Uskon, että avoin suhde toimii. Aion kokeilla!

valovalomaa

Olen mies, minulla on upea perhe ja rakastan heitä paljon. Rakastan myös vaimoani, hän on parasta mitä minulla on. Minulla on ystäviä, työpaikka, idylliseksi sanottu koti, hyvät vanhemmat. Minusta pidetään, olen ystävilleni ja tuttavilleni aina hyvää seuraa. Olen naisten mielestä viehättävä, eikä miehiltäkään ole moitteita tullut.

Suurin puutteeni arjessa on, ettei vaimoni ole seksistä kiinnostunut. Kerran kuussa hän haluaa saada orgasmin, muttei ole avioliittomme aikana koskaan osoittanut aitoa kiinnostusta minuun seksuaaliolentona. Siksi seksimme on kovin yksisuuntaista. Muuten olemme läheiset, nauramme ja vietämme aikaa yhdessä. Muuten hän pitää minusta.

Hiljattain asiasta taas keskustellessamme nousi esiin vaihtoehto, että hankkisin jostain ystävän, jonka kanssa voisin harrastaa seksiä. Olemme olleet koko avioliittomme ajan (vanhin lapsistamme on jo teini) uskolliset toisillemme eikä syrjähypyt ole kuuluneet keinovalikoimiimme. Ihastuksia on tietysti ollut, ja niitä on aina sallittu. Niistä olemme voineet puhua, eikä mustasukkaisuutta ole ollut.

Nyt sovimme, että molemmat voisivat kokeilla, jos tarjoutuu mahdollisuus, millaista on seksuaalinen läheisyys jonkun toisen kanssa. Vaimolleni tämä ei ole ehkä niin tärkeä asia kuin itselleni, mutta asiaa nyt tovin mietittyäni olen valmis asiassa etenemään. Oma etenemiseni on sitä, että pyydän ylhäältä itselleni täydellistä ystävää :) Lähipiirissäni on muutama viehättävä eronnut nainen, joiden ajattelen voivan olevan valmiita fyysiseen läheisyyteen kanssani. Voisin heitä kysyäkin, mutten ole vielä varma, haluanko arkisia ihmisiä sotkea tähän. Ehkä on parempi, että lähestyn asiaa kauempaa ja pidän tämän asian heistä erillään.

En siis etsi salasuhdetta, vaan ihmistä, joka on halukas kohtaamaan minut ihmisenä lämpimästi ilman vaatteita. Tapaamisia hänen kanssaan voisi olla silloin tällöin. Tuleva ystäväni seisoo omilla jaloillaan ja hänellä on oma elämä. Hän voi ihastua minuun, ja minä häneen. Vaimolleni kerron hänestä, en yksityiskohtaisesti kanssakäymisestä mutta jokaisesta kohtaamisesta kuitenkin etukäteen ilmoitan. Näin sovimme.

Tulevalla ystävälläni voi olla oma elämänkumppani, tai sellainen voi puuttua. Täydellinen luottamus, joka on ehdoton edellytys ystävyydellemme, edellyttää myös sitä, että ystäväni ei toimi vastoin kumppaninsa tahtoa ja tietämistä.

Täydellinen ystäväni, rakastat itseäsi riittävästi