Voisitteko synnyttää yhden illan panon seurauksena

kurppanainen88

siinneen lapsen?

http://www.iltalehti.fi/tosielamaa/201702172200072437_ir.shtml

En ole mikään pyhimys, en Neitsyt Maaria, enkä ole edes ylpeä kaikesta mitä olen tehnyt (mutta osaa en toisaalta myöskään koskaan kadu), mutta itse tekisin kyllä vastaavassa tilanteessa abortin. Onneksi en ole aborttia ainakaan vielä joutunut tekemään (kopkop) ja kaikilta sp-taudeiltakin on vältytty.

36

513

Vastaukset 36

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajattelin nuorena jos napsahtaa saa tulla.
      halusin niin valtavasti perheen.

• Miksi ihmeessä sen haluat, muillakin varmasti löytyy.

• se.kiinnostaa
        valtakunta kirjoitti:

Miksi ihmeessä sen haluat, muillakin varmasti löytyy.

Mutta ei varmasti yhtä epäsiistin näköistä.

• eiajankohtaista

Jos haluaisin lapsen yksin niin tuolla tavalla sen hankkisin. Enkä kertoisi isälle mitään.

• pientä.rajaa

Tuskinpa se isääsi edes kiinnostaisi.

• Kiltti-ja-kunnollinen

Varmaan se mies oli joku paska jännämies ja suvi antoi sille heti.

• En voisi koska olen mies mutta naisillehan se on helppoa hommata lisää isättömiä elättejä yhteiskuntaan.

"Ystävykset kuuntelivat Kaija Koon Kaunis, rietas, onnellinen -kappaletta ja joivat kuohuviiniä. Fiilis oli pitkästä aikaa korkealla.

Baarissa Suvi jutteli miehen kanssa. Valomerkin jälkeen he jatkoivat Suvin luokse."

Tulevana viikonlpoppuna vaan kaikki palstankin lapsesta haaveilevat naiset Kaijaa soittimeen, kuoharia koneeseen ja baanalle niin eiköhän se siittäjä löydy. Jos vakiäijää odotatte isäksi siinä on kaikenlaista säätöä ennen kuin sen saa koukkuun ja kuitenkin olette siitä eronneet kymmenen vuoden päästä niin tuo varmaan helpompaa jollain tapaa.

• lihatipunen

Onko ihan pakko kuunnella Kaija Koota ja juoda kuoharia? Eikö saa juoda kossua ja kuunnella Slayeria tms.?

• Jos jossain kuppilassa soitetaan Kaija Koon kappaletta, niin on viisaunta kääntyä kannoillaan ja paeta vielä kun ehtii. Huh.

• lihatipunen kirjoitti:

Onko ihan pakko kuunnella Kaija Koota ja juoda kuoharia? Eikö saa juoda kossua ja kuunnella Slayeria tms.?

Ei, kossu slayerilla lietsoo sinut agressiivisen oloiseksi niin etteivät miehet uskalla lähestyä etkä saa semmoista iskufiilistä päälle niin kuin selvästikin tuo Suvi oli saanut.

• lihatipunen
        Harmaaritari kirjoitti:

Ei, kossu slayerilla lietsoo sinut agressiivisen oloiseksi niin etteivät miehet uskalla lähestyä etkä saa semmoista iskufiilistä päälle niin kuin selvästikin tuo Suvi oli saanut.

No voi paska! Ei sitten. Mää ajattelin, että alkaa olla viime hetket heittäytyä raskaaksi. Kuohari menee mut Kaija Koo ei.

• lihatipunen kirjoitti:

No voi paska! Ei sitten. Mää ajattelin, että alkaa olla viime hetket heittäytyä raskaaksi. Kuohari menee mut Kaija Koo ei.

Vähän Kaija Koota olisi mielestäni aika pieni uhraus sen puolesta että saataisiin edes yksi palstavauva sinkuille. Voisit sitten pyytää koko palstan kummiksi.

• lihatipunen

• 19.11
        lihatipunen kirjoitti:

Kyllä mä oon sitä mieltä;ett tuossa tapauksessa vois oikein aitoon samppanjaan panostaa, ei se nyt niin kallista ole... ettei noi tärkeään tilaisuuteen vois vähän törsätäkin!
        Ajattele nyt, sä olet hankkimassa perillistä... voit vuosien päästä kertoa hänelle noista juhlatunnelmista jota hänen alkuun saattamisensa aikaan oli; oikein aidon samppanjan kanssa juhlittiinkin! ;))
        Kupliva humala illalla samppanjasta... ja hirveä krapula aamulla moraalinen krapula! Eiköhän se antaisi tarpeeksi kompensaatiota äijän hyväksikäytöstä!
        =))

• lihatipunen

• lihatipunen kirjoitti:

https://youtu.be/a8V7qnHumCI

Tämän tyyppinen kävis hyvin ns. fiilismusasta.

No, ehkä sun pitää sitten hakea noista heveistä se musapuoli, samppanjaa lisäksi alle, keikalle ja basson päälle istumaan niin ehkä sitten sytyt riittävästi raahataksesi jonkun pitkätukan sieltä kämpille.

• Tuollaista etenkin naiset pitävät nykyään hienona asiana. Suomen feministimedia oikein pursuaa päivittäin tarinoita, joissa ylistetään naisten moraalitonta toimintaa. Tuo nainen on vastuuton kusipää.

• Mitäs tässä nyt niin hirveää muka on? Kyllä sitä voi ihan hyvin lapsi kasvaa ilman isääkin, sillä ei se yksinhuoltajaperheessä kasvaminen ole mitenkään huonompi vaihtoehto.

• DarkFear kirjoitti:

Mitäs tässä nyt niin hirveää muka on? Kyllä sitä voi ihan hyvin lapsi kasvaa ilman isääkin, sillä ei se yksinhuoltajaperheessä kasvaminen ole mitenkään huonompi vaihtoehto.

Saman tien lapsi voi sitten elää vaikka ilman äitiäkin jos tuolle linjalle lähdetään ettei lapsen vanhemmilla ole mitään merkitystä.

• super-atm kirjoitti:

Saman tien lapsi voi sitten elää vaikka ilman äitiäkin jos tuolle linjalle lähdetään ettei lapsen vanhemmilla ole mitään merkitystä.

Kyllä sitä lapsi aina äidin tarvitsee ja kun äiti on kuitenkin se, joka sen lapsen synnyttää.

Mutta kuka sen lapsen sitten kasvattaisi ja elättäisi, jos sillä ei olisi edes äitiä??

• DarkFear kirjoitti:

Kyllä sitä lapsi aina äidin tarvitsee ja kun äiti on kuitenkin se, joka sen lapsen synnyttää.

Mutta kuka sen lapsen sitten kasvattaisi ja elättäisi, jos sillä ei olisi edes äitiä??

"Mutta kuka sen lapsen sitten kasvattaisi ja elättäisi, jos sillä ei olisi edes äitiä??"

No sano sinä. En minä ole väittänyt ettei lapsi tarvitse äitiä. Lapsi tarvitsee molemmat vanhemmat. Feministit ovat sitä mieltä ettei lapsi tarvitse isää eikä miehiä muutenkaa tarvita yhtään mihinkään. Ei se ole järkevä eikä tasa-arvoinen mielipide.

• super-atm kirjoitti:

"Mutta kuka sen lapsen sitten kasvattaisi ja elättäisi, jos sillä ei olisi edes äitiä??"

No sano sinä. En minä ole väittänyt ettei lapsi tarvitse äitiä. Lapsi tarvitsee molemmat vanhemmat. Feministit ovat sitä mieltä ettei lapsi tarvitse isää eikä miehiä muutenkaa tarvita yhtään mihinkään. Ei se ole järkevä eikä tasa-arvoinen mielipide.

No ei niiden lapsen vanhempien ole silti mikään pakko asua yhdessä ja olla parisuhteessa keskenään, sillä ihan hyvin se lapsi voi asua äitinsä luona ja asua isänsä luona aina vuoroviikoin, kuten yleistä on. Ei kai tässä pitäisi olla mitän huonoa tai epätasa-arvoista kenenkään kannalta?

• DarkFear kirjoitti:

No ei niiden lapsen vanhempien ole silti mikään pakko asua yhdessä ja olla parisuhteessa keskenään, sillä ihan hyvin se lapsi voi asua äitinsä luona ja asua isänsä luona aina vuoroviikoin, kuten yleistä on. Ei kai tässä pitäisi olla mitän huonoa tai epätasa-arvoista kenenkään kannalta?

Voi tietysti, mutta ei sitä pidä mainostaa yhtä hyvänä tilanteena kuin normaalia perhettä, jossa vanhemmat asuvat yhdessä sekä hoitavat ja kasvattavat lasta samaan aikaan.

Epätasa-arvoista on se, että naiset, feministit ja sossutantat päättävät että mies on paha sika ja saa tavata eron jälkeen omaa lastaan harvoin jos koskaan.

Nykyajan feministimedia yrittää aivopestä kaikki vakuuttamalla että lapsille erittäin huonot elinolosuhteet olisivat normaaleja ja kaikkea mahdollista pitäisi suvaita kritiikittömästi. Muuten saa syytteen sovinismista, naisvihasta, vihapuheesta, misogyniasta yms.

• super-atm kirjoitti:

Voi tietysti, mutta ei sitä pidä mainostaa yhtä hyvänä tilanteena kuin normaalia perhettä, jossa vanhemmat asuvat yhdessä sekä hoitavat ja kasvattavat lasta samaan aikaan.

Epätasa-arvoista on se, että naiset, feministit ja sossutantat päättävät että mies on paha sika ja saa tavata eron jälkeen omaa lastaan harvoin jos koskaan.

Nykyajan feministimedia yrittää aivopestä kaikki vakuuttamalla että lapsille erittäin huonot elinolosuhteet olisivat normaaleja ja kaikkea mahdollista pitäisi suvaita kritiikittömästi. Muuten saa syytteen sovinismista, naisvihasta, vihapuheesta, misogyniasta yms.

Kyllä sitä voi mainostaa ihan yhtä hyvänä vaihtoehtona, kun sitä ns. "oikeaa" perhettä, jossa lapsen vanhemmat asuvat samsa taloudessa. Muutenkin tollaiset ydinperheet alkavat olla jo varsin vanhentunut käsite, sillä nykyään on paljon uusioperheitä ja yksinhuoltajaperheitä, jotka ovat ihan yhtä hyviä vaihtoehtoja kasvaa lapselle.

Monet ätmit vaan ovat niin ahdasmielisiä ja vanhakantaisia kaikissa näissä perhe- ja parisuhdeasioissa, että he eivät ole oikeita ihmisiä päättämään näistä asioista. Että paremmin nämä asiat tiedetään just siellä sosiaalivirastoissa.

Kyllä varmasti mies saa tavata lasta/lapsiaan, ellei siihen sitten ole jotain oikeasti vakavaa estettä. En ole koskaan kuullut sitä, että keneltäkään olisi viety oikeutta tavata omia lapsiaan.

• DarkFear kirjoitti:

Kyllä sitä voi mainostaa ihan yhtä hyvänä vaihtoehtona, kun sitä ns. "oikeaa" perhettä, jossa lapsen vanhemmat asuvat samsa taloudessa. Muutenkin tollaiset ydinperheet alkavat olla jo varsin vanhentunut käsite, sillä nykyään on paljon uusioperheitä ja yksinhuoltajaperheitä, jotka ovat ihan yhtä hyviä vaihtoehtoja kasvaa lapselle.

Monet ätmit vaan ovat niin ahdasmielisiä ja vanhakantaisia kaikissa näissä perhe- ja parisuhdeasioissa, että he eivät ole oikeita ihmisiä päättämään näistä asioista. Että paremmin nämä asiat tiedetään just siellä sosiaalivirastoissa.

Kyllä varmasti mies saa tavata lasta/lapsiaan, ellei siihen sitten ole jotain oikeasti vakavaa estettä. En ole koskaan kuullut sitä, että keneltäkään olisi viety oikeutta tavata omia lapsiaan.

Pahoinvointi yhteiskunnassa lisääntyy ja se johtuu feministien ja ätmien, kuten sinun, mielipiteistä ja teoista.

• super-atm kirjoitti:

Pahoinvointi yhteiskunnassa lisääntyy ja se johtuu feministien ja ätmien, kuten sinun, mielipiteistä ja teoista.

Mitä väärää mä olen muka sanonut?

Tosin siinä oot kyllä ihan oikeassa, että se pahoinvointi yhteiskunnassa lisääntyy, kun ne ätmit saavat lietsoa näitä laittomia väkivalta- ja vihapuheitaan tällä roskapalstalla. Onneksi en itse ole koskaan ollut mikään ätmi, vaan selkeästi parempitasoisempi mies.

• DarkFear kirjoitti:

Mitä väärää mä olen muka sanonut?

Tosin siinä oot kyllä ihan oikeassa, että se pahoinvointi yhteiskunnassa lisääntyy, kun ne ätmit saavat lietsoa näitä laittomia väkivalta- ja vihapuheitaan tällä roskapalstalla. Onneksi en itse ole koskaan ollut mikään ätmi, vaan selkeästi parempitasoisempi mies.

Puhutko itsestäsi? Sinä olet ätmi.

• super-atm kirjoitti:

Puhutko itsestäsi? Sinä olet ätmi.

Sähn tässä taidat itse ätmiluuseri olla, kun sulla jo ihan selvästi nimimerkkikin siihen viittaa ja sitten vielä syyllistät täällä viatomia naisia saatana!!!!!!!!!!!!!!

• DarkFear kirjoitti:

Sähn tässä taidat itse ätmiluuseri olla, kun sulla jo ihan selvästi nimimerkkikin siihen viittaa ja sitten vielä syyllistät täällä viatomia naisia saatana!!!!!!!!!!!!!!

Miksi olet kaljupää ja vaihdat mummojen vaippoja 9 € päiväpalkalla?

• eikäkortsujamikävosu

Ei ikinä. Tosin en harrasta yhden illan hoitoja joten todennäköisyys on pieni.

• Juuri tuollaisissa olosuhteissa naiset aina synnyttävät lapsen.

• EdesUnissa

Kun katsoin tuota artikkelia ja Suvin kuvaa, niin ei ole tärkeää mitä Suvi kuunteli ja mitä joi. Pitäisi saada tietää mitä mies joi. En koskisi moiseen aineeseen. Sekoittaa pään, mutta jättää stondiksen ?

• ValintahanTuokin

Ehkäpä kaikista ei ole lisääntymään. Olen kaksi kertaa ollut yhdynnässä ilman ehkäisyä ja minulla on kaksi mahtavaa lasta. Isänä kyllä tahtoisin tietää lapsistani.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      210
      974
    2. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      824
    3. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      731
    4. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      190
      690
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      64
      613
    6. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      556
    7. Panettaako sua

Yhtään?
      Ikävä
      44
      518
    8. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      493
    9. Rekkawelinehkä

Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 2
      Varkaus
      35
      466
    10. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      77
      463
    Aihe