Olen mennyt työhön polkupyörälläni ja se on likastunut. Huoltoasemilta olen kysellyt pesua, mutta sellaista palvelua ei ole. Tänään housuni lahje kurastui, kun se kosketti pyörän runkoon. Myös salkkuun on tullut kuraraitoja tavaratelineestä. Missä pesetätte pyöränne? Olisiko joku pesupalvelu, joka tulisi pihalle pesemään pyörän. Tosin pihaa ei saa sitten rasvastaa.
Missä pyörä pestään?
17
4374
Vastaukset
- 65765654
Vien sen aina sisälle ja toki näillä keleillä suoraan vessaan missä pesen sen suihkun alla. Myöhemmin sitten hinkaan tarkemmin kun käyn suihkussa. Talonyhtiön pyöräkellareissa pitäisi olla paikka missä voi pestä pyörä, mutta enpä ole koskaan tätä nähnyt.
- Stretsipöksy
Minä käyn suihkussa tiukat pyöräilyhousut jalassa. Pidän myös hanskoja kädessä.
- Ihcg456g
Useat pyöräliikkeet pesee kyllä jos vaan pyydät.
- Pika-apu-pesu
Nakkaa menopeli sillalta jokeen, vaikka Aurajokeen, niin puhdistuu kertarysäyksellä oikein kunnolla. Helsingissä voit nakata myös mereen vaikka Lauttasaaren sillalta. Mikäli olet itsekin pesun tarpeessa, niin loikkaa perässä saippuat valmiiksi kainaloissa (kaikissa kolmessa) ja shamppoot tukassa.
- Kuntopyöräilijäksi
Kyllä on omituisia neuvoja. Taidat olla vihamielinen persoona. Hakaniemen sillan yli pyöräilen usein mennessäni avustamaan Suomen nousuun saavia pakolaisia. Pyörän heittäminen mereen aiheuttaisi ruostumista suolaisen veden vuoksi. Maalaisten jokia, kuten Aurajokea en tunne. Tiedän kyllä alkeellisten ihmisten juovan ja peseytyvän samassa joessa.
- KommaritPolkee
Suomen nousuun saavia pakolaisia?
Taidat olla viher-kommunisti jolla päässä suuresti vikaa, eli hullu.
- NoinOn
Isoissa kaupungeissa on poleteilla toimivia auton pesupaikkoja, missä voi polkupyöränkin pestä.
Paras olis kuitenkin jos olis kotona pesumahdollisuus, tai taloyhtiön pyörävarastossa (en koskaan nähnyt). - MCwashing
Maailmalla voi motukat pestä näin, miksi ei myös fillarit
https://www.youtube.com/watch?v=OIA97u6nD4g - rättiä
Pyyhkäise sitä runkoa rätillä?? Saa ihan hyvin puhdasta ilman sen kummempia suihkuja. Ei varmaan tarvi täydellistä pesua jos ongelma on vain se että housun lahje voi likaantua.
- Alkup_
Oikean kokoinen ja paljon maksanut urheilupyörä pestään juurikin siihen tarkoitukseen sekoitetulla 36 asteisella vesi/urheilupyörä pesuaine seoksella, hankaavalla liikkeellä pehmeällä urheilupyörän pesusienellä. On tärkeää, että pesty urheilupyörä on juurikin oikeaa kokojakaumaa. Pestessä tulee olla b kaupasta hankitut urheilupyörän pesuhaalarit puettuna urheilullisen vartalosi suojaksi.
- notarealko
On erittäin tärkeää huomioida, että satula tulee erillisellä satulansuojavaahdolla.
Jokaisella pyörämerkillä on oma vaahtosarjansa, joka sopii vain juuri siihen kyseiseen pyörämalliin. Vaahtosarjojen sekoittaminen keskenään eri pyörämallien välillä on hengenvaarallista.
Vaahdon käyttökoulutusta järjestää Helsingin Keskuskauppakamarin alaisuudessa toimiva erikoisinnovoiva kehityskeskus.
Seuraavat kurssit järjestetään keväällä 2017, kurssin hinta on 1800e, kurssilta saa mallikohtaisen käyttökoulutuksen. - SurkeaaLäppää
Bönde siellä viisastelee kun ei tiedä että asutuskeskuksissa teille levitetään maantiesuolaa, joka on pestävä pois.
Jatka vaan porojen nussimista ja odottele jos kevät saapuu sinnekin joskus.
- hyihelevetti
Kun pesestät pyörääsi muista ensin kunnolla vedestää koko pyörä älä harjasta millään karkealla. Kun kuivastat sen niin käytä helppoja kuivastusliinoja. Jos ammestat pyörän kylpyhuoneessa muista suihkustaa kunnolla. Amme voi kyllä likastua mutta ei haittaa voihan sen pesustaa. Onko sinulla hyvää ammestuspesustusvälinettä, mulla ei. Katso ettei ketjustus kastu liikaa. Kannattaa suojustustaa hyvin. Varo myös istustuspenkkiä ettei siihen roiskastu mitää epämiellyttävää. Voi tuntua huonolta perästysosastolla.
- neljäskymmenesasteessa
pyörä pestään. purkamalla ensin pyörä osiin, sitten osat laitetaan pesukoneeseen ja odotellaan linkouksen päättymistä.
- Alkup_juurikin
Pyörän pesussa tulee muistaa vain yksi tärkeä seikka, eli pyörän pitää olla juurikin oikean kokoinen ja asiantuntevasta pyöräliikkeestä hankittu, asiantuntevan pyörämyyjän opastuksella.
- Pomppukeppi
Eikä osasarjoja saa missään nimessä sekoittaa!
- cyclomannesman
mä funtsin ja että missä ihmeessä pesisi pyörän ettei tarvitsisi kerrostalon pihalla tai duunipaikan pihalla ämpärin kanssa fillareita pestä kun ajan ympäri vuoden töihin ...sitten välähti että miksi en pesisi firman suihkussa jossa itsekin käyn aamuisin suihkussa :D kätevää...toki toimin silloin kun vielä muita ei ole tullut töihin.selviää kaikkein pienemmällä vaivalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2291420- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!65995Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809