Mitä tasa-arvoinen avioliittolaki vie uskiksilta?

Tasa-arvoko_liikaa

..mitä muuta vie heiltä pois, kuin katkeroittaa entisestään? Ai niin, onhan tässä maailmassa jo rakkautta liikaakin..enempää ei suvaita.

63

649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajattele että sulla on kymmenen kiloa kultaa. Joku tuo kymmenen kiloa rautaa rinnalle ja sanoo: "Tämä rauta on saman arvoinen kuin kultasi". Onko sinulta jotakin poissa?

      • Ujnnju

        Ei ole. Munulla on silti 10 kiloa kultaa.


      • Ujnnju kirjoitti:

        Ei ole. Munulla on silti 10 kiloa kultaa.

        Kultasi on kärsinyt voimakkaan inflaation mikäli rauta on saman arvoista.


      • Ujnnju
        kivi-lohkare kirjoitti:

        Kultasi on kärsinyt voimakkaan inflaation mikäli rauta on saman arvoista.

        Ei ole, vaan raudan arvo on noussut.


      • Ujnnju kirjoitti:

        Ei ole, vaan raudan arvo on noussut.

        Raudan arvo ei voi nousta kullan rinnalle tuotuna. Sen pitäisi sinun ymmärtää. Tai jos niin on, kerro se jalometallimarkkinoille. Ideasi saa finanssimaailman päälaelleen. Kaikki muuttuu ja kulta romahtaa!

        Mutta jos nyt puhutaan heteroavioliitosta ja homoavioliitosta ja nämä liitot pidetään saman arvoisina, tuolla alempana kerrotaan niistä hirmuisista seurauksista mitä homoliitot ja niiden hyväksyminen saa aikaan yhteiskunnassamme ja muissa yhteiskunnissa. Ei ole hyvää hedelmää.


      • Ujnnju kirjoitti:

        Ei ole, vaan raudan arvo on noussut.

        Ymmärrätkö että koska kullan hinta romahtaa, mikäli rauta arvostetaan saman hintaiseksi, rauta ei koskaan voi nousta kullan hintoihin. Molemmista tulee raudan hintaista. Pahimmassa tapauksessa, ja tässä tapauksessa niin käy, että sekä kulta että rauta menettää kokonaan arvonsa. Nyt kun kulta ja rauta on omassa luokassaan, molemmilla on arvonsa. Näin se myös pitää olla.

        Et siis saa raudan hintaa nousemaan kullan hintatasoon tuomalla raudan kullan rinnalle ja arvostamalla rautaa kullan hintaiseksi.


      • Ujnnju
        kivi-lohkare kirjoitti:

        Ymmärrätkö että koska kullan hinta romahtaa, mikäli rauta arvostetaan saman hintaiseksi, rauta ei koskaan voi nousta kullan hintoihin. Molemmista tulee raudan hintaista. Pahimmassa tapauksessa, ja tässä tapauksessa niin käy, että sekä kulta että rauta menettää kokonaan arvonsa. Nyt kun kulta ja rauta on omassa luokassaan, molemmilla on arvonsa. Näin se myös pitää olla.

        Et siis saa raudan hintaa nousemaan kullan hintatasoon tuomalla raudan kullan rinnalle ja arvostamalla rautaa kullan hintaiseksi.

        Otan osaa, jos avioliittosi arvo on romahtanut. Minun avioliitto on arvokkaampi kuin kuin koskaan. Ehkä avioliittosi oli alunperinkin pelkkää rautaa. Itse osaan nauttia lomasta, vaikka naapurillakin on loma.


      • Ujnnju kirjoitti:

        Otan osaa, jos avioliittosi arvo on romahtanut. Minun avioliitto on arvokkaampi kuin kuin koskaan. Ehkä avioliittosi oli alunperinkin pelkkää rautaa. Itse osaan nauttia lomasta, vaikka naapurillakin on loma.

        Menetkö nettiin heti aamulla ennen börssin aukenemista kertomaan että nyt rauta on saman arvoista kuin kulta. Muista sitten sanoa että kullan arvo ei kuitenkaan ole vähentynyt vaan ainoastaan rauta on saman arvoista kuin kulta. Nyt kaikki ostamaan rautaa kullan hinnalla!!!!


      • Ujnnju
        kivi-lohkare kirjoitti:

        Menetkö nettiin heti aamulla ennen börssin aukenemista kertomaan että nyt rauta on saman arvoista kuin kulta. Muista sitten sanoa että kullan arvo ei kuitenkaan ole vähentynyt vaan ainoastaan rauta on saman arvoista kuin kulta. Nyt kaikki ostamaan rautaa kullan hinnalla!!!!

        Onks kaikki hyvin?


      • Ujnnju kirjoitti:

        Onks kaikki hyvin?

