Oon 13 ja mun äiti ja iskä sano et en liho ku oon nii nuori ni et en liho näist mut en iha usko XD mut nii lihottaako:
Karjalanpiirakka
croissant
Paahtoleipä tai niinku vaalee leipä
ja voiks kerran viikos syyä irttareit tai jotai?..😕😕 sillee ettei liho?
ps en ees saa nyt liikkuu liikkakiellon takia ku sydän ei kestä ku se on nii huonos kunnos...
LIHOTTAAKO???
1
407
Vastaukset
- KEksws
Siitä nuoruudesta en tiedä mutta croissantit on tehty voitaikinasta kait niin siinä on lähinnä rasvaa ja jauhoja samoin kuin vaaleessa leivässä on lähinnä niitä jauhoja joista on poistettu ravintoaineet. Ei oo mitään kauheen terveellistä nuo ainakaan ei laihduttajat semmosta syö lisäksi ne ei vie nälkää kauhean hyvin.
Kerran viikossa voi ihan hyvin syödä irttareita kunhan ei vedä sitä kiloo vaan kohtuudella kannattaa syödä kunnon ruoka eka niin ei tee niin paljon mieli vetää kaikkee. Jos liikkuu aktiivisesti voi syödä aika lailla mitä vaan niin ei paljoo liho mutta jos haluaa näyttää hyvältä niin kannattaa se kohtuus silti muistaa.
PS. on vaan mun käsitys asiasta mutta ei se kauheen kaukana totuudesta oo. Varmaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244