Olen Siru, 29 vuotta. Olen ollut sinkkuna lähes 10 vuotta, ja olen erittäin tyytyväinen nykyiseen asemaani sinkkuna. 7v lapseni Jaana asuu sekä äitinsä että isänsä luona (joka toinen viikko äidin luona ja joka toinen viikko isän luona) ja juttu sujuu varsin hyvin. Jaana oli 3v kun muutimme, ja tottunut jo näihin asiohin...jos aiot erota, tee se silloin kun lapsi on vielä alle 7, ettei turhia sopeutumisongelmia tule. Toiseksi - ajattele pientä lasta ja yritä ymmärtää hänen huoliaan. Kolmanneksi - jos eroat, älä riitele paljon sellaista riitaa miehesi/vaimosi kanssa että huudatte toisillenne. (Katso neuvoa 2). Siinä kolme neuvoa - joista toivottavasti oli apua!
Vastaukset 4
- voihaan
Ja provot senkun huononee.
Vaikka onkin provo niin neuovt 2 ja 3 on hyviä. Ykkönen taas, oikeastiko olet sitä mieltä että kun lapsi jo pienenä joutuu reppureissaajaksi että se on hyvä juttu?
- EdesUnissa
Sinkkuna 10 vuotta, lapsi 7 vuotta, ja muutto kun lapsi oli 3v, eli 4 vuotta sitten.
Jos keksii tarinoita niin olisi hienoa jos niitä vaivautuisi edes kerran itsekin lukemaan läpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210984Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "192708- 65632
- 64556
- 45540
- 37513
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2503- 77493