        No, onko raudan hinta noussut kullan hintoihin?


      • Ujnnju
        kivi-lohkare kirjoitti:

        No, onko raudan hinta noussut kullan hintoihin?

        Yhdentekevää. Pääasia että homoseksuaalit saavat solmia avioliiton.


      • Ujnnju kirjoitti:

        Yhdentekevää. Pääasia että homoseksuaalit saavat solmia avioliiton.

        Mutta homoseksuaalien solmima avioliitto ei ole oikea aito avioliitto. Se ei ole aito avioliitto vaikka itse arkkipiispa siunaisi sen. Jumala taivaassa määrittelee oikean aidon avioliiton. Aito avioliitto on miehen ja naisen välinen liitto. Jumala siunaa vain oikean aidon avioliiton.

        Rauta ei siis koskaa ole kullan hinnoissa, ei vaikka arkkipiispa ja presidentti niin väittäisi markkinoille, kukaan ei koskaan maksa raudasta kullan hintaa.


      • Ujnnju
        kivi-lohkare kirjoitti:

        Mutta homoseksuaalien solmima avioliitto ei ole oikea aito avioliitto. Se ei ole aito avioliitto vaikka itse arkkipiispa siunaisi sen. Jumala taivaassa määrittelee oikean aidon avioliiton. Aito avioliitto on miehen ja naisen välinen liitto. Jumala siunaa vain oikean aidon avioliiton.

        Rauta ei siis koskaa ole kullan hinnoissa, ei vaikka arkkipiispa ja presidentti niin väittäisi markkinoille, kukaan ei koskaan maksa raudasta kullan hintaa.

        Kyllä se on aivan yhtä oikea, halusit tai et. Jos mielikuvitusystäväsi ei hyväksy sitä, niin se on täysin yhdentekevää. Avioliittolaki on voimassa ja se on pääasia.


      • Ujnnju kirjoitti:

        Kyllä se on aivan yhtä oikea, halusit tai et. Jos mielikuvitusystäväsi ei hyväksy sitä, niin se on täysin yhdentekevää. Avioliittolaki on voimassa ja se on pääasia.

        Pyydä sitten eduskuntaa lailla määräämään rauta kullan kanssa saman hintaiseksi. Tiedäthän että tavallisellakin kansalaisella on oikeus tehdä lakiehdotuksia.


      • Ujnnju
        kivi-lohkare kirjoitti:

        Pyydä sitten eduskuntaa lailla määräämään rauta kullan kanssa saman hintaiseksi. Tiedäthän että tavallisellakin kansalaisella on oikeus tehdä lakiehdotuksia.

        Rauta-kulta on sinun ongelmasi. Minä olen tyytyväinen nykytilanteeseen. Tiedän lakiehdotuksista. Sellainen tehtiin uskovaistein toimesta ja eduskunta pyyhki pyllynsä siihen.


      • Ujnnju kirjoitti:

        Rauta-kulta on sinun ongelmasi. Minä olen tyytyväinen nykytilanteeseen. Tiedän lakiehdotuksista. Sellainen tehtiin uskovaistein toimesta ja eduskunta pyyhki pyllynsä siihen.

        Tee sä ehdotuksia jotka menee läpi. Minä olen yrittäny tässä ketjussa selittää aidon avioliiton ja homoliiton välistä eroa. Niitä ei koskaan voi rinnastaa vaikka jotkut kuinka tahtoisivat. Sitä olen yrittänyt selittää.


      • Ujnnju
        kivi-lohkare kirjoitti:

        Tee sä ehdotuksia jotka menee läpi. Minä olen yrittäny tässä ketjussa selittää aidon avioliiton ja homoliiton välistä eroa. Niitä ei koskaan voi rinnastaa vaikka jotkut kuinka tahtoisivat. Sitä olen yrittänyt selittää.

        Mitä ehdotuksia minun pitäisi tehdä kun olen tyytyväinen nykytilanteeseen? Ei ole mitään aito avioliittoa ja homoavioliittoa, on vai avioliittoa ja se on nyt hyvä tämän uuden lain myötä. Suomi on siinä missä muutkin sivistysmaat.


      • Hhhhhhhs
        Ujnnju kirjoitti:

        Mitä ehdotuksia minun pitäisi tehdä kun olen tyytyväinen nykytilanteeseen? Ei ole mitään aito avioliittoa ja homoavioliittoa, on vai avioliittoa ja se on nyt hyvä tämän uuden lain myötä. Suomi on siinä missä muutkin sivistysmaat.

        No jos avioliitto itsessäänkin on Raamatussa ilmoitettu asia, niin eikö ole ymmärrettävää, että se kaihertaa, jos avioliittoon (joka siis on peräisin Raamatusta) liitetään esim. homoseksuaalisuus, joka kielletään Raamatussa?


