Ken joi eilen hilpeenä kaljaa, on kalpeena hiljaa?

19.11

Hyvää huomenta! Otin juuri sulatejuusto/suolaliha/tinjamihyrrät uunista ja omena/kaneli bostonkakku on paistumassa vielä puolisen tuntia ja sitten on valmis sekin.
Kahvin kun keitän... niin sopisi nousta niiden unisempienkin jo aamukahville.
Sinkkupalstan äijille ilmeisesti ei aamukahvitkaan kelpaisi... eilen iltaisesta päätellen: yhdellä jos toisellakin on hyvä kohmelo päällänsä. Kenellä mistäkin "tärpätistä"!
Kyllä se on hauskaa rentoutua joskus,"kaljoitellen"... seuraava aamu vaan on ankeeta!

Ei käy kateeksi teidän olotilanne. Kun saan bostonin uunista ja olen juonut kahvit, lähden alakerran juoksumatolle hetkeksi juokseen! Sitä kun en ole viikoihin pystynyt tekeen... nyt on hyvä hetki ottaa vahinko takaisin.
Hauskaa aamunjatkoa kaikille!

6

148

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuri tuossa mulla odottaa nauttimistaan mukillinen kahvia ja juustoruisleipä että kylläpähän maistuu eikä ole kohmeloa vaikka viiniä vähän nekkailinkin telkkaria katsellessa, jäi kuitenkin kolmeen lasilliseen niin ei haittaa. Vähän huonosti kyllä nukuin kun heräilin useampaankin kertaan mutta muuten ok niin tuo hieman ristiriitainen toivotus "Hauskaa aamunjatkoa..." ehkä enemmän pitää paikkansa kuin ankea aamu.

• 19.11

Huomenta! Otitko itseesi? Kyllä mä luin sun ottaneen viinipullon esille, mutt ihan oikeesti en tarkoittanut kyllä sua... vaikka olishan sekin tietysti voinut osua,ehkä.
        Kyllä mä lähinnä tein huomion tuolta (Viikonlopun musiikkiketjusta) luepa se niin ymmärrät... ja viestejä oli sensuroitu ties kuinka monta.
        Joku nerokas oli avannut oman musalistansa... kieltäen muita osallistumasta siihen, jne... joku haukkui muiden postaamat biisit pelastusarmeijan laulukööriks ym.
        No mulle ne jutut avautui niin; ett oli otettu neuvoa antavia hiukan liian paljon...
        voinhan mä olla erehtynytkin! En minä mikään oraakkeli ole, joten arvio ehkä väärä.

Kävin juoksumatolla, mutt en juossut kovaa... sen verran ett pulssi nousi hieman, mutt ei noussut edes hiki pintaan n. ½-tunnissa.
        Nyt napostelen juustohyrrää... sais olla enemmän timjamia,nyt se hukkuu tähän!
        Kyllä nää silti ihan hyviä ovat, parempia kuin kaupan leivät tai valmissämpylät.
        Bostonkakku on vielä koskematon... odotellaan vaan kun Faija saapuu.
        Hän on ollut nyt lämmittämässä torppaansa kunnolla, eli leivinuunin ja sen ison muurin kuumaksi.

Torpassa ollut vain sähköpatterit päällä viimeiset 2-3 viikkoa uskoisin niin. Faijalle kun lankesi Emon hoivaaminen (eikä varmaan pannut pahakseen) kun sai tilaisuuden olla se vastuuntuntoinen ex-aviomies! Jotain hyvää tässäkin asiassa.
        Mitä ristiriitaista kohteliaassa ...Hyvän aamun toivotuksessa on?
        Kyllä se on ihan kuuliasta riippuvaisesta syystä... jos siitä ristiriitoja löytyy!
        Siis kuka sen mitenkin mieltää... täysin raivoraitis ei siinä kuulisi mitään kummastuttavaa, ainoastaan normaalin kohteliaisuuden.

Näkyilee, ehkä...?

• 19.11 kirjoitti:

Huomenta! Otitko itseesi? Kyllä mä luin sun ottaneen viinipullon esille, mutt ihan oikeesti en tarkoittanut kyllä sua... vaikka olishan sekin tietysti voinut osua,ehkä.
        Kyllä mä lähinnä tein huomion tuolta (Viikonlopun musiikkiketjusta) luepa se niin ymmärrät... ja viestejä oli sensuroitu ties kuinka monta.
        Joku nerokas oli avannut oman musalistansa... kieltäen muita osallistumasta siihen, jne... joku haukkui muiden postaamat biisit pelastusarmeijan laulukööriks ym.
        No mulle ne jutut avautui niin; ett oli otettu neuvoa antavia hiukan liian paljon...
        voinhan mä olla erehtynytkin! En minä mikään oraakkeli ole, joten arvio ehkä väärä.

Kävin juoksumatolla, mutt en juossut kovaa... sen verran ett pulssi nousi hieman, mutt ei noussut edes hiki pintaan n. ½-tunnissa.
        Nyt napostelen juustohyrrää... sais olla enemmän timjamia,nyt se hukkuu tähän!
        Kyllä nää silti ihan hyviä ovat, parempia kuin kaupan leivät tai valmissämpylät.
        Bostonkakku on vielä koskematon... odotellaan vaan kun Faija saapuu.
        Hän on ollut nyt lämmittämässä torppaansa kunnolla, eli leivinuunin ja sen ison muurin kuumaksi.

Torpassa ollut vain sähköpatterit päällä viimeiset 2-3 viikkoa uskoisin niin. Faijalle kun lankesi Emon hoivaaminen (eikä varmaan pannut pahakseen) kun sai tilaisuuden olla se vastuuntuntoinen ex-aviomies! Jotain hyvää tässäkin asiassa.
        Mitä ristiriitaista kohteliaassa ...Hyvän aamun toivotuksessa on?
        Kyllä se on ihan kuuliasta riippuvaisesta syystä... jos siitä ristiriitoja löytyy!
        Siis kuka sen mitenkin mieltää... täysin raivoraitis ei siinä kuulisi mitään kummastuttavaa, ainoastaan normaalin kohteliaisuuden.

Näkyilee, ehkä...?

Een kuin niin? Oli minusta vaan vähän ristiriitainen toi sun avaus kun ensin arvelit palstaäijien olevan ihan surkeina krapuloissaan ja sitten toivottelit kuitenkin hauskaa aamunjatkoa vaikka ensin oletit aamun olevan ankea :D

Ahaa, joo no sitten. En tosiaan ko. ketjua ole vielä edes katsonut, sen avauksen taisin jossain vaiheessa eilen huomata mutta todettuani tylsäksi en ole palannut siihen, pitääpä kohta vilkaista millainen "sota" siellä on ollut käynnissä.

juu, älä rehki ny liikaa kuitenkaan kun kyllä kroppa varmaan ihan mielellään rauhassa parantelee itseään vielä pari viikkoa, tollanen varmaan millä nyt oot menny on aika hyvä tahti varmaankin ja ittehän sen parhaiten varmaan tiedätkin.

Joo. varmaankin ihan hyvä tosiaan että on päässy näyttämään tuollaista hoivaamispuolta ja sitä on on ihan hyvä mies kutenkin vaikka onkin exä, ei varmaan ainakaan haittaa siitä ole :) Niin se ristiriita tosiaan kun enisn vaikutit olettavan että on monella huono aamu niin vaikee sitä on ykskaks hyväks ehkä muuttaa jos ohimoissa paukkaa kauhea kankkunen :D En mitenkään pahana tai ilkeilynä kylläkään ottanutkaan, sanojen ristiriitaisuus oletettuun olotilaan nähden vaan vaati huomautuksen :) Juu, näkyillään.

• Kaljajuoppo

Otin kaljan

• Joku sensuuriarmeija tosiaan eilen riehui.

Nukuin kellon ympäri ilman kaljaa mutta avaan yhden oluen nyt kun on niin tylsää työtä edessä.

• EdesUnissa

Aamu oli kevyt ja päivä kaunis, sillä perjantai iltana tuli otettua vain kolme whisky lasillista. Talvi syö voimia ja tänään en viitsinyt edes lähteä ulos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      210
      974
    2. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      824
    3. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      731
    4. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      190
      690
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      64
      613
    6. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      556
    7. Panettaako sua

Yhtään?
      Ikävä
      44
      518
    8. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      493
    9. Rekkawelinehkä

Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 2
      Varkaus
      35
      466
    10. Mitä jos rukoilen, että mentäis naimisiin

Että poistuis kaikki esteet, ja pääsisimme yhteen. Mitä mieltä olet? Uskotko, että se voisi tapahtua?
      Ikävä
      44
      456
    Aihe