Eutanasia on itsemurha joka teetetään lääkärillä

mielipiteeni

Jokainen joka pystyy hakemaan eitanasiaa pystyisi itsekin tappamaan itsensä.
Eikö ole kanttia tehdä itsen vai miksi itsemurha halutaan lääkärin tehtäväksi?

21

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suoraan.sanottu

      Näinhän se rehellisesti sanottuna on.

      • Avustettua itsemurhaa ei suomessa ole kriminalisoitu.


      • saivareelle
        mummomuori kirjoitti:

        Avustettua itsemurhaa ei suomessa ole kriminalisoitu.

        Murha on aina rikos.


      • saivareelle kirjoitti:

        Murha on aina rikos.

        Hyvä kun sellaisesta ei tässä eutanasia -asiassa olekaan kyse.


    • aforismi

      Eutanaatikon kiteytys "Tapan sinut, koska rakastan sinua".

      Abortintekijän kiteytys:"Tapan sinut, koska rakastan itseäni".

      Liberaalin kiteytys:"Rakastan sinua ja siksi johdatan sinut kadotukseen".

      • missämoraali

        Valitettavasti noin se on :(


      • moraalinvartijoille

        "Kiitos Herra etten minä ole niin kuin syntiset syntiset."


      • eräsuskova
        moraalinvartijoille kirjoitti:

        "Kiitos Herra etten minä ole niin kuin syntiset syntiset."

        Kiitos Herralle, että me uskovat tunnustamme syntimme ja kadumme niitä - tosin kuin te fariseukset?


      • oikeinsanot
        moraalinvartijoille kirjoitti:

        "Kiitos Herra etten minä ole niin kuin syntiset syntiset."

        Näin kyllä täytyy todeta. Ihmisten tahallinen tappaminen kun on niin kauhea asia.


      • oikeinsanot kirjoitti:

        Näin kyllä täytyy todeta. Ihmisten tahallinen tappaminen kun on niin kauhea asia.

        On se tosiaan kauhea asia, jos kuolemansairaan vapauttaa tuskistaan tämän omasta, vakaasta ja pitkään harkitusta pyynnöstä. Voiko ollakaan mitään kauheampaa? Ehkä abortti – tai tietysti homojen avioliitto?


      • oikeinsanot kirjoitti:

        Näin kyllä täytyy todeta. Ihmisten tahallinen tappaminen kun on niin kauhea asia.

        Sinua ei siihen kukaan pakota.

        Eutanasia on täysin vapaaehtoista ja ihmisen oma päätös.


    • ArtoTTT
      • Jälleen tahallista vääristelyä. VAi pitäisiköä tarjota saattohoidon sedattiomahdollisuutta mieluummin?


      • juurinoin

        Juuri noin ArtoTTT?


      • mummomuori kirjoitti:

        Jälleen tahallista vääristelyä. VAi pitäisiköä tarjota saattohoidon sedattiomahdollisuutta mieluummin?

        Väitätkö että lääkäriliiton toiminnan johtajan mielipide on tahallista vääristelyä?


    • omaisethaluaajuhlia

      Eutanasia maissa siitä on muodostunut vanhusongelman ratkaisu! Näin käy Suomessakin asteittain.

      • MIssä näin on käynyt?


      • YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        MIssä näin on käynyt?

        Etkö osaa lukea selvää suomea? "Eutanasia maissa"! ;)


    • eimeneläpi

      Onneksi eduskunnassakin monet eutanasian kannattajat ovat muuttaneet kantansa kun ovat saaneet oikeaa tietoa eutanasiasta.

      • kiitos.siitä

        Todellakin!


    • Anonyymi

      Hollannissa toiminta on saanut suorastaan makaabereja piirteitä!

      Ja ihan muistutukseksi Hollannin meininkiin perehtyen: asia, missä saadaan ns. pää auki laajennetaan ja levitetään hetken kuluttua huomattavasti alkuperäisestä rajauksesta.

      Haisee pahasti... -ei ihmistä - ei ongelmaa. Ja vieläpä hurskastellaan lähimmäisenrakkaudella.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1837
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      894
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      707
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      27
      515
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      194
      471
    Aihe