      • Ujnnju
        Hhhhhhhs kirjoitti:

        No jos avioliitto itsessäänkin on Raamatussa ilmoitettu asia, niin eikö ole ymmärrettävää, että se kaihertaa, jos avioliittoon (joka siis on peräisin Raamatusta) liitetään esim. homoseksuaalisuus, joka kielletään Raamatussa?

        Ei ole ymmärrettävää. Jos Raamatun ilmoitus avioliitosta on typerä ja vanhanaikainen niin se pitää muuttaa. Niin on nyt tehty ja kaikki on nyt hyvin.


      • EI.ONNISTU.EI

        Pyydäppä eduskuntaasi määräämään lain, että homoavioliittolaiset pääsevät viimeisen Tuomion läpi -Taivaisiin!


      • Ujnnju
        EI.ONNISTU.EI kirjoitti:

        Pyydäppä eduskuntaasi määräämään lain, että homoavioliittolaiset pääsevät viimeisen Tuomion läpi -Taivaisiin!

        Esitä sinä todiste taivaan olemassaolosta niin pyydän sen jälkeen lakimuutosta.


      • Hhhhhhhs
        Ujnnju kirjoitti:

        Ei ole ymmärrettävää. Jos Raamatun ilmoitus avioliitosta on typerä ja vanhanaikainen niin se pitää muuttaa. Niin on nyt tehty ja kaikki on nyt hyvin.

        No kuka sen sanoo, että se on vanhanaikainen ja typerä? Sinä vai? Onko asioita pakko sotkea keskenään? Mikseivät homot voi mennä yhteen jossakin muussa instituutiossa, kun avioliitto kerran tarkoittaamiehen ja naisen välistä liittoa?!


      • Ujnnju
        Hhhhhhhs kirjoitti:

        No kuka sen sanoo, että se on vanhanaikainen ja typerä? Sinä vai? Onko asioita pakko sotkea keskenään? Mikseivät homot voi mennä yhteen jossakin muussa instituutiossa, kun avioliitto kerran tarkoittaamiehen ja naisen välistä liittoa?!

        Demokratiassa enemmistö on sanonut että se on vanhanaikainen ja typerä, niin Suomessa kuin muissakin sivistysvaltioissa.


      • Hhhhhhhs
        Ujnnju kirjoitti:

        Demokratiassa enemmistö on sanonut että se on vanhanaikainen ja typerä, niin Suomessa kuin muissakin sivistysvaltioissa.

        No siinä tapauksessa Euroopassa on ainoastaan 13 sivistysvaltiota. Entäs jälkimmäinen asia?


      • Ujnnju
        Hhhhhhhs kirjoitti:

        No siinä tapauksessa Euroopassa on ainoastaan 13 sivistysvaltiota. Entäs jälkimmäinen asia?

        Kyllä loput tulee perässä. Avioliitto tarkoitti aikaisemmin miehen ja naisen välistä liittoa, nyt tämä epäkohta on korjattu.


      • Hhhhhhhs
        Ujnnju kirjoitti:

        Kyllä loput tulee perässä. Avioliitto tarkoitti aikaisemmin miehen ja naisen välistä liittoa, nyt tämä epäkohta on korjattu.

        No, näköjään ihmiset vain ajattelevat asioista aivan eri tavalla. Ei sitä asiaa enää voi muuttaa. Olen silti edelleen samaa mieltä luin ennenkin.


      • Ujnnju
        Hhhhhhhs kirjoitti:

        No, näköjään ihmiset vain ajattelevat asioista aivan eri tavalla. Ei sitä asiaa enää voi muuttaa. Olen silti edelleen samaa mieltä luin ennenkin.

        Sellaista se demokratia on. Eri mieltä saa olla mutta enemmistön mukaan mennään. Itse en keksi mitään sellaista mihin minulla on oikeus, mutta haluaisin sen muilta kieltää.


    • Helvettiinsiis

      Kaikilla on oikeus rakastaa ja saada mennä naimisiin kenen kanssa haluaa. Rakastun ihmiseen, en sukupuoleen. Ja ne jotka ei sitä tajua vaan elää jossain pilvilinnassa on todella typeriä.

      • Juunäinonjuu

        Homous on perverssiä. Lapset eivät synny peräreiän kautta.


      • Uhvvh
        Juunäinonjuu kirjoitti:

        Homous on perverssiä. Lapset eivät synny peräreiän kautta.

        Sinä taidat olla poikkeus tähän sääntöön.


      • "Kaikilla on oikeus rakastaa ja saada mennä naimisiin kenen kanssa haluaa. Rakastun ihmiseen, en sukupuoleen. Ja ne jotka ei sitä tajua vaan elää jossain pilvilinnassa on todella typeriä."

        Totta kai kaikilla on oikeus rakastaa ja kaikkia ihmisiä pitääkin rakastaa, mutta kaikkien kanssa ei saa mennä naimisiin.

        Avioliitto on miehen ja naisen välinen liitto, eikä mikään muu ihmissuhde. Jumala on niin säätänyt, eikä ihminen ole saanut mitään valtuuksia muuttaa avioliittokäsitettä.
        Avioliitto on myöskin biologinen kysymys. Miehen ja naisen ruumiinrakenne on luotu sellaiseksi, että ne palvelevat yhdyntää juuri miehen ja naisen kesken ja lisääntymistä, joka on avioliiton ensisijainen tehtävä. Biologisella tasolla avioliitto sinetöityy nimenomaan miehen ja naisen yhdynnässä (vaikka lasta ei saataisikaan).
        Samaa sukupuolta olevat eivät koskaan voi täyttää näitä avioliiton ehtoja. Jumalan sana ja biologia eivät taivu eduskunnan säätämiin lakeihin, vaikka kuinka väännettäisiin.

        "Sen tähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja he tulevat yhdeksi lihaksi." (1.Moos.2:24)


      • Avioliittokuuluukaikille
        Mark5 kirjoitti:

        "Kaikilla on oikeus rakastaa ja saada mennä naimisiin kenen kanssa haluaa. Rakastun ihmiseen, en sukupuoleen. Ja ne jotka ei sitä tajua vaan elää jossain pilvilinnassa on todella typeriä."

        Totta kai kaikilla on oikeus rakastaa ja kaikkia ihmisiä pitääkin rakastaa, mutta kaikkien kanssa ei saa mennä naimisiin.

        Avioliitto on miehen ja naisen välinen liitto, eikä mikään muu ihmissuhde. Jumala on niin säätänyt, eikä ihminen ole saanut mitään valtuuksia muuttaa avioliittokäsitettä.
        Avioliitto on myöskin biologinen kysymys. Miehen ja naisen ruumiinrakenne on luotu sellaiseksi, että ne palvelevat yhdyntää juuri miehen ja naisen kesken ja lisääntymistä, joka on avioliiton ensisijainen tehtävä. Biologisella tasolla avioliitto sinetöityy nimenomaan miehen ja naisen yhdynnässä (vaikka lasta ei saataisikaan).
        Samaa sukupuolta olevat eivät koskaan voi täyttää näitä avioliiton ehtoja. Jumalan sana ja biologia eivät taivu eduskunnan säätämiin lakeihin, vaikka kuinka väännettäisiin.

        "Sen tähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja he tulevat yhdeksi lihaksi." (1.Moos.2:24)

        Voit aivan vapaasti väittää, että lisääntyminen on avioliiton ensisijainen tehtävä, mutta oletko sattunut huomaamaan ettei avioliittolaki sitä edellytä? 1.3. tuli voimaan tasa-arvoinen AVIOLIITTOLAKI, eikä siinä säädetä myöskään yhdynnästä yhtään mitään. Oletko jo lukenut sen? Ei muuten säädetty entisessäkään.

        Mitä tarkoitat sillä, että biologisella tasolla avioliitto sinetöityy nimenomaan miehen ja naisen yhdynnässä? Entä jos mies ja nainen harrastavat seksiä jollain muulla tavalla? Esim. nuolevat, imevät, runkkailevat ym.? Oletko sitä mieltä ettei avioliitto tällöin sinetöidy?

        Entä jos minä heteronaisena nautin aviomieheni kanssa anaaliseksistä? Onko se siis kuitenkin jumalan siunaamaa? Tutkija Osmo Kontulan tutkimusten mukaan suomalaiset heteroparit harrastavat enemmän anaaliseksiä kuin homot. Eivät läheskään kaikki homopariskunnat harrasta anaaliyhdyntöjä, vaan hekin toimivat aivan samoin kuin muutkin pariskunnat, ts. imevät, runkkailevat ym.

        Onko nyt siis mielestäsi niin, että heteroavioliitto jossa otetaan suihin ja harrastetaan peppuseksiä on jumalan siunaama, mutta epätasa-arvoinen homoavioliitto ei?

        Avioliittolaki on tasa-arvoinen ja siitä olen iloinen:)! Allekirjoitin sen aloitteen heti kun se oli mahdollista.


      • Fgldk
        Uhvvh kirjoitti:

        Sinä taidat olla poikkeus tähän sääntöön.

        Olen tyttö ja nainen. Kukaan ei ole asiaa minulle opettanut vaan tiedän sen. Asia on ollut näin vuosisadat. Miksi sitä nyt yhtäkkiä pitäisi muuttaa? Jotkut asiat vain ovat jollain tavalla eikä niitä vastaan tarvitse kapinoida. Tuntuisi suorastaan kamalalta olla jotain muuta kuin mitä olen. Vaikkapa joku sukupuoleton. Hehheh...


      • Ujnnju
        Fgldk kirjoitti:

        Olen tyttö ja nainen. Kukaan ei ole asiaa minulle opettanut vaan tiedän sen. Asia on ollut näin vuosisadat. Miksi sitä nyt yhtäkkiä pitäisi muuttaa? Jotkut asiat vain ovat jollain tavalla eikä niitä vastaan tarvitse kapinoida. Tuntuisi suorastaan kamalalta olla jotain muuta kuin mitä olen. Vaikkapa joku sukupuoleton. Hehheh...

        Miksi naisille piti antaa äänioikeus? Vuosisatojen ajan naisilla ei ollut äänioikeutta. Miksi sitä piti yhtäkkiä muuttaa?


      • Iygiygiygi
        Uhvvh kirjoitti:

        Sinä taidat olla poikkeus tähän sääntöön.

        Sinä kun puolustat pervoja, niin taidat olla ruskean reiän ritari itse.


    • Ibubiubiu

      Ei honoliittojen hyväksyminen ole uskiksilta pois, mutta uskosta osattomilta se on pois. Porttokirkko on sellainen, jossa ei enää noudateta Jumalan käskyjä. Moni uskosta osaton hairahtuu sinne, eikä löydä aitoa yhteyttä Jumalaan. Ei kai kukaan uskovainen omasta itsestään ole huolissaan, kun vastustaa homoliittojen tuontia kirkkoon, vaan uskosta osattomista.

      Uskovaiset eivät käy porttokirkossa, ei siellä ole kuin kuolleita.

      • Uskovat ovat huolissaan koko kansan tulevaisuudesta. Synti on kansakuntien häpeä mutta vanhurskaus kansan korottaa. Synnistä tulee tuomio ennemin tai myöhemmin ellei siitä tehdä parannusta. Uskovat tahtovat siunauksen maallemme, ei Jumalan tuomiota.


      • Kaikkihyvintäällä
        kivi-lohkare kirjoitti:

        Uskovat ovat huolissaan koko kansan tulevaisuudesta. Synti on kansakuntien häpeä mutta vanhurskaus kansan korottaa. Synnistä tulee tuomio ennemin tai myöhemmin ellei siitä tehdä parannusta. Uskovat tahtovat siunauksen maallemme, ei Jumalan tuomiota.

        Turhaan olet huolissasi meistä. Sitä on siis turha käyttää tekosyynä epätasa-arvon puolustamisessa.


      • Lflrk
        Kaikkihyvintäällä kirjoitti:

        Turhaan olet huolissasi meistä. Sitä on siis turha käyttää tekosyynä epätasa-arvon puolustamisessa.

        Epätasa-arvon? Toisaalta ollaan sitä mieltä, että naisten asemaa pitää kohottaa. Sitten ollaan taas sitä mieltä, että kahden miehen pitäisi saada mennä naimisiin. Missä tasa-arvo? Tasa-arvohan on sitä, että kummallakin/ kumpaakin on yhtä paljon. Eli nainen ja mies kuuluvat avioliittoon :).


    • stupidoes

      Aloittajan maailma mahtaa olla suppea, kun ajattelu rajoittuu vain stereotypioihin. Ihan kuin suurin osa uskovaisista olisi koskaan menettänyt yöunensa tasa-arvoisen avioliittolain vuoksi. Kasva aikuiseksi ja tututustu maailmaan sellaisena kuin se on, eikä sellaisena kuin luulet sen olevan.

    • Senvertaonliikaa

      Ulkoministeriö aikoo viedä sitä 20 miljoonalla eurolla ulkomaille.

    • RiipinRaapin

      Muun muassa nämä ovat USA:ssa ja Hollannissa jo tapahtuneita tosiasioita, jotka ovat aiheutuneet homoliittojen laillistamisesta:

      Lainmuutokset

      Heterot pakotetaan hyväksymään asioita, joita he pitävät väärinä ja luonnottomina. Homoavioliitot rajoittavat ihmisten sanan- ja uskonnonvapautta, ihmiset menettävät työpaikkansa, saavat sakkorangaistuksia tai tuomitaan vankeuteen. 

      oppilaille jaettiin maanlaajuisten homojärjestöjen kirjallisuutta, jossa kerrottiin, että homoavioliittoja pitää tästedes pitää normaalina osana yhteiskuntaa. 

      Opettajien seksuaalinen hyväksikäyttö oppilaita kohtaan 

      Perinteisten perherakenteiden, ”myyttien” horjuttaminen lasten mielessä

      homoliittojen arkipäiväistäminen ja pakkosyöttö nuorison ja lasten mieliin

      Vihamielisyys ja vaino, tiedetään jopa vangitsemisia oppilaiden heteroita vanhempia kohtaan

      vanhemmilla ei ole lupaa ottaa lapsiaan pois koulun opetuksesta

      Homomedia-aineiston aivopesu ja propaganda laaja levitys kaikkiin yhteiskunnan rakenteisiin

      Työntekijä voidaan erottaa toimestaan, jos hän arvostelee homoavioliittoja. 

      Vuonna 2009 erään Bostonilaisen yrityksen työntekijä erotettiin, kun hän oli työtoverinsa kysyessä asiasta sanonut vastustavansa homoavioliittoja. Tapaus päätyi paikallisiin TV-uutisiin asti. Irtisanomisen perusteena oli työntekijän epäasiallinen lausunto, koska Massachusettsissa samaa sukupuolta olevien avioliitot ovat laillisia. 

      Vuonna 2007 eräs Bostonilainen juristi reputti tutkinnon, koska hän kieltäytyi vastaamasta homoliittoja koskevaan kysymykseen. 

      Osavaltion rauhantuomarit määrättiin pyydettäessä vihkimään homopareja, vailla mahdollisuutta kieltäytyä omantunnonsyistä. Jotkut rauhantuomarit erosivat virasta, koska he eivät suostuneet vihkimään homopareja. 

      Vuonna 2006 Massachusettsin sosiaalihallitus nimitti vuoden vanhimmiksi homoparin. Miehet olivat adoptoineet osavaltion viranomaisten kautta lapsen vastoin biologisten vanhempien tahtoa.

      runsastuneet avioerot, jolloin adoptiolapset jäävät ilman huoltajaa

      perheväkivalta

      nuorten poikien raiskaukset

      naisten aseman huononeminen yhteiskunnan kaikilla alueilla

      seksitaudit aids, hiv, myös lesboilla

      psyykkiset sairaudet

      muiden perversioiden hyväksymispropaganda

      kevytmieliset sukupuolenvaihdokset ja muut luonnottomat kirurgiset toimenpiteet

      Vuonna 2006 Hollannin oikeusistuin päätti ettei pedofiilien muodostaman puolueen toimintaa voi kieltää lailla. Veljellisen rakkauden vapauden ja monimuotoisuuden puolueen (PNVD) tavoitteena on muun muassa alentaa alaikäisyyden rajaa seksuaalisuhteissa kuudestatoista kahteentoista ikävuoteen sekä laillistaa lapsipornografia ja eläimiin sekaantuminen. 

      täydellinen sokeus terveelle seksuaalisuudelle

      Ei ole kyse siis vain "kahden rakastavan suvaittavasta kohtaamisesta", vaan musertavista yhteiskunnallisista asioista. Realismia tunteilun sijaan!

    • Millä tavalla esim.tuo perheväkivalta liittyy homoliittoihin?

      Ei mitenkään.

      Olkinukke argumentaatiovirhe.

      Mutta minusta koko aihe saisi jo olla.

      • forrest.gumpin.kaveri

        Mieti


      • forrest.gumpin.kaveri kirjoitti:

        Mieti

        Ei se homoavioliittojen lainvoimaisuus vaikuta ainakaan minun avioliittooni. Me emme anna sen vaikuttaa. Tämä aloituksen kysymykseen.

        Ja kumminkin olen sitä mieltä että perheväkivalta eikä naisten sortaminen ei kuulu koko asiaan! Ei niitä voi yhdistää homoaviolliittoihin. Heterojen maailma on erikseen.


      • #Mutta minusta koko aihe saisi jo olla.#

        Valitettavasti nyt se vasta alkaa, kun homopropaganda tuodaan kouluihin ja niitä jotka lakia avoimesti vastustavat aletaan laittaan järjestykseen.


    • aitoavioliitto

      Alottaja Koieta ymärtää että avioliitto ei tuo rakkautta varsinkaan homoliitto.

      Avoiliitto on naisen ja miehen välinen liitto jossa syntyy lapsia aviopulisoiden keken.
      Homoliitossa ei voi homopari saada yhteisiä lapsia.

      • TriplaX

        Lapsien saaminen ei ylipäätään edellytä minkäänlaista avioliittoa. Sitäpaitsi niitä lapsia ei synnytä se avioliitto - vaan miehen ja naisen välinen vehtaaminen.


    • tässä.totuus

      Se vie pois Jumalan. Uskisten Jumala ei ole tarpeeksi voimakas, että se kestäisi sellaisia asioita joita uskis itse vihaa.

      • TulenkatkuinenIkuisuus

        Uskisten (") jumala tulee pian lähettämään kurituksen. Kuritukset lähtee Jumalan huoneiden valvomattomuuden takia, paimenet ja piispat ovat johtaneet JUMALAN laumaa harhapoluille!!!


    • TriplaX

      Itse sanoisin, että se vie pois vallan.

    • 1.3.17 voimaan astunut avioliittolaki on tasa-arvon vastainen. Ennen avioliitot olivat tasavertaisia, nyt on eriarvoisia avioliittoja.
      Nyt on kahdenlaisia avioliittoja:
      1. Niitä, jossa puolisot voivat sukupuolisen suuntautumisensa perusteella saada yhteisiä ja omia lapsia.
      2. Niitä, joissa "puolisot" eivät voi sukupuolisen suuntautumisensa vuoksi saada yhteisiä ja omia lapsia.

      Ihmisen lisääntymiseksi, avioliitto tarvitsee miehen ja naisen. Se on biologinen fakta. Biologiaa ei voida muuttaa lakisääteisesti, vaikka kuinka suuri enemmistö eduskunnassa sitä kannattaisi.

      "Haureuden syntien välttämiseksi olkoon kullakin miehellä oma vaimonsa ja kullakin naisella aviomiehensä." (1.Kor.7:2)

    • Vain_totuus_ratkaisee

      Mitä Raamattuun perustuva miehen ja naisen välinen avioliitto vie pois maailmalta? Kerronpa sinulle: ihmiset eivät suvaitse synnistä puhumista koska he haluavat elää miten heitä miellyttää. Valtamedian aivopesu homopropagandan suhteen on ollut erittäin johdonmukaista ja tarkkaan harkittua. Ja se propaganda jatkuu edelleen, mutta ei auta ihmistä joka on viimeisellä tuomiolla yksin Jumalan edessä. Ihmisillä voi olla ja onkin taipumusta mitä kummallisimpiin asioihin. Taipumus johonkin ei takaa oikeutta sen toteuttamiseen Jumalan edessä eikä Jumala taivu ihmisten mielipiteiden mukaan sillä vaikka Hän on täynnä rakkautta, Hän on myös Pyhä Jumala! Siinä teille Setan aivopesemät mietittävää, miten osoitatte käytännössä Raamatun valheeksi voidaksenne oikeuttaa oman toimintanne. Ottakaa haaste vastaan ja selvittäkää onko Raamattu todella Jumalan Sanaa! Jos ei ole niin pilkatkaa uskovia sen jälkeen niin paljon kuin sielu sietää! Jos taas ette ole valmiita tähän mutta haluatte silti ajaa omaa asiaanne, sorry no chance ei mene läpi.

      • markku.lievonen

        Edelleen toistan. Jos valtiota ja kirkkoa ei olisi annettu yhdistää eli kirkko ei olisi saanut valtaa kansalaisten elämään, niin koko tästä asiasta ei olisi keskustelua.

        Siis maailma eläisi tavallaan ja JUMALAN aivoituksiin uskovat eläisivät omalla tavallaan. Kukaan JUMALASTA syntynyt ihminen ei edes ihmettelisi maailman tapoja, koska ne on ilmoitettu Raamatussa.

        Nyt kirkko ja uskonnolliset ihmiset rimpuilevat ja itkevät itkujaan kun eivät enää mahdolllistu hallitsemaan maailmaa ja maailman ihmisiä. Maailman ihmiset avioituvat nyt tavallaan, joka on aivan luonnnollinen asia. Maamme ei koskaan ole ollut kristillinen maa ja kansa, vaikka vauvakaste / pakkoliitos on todellisuutta. Kirkon toiminta on vaikuttanut ihmisiin ja vienyt kuin litran mittaa.

        Huomtakaa itsestänne toisen ihmisen hallitsemisen tarve ja tehkää siitä parannus! Mitä teille kuuluu jumalattomien ihmisen arki ja heidän elämä/nsä?


      • markku.lievonen

        >>Kirkon toiminta on vaikuttanut ihmisiin ja vienyt kuin litran mittaa.<<

        Siis kirkon toiminta vauvakasteineen / hallitseminen on vaikuttanmut uskonnolliseen ihmiseen, joka yhdessä itkee itkujaan hallinan vaikeuttamisesta. Siis vaikka ihmettelee kauhiast´´´kasteen armon harhaisuutta, niin silti yhdessä pyrkii jatkamaan kirkon hallintaa jumalattomiin ihmisiin.

        Erotkaa nyt ihmeessä 100% kirkoasta ihan sydämen tasolta ja nähkää kirkon hallinta maailmaan / jumalattomiin ihmisiin.


    • 1.3.2017 voimaan astunut jumalaton, biologian ja tasa-arvon vastainen avioliittolaki ei koske ainoastaan homoja, vaan on vahingollinen myös uskoville. Homoaktivistien väite, että se ei ole pois uskovilta, ei pidä paikkaansa. Nimittäin uskovien perheiden lapset joutuvat koulussa saamaan uuden lain mukaista opetusta, jolla heidät aivopestään uskomaan jumalattomien ihmisten sepittämiä valheita seksuaalisuudesta, moraalista, avioliitosta, perheestä ym. Samoin he joutuvat homopropagandan uhreiksi tiedotusvälineiden ja jumalattomien koulutovereiden kautta. Lapsia tulee suojella synnin turmelukselta.

      Jeesus puhui lapsista seuraavasti: "Mutta joka viettelee yhden näistä pienemmistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen." (Matt.18:6)

      • Hirvittävä kohtalo odottaa niitä ihmisiä jotka jollakin tapaa viettelevät lapsia ja nuoria homouteen. Heille olisi todella parempi etteivät olisi koskaan edes syntyneet kuin että viettelevät nuoria homouteen joka on Jumalalle kauhistus.
        Myös homouden hyväksyvät kommentit ja teot ovat saman tuomion alaisia.


      • markku.lievonen
        Jaikal91 kirjoitti:

        Hirvittävä kohtalo odottaa niitä ihmisiä jotka jollakin tapaa viettelevät lapsia ja nuoria homouteen. Heille olisi todella parempi etteivät olisi koskaan edes syntyneet kuin että viettelevät nuoria homouteen joka on Jumalalle kauhistus.
        Myös homouden hyväksyvät kommentit ja teot ovat saman tuomion alaisia.

        Meinaatko, että ihmisestä tulee homo aistiensa kautta? Siis katselemalla homoa katselija muuttuu homoksi.

        Muuten tunnen erittäin kunnioitetun ja arvostetun lääkärin, joka on homo ja itse olen edelleen hetero, vaikka olen tavannut häntä työnsä puolesta tuntikausia.

        Voi kun saisin elää vielä 100-vuotta ja saada lukea tämän ajan kirjoituksia ja käsityksiä homoudesta ja sen vaikutuksesta ja keskustella sen ajan ihmisten kanssa.


    • Se rappeuttaa perinteistä perhemallia. Lapset tarvitsevat isän ja äitin että heistä tulee tasapainoisia ihmisiä. Syntyvyys vähenee myös jos homosaatiota kannatetaan, mikä johtaa siihen että muslimeja tulee enemmän.

    • totuusonnäin

      Viehän se meidän lapsilta elämän tila missä me voimme antaa niiden elää ilman että ne saastuu homoirstauden ja lesboirstauden takia..

      • TasaArvoaOpetettaville

        Puhukaa 'tasa.arvosta' vasta sitten, kun kouluissa saadaan opettaa Raamatun Jeesus -keskeisesti! Opettaa lapsille alkaen luomistotuudesta...sekä myös Israelin historiallisesta Raamattuun liittymisestä...saati sitten, että JEESUS syntyi juutalaiseen sukuun...Abrahamin valinnan tähden!


    • DoctorT

      Kysymyksesi on lapsellinen! Se ei mistään mitään pois, ainoastaan murtaa Jumalan Sanan auktoriteetin ja tuo tullessaan Hänen tuomionsa ja vihansa, näin uskon!

      Eli kaikki tulevat saamaan osansa, myös ne nukkuneet, arkajalkakristityt, papit ja piispat, jotka kumarsivat homojen ja tietämättömän kansan edessä.

      Mieheksi ja Naiseksi Hän heidät loi ja heille kyvyn lisääntyä. Homorakkaus on ihan muuta kuin Jumalan tarkoittama. Lukekaa tapaus Sodoma ja Gomorra, siellä on niiden miesten mieli hyvin kuvattu, mikä homorakkaudessa vallitsee!!! Eikäpä ole juuri muuttunut.

    • bgvfdcszaq

      Jumala loi ihmiset kaltaisekseen.
      Jumala oli hetero, Jeesuksen Isä.
      Kuka loi homot?

      HUOM! Jumala ei syntiä siunaa...
      9:1 Ja Jumala siunasi Nooan ja hänen poikansa ja sanoi heille: "Olkaa hedelmälliset ja lisääntykää ja täyttäkää maa.
      Jumala ei käskenyt homojen lisääntyä edes makaamalla:
      3.Mooseksen kirja:18:22 Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus.
      Joten asiasta ei pitäs olla Jumalallisesti mitään epäselvää.
      se on rikos Jumalan tahtoa vastaan."

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      11
      1785
    2. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      180
      1690
    3. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      126
      1531
    4. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      119
      1512
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      116
      1214
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      296
      1056
    7. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      102
      982
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      224
      975
    9. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      93
      943
    10. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      153
      927
    Aihe