin kuitenkin että parempi olla hieman semmoinen että vähän ensin katsoo että tuleeko hommasta mitään ennen isoja liikkeitä kuin semmoinen joka sokkona niitä liikkeitä tekee ja joutuu katumaan myöhemmin.

        Joo, aika erikoista noin viestiä :D Ehkä ei olekaan pelimeis vaan pelkästään vähän tyhmä kun ei ymmärrä millaiselta tuollainen avautuminen voi tuntua toisessa päässä. Siinä mielessähän tuo on hyvä että helpotta sun päätöstä ottaa etäisyyttä.

        Onko tuo nyt kuitenkin jotain piilodissausta, että saa syyn ottaa yhteyttä kun on tylsää, ja ei siksi vaikuta liian innokkaalta? Tyhmänä tätä miestä en pidä ollenkaan. Hän on yksi fiksuimmista, jonka olen ikinä tavannut.

        Ja joo. Oon myös hyvä suojelemaan itseäni.


      • Nainen34v kirjoitti:

        Onko tuo nyt kuitenkin jotain piilodissausta, että saa syyn ottaa yhteyttä kun on tylsää, ja ei siksi vaikuta liian innokkaalta? Tyhmänä tätä miestä en pidä ollenkaan. Hän on yksi fiksuimmista, jonka olen ikinä tavannut.

        Ja joo. Oon myös hyvä suojelemaan itseäni.

        Voihan se toki sitäkin olla että pyrkii tekemään itsestään enemmän tavoittelemisen arvoista viestimällä sitä että sinä olet ihan p..kaa ja tässä nyt vain säälistä sulle viestittelen kun on ihan tylsää muutenkin, se vaan on niin riskialtis veto että luulisi todellisen pelimiehen tekevän itsensä jollain muulla tavalla haluttavaksi.

        Tuo oli hyvä että vastailit vain lyhyesti, se on varmaan aika ärsyttävää ja toiseksi paras vaihtoehto, paras olisi ollut olla ollenkaan vastaamatta niin siinäpähän olisi tylsyyksissään sitten kihissyt. Sitten jos olisi alkanut inisemään jossain viestissä niin vastaus sulta "ai, sorry en ollut huomannut niitä sun viestejä" olis viestinyt että sulla ainakaan ei oo tylsää ja olisit kääntänyt ikäänkuin homman toisinpäin niin että pelimies itse olisikin tavallaan dissattu alemmalle tasolle.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Voihan se toki sitäkin olla että pyrkii tekemään itsestään enemmän tavoittelemisen arvoista viestimällä sitä että sinä olet ihan p..kaa ja tässä nyt vain säälistä sulle viestittelen kun on ihan tylsää muutenkin, se vaan on niin riskialtis veto että luulisi todellisen pelimiehen tekevän itsensä jollain muulla tavalla haluttavaksi.

        Tuo oli hyvä että vastailit vain lyhyesti, se on varmaan aika ärsyttävää ja toiseksi paras vaihtoehto, paras olisi ollut olla ollenkaan vastaamatta niin siinäpähän olisi tylsyyksissään sitten kihissyt. Sitten jos olisi alkanut inisemään jossain viestissä niin vastaus sulta "ai, sorry en ollut huomannut niitä sun viestejä" olis viestinyt että sulla ainakaan ei oo tylsää ja olisit kääntänyt ikäänkuin homman toisinpäin niin että pelimies itse olisikin tavallaan dissattu alemmalle tasolle.

        Joo ja annoin hänen kyllä odottaa ekaa vastausta puoli tuntia ja muita vartin verran. Enkä vastannut enää viimeiseen toteamukseen mitään. Kerroin että mulla on kiva ilta meneillään.

        Itse en halua kuitenkaan dissata toista.


    • nakki-varas

      Onko tuo suu sun oma? Tekisin mielelläni taas perseilynikin sinusta ;)

      • Oma hymyni on kuvassa.


    • Oksettavaa

      Kiitos saisinko mennä oksentamaan luettuani tämän Salatuista elämistä reväistyn tarinan.

      OKSENNUS ETTÄ SYLETTÄÄ KUN KARVAMUNA MIES LEIKKII NAISTA!

    • JustusOIkeamieli

      Näyttää siltä, että enemmän tai vähemmän, ja enemmän vähemmän onnistuneita analyysejä keissisi johdosta, joo... ;)
      Kirjoitin edelliseen ketjuusi yhden ainoan kommentoinnin:

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14719760/pienta-saatoa-nuoremman-miehen-kanssa#comment-88765342

      Siellä oli mm.lause
      "..mitähän mies sanoisi, jos joudut komentamaan, että mitäs jos viettäisit välillä aikaa muittenkin seurassa..."
      Onko lähellä ajatus, ettei tarttis niin hirveesti komentaakaan? :/

      Kirjoittamanasi oli jossain lause tapaan:
      - mies on halunnut sopia, ettei kummallakaan ole muita
      ja Sinä arvostat Häntä siitä kovasti
      Vaikuttaa siltä, ettei kyseessä ole kuitenkaan ihan pyykkipulverin puhdas seksuaalivapaa kaveeraaminen, ainakaan miehen puolelta.
      Se taas aiheuttaa sen, että Sinulla naisena sisäsyntyisesti on ajatus päästä vakuuttuneisuuteen siitä, että olet kiinnostava ja osin tärkeä hänelle jostain seksiaspektista riippumattomastakin syystä. Miten päästä tässä mielessä miehen pään sisään (ettei kiemurtele vaan pelkän seksin saamiseksi; no, se oikenee kyllä ilmoituksella,ettei sitä nyt toistaiseksi tällä menolla ole muutamaan vuoteen tarjolla :D). Tulkitsenko oikein, että tämä 'kartoitustyö' on vielä vaiheessa?
      Ja siitä sitten tämän hetken epämääräinen olo: "voi pirskatin pirskatti..." ;)

      Onko muuten mielikuvaa siitä, onko kouliintunut *herrasmieheksi* (* on hipsu tai tyhjä;) kenties jossain sosiaalisessa ammatissa tai sitten vaan ihan synnynnäisesti kuten palstan kiltit ja kunnolliset...)
      Tsemppiä jatkoon kaikin mokomin!

      • Kiitos kommentistasi! Kai tässä farssissa alkaa sekä itse kokija että lukijat olemaan sekaisin. Olen antanut rikkonaista tietoa, sieltä täältä poimituista palasista on vaikea saada kokonaiskuvaa.

        "Tulkitsenko oikein, että tämä kartoitustyö' on vielä vaiheessa"

        Mies on sanonut minulle kyllä, että häntä ei haittaa vaikkei mentäisi sänkyyn moneen kuukauteen. Olen mahdoton, mutta eikö tämä voi olla kuitenkin myös pleijerin lause?

        "Onko muuten mielikuvaa siitä, onko kouliintunut *herrasmieheksi
        kenties jossain sosiaalisessa ammatissa tai sitten vaan ihan synnynnäisesti kuten palstan kiltit ja kunnolliset"

        Liittynee sekä kasvatukseen, koulutukseen että ammattiin. Sisäsyntyisesti kukaan ei ole noin lahjakas.


    • palstarölli

      Rasittavaa lukea jo toista ketjua samasta asiasta/samasta miehestä. Eikö yksi olisi riittänyt?

      • Varmasti muille kyllä, itselläni on tietysti oma lehmä ojassa. Kai palstaa saa käyttää itsekkäissä tarkoitusperissä? Pahoittelut kuitenkin!


      • voihanelama

        Rasittavaa lukea mutta luet kuitenkin? Voihan sellaiset jutut skipata mitkä ei kiinnosta.


    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Olet turha nainen, miksi yrität miestä joka ei halua sinua? sinusta ei oi ole pitkään suhteeseen miehen kanssa koska et edes tiedä mitä nyt haluat. Pelaat jotain, annan miehen etsiä jotain parempaa eli oikeaa suhdetta.

    • päivitystä

      anna meille nyt päivitys jooko

    • 7657657578

      En sitten tiedä, että onko tuossa kyse laskelmoidusta pelaamisesta, vai vaan epätasapainoisesta luonteesta..

      Itse kyllästyin eilen erääseen tuuliviiriin. Uskon, että hän vilpittömästi halusi seurustella, ja että hän itse kärsi eniten luonteestaan. (Varmaan tullut usein jätetyksi.) En vaan jaksanut enää ymmärtää.

      Todella helpottunut olo.

      Tässä kuitenkin vähän eri tilanne, koska ap ei näytä kauheasti piittaavan lopputuloksesta.

      • Oliko tämä mies vai nainen? Mitä tapahtui?


      • ei-ehkä

        Jos ei piittaisi lopputuloksesta niin tuskinpa olis tänne kirjoittanu kaks pitkää ketjua aiheesta.


      • 54654
        Nainen34v kirjoitti:

        Oliko tämä mies vai nainen? Mitä tapahtui?

        Pitkä juttu.. :) Uskon, että meidän persoonallisuustyyppi oli vaan liian eri, ja se aiheutti koko ajan ihan turhia väärinkäsityksiä.

        Tuntui, että "mies vaan välillä yht´ äkkiä muisti", että minäkin olen olemassa kun hän tarvitsi seuraa johonkin, tai "kun oli tylsää".. Seksi ei vaikuttanut tärkeältä. Ilmeisesti hän oli ollut hyvin kauan yksin ennen minua. Luonne järjestelmällinen, kunnollinen, pikkutarkka, epäluuloinen mutta toisaalta myös impulsiivinen. Kaiken oli tapahduttava heti hänen haluamallaan tavalla, tai konseptit meni täysin sekaisin.

        Yritin loputtomasti ennakoida, ja tulla puolitiehen vastaan. Samalla yritin säilyttää omat rajani.

        Hänessä oli myös paljon todella ihania puolia! Hän osasi olla todella romanttinen, ihastuttava, ymmärtäväinen ja lämminsydäminen.

        En usko, että hän tarkoitti mitään pahaa. Vähän alkoi tuntua, että hänellä tuli näitä "väärinkäsityksiä" helposti myös työpaikalla ja miesten kesken.

        Myös minussa oli paljon vikaa. Mun pitää sitten taas tietää liiankin hyvissä ajoin kaikista muutoksista, tai menee täällä päässä konseptit sekaisin. :) Mietin todella paljon tätä kaikkea monelta kantilta. Jotenkin niin surullista.


      • 5654656
        54654 kirjoitti:

        Pitkä juttu.. :) Uskon, että meidän persoonallisuustyyppi oli vaan liian eri, ja se aiheutti koko ajan ihan turhia väärinkäsityksiä.

        Tuntui, että "mies vaan välillä yht´ äkkiä muisti", että minäkin olen olemassa kun hän tarvitsi seuraa johonkin, tai "kun oli tylsää".. Seksi ei vaikuttanut tärkeältä. Ilmeisesti hän oli ollut hyvin kauan yksin ennen minua. Luonne järjestelmällinen, kunnollinen, pikkutarkka, epäluuloinen mutta toisaalta myös impulsiivinen. Kaiken oli tapahduttava heti hänen haluamallaan tavalla, tai konseptit meni täysin sekaisin.

        Yritin loputtomasti ennakoida, ja tulla puolitiehen vastaan. Samalla yritin säilyttää omat rajani.

        Hänessä oli myös paljon todella ihania puolia! Hän osasi olla todella romanttinen, ihastuttava, ymmärtäväinen ja lämminsydäminen.

        En usko, että hän tarkoitti mitään pahaa. Vähän alkoi tuntua, että hänellä tuli näitä "väärinkäsityksiä" helposti myös työpaikalla ja miesten kesken.

        Myös minussa oli paljon vikaa. Mun pitää sitten taas tietää liiankin hyvissä ajoin kaikista muutoksista, tai menee täällä päässä konseptit sekaisin. :) Mietin todella paljon tätä kaikkea monelta kantilta. Jotenkin niin surullista.

        "Tässä kuitenkin vähän eri tilanne, koska ap ei näytä kauheasti piittaavan lopputuloksesta."

        En tarkoittanut loukata tällä. Tarkoitin, ettei tuo vetäytyminen tuntunut sulle mikään maailmanloppu sentään olevan.. :)

        Mulla on tosin huono psykologinen silmä. En ymmärrä asioiden piilomerkityksiä, ja taidan usein analysoida väärin.


    • Laitan tänne nyt viimeisimmän päivityksen niille, joita se kiinnostaa. Tilanne siis eskaloitui viikonloppuna.

      Olin siis pitänyt hiljaiseloa mieheen suuntaan muutaman päivän, kuten olin päättänyt.

      Tästä kohtaa pyyhin pois tekstiä monta kappaletta, koska tapahtumakuvaus oli aivan liian tarkka. Yhteisessä illanvietossa kuitenkin välillemme syntyi viikonloppuna normaalia tiukempi sananvaihtotilanne, jossa itse olin ylimielinen ja ärsyttävä, ja mies tiukkana. Molemmat loukkantui. Olemme olleet etäisiä sen jälkeen.

      Pyysin tapahtumia anteeksi, mies pysyi etäisenä. Ehdotin tekemistä yhdessä, hän vaikutti neutraalilta, muttei yhtään innokkaalta. Hän kyllä sanoi, että olen tärkeä, mutta käytös on ollut aivan päinvastaista. Hänestä ei ole kuulunut juuri mitään ja hän on vastannut tuntien viiveellä. Tämä on vaikuttanut myös omaan käytökseeni.

      Jokatapauksessa kaikenlaisten tapahtumien kautta mies laittoi mulle lopulta viestin, jossa hän kertoi, että hänestä tulee välinpitämättömän oloinen, jos hän välittää. Aivan kuin itsestänikin. Huomenna meidän olisi tarkoitus tehdä jotain kivaa yhdessä. Aika vaikeeta on ollut. Kai tämä on nyt sitä jännää ilman jännämiestä. Heh.

      • "Huomenna meidän olisi tarkoitus tehdä jotain kivaa yhdessä. "

        Et sitten voinut hyväksyä että annat sen vaan olla ja unohdat. Mutta niinhän sen kai pitääkin mennä, siis jos etenee käsikirjoituksen mukaan että sovintoseksiähän se nyt enää olikin vailla.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        "Huomenna meidän olisi tarkoitus tehdä jotain kivaa yhdessä. "

        Et sitten voinut hyväksyä että annat sen vaan olla ja unohdat. Mutta niinhän sen kai pitääkin mennä, siis jos etenee käsikirjoituksen mukaan että sovintoseksiähän se nyt enää olikin vailla.

        Höpöhöpö. Sellaista ei todellakaan ole tapahtumassa. En mä ole edelleenkään vietävissä.

        Eikö hän nyt aika hyvin tullut vastaan, kun tuollaisen pointin omasta käytöksestään pystyi tuomaan julki?


      • Nainen34v kirjoitti:

        Höpöhöpö. Sellaista ei todellakaan ole tapahtumassa. En mä ole edelleenkään vietävissä.

        Eikö hän nyt aika hyvin tullut vastaan, kun tuollaisen pointin omasta käytöksestään pystyi tuomaan julki?

        Multa alkaa usko loppua sinuun, tulee mieleen naiset jotka sanoo "Mä en anna lyödä itseäni, se on kerrasta poikki!" ja päätyvät sitten kuitenkin jonkun jännän nyrkkeilysäkiksi. Se on ihan sama miten tulee vastaan, poikki on poikki ja jos sen aikoo tehdä se pitää tehdä eikä vaan jatkuvasti ymmärtää pelimiestemppuja.

        "Hän kyllä sanoi, että olen tärkeä, mutta käytös on ollut aivan päinvastaista. Hänestä ei ole kuulunut juuri mitään ja hän on vastannut tuntien viiveellä. Tämä on vaikuttanut myös omaan käytökseeni."

        Niin, vastaisikohan sitä jonkun oikeasti tärkeän viesteihin tuntien viiveillä? Sitä kannattaa miettiä.

        "Jokatapauksessa kaikenlaisten tapahtumien kautta mies laittoi mulle lopulta viestin, jossa hän kertoi, että hänestä tulee välinpitämättömän oloinen, jos hän välittää."

        Uuh, tunteikas jännämies sieltä laittoi välittävän viestin heti kun pääsi jostain muusta naisesta eroon.

        Sorry jos olin vähän ilkeä mutta tämä tilanne nyt minusta vaatii sitä, et muuten pääse siitä ikinä irti ja päädyt joksikin kakkosnaiseksi jota käydään pumppailemassa aina silloin kun sattuu muilta kiireiltä aikaa jäämään. Öitä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Multa alkaa usko loppua sinuun, tulee mieleen naiset jotka sanoo "Mä en anna lyödä itseäni, se on kerrasta poikki!" ja päätyvät sitten kuitenkin jonkun jännän nyrkkeilysäkiksi. Se on ihan sama miten tulee vastaan, poikki on poikki ja jos sen aikoo tehdä se pitää tehdä eikä vaan jatkuvasti ymmärtää pelimiestemppuja.

        "Hän kyllä sanoi, että olen tärkeä, mutta käytös on ollut aivan päinvastaista. Hänestä ei ole kuulunut juuri mitään ja hän on vastannut tuntien viiveellä. Tämä on vaikuttanut myös omaan käytökseeni."

        Niin, vastaisikohan sitä jonkun oikeasti tärkeän viesteihin tuntien viiveillä? Sitä kannattaa miettiä.

        "Jokatapauksessa kaikenlaisten tapahtumien kautta mies laittoi mulle lopulta viestin, jossa hän kertoi, että hänestä tulee välinpitämättömän oloinen, jos hän välittää."

        Uuh, tunteikas jännämies sieltä laittoi välittävän viestin heti kun pääsi jostain muusta naisesta eroon.

        Sorry jos olin vähän ilkeä mutta tämä tilanne nyt minusta vaatii sitä, et muuten pääse siitä ikinä irti ja päädyt joksikin kakkosnaiseksi jota käydään pumppailemassa aina silloin kun sattuu muilta kiireiltä aikaa jäämään. Öitä.

        Siis itse olen ennen häntä vastaillut pitkillä viiveillä, kuten sanoin. Kai mies on saanut saman singnaalin musta. Viikonloppuna olimme siis viettämässä iltaa samassa seurueessa, mies pyysi mua sinne. Ilmoitin hänelle kyllä, että olin menossa sinne muutenkin.

        Kyllä mä uskon hänen käytöstään, koska itse olen aivan samanlainen. Hän siis ilmoitti myös tänään, että meidän pitää keskustella.

        Älä luovu toivosta mun suhteen. Oon fiksu neiti ja mua ei käytetä. Hyvät yöt!


      • umpikujassa

        Hei 34 v! Mulla on vähän samantapainen tilanne kuin sulla. Oon tuntenut yhden miehen reilu kaksi vuotta. Näimme yleensä stadissa, koska se oli aika lähellä molempien asuinpaikkaa. Se yritti lähestyä mua heti alusta lähtien ehdottamalla esim kyläilyä, matkalle lähtöä yhdessä ym. Kuitenkin epäröin, koska vähän pelkäsin ja en ollut varma onko mulla tunteita sitä kohtaan. Se piiritti mua vuoden verran kunnes kyllästyi ja tutustui toiseen naiseen. Osittain vaikutti sekin, kun aika hankalaa suuren välimatkamme vuoksi. Nyt tilanne on se, että hän on asunut tämän naisen kanssa puoli vuotta, mutta silti tapaamme kerran viikossa. Erikoista tilanteessa on se, että nainen asuu aika lähellä minua (en tosin koskaan tavannut), mikä nykyään helpottaa tapaamista. Minä haluaisin tavata useammin kuin kerran viikossa, mutta miehellä niin paljon menoja ja on sanonut, että muuten voisi nähdäkin. Aiemmin tapasimme parikin kertaa viikossa mut nyt vähän harventunut. Nainen varmasti tahallaan estää useammin tapaamiset järjestämällä tekemistä. Pelkään, että kohta nainen kieltää kokonaan tapaamasta mua. Oon välillä kysynyt mieheltä voisko meistä joskus tulla jotain mut on sanonut, ettei halua yhtäkkiä lähteä hyvästä suhteesta. Kuitenkin välillä tuntunut, että välillä se ite on antanut merkkejä, että voisi olla enemmänkin. Meillä ei ole koskaan ollut edes suutelua. Koko ajan toivon, että jättäisi tän naisen ja että mä olisin sille tärkeämpi. Mikä neuvoksi?


      • kjhkjhkjhk
        Harmaaritari kirjoitti:

        Multa alkaa usko loppua sinuun, tulee mieleen naiset jotka sanoo "Mä en anna lyödä itseäni, se on kerrasta poikki!" ja päätyvät sitten kuitenkin jonkun jännän nyrkkeilysäkiksi. Se on ihan sama miten tulee vastaan, poikki on poikki ja jos sen aikoo tehdä se pitää tehdä eikä vaan jatkuvasti ymmärtää pelimiestemppuja.

        "Hän kyllä sanoi, että olen tärkeä, mutta käytös on ollut aivan päinvastaista. Hänestä ei ole kuulunut juuri mitään ja hän on vastannut tuntien viiveellä. Tämä on vaikuttanut myös omaan käytökseeni."

        Niin, vastaisikohan sitä jonkun oikeasti tärkeän viesteihin tuntien viiveillä? Sitä kannattaa miettiä.

        "Jokatapauksessa kaikenlaisten tapahtumien kautta mies laittoi mulle lopulta viestin, jossa hän kertoi, että hänestä tulee välinpitämättömän oloinen, jos hän välittää."

        Uuh, tunteikas jännämies sieltä laittoi välittävän viestin heti kun pääsi jostain muusta naisesta eroon.

        Sorry jos olin vähän ilkeä mutta tämä tilanne nyt minusta vaatii sitä, et muuten pääse siitä ikinä irti ja päädyt joksikin kakkosnaiseksi jota käydään pumppailemassa aina silloin kun sattuu muilta kiireiltä aikaa jäämään. Öitä.

        .. tai päätyy harrastamaan SEKSIÄ!!!!

        Sehän sua tässä eniten pelottaa. (Vähän nyt myötähäpeä sun puolesta.)


      • umpikujassa kirjoitti:

        Hei 34 v! Mulla on vähän samantapainen tilanne kuin sulla. Oon tuntenut yhden miehen reilu kaksi vuotta. Näimme yleensä stadissa, koska se oli aika lähellä molempien asuinpaikkaa. Se yritti lähestyä mua heti alusta lähtien ehdottamalla esim kyläilyä, matkalle lähtöä yhdessä ym. Kuitenkin epäröin, koska vähän pelkäsin ja en ollut varma onko mulla tunteita sitä kohtaan. Se piiritti mua vuoden verran kunnes kyllästyi ja tutustui toiseen naiseen. Osittain vaikutti sekin, kun aika hankalaa suuren välimatkamme vuoksi. Nyt tilanne on se, että hän on asunut tämän naisen kanssa puoli vuotta, mutta silti tapaamme kerran viikossa. Erikoista tilanteessa on se, että nainen asuu aika lähellä minua (en tosin koskaan tavannut), mikä nykyään helpottaa tapaamista. Minä haluaisin tavata useammin kuin kerran viikossa, mutta miehellä niin paljon menoja ja on sanonut, että muuten voisi nähdäkin. Aiemmin tapasimme parikin kertaa viikossa mut nyt vähän harventunut. Nainen varmasti tahallaan estää useammin tapaamiset järjestämällä tekemistä. Pelkään, että kohta nainen kieltää kokonaan tapaamasta mua. Oon välillä kysynyt mieheltä voisko meistä joskus tulla jotain mut on sanonut, ettei halua yhtäkkiä lähteä hyvästä suhteesta. Kuitenkin välillä tuntunut, että välillä se ite on antanut merkkejä, että voisi olla enemmänkin. Meillä ei ole koskaan ollut edes suutelua. Koko ajan toivon, että jättäisi tän naisen ja että mä olisin sille tärkeämpi. Mikä neuvoksi?

        No tää sun tilanne on kyllä sellainen, että katkaisisin välit kokonaan. Olette siis ilmeisesti vain kavereita miehen osalta? Tai toivottavasti, koska hän on suhteessa. Tietääkö hänen avokkinsa, että te näette?


      • kjhkjhkjhk kirjoitti:

        .. tai päätyy harrastamaan SEKSIÄ!!!!

        Sehän sua tässä eniten pelottaa. (Vähän nyt myötähäpeä sun puolesta.)

        Itseasiassa minusta saattaisi olla hyväkin jos harrastaisivat seksiä niin loppuisi tuo soutaminen ja huopaaminen. Vuosisadan neitseellistä rakkaustarinaa tuosta tuskin tulee kun kummallakin kai on jo "historiaa" niin kun nainen34v. ei tunnu ottavan neuvostani unohtaa koko tyyppi onkeensa niin sama kai se on sitten panna ja selkeyttää kahden aikuisen sinkun panosuhteeksi hommelit.


      • umpikujassa

        Tietää eikä pidä siitä, että mies tapailee minua. Ei pelkästään kavereita, mies kutittelee ja samalla vähän hipelöi. En niin tykkää tästä ja tunnen oloni hieman hyväksikäytetyksi mut en uskalla sanoakaan sille kun pelkään, jos vähemmän haluaa tavata sen jälkeen. Muuta ei välillämme ole eli vähän outoa, ettei koskaan ole yrittänyt edes suudella. Välillä kuitenkin huomioi minua kuten esim ennen ystävänpäivää osti vähän suklaata ja joululahjakin oli aika arvokas. En tiedä miksi toimii näin? Vaikea jättää, kun tunnettu jo niin kauan ja monta kertaa oon miettinyt miten asiat ois nyt, jos en olisi epäröinyt sen lähestymisyrityksiä alussa eikä olisi koskaan tavannut toista naista.


      • umpikujassa kirjoitti:

        Tietää eikä pidä siitä, että mies tapailee minua. Ei pelkästään kavereita, mies kutittelee ja samalla vähän hipelöi. En niin tykkää tästä ja tunnen oloni hieman hyväksikäytetyksi mut en uskalla sanoakaan sille kun pelkään, jos vähemmän haluaa tavata sen jälkeen. Muuta ei välillämme ole eli vähän outoa, ettei koskaan ole yrittänyt edes suudella. Välillä kuitenkin huomioi minua kuten esim ennen ystävänpäivää osti vähän suklaata ja joululahjakin oli aika arvokas. En tiedä miksi toimii näin? Vaikea jättää, kun tunnettu jo niin kauan ja monta kertaa oon miettinyt miten asiat ois nyt, jos en olisi epäröinyt sen lähestymisyrityksiä alussa eikä olisi koskaan tavannut toista naista.

        No mitään mennyttä ei kannata ainakaan jossitella. Olet silloin valinnut niin ja se johti tähän. Nyt unohdat ehdottomasti tuon miehen, koska hän on varattu. Miehiä on maailma täynnä.

        Kuulostaa tyhmältä, jos tykkää jostain kovasti, koska muut eivät silloin kiinnosta. Kuitenkin siitä vanhasta pitää nyt irrottautua, käsitellä asia ja mennä eteenpäin, kun olet valmis. Silloin pystyt näkemään mielenkiintoisia ihmisiä muuallakin.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Itseasiassa minusta saattaisi olla hyväkin jos harrastaisivat seksiä niin loppuisi tuo soutaminen ja huopaaminen. Vuosisadan neitseellistä rakkaustarinaa tuosta tuskin tulee kun kummallakin kai on jo "historiaa" niin kun nainen34v. ei tunnu ottavan neuvostani unohtaa koko tyyppi onkeensa niin sama kai se on sitten panna ja selkeyttää kahden aikuisen sinkun panosuhteeksi hommelit.

        En mä ala sellaiseen. Tässä nyt tunnustelen, miltä musta tuntuu.


      • Nainen34v kirjoitti:

        En mä ala sellaiseen. Tässä nyt tunnustelen, miltä musta tuntuu.

        Niin mutta kun selvästikään tyyppi ei ole sinusta kiinnostunut "elämänsä naisena" kun antaa odotella vastauksiaan, on välinpitämätön jne. (=kiusaa ja härnää sinua) niin ehkä sulle itsellesi paremmin selkeytyisi parien panojen jälkeen asemasi ja sitten malttaisit siitä ehkä tehdä pesäeron. Arvostan kyllä tuota ettet ala sellaiseen mutta kun vaikuttaa siltä ettet tunnu pääsevän siitä muuten irti niin sekin ehkä olisi parempi kuin se että tilanne jatkuu epämääräisenä kuukaudesta toiseen kun väkisin se sua sitten koko ajan kuitenkin rassaa etkä pääse eteenpäin sitten kenenkään muidenkaan kanssa.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin mutta kun selvästikään tyyppi ei ole sinusta kiinnostunut "elämänsä naisena" kun antaa odotella vastauksiaan, on välinpitämätön jne. (=kiusaa ja härnää sinua) niin ehkä sulle itsellesi paremmin selkeytyisi parien panojen jälkeen asemasi ja sitten malttaisit siitä ehkä tehdä pesäeron. Arvostan kyllä tuota ettet ala sellaiseen mutta kun vaikuttaa siltä ettet tunnu pääsevän siitä muuten irti niin sekin ehkä olisi parempi kuin se että tilanne jatkuu epämääräisenä kuukaudesta toiseen kun väkisin se sua sitten koko ajan kuitenkin rassaa etkä pääse eteenpäin sitten kenenkään muidenkaan kanssa.

        Ennempää arvostan itseäni sen verran, etten harrasta kevyitä sänkysuhteita.

        Mutta oot oikeessa kyllä monessakin suhteessa. Ei tässä ole ehkä mitään järkeä. Jos en halua hänen kanssaan seurustella, niin miksi sitten viettäisin aikaa enemmän. Tykkään älyttömästi kyllä keskusteluista hänen kanssaan, olen oppinut häneltä paljon.


      • umpikujassa
        Nainen34v kirjoitti:

        No mitään mennyttä ei kannata ainakaan jossitella. Olet silloin valinnut niin ja se johti tähän. Nyt unohdat ehdottomasti tuon miehen, koska hän on varattu. Miehiä on maailma täynnä.

        Kuulostaa tyhmältä, jos tykkää jostain kovasti, koska muut eivät silloin kiinnosta. Kuitenkin siitä vanhasta pitää nyt irrottautua, käsitellä asia ja mennä eteenpäin, kun olet valmis. Silloin pystyt näkemään mielenkiintoisia ihmisiä muuallakin.

        Välilllä kyllä käy mielessä unohtaa koko tyyppi. Nyt on aika kurja olo, kun taas kerran ehdotin sille, jos voitaisiin nähdä tänään ja jutella asioista mut ei sille koskaan viikon loppuvaiheessa käy. Aina vain maanantait sopii. Se on ehdottanut, että jos useammin haluan nähdä niin aamupäivät sopisi. Totta kai kun se ite ei nyt töissä ja nainen varmasti silloin töissä. Mut en halua omia työvuoroja vain sen mukaan laittaa, että voitaisiin useammin nähdä, vaikka voinkin ne ite päättää. En tajua miksei edes yhden kerran voi nähdä toinenkin kerta viikossa, kun vielä pari kuukautta sitten kävi useammin. Se on selittänyt, ettei avokki oikein tykkää, että usein tapaisi mua, mut miksei sillä yhtään omaa tahtoa? Antaako naisen kokonaan tukahduttaa itsensä? Kuitenkin itse sanonut, että haluaisi kyllä nähdä useammin. Vaikka oon sanonut, ettei kauan tarvisi nähdä ei sekään auta. Haluaisin, että se antaisi mulle vielä mahdollisuuden mut miten saisin sen näkemään, että oon tärkeä ja tapaamaan useammin? En usko, että siitäkään mitään hyötyä on, että aina yritän suostutella sitä tulemaan kylään ja sitten harmittelen sille, kun ei taaskaan onnistunut. Koko ajan pelkää, että kohta ilmoittaa, ettei ollenkaan voida enää nähdä tai vaikka sitoutuu enemmän tähän naiseen menemällä vaikka naimisiin. Haluaisin osoittaa tärkeyteni ennen kuin liian myöhäistä.


      • umpikujassa kirjoitti:

        Välilllä kyllä käy mielessä unohtaa koko tyyppi. Nyt on aika kurja olo, kun taas kerran ehdotin sille, jos voitaisiin nähdä tänään ja jutella asioista mut ei sille koskaan viikon loppuvaiheessa käy. Aina vain maanantait sopii. Se on ehdottanut, että jos useammin haluan nähdä niin aamupäivät sopisi. Totta kai kun se ite ei nyt töissä ja nainen varmasti silloin töissä. Mut en halua omia työvuoroja vain sen mukaan laittaa, että voitaisiin useammin nähdä, vaikka voinkin ne ite päättää. En tajua miksei edes yhden kerran voi nähdä toinenkin kerta viikossa, kun vielä pari kuukautta sitten kävi useammin. Se on selittänyt, ettei avokki oikein tykkää, että usein tapaisi mua, mut miksei sillä yhtään omaa tahtoa? Antaako naisen kokonaan tukahduttaa itsensä? Kuitenkin itse sanonut, että haluaisi kyllä nähdä useammin. Vaikka oon sanonut, ettei kauan tarvisi nähdä ei sekään auta. Haluaisin, että se antaisi mulle vielä mahdollisuuden mut miten saisin sen näkemään, että oon tärkeä ja tapaamaan useammin? En usko, että siitäkään mitään hyötyä on, että aina yritän suostutella sitä tulemaan kylään ja sitten harmittelen sille, kun ei taaskaan onnistunut. Koko ajan pelkää, että kohta ilmoittaa, ettei ollenkaan voida enää nähdä tai vaikka sitoutuu enemmän tähän naiseen menemällä vaikka naimisiin. Haluaisin osoittaa tärkeyteni ennen kuin liian myöhäistä.

        Eihän tuossa nyt hyvä nainen ole mitään järkeä. Mies on varattu, et saa yrittää rikkoa muiden parisuhteita. Arvosta edes itseäsi sen verran ettet alennu tuollaiseen.


      • umpikujassa

        Ymmärrän kyllä ja välillä olen masentunutkin. Mutta miksi mies sitten toimii niin, ettei tunnu kunnioittavan tätä toista? Siitä huolimatta, vaikka sanoo hänellä menevän hyvin hänen kanssaan. Enkä sano, että itsekään viaton olisin. Mutta tästä pitää puhua hänen kanssaan vakavasti, koska en pidä siitä, että minulla on hyväksikäytetty olo.


      • umpikujassa kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä ja välillä olen masentunutkin. Mutta miksi mies sitten toimii niin, ettei tunnu kunnioittavan tätä toista? Siitä huolimatta, vaikka sanoo hänellä menevän hyvin hänen kanssaan. Enkä sano, että itsekään viaton olisin. Mutta tästä pitää puhua hänen kanssaan vakavasti, koska en pidä siitä, että minulla on hyväksikäytetty olo.

        Ehkä olet vain miehelle kaveri. Ja sitäpaitsi luottaisitko itse häneen tämän jälkeen?

        Ehdottomasti irrottaudut hänestä.


    • nosiis---

      Ihan normiseurustelunaloitukseen liittyviä säätelyjä ja vääntelyjä. Ei mitään ihmeellistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1604
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1468
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1452
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1308
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      1245
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1168
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe