LIHOTTAAKO???

kanankanank

Oon 13 ja mun äiti ja iskä sano et en liho ku oon nii nuori ni et en liho näist mut en iha usko XD mut nii lihottaako:
Karjalanpiirakka
croissant
Paahtoleipä tai niinku vaalee leipä
ja voiks kerran viikos syyä irttareit tai jotai?..😕😕 sillee ettei liho?
ps en ees saa nyt liikkuu liikkakiellon takia ku sydän ei kestä ku se on nii huonos kunnos...

1

490

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KEksws

Siitä nuoruudesta en tiedä mutta croissantit on tehty voitaikinasta kait niin siinä on lähinnä rasvaa ja jauhoja samoin kuin vaaleessa leivässä on lähinnä niitä jauhoja joista on poistettu ravintoaineet. Ei oo mitään kauheen terveellistä nuo ainakaan ei laihduttajat semmosta syö lisäksi ne ei vie nälkää kauhean hyvin.

Kerran viikossa voi ihan hyvin syödä irttareita kunhan ei vedä sitä kiloo vaan kohtuudella kannattaa syödä kunnon ruoka eka niin ei tee niin paljon mieli vetää kaikkee. Jos liikkuu aktiivisesti voi syödä aika lailla mitä vaan niin ei paljoo liho mutta jos haluaa näyttää hyvältä niin kannattaa se kohtuus silti muistaa.

PS. on vaan mun käsitys asiasta mutta ei se kauheen kaukana totuudesta oo. Varmaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      210
      5285
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      44
      4630
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      18
      3239
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      275
      3196
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      168
      3109
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      65
      2703
    7. Vieläkö olet

Rakastunut minuun? Minä sinuun
      Ikävä
      63