Perkeleen yritys ei tehoa

Jeesukseenluottava

Perkele yrittää tällä palstalla mitätöidä Jeesuksen ristin työn.
Turhaan se vaivaa näkee, kun Jumalan työtä ei voi saada tekemättömäksi!
Jeesuksen sovitusveri on edelleen voimassa ja vieläkin se puhdistaa kaikesta synnistä ja vääryydestä!

130

701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaTeuvo

      Paitsi ei sinun sydäntä ja kieltä.

      Sanoo Jeesus Kristus

    • Jeesukseenluottava

      Vihmontaveri puhdistaa jatkuvasti Jeesuksen omaa.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Kerrotaanko haudassa sinun armostasi, manalassa sinun uskollisuudestasi?

    • Jumalanonarmojatuomio

      Hän on säätänyt ihmeellisten tekojensa muiston; armollinen ja laupias on Herra.

    • JeesusonihanaHerra

      Minä sanon: ikiajoiksi on armo rakennettu, sinä olet perustanut uskollisuutesi taivaisiin. -

    • Jumalanonarmojatuomio

      Herra, sinun laupiutes ulottuu niin leviältä kuin taivas on, ja sinun totuutes niin avaralta kuin pilvet juoksevat.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Sillä sinä Herra siunaat vanhurskaita: sinä kaunistat heitä armollas niinkuin kilvellä.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Kaikki Herran tiet ovat hyvyys ja totuus niille, jotka hänen liittonsa ja todistuksensa pitävät.

    • Jumalaanvoiluottaa

      Jumala, ole minulle armollinen, ole minulle armollinen; sillä sinuun minun sieluni uskaltaa, ja sinun siipeis varjon alle minä turvaan siihenasti, että ahdistukset ohitse käyvät.

    • Jumalaanvoiluottaa

      Tuomitse minua, Jumala, ja ratkaise minun asiani armotointa kansaa vastaan, ja päästä minua kavaloista ja vääristä ihmisistä.

    • Mitenkäs sille avioliitolle kävikään? Ei tainnut jumala kuunnella 'rukouksianne'. Ei taida jumalaa olla olemassa vai eikö sitä vain kiinnosta?

      • Luopumustapahtuu

        Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,


    • Jeesusarmahtaa

      Sillä sinä, Herra, olet hyvä ja armollinen, sangen laupias kaikille, jotka sinua avuksensa huutavat.

    • Jeesusarmahtaa

      Minä säilytän armoni hänelle iankaikkisesti, ja minun liittoni hänen kanssaan on luja.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Herran armo pysyy ijankaikkisesta ijankaikkiseen, hänen pelkääväistensä päälle, ja hänen vanhurskautensa lasten lapsiin,

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Noa löysi armon Herran edessä.

      • julma-on-jumaluus

        Ja muut kuin Nooan sakin Jumala joukkomurhasi dinosauruksien lisäksi. Ylistetty olkoot Herra? Tuo Sodomon ja Gomorran ydinaseilla tuhonnut. Tuo Egyptin esikoispoikien murhakäskyn antaja. Lapsien murhaaja. Tuo helvettiin heittäjä, pikkumainen, julma Jumala. Amen?


      • Joka Herran nimeä kiroaa, rangaistakoon kuolemalla. 3 Moos.24:16


      • thoyssa kirjoitti:

        Joka Herran nimeä kiroaa, rangaistakoon kuolemalla. 3 Moos.24:16

        Yksikään ei vielä eloon ole jäänyt. Mitä voimme tästä päätellä?

        Kovinäkkinäinenkään tuo kuolemantuomio ei ole. Olen näet 40 vuotta jo kolmiomaisen epäjumalanne nimeä kironnut.


    • Jeesusarmahtaa

      Ja sanoi: kiitetty olkoon Herra, minun herrani Abrahamin Jumala, joka ei ottanut pois laupiuttansa ja totuuttansa minun herraltani: minua on Herra johdattanut tällä tiellä, minun herrani veljen huoneesen.

    • Jeesusarmahtaa

      Vastustakaa häntä lujina uskossa, tietäen, että samat kärsimykset täytyy teidän veljiennekin maailmassa kestää.

    • Jeesusarmahtaa

      Hän vastasi: "Minä annan kaiken ihanuuteni käydä sinun ohitsesi ja huudan nimen 'Herra' sinun edessäsi. Ja minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, armahdan, ketä armahdan."

    • aktiboolak

      Kaikenlaista yrittäjätoimintaa on, mikä lie ly-tunnus?

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä jos te käännytte Herran tykö, niin veljenne ja lapsenne saavat armon niiden edessä, jotka heitä vankina pitävät, että he tulevat tähän maahan jälleen; sillä Herra teidän Jumalanne on armollinen ja laupias, ja ei käännä kasvojansa pois teistä, jos te käännytte hänen tykönsä.

    • Jeesusarmahtaa

      En minä salaa vanhurskauttas sydämessäni: minä puhun sinun totuudestas ja autuudestas: en minä peitä laupiuttas ja vakuuttas suuressa seurakunnassa.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä sinun armos on suuri hamaan taivaisiin asti, ja sinun totuutes pilviin asti.

    • Jeesusarmahtaa

      Laupias ja armollinen on Herra, kärsiväinen ja aivan hyvä.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä niin korkia kuin taivas on maasta, antaa hän armonsa lisääntyä niille, jotka häntä pelkäävät.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta sinä, Herra, Herra, auta minua nimesi tähden, sillä sinun armosi on hyvä, pelasta minut.

    • Jeesusarmahtaa

      Hän on se, joka on tullut veden ja veren kautta, Jeesus Kristus, ei ainoastaan vedessä, vaan vedessä ja veressä; ja Henki on se, joka todistaa, sillä Henki on totuus.

    • Jeesusarmahtaa

      Herra mielistyy niihin, jotka häntä pelkäävät, jotka panevat toivonsa hänen armoonsa.

    • Jeesuksenonarmojatuomio

      Katso, Herran päivä tulee, tulee armottomana, tulee kiivaus ja vihan hehku, tekemään autioksi maan ja hävittämään siitä sen syntiset.

    • Jeesusarmahtaa

      Sinä kansa, joka asut Siionissa, Jerusalemissa, älä itke! Hän on sinulle totisesti armollinen, kun apua huudat; sen kuullessaan hän vastaa sinulle kohta.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi.

    • kdkekeoe

      Perkele on häviäjä.Turhaan perkele yrittää kahlita ihmisiä pahuuteen ,koska kuitenkin
      se on häviäjä ja se on totuus mikä on raamatussa.

    • Jeesusarmahtaa

      Kallistakaa korvanne ja tulkaa minun tyköni; kuulkaa, niin teidän sielunne saa elää. Ja minä teen teidän kanssanne iankaikkisen liiton, annan lujat Daavidin armot.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä hän on säätänyt päivän, jona hän on tuomitseva maanpiirin vanhurskaudessa sen miehen kautta, jonka hän siihen on määrännyt; ja hän on antanut kaikille siitä vakuuden, herättämällä hänet kuolleista."

    • Jeesusarmahtaa

      Herra ilmestyi minulle kaukaa: minä olen ijankaikkisella rakkaudella sinua rakastanut, sentähden olen minä vetänyt sinua puoleeni sulasta armosta.

    • Sylkykuppi

      Sillä ei meillä ole sota verta ja lihaa vastaan, vaan pääruhtinaita ja valtoja vastaan, maailman herroja vastaan, jotka tämän maailman pimeydessä vallitsevat, pahoja henkiä vastaan taivaan alla.

    • Jeesusarmahtaa

      Paitsi Kalebia Jephunnen poikaa, hän näkee sen, hänelle minä annan sen maan, jonka päälle hän astunut on, ja myös hänen lapsillensa, että hän uskollisesti seurasi Herraa.

    • Jeesusarmahtaa

      ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä

    • Jeesusarmahtaa

      Sinä päivänä Mooses vannoi sanoen: 'Totisesti, se maa, johon sinä olet jalkasi astunut, on tuleva sinulle ja sinun lapsillesi perintöosaksi ikiaikoihin asti, koska sinä olet uskollisesti seurannut Herraa, minun Jumalaani.'

      • Näin.sanoi.Jumala

        "Hes. 9:5-7 "Ja niille toisille hän (Jumala) sanoi minun kuulteni: Kiertäkää kaupungin läpi hänen jäljessään ja surmatkaa. Älkää säälikö, älkää armahtako, tappakaa tyyten vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, lapset ja vaimot."


    • Se.ittensä

      Taasko mua parjataan!! Te fariseukset ette taivaaseen tule menemään, minä ranstakan kanssa jo tulta kohentelen! Pian tavataan! :-D

    • Jeesusarmahtaa

      Ottakaa siis itsestänne vaari ja kaikesta laumasta, johon Pyhä Henki on teidät pannut kaitsijoiksi, paimentamaan Herran seurakuntaa, jonka hän omalla verellänsä on itselleen ansainnut.

    • Jeesusarmahtaa

      Herran, Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut julistamaan ilosanomaa nöyrille, lähettänyt minut sitomaan särjettyjä sydämiä, julistamaan vangituille vapautusta ja kahlituille kirvoitusta,

    • Minä kun luulin, että täällä on vain ihmisiä keskustelemassa...

    • Jeesusarmahtaa

      Minä laulan Herran armoteoista lakkaamatta, julistan suullani sinun uskollisuuttasi polvesta polveen.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Jumalan vahva perustus kuitenkin pysyy, joka tällä kiinnitetty on: Herra tuntee omansa: ja lakatkaan jokainen vääryydestä, joka Kristuksen nimeä mainitsee.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä jos te palajatte Herran tykö, saavat teidän veljenne ja poikanne osakseen laupeuden voittajiltaan ja voivat palata takaisin tähän maahan. Sillä Herra, teidän Jumalanne, on armollinen ja laupias, eikä hän käännä kasvojansa pois teistä, jos te palajatte hänen tykönsä."

    • Jeesusarmahtaa

      Sinä olet vanhurskas kaikessa, mikä on meitä kohdannut; sillä sinä olet ollut uskollinen teoissasi, mutta me olemme olleet jumalattomat.

    • Niinpäniinpäniinpä

      Niinpä!

    • Jeesusarmahtaa

      Syntiä tekee, joka lähimmäistään halveksii, mutta autuas se, joka kurjia armahtaa!

    • Jeesusarmahtaa

      Ja nähdessään heidän uskonsa hän sanoi: "Ihminen, sinun syntisi ovat sinulle anteeksi annetut."

    • Jeesusarmahtaa

      Hän sanoi hänelle: "Uskon, Herra; minä uskon, että sinä olet Kristus, Jumalan Poika, se, joka oli tuleva maailmaan."

    • Jeesusarmahtaa

      Perkele on jo hävinnyt!

    • Jeesukseenluottavainen

      Jeesus on hyvä!

    • Jeesusarmahtaa

      Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.

    • Jeesuksenvarassa

      Perkele on hävinnyt Perkele.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä."

    • AamenkiitosJeesus

      He eivät tahtoneet totella eivätkä muistaneet ihmeellisiä tekoja, jotka sinä olit heille tehnyt, vaan olivat niskureita ja valitsivat uppiniskaisuudessaan johtajan palatakseen takaisin orjuuteensa. Mutta sinä olet anteeksiantava Jumala, armahtavainen ja laupias, pitkämielinen ja suuri armossa: sinä et heitä hyljännyt.

    • Voipergele

      Sanoo Teuvo

    • EnkeliTunnus

      Hei kaikki hyvät ihmiset, en yleensä viitsi vastata koska minulla on kiire mutta minä olen Perkele ja se Saatana jota te niin kovasti pelkäätte. Olen kiva tyyppi, minulla ja herralla oli vähän erimielisyyksiä josta johtuu että hän heitti minut helvettiin. Haluan avata hiukan niitä syitä mitkä tähän johtivat, minä alusta asti vastustin rangaistukseen perustuvaa uskollisuuden valaa, minusta ei saa rangaista niitä jotka ajattelevat eri tavalla ja ei ainakaan helvetin tulella. Koska sellainen oli aivan kohtuutonta.

      Herra oli minusta alussa todella hyvä johtaja mutta hänelle on käynyt kuten ihmisjohtajille käy kun liian kauan ovat vallan kahvassa. Teillä on Pohjois-Korea ja sen klaani on alle sata vuotta, meillä täällä taivaassa ja siltä väliltä on herra joka on ollut jo joitakin miljardeja vuotta. Herra alkoi näkemään joka kulmalla mörköjä jotka uhkaavat hänen asemaa ja siitä johtuu tämä varsin ultimaalinen rangaistus pelkästä uskomisesta, hän pelkää asemansa vuoksi.

      Olemme yrittäneet saattaa hänet tohtorille mutta häellä on myös muita ongelmia kuten te sanoisitte "Kristalli ja heroiini" toki ei ne mutta täällä olevat tähtipölyt eivät ole teneet hänelle vuosien saatossa hyvää. Tiedän tämä on tragedia mutta tämä on pakko saattaa myös teidän tietoon koska emme saa ummistaa silmiä läheisten ongelmilta.

      Terveisin teidän oma : Enkeli

    • AamenkiitosJeesus

      "Näin sanoo Herra Sebaot: Tuomitkaa oikea tuomio, tehkää laupeus ja olkaa armahtavaiset kukin veljellenne,

      • AamenkiitosJeesus

        Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.
        Aamen!


    • AamenkiitosJeesus

      Ja tiedä siis, että Herra, sinun Jumalasi, on Jumala, uskollinen Jumala, joka pitää liiton ja on laupias tuhansiin polviin asti niille, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä,

    • Jumala asetti sateenkaaren vanhan liiton merkiksi.

    • AamenkiitosJeesus

      Näin sanoo Herra: Niinkuin paimen saa pelastetuksi leijonan kidasta pari sääriluuta tai kappaleen korvaa, niin pelastuu israelilaisiakin, niitä, jotka istuvat Samariassa sohvankulmassa ja kirjosilkkisellä leposijalla.

    • AamenkiitosJeesus

      Herramme Jeesuksen Kristuksen armo olkoon teidän kanssanne. Amen.

    • AamenkiitosJeesus

      Herran Jeesuksen Kristuksen armo ja Jumalan rakkaus ja Pyhän Hengen osallisuus olkoon kaikkien teidän kanssanne.

    • AamenkiitosJeesus

      Turvaa Herraan ja tee sitä, mikä hyvä on, asu maassa ja noudata totuutta;

    • AamenkiitosJeesus

      jonka tähden hän myös voi täydellisesti pelastaa ne, jotka hänen kauttaan Jumalan tykö tulevat, koska hän aina elää rukoillakseen heidän puolestansa.

    • AamenkiitosJeesus

      Sinun sanasi on minun jalkaini lamppu ja valkeus minun tielläni.

    • AamenkiitosJeesus

      Hänen herransa sanoi hänelle: 'Hyvä on, sinä hyvä ja uskollinen palvelija. Vähässä sinä olet ollut uskollinen, minä panen sinut paljon haltijaksi. Mene herrasi iloon.'

    • AamenkiitosJeesus

      Jumala, ole minulle armollinen, ole minulle armollinen; sillä sinuun minun sieluni turvaa. Minä turvaan sinun siipiesi suojaan, kunnes onnettomuudet ovat ohitse.

    • AamenkiitosJeesus

      Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme yhteyteen.

    • AamenkiitosJeesus

      Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!

    • AamenkiitosJeesus

      Herran siunaus rikkaaksi tekee, ei oma vaiva siihen mitään lisää.

    • AamenkiitosJeesus

      Herran edessä, sillä hän tulee, sillä hän tulee tuomitsemaan maata: hän tuomitsee maanpiirin vanhurskaudessa ja kansat uskollisuudessansa.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

    • jumalanpojankirous

      Vai yrittää perkele tällä palstalla mitätöidä Jeesuksen ristin työn! No, on se kyllä kanssa yksi Saatana , jos se ei hyväksy Jumalan pojan ristille hakkaamista ja kiroamista!

      Kirje galatalaisille 3:

      1. Oi te älyttömät galatalaiset! Kuka on lumonnut teidät, joiden silmäin eteen Jeesus Kristus oli kuvattu ristiinnaulittuna?
      2. Tämän vain tahdon saada teiltä tietää: lain teoistako saitte Hengen vai uskossa kuulemisesta?
      3. Niinkö älyttömiä olette? Te alotitte Hengessä, lihassako nyt lopetatte?
      9. Niinmuodoin ne, jotka perustautuvat uskoon, siunataan uskovan Aabrahamin kanssa.
      10. Sillä kaikki, jotka perustautuvat lain tekoihin, ovat kirouksen alaisia; sillä kirjoitettu on: "Kirottu olkoon jokainen, joka ei pysy kaikessa, mikä on kirjoitettuna lain kirjassa, niin että hän sen tekee"

      • pakanauskontobaal

        Aabrahamin Jumala oli Baal.

        Abraham (myös Aabraham, hepr. ‏אברהם‎, Avraham ”monien isä/johtaja”, Tiberian hepreaksi ʾAḇrāhām; arab. ابراهيم‎, Ibrāhīm), alun perin Abram (hepr. ‏אַבְרָם‎, Avram, ab-rawm’), on juutalaisuuden, kristinuskon ja islamin patriarkka. Hänestä kerrotaan Raamatussa, Ensimmäisen Mooseksen kirjan 11.-25. luvuissa ja hänet mainitaan sen jälkeen useimmissa Raamatun kirjoissa.

        Abraham kuului Seemin kautta kymmenenteen sukupolveen Nooasta. Abraham oli Terahin poika ja lähtöisin Kaldean Urista muinaisesta Babyloniasta

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Abraham

        Minä jo etsinkin, että kuka Ilmestyskirjasta yhdistää Baal-jumalan kristinuskon kautta Babyloniaan. Baal-jumala vaatii ihmisuhreja.


      • jumalanpojankirous

        Tämä jae unohtui edeltä:

        " Mutta laki ei perustaudu uskoon, vaan: "Joka ne täyttää, on niistä elävä".
        Kristus on lunastanut meidät lain kirouksesta, kun hän tuli kiroukseksi meidän edestämme - sillä kirjoitettu on: "Kirottu on jokainen, joka on puuhun ripustettu" "-


      • paavalinpuhetta

        Selvennyksenä vielä - puhujana siis itsensä apostoliksi nimittänyt Paavali.


      • perkeleasialla

        Ja laitan tähän vielä senkin, että Paavali oli itse jäsenenä juutalaisneuvostossa, jossa määräsi Jeesuksen tapettavaksi - ja onko se niin, kolminaisuudessa Jeesus on Kristus, mutta myös Jumala, jolloin siis hakattiin ristille kirottiin itse Jumala. Näin pakanajumala Baalille ei jäänyt kilpailijoita. Sama juutalaisneuvosto, jossa Paavali oli, tuomitsi kristityn Stefanoksen kolme vuotta myöhemmin kuolemaan. Mutta lopullinen silaus kristinuskon perustaan tehtiin kuitenkin keisari Konstantinus Suuren toimesta vuonna 305, kun Pyhä Katariina (Catherine) ja viisaat miehet oli tapettu - Catherinen voitettua viisaat miehet väittelyssä Jeesuksen viisasaista sanoit - kun hän yhdisti roomalaisen Baalin nimiversion Sol Invictuksen Jeesukseen.

        Vakuudeksi Piispa Huovinen:

        ”Juhannuksen aurinkoa ihaillessa sopii muistaa, että Kristuskin on aurinko, Toinen Aurinko, erotukseksi maallisista auringoista. Pakanallisten hallitsijoiden nimelle annettiin uusi merkitys. Kristus on Voittamaton Aurinko, Sol Invictus.
        Pääsiäisvirressä 105 lauletaan: ”Aurinkomme ylösnousi…”. Kristus voitti yön ja pimeyden vallat. Hän on Oikea Valo ja Todellinen Aurinko.
        Kristus-aurinkoa ei voi ottaa, mutta häntä voi palvoa eli kunnioittaa ja kiittää. Niin paljon hyvää hän on meille antanut, että tällaiseen auringonpalvontaan on monia hyviä syitä. Sitä paitsi hänen lähellään oleville auringonpalvojille käy lopulta hyvin.”

        https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/kolumni-auringonpalvontaa

        On se perkele metka, ja tämän se nyt haluaa mitätöidä ja saattaa kristinuskon perustan sille perustalle kuin mikä se oli ennen Paavalia, ja mitkä olivat ne todelliset Jeesuksen opetukset, joita Paavali kielsi kuuntelemasta ja kirosi kaikki, jos kuuntelivat.

        Tässä kielletään se oikea Jeesuksen evankeliumi Baalin hyväksi:

        "Olen hämmästynyt, kun te näin pian olette luopumassa hänestä, joka on armossaan kutsunut teidät, ja olette siirtymässä toisenlaiseen evankeliumiin.

        Mitään toista evankeliumia ei kuitenkaan ole. Jotkut vain hämmentävät teidän ajatuksianne ja koettavat vääristää Kristuksen evankeliumia.

        Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoi meidän julistamaamme - vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli - hän olkoon kirottu.

        Toistan se, minkä olen ennenkin sanonut, jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä minkä olette saaneet, hän olkoon kirottu."


      • AamenkiitosJeesus
        perkeleasialla kirjoitti:

        Ja laitan tähän vielä senkin, että Paavali oli itse jäsenenä juutalaisneuvostossa, jossa määräsi Jeesuksen tapettavaksi - ja onko se niin, kolminaisuudessa Jeesus on Kristus, mutta myös Jumala, jolloin siis hakattiin ristille kirottiin itse Jumala. Näin pakanajumala Baalille ei jäänyt kilpailijoita. Sama juutalaisneuvosto, jossa Paavali oli, tuomitsi kristityn Stefanoksen kolme vuotta myöhemmin kuolemaan. Mutta lopullinen silaus kristinuskon perustaan tehtiin kuitenkin keisari Konstantinus Suuren toimesta vuonna 305, kun Pyhä Katariina (Catherine) ja viisaat miehet oli tapettu - Catherinen voitettua viisaat miehet väittelyssä Jeesuksen viisasaista sanoit - kun hän yhdisti roomalaisen Baalin nimiversion Sol Invictuksen Jeesukseen.

        Vakuudeksi Piispa Huovinen:

        ”Juhannuksen aurinkoa ihaillessa sopii muistaa, että Kristuskin on aurinko, Toinen Aurinko, erotukseksi maallisista auringoista. Pakanallisten hallitsijoiden nimelle annettiin uusi merkitys. Kristus on Voittamaton Aurinko, Sol Invictus.
        Pääsiäisvirressä 105 lauletaan: ”Aurinkomme ylösnousi…”. Kristus voitti yön ja pimeyden vallat. Hän on Oikea Valo ja Todellinen Aurinko.
        Kristus-aurinkoa ei voi ottaa, mutta häntä voi palvoa eli kunnioittaa ja kiittää. Niin paljon hyvää hän on meille antanut, että tällaiseen auringonpalvontaan on monia hyviä syitä. Sitä paitsi hänen lähellään oleville auringonpalvojille käy lopulta hyvin.”

        https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/kolumni-auringonpalvontaa

        On se perkele metka, ja tämän se nyt haluaa mitätöidä ja saattaa kristinuskon perustan sille perustalle kuin mikä se oli ennen Paavalia, ja mitkä olivat ne todelliset Jeesuksen opetukset, joita Paavali kielsi kuuntelemasta ja kirosi kaikki, jos kuuntelivat.

        Tässä kielletään se oikea Jeesuksen evankeliumi Baalin hyväksi:

        "Olen hämmästynyt, kun te näin pian olette luopumassa hänestä, joka on armossaan kutsunut teidät, ja olette siirtymässä toisenlaiseen evankeliumiin.

        Mitään toista evankeliumia ei kuitenkaan ole. Jotkut vain hämmentävät teidän ajatuksianne ja koettavat vääristää Kristuksen evankeliumia.

        Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoi meidän julistamaamme - vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli - hän olkoon kirottu.

        Toistan se, minkä olen ennenkin sanonut, jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä minkä olette saaneet, hän olkoon kirottu."

        Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.


    • jerusalemm

      6. Ja minä kuulin ikäänkuin kansan paljouden äänen ja ikäänkuin paljojen vetten pauhinan ja ikäänkuin suuren ukkosenjylinän sanovan: "Halleluja! Sillä Herra, meidän Jumalamme, Kaikkivaltias, on ottanut hallituksen.
      7. Iloitkaamme ja riemuitkaamme ja antakaamme kunnia hänelle, sillä Karitsan häät ovat tulleet, ja hänen vaimonsa on itsensä valmistanut.
      8. Ja hänen annettiin pukeutua liinavaatteeseen, hohtavaan ja puhtaaseen: se liina on pyhien vanhurskautus."
      9. Ja hän sanoi minulle: "Kirjoita: Autuaat ne, jotka ovat kutsutut Karitsan hääaterialle!" Vielä hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat totiset Jumalan sanat". (Johanneksen ilmestys 19: 6-9)

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta minä veisaan sinun väkevyydestäsi ja riemuitsen aamulla sinun armostasi, sillä sinä olet minun linnani ja pakopaikkani minun hätäni päivänä.

    • työkuntoon

      Paranna minut Jeesus Kristus, Jumala tietää vaivan ja oireet. Tahtoisin taas tehdä pidempiä lenkkejä, puolikuntoisena ei pysty.

      • Niin.se.vaan.on

        Jos ei sua lääkärit pysty parantaan, niin ei siihen pysty Jeesuskaan.


      • Seonhuomattu
        Niin.se.vaan.on kirjoitti:

        Jos ei sua lääkärit pysty parantaan, niin ei siihen pysty Jeesuskaan.

        Sinä et tiedä hengellisistä asioista yhtään mitään.


      • oipoi

        Mietipä miten paljon on kurjuutta ja sairautta. Ei ole kaikkivaltias mitenkään hyvätahtoinen ei, tai sitten vain on armottoman laiska, välinpitämätön tai vittumainen.


      • Saatat.hämmästyä
        Seonhuomattu kirjoitti:

        Sinä et tiedä hengellisistä asioista yhtään mitään.

        No, meneppä tk:n ja pyydä lähetettä sille Jeesuksellesi, niin katsotaan mihin ne sinut lähettää "hegellisine asioinesi?


      • Eitaidanoinmennä
        Saatat.hämmästyä kirjoitti:

        No, meneppä tk:n ja pyydä lähetettä sille Jeesuksellesi, niin katsotaan mihin ne sinut lähettää "hegellisine asioinesi?

        Ei se ehkä ihan noin toimi...


      • Kerro.toki.jos.tiedät
        Eitaidanoinmennä kirjoitti:

        Ei se ehkä ihan noin toimi...

        No, miten se toimii, vai etkö sinäkään tiedä?


    • jerusalemm
    • VaikkaJeesukseenluotin

      Miksi Perkeleen yritys sittenkin tehosi?

      AmenKiitosDevoit
      24.10.2017 11:24
      Tälle ei Teuvokaan mahtanut mitään:

      "Sille annettiin myös lupa käydä taisteluun pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja niin sen valtaan annettiin kaikki heimot, kansat, kielet ja maat.

      Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."

      • Karitsaonvoittaja

        No koita nyt vaan Teuvo kestää se totuus, ettet sinä pysty laittamaan kapuloita Evankeliumin rattaisiin. Teurastettu Karitsa on Voittaja!


      • Näin.sanoisin
        Karitsaonvoittaja kirjoitti:

        No koita nyt vaan Teuvo kestää se totuus, ettet sinä pysty laittamaan kapuloita Evankeliumin rattaisiin. Teurastettu Karitsa on Voittaja!

        Teurastettu karitsa herättää lähinnä sääliä.


      • ItkijämummoTeuvo
        Näin.sanoisin kirjoitti:

        Teurastettu karitsa herättää lähinnä sääliä.

        Vahvasti epäilen että sinun säälisi on vain halveksuntaa.


      • Kerrankin.samaa.mieltä
        ItkijämummoTeuvo kirjoitti:

        Vahvasti epäilen että sinun säälisi on vain halveksuntaa.

        Olet siinä mielessä oikeassa,että fantasiointi, teurastuksista verenvuodatuksineen on todella halveksittavaa, kuvottavaa.


    • AamenkiitosJeesus

      Minun sieluni ikävöitsee sinua yöllä, minun henkeni sisimmässäni etsii sinua varhain; sillä kun sinun tuomiosi kohtaavat maata, oppivat maanpiirin asukkaat vanhurskautta.

      • kullekintekojensamukaan

        EI vanhurskautta, vaan oikeudenmukaisuutta. Kreikan kielessä, josta Raamattu on käännetty tuon sanan oikea vastine on oikeudenmukaisuus.

        Miksi sitä ei ole käännetty suomen kielelle oikeudenmukaisuus, vaan on pitänyt keksiä joku ihan uusi, silloin täysin tuntematon sana?

        Vastaapa minulle.

        Sillä, kun sinun tuomiosi kohtaavat maata, oppivat maan piirin asukkaat oikeudenmukaisuutta!

        Ja tuohon oikeudenmukaisuuteen me luotammekin!


    • jumalanmurhayritys

      Edellä sanotaan, että teurastettu karitsa herättää lähinnä sääliä. Nämä teurastuspuheet ja uhrilahjat tulevat sieltä vanhan testamentin Baal-jumalasta, eikä siltikään soita kristityillä kelloja päässä. Ja totta kai synnit katosi, kun Jumala hakattiin ristille ja Saatana sai voiton. Eikö se Saatana olisi pitänyt sinne ristille kirota eikä Jumalaa? Tämä siihen mitä edellä kerrotaan tuosta pedon massiivisesta eksytyksestä.

      Mutta te muut - olkaa huoletta - Jumala ei ole kuollut! Jeesus itse sanoo, että hänet maahan lähettänyt Isä on ihminen.

      "14. Jeesus vastasi ja sanoi heille:
      15. Te tuomitsette lihan mukaan; minä en tuomitse ketään.
      16. Ja vaikka minä tuomitsisinkin, niin minun tuomioni olisi oikea, sillä minä en ole yksinäni, vaan minä ja hän, joka on minut lähettänyt.
      17. Onhan teidän laissannekin kirjoitettuna, että kahden ihmisen todistus on pätevä."

      • lähdetieto

        Edellä katkelma Johanneksen evankeliumista ja luvusta kahdeksan - unohtu mainita.


      • saatanavapaana

        "Perkele yrittää tällä palstalla mitätöidä Jeesuksen ristin työn.
        Turhaan se vaivaa näkee, kun Jumalan työtä ei voi saada tekemättömäksi!
        Jeesuksen sovitusveri on edelleen voimassa ja vieläkin se puhdistaa kaikesta synnistä ja vääryydestä!"

        Kyllähän minä sen tiedän, ettei teille piruparoille mitään voida, vaikka edellä on tuo todistus piispa Huoviseltakin, että kristinusko oli pelkkää huijausta ja todellisuudessa Jeesuksen veri vuodatettiin ihmisuhreja vaativalle pakanajumala Baalille. Sol Invictus on auringonjumala ja se oli Baal-jumalan nimi Rooman vallanaikana.

        Mutta vuonna 2000 voisi jo järki sanoa, että jos Jumala tapetaan, pääsee Saatana irti, eikä todella silloin enää ole synnillä niin väliä - siinä teidän Jeesuksen lunastusveri pakanajumala Baalille.


      • seviimeinentuomio

        Tällä sovitusverellä oli tekemistä vain ihmisuhreja vaativan Baal-jumalan kanssa - ei Jeesuksen kanssa, vaan ihmiset tuomitaan tekojensa mukaan - aloittajan kannattaisi lukea Ilmestyskirja.
        Koko idea siitä, että isä uhraa oman poikansa on vanhasta testamentista, se oli Baal-jumalan vaatimus Aabrahamille, kun he vihdoin onnistuivat Saaran kanssa hankkimaan vaivalla esikoisensa.

        Wikipedia:

        "Eräässä Raamatun kertomuksessa Jumala koettelee Abrahamin tottelevaisuutta ja käskee tämän uhrata poikansa Iisakin. Enkeli kuitenkin puuttuu peliin ennen kuin Iisakille käy huonosti.[3]"

        Kirjeessään galatalaisille, kohdassa jossa Paavali sanoo Jeesuksen kirotun ristille, hän juuri viittaa Aabrahamiin.


    • tekiuudenopin

      "Perkele yrittää tällä palstalla mitätöidä Jeesuksen ristin työn.
      Turhaan se vaivaa näkee, kun Jumalan työtä ei voi saada tekemättömäksi!
      Jeesuksen sovitusveri on edelleen voimassa ja vieläkin se puhdistaa kaikesta synnistä ja vääryydestä!"

      Mitenkähän teidän syntien lunastamisen kanssa käy, kun kirkko onkin tuominnut Jeesuksen jo 300-luvulla harhaoppiseksi?

      Egyptistä löytyi 1945 sinetöidyistä ruukuista nippu kirjoituksia alkukristilliseltä ajalta 100-200 vuosisadoilta, joka sisälsi merkittävän kokoelman Jeesuksen sanoja, mutta ne oli vaadittu ankaran sanktion uhalla hävitettäväksi harhaoppisina.

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Nag_Hammadin_kirjasto

      • niinsiinäkäy

        Mä luulen, että Jeesus on aika vihainen, kun se palaa takaisin, ja jouduttekin lunastamaan syntinne ihan omalla verellänne.


      • teuraseläin

        Niin, Ilmestyskirjasta - Jeesus teurastettiin. Lukeehan se siinä.

        "Sille annettiin myös lupa käydä taisteluun pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja niin sen valtaan annettiin kaikki heimot, kansat, kielet ja maat.

        Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."

        Se pedon valta oli tämä kristinusko, joka kävi taisteluun pyhiä vastaan ja voitti heidät ja sai laajan vallan heimoissa, kansoissa, kielissä ja maissa, joka Jeesuksen teurastikin.


    • AamenkiitosJeesus

      Olkaa lujat ja rohkeat, älkää peljätkö älkääkä säikähtykö heitä, sillä Herra, sinun Jumalasi, käy itse sinun kanssasi; hän ei jätä eikä hylkää sinua."

    • AamenkiitosJeesus

      Ja Herra itse käy sinun edelläsi, hän on sinun kanssasi, hän ei jätä sinua eikä hylkää sinua; älä pelkää äläkä arkaile."

    • AamenkiitosJeesus

      Kaikki Herran polut ovat armo ja totuus niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja todistuksensa.
      Aamen!

    • AamenkiitosJeesus

      ja sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi."

    • AamenkiitosJeesus

      Ja monilla muillakin sanoilla hän vakaasti todisti; ja hän kehoitti heitä sanoen: "Antakaa pelastaa itsenne tästä nurjasta sukupolvesta."

    • AamenkiitosJeesus

      Olkaa lujat ja rohkeat, älkää peljätkö älkääkä säikähtykö heitä, sillä Herra, sinun Jumalasi, käy itse sinun kanssasi; hän ei jätä eikä hylkää sinua."

      • kukahaneksyttää

        "Kaikki Herran polut ovat armo ja totuus niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja todistuksensa.
        Aamen!"

        Ja liiton todistus on Jeesuksen veri - teurastetun Jeesuksen - jonka liiton teki fariseus Paavali , ja hän myös tunnustaa sen. Sille ei ole mitään tekemistä Jeesuksen opetuksen kanssa. Paavali kielsi ja kirosi kaikki, jotka lukevat niitä. Ne määrättiin myös tuhottavaksi.

        Paavalin tunnustus:

        "2. Kor. 11:2 Sillä minä kiivailen teidän puolestanne Jumalan kiivaudella; minähän olen kihlannut teidät miehelle, yhdelle ainoalle, asettaakseni Kristuksen eteen puhtaan neitsyen.

        1. Kor. 4:15 Sillä vaikka teillä olisi kymmenentuhatta kasvattajaa Kristuksessa, niin ei teillä kuitenkaan ole monta isää; sillä minä teidät synnytin evankeliumin kautta Kristuksessa Jeesuksessa."

        Paavali julistaa itsensä - ei ainoastaan Jumalaksi, vaan myös evankeliumien tekijäksi. Teidän palvontanne on Paavalin palvontaa, jolla ei ole mitään tekemistä Jeesuksen kanssa.

        Kristinuskon historiasta:

        "Ei-paavalilaisia kahdestatoista apostolista olivat Jaakob vanhurskas, Pietari ja Johannes. Näiden "nasaretilaisten" apostolien perintö eli jonkin aikaa Juudeassa ja ympäröivillä alueilla.

        Tutkijat ovat pyrkineet jäljittämään heidän perintöään myöhempien ryhmien, kuten ebioniittien ja elkasiittien parista. Nämä ryhmät hylkäsivät kristillisyyden sen paavalilaisessa muodossa. Ryhmät ovat olleet sitä mieltä, että päinvastoin kuin mitä Paavali antaa ymmärtää Galatalaiskirjeessä, juopa Paavalin ja muiden apostolien välillä olisi ollut syvä ja pysyvä.

        Nykyään tutkijat ovat valmiita korjaamaan katolisen kirkon näkemystä omasta historiastaan näistä tutkimuksista käsin. Myös jotkut kristilliset suuntaukset ovat sitä mieltä, että lännen ja idän kirkot (katolinen ja ortodoksinen kirkko) luopuivat oikeasta Jeesuksen saarnaamasta opista. Apostolista aikaa seuranneiden apostolisten isien ja muiden kirkkoisien kirjoitusten joukossa onkin lähinnä kirjoituksia, jotka tukevat pakanallisuudesta kääntyneiden kristittyjen paavalilaista eli apostoli Paavalin mukaista näkemystä kristinuskosta.

        Sen sijaan Jerusalemin juutalaiskristittyjen, esimerkiksi Jeesuksen veljen Jaakobin, edustamat näkemykset ovat käytännössä katsoen hävinneet ensimmäisten kahden vuosisadan aikana. Paavalin kirjeiden kirjoittamisen aikaan heitä oli kuitenkin vielä pidetty "seurakunnan tukipylväinä".


        Paavalin julistamalla evankeliumilla - mitä hän siihen/niihin sitten muuttikin tuhottiin koko kristinusko, se todellinen, joka perustui Jeesuksen sanoihin. Jeesuksen omien sanojen kokoelmassa ei esiinny sanaa synti yhtään ainoaa kertaa, ja pelkkään syntioppiin perustuu paavalilainen ajattelu, jota te palvotte okkultisin menoin.

        Kukahan nyt ihan oikeasti on ollut se eksyttävä perkele?!


      • haluantietoa

        Paavalilainen kristinusko on okkultismia ja magiaa sen pahimmassa muodossaan ruumiin syönteineen ja verenjuonteineen - sen sanoo järkikin, ja kuten teologian tohtori sanoi, jos se tulisi nyt muotiin, se kiellettäisiin verisyyden takia. Hän kutsui sitä vampyyriuskonnoksi.

        Paavali sai aikaiseksi tällaisen vampyyriuskonnon yhdistämällä Uuden testamentin ja Vanhan testamentin ihmisuhreja vaatineen Baal-jumalan samaksi Jumalaksi Jeesuksen verellä väittäen, että tuo olisi ollut liitto, joka tehtiin ja kun hän yhdisti siihen perusteettoman armon, ja se syntinen liha olikin vain syyllinen, jolle ihminen ei voi mitään, kansa ahneuksissaan nieli syötin ja nielee edelleenkin, koska siitä on piruparoille muka niin suuri hyöty kuin oma taivaspaikka kuoleman jälkeen.

        Ja kun mietitään tuon okkultismin kirkollisia ja opillisia syövereitä, niin kertokaapa minulle, että mikä on tämä lasten tappaminen, murhaaminen ja raiskaaminen sekä hyväksikäyttö tässä opissa, jota okkultista salaisuutta varjellaan kuin konsanaan Siltavuoren Jammun lapsivankilaa ja - ja myöhemmin itse Jammuakin, joka oli muuten uskovainen ja poliisin pojan kasvatti-isä - joka poltettiin maantasolle tutkimatta.

        Olen saanut tiedon, että tällä lasten hyväksikäytöllä on jokin uskonnollinen merkitys aina lasten tappoihin asti tässä uskonto-opissa.

        Mikä se on, hyvät ja hartaat ookkultiset kristinuskovaiset?


      • alkakaahankertoa

        Se on nyt loppu tuo uskovaisten kuvittelema perusteeton armo ja on tullut totuuden hetki.


      • onmittatäynnä

        ”Myös saatananpalvontaan on viitattu kovin helposti. Ruotsissa nousi viime keväänä [tarkoittanee vuotta 2004] valtava kohu Suomessakin tänä syksynä lyhennettynä nähdystä dokumentista Sukupuolisota (Könskriget), jossa Uppsalan yliopiston professori Eva Lundgren ilmeisen vakavissaan väitti, että hyvässä asemassa olevat ruotsalaismiehet surmaavat Ruotsin metsissä satoja lapsia vuosittain satanistisissa menoissaan. Lundgrenin mukaan miehillä on vallassaan naisia, joiden tehtävänä on varta vasten synnyttää lapsia uhrattavaksi. Todisteita ei tietenkään ole löytynyt”, Sariola kirjoittaa artikkelissaan vuonna 2005.”

        Nämä saatanistit ovat todellisuudessa uskovaisia, jota suomalaisversiojuttua puitiin Ulvilan murhan tiimoilta, mutta ollaan selaisissa kuvioissa ja johtavissa asemissa, ettei suomalaisten naiivi ymmärrys enää riittäisi, jos meille kerrottaisiin se paljas ja karmea totuus, joten lehtilööppien kirkumisella pidettin huoli, että kansan katseet olivat kääntyneet aivan jonnekin muualle kuin siihen itse asiaan.

        Ja nyt - kertokaa, että minkälaisiin rituaaleihin te liitätte lapset?


      • olisiaikatotuudelle

        Kirkon pedofiiliakierre on alkanut julkisuudessa ainakin rajusti vuodelta 2007 - kymmenen vuotta sitten, jolta ajalta alla oleva uutinen. Tämän jälkeen on käyty läpi useita kirkollisia toimijoita ja lahkoja - myös Suomessa. Vatikaanissa on kerrottu vietetyn orgioita, johon oli siepattu nuoria mm. kadonneen tytön

        "New Yorkin kardinaali Edward Egan taipui luovuttamaan syyttäjäviranomaisille pedofiliasta epäiltyjen pappien tiedot vasta sen jälkeen, kun seurakuntalaiset olivat syyttäneet häntä todisteiden pimittämisestä.

        Osavaltion syyttäjä oli vaatinut kuukauden päivät pedofilia-tutkimuksia tekeville pääsyä hiippakuntien ja seurakuntien arkistoihin. New York Times -lehti kertoi, että Eganin luovuttamat tiedot paljastivat New Yorkin hiippakunnasta 36 pedofiliasta epäiltyä pappia."

        Tämä uutinen:

        "Teinityttö siepattiin Vatikaanin poliisin seksijuhliin"

        Torstai 24.5.2012

        Roomalaiskatolisen kirkon johtava manaaja isä Gabriele Amorth väittää, että 30 vuotta sitten Roomassa kadonnut Emanuela Orlandi, 15, on joutunut seksuaalirikosten kohteeksi.

        Amorth kertoo La Stampa -lehdelle, että sieppaajat veivät tytön seksijuhliin, joihin osallistui muun muassa Vatikaanin poliiseja ja ulkomaalaisia diplomaatteja. Tyttö joutui manaajan mukaan julman seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi.

        Pappismies väittää myös, että seksuaalisuuteen tiukasti suhtautuvassa Vatikaanissa on vuosien ajan hankittu nuoria tyttöjä orgioihin."

        Mistä nämä nuoret tytöt "hankittiin"? Mitä heille tapahtui hyväksikäytön jälkeen?

        Tämän jälkeen on ollut uutisointia lasten hyväksikäytöistä kristillisissä lastenkodeissa ja on kaivettu hautausmaita, joista on löydetty satojen lasten ruumiita. Viime vuosina näitä uutisia - kuten jokainen tietää - on ollut pilvin pimein. Myös Ulvilan tapauksen lasten hyväksikäyttöoikeudenkäyntiin tuli syyttäjäksi poliisirikosten tutkinnanjohtaja Valtakunnan syyttäjänirastosta.

        Sattumaako?


      • jokopohjanäkyy

        Ai niin, ja tässä asiassa on nyt turha tehdä eroa luterilaisuuden ja katolisuuden välille - se on sitä samaa paavalilaista syntioppi armoineen, jolla on ollut tuhoisat seuraukset.


      • kenensyy

        Ja vielä tähän aloitusviestiin:

        "Perkele yrittää tällä palstalla mitätöidä Jeesuksen ristin työn.
        Turhaan se vaivaa näkee, kun Jumalan työtä ei voi saada tekemättömäksi!
        Jeesuksen sovitusveri on edelleen voimassa ja vieläkin se puhdistaa kaikesta synnistä ja vääryydestä!"

        Tuon ristintyön paavalilaisen merkityksen - hänet teurastamisensa - mitätöi itse Jeesus Raamatun Ilmestyskirjassa antamassaan näyssä Johannekselle, ja kun totuus on edessä, ei Paavali, joka teille tämän okkultismiin perustuvan verisen uskonnon teki, ole teitä enää puolustamassa tuomiolta.

        Vastaatte teoistanne ihan itse.


    • AamenkiitosJeesus

      Sillä Herra Jumala on aurinko ja kilpi; Herra antaa armon ja kunnian, ei hän kiellä hyvää niiltä, jotka nuhteettomasti vaeltavat.

    • AamenkiitosJeesus

      Herra on minun voimani ja kilpeni; häneen minun sydämeni turvasi, ja minä sain avun. Siitä minun sydämeni riemuitsee, ja veisuullani minä häntä ylistän.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä ei tarvitse Jumalan kauan ihmistä tarkata, ennenkuin tämän on astuttava tuomiolle hänen eteensä;

    • AamenkiitosJeesus

      Ja hän tuomitsee pakanakansojen kesken, säätää oikeutta monille kansoille. Niin he takovat miekkansa vantaiksi ja keihäänsä vesureiksi; kansa ei nosta miekkaa kansaa vastaan, eivätkä he enää opettele sotimaan.

    • AamenkiitosJeesus

      Hän tuomitsee maanpiirin vanhurskaasti, vallitsee kansoja oikeuden mukaan.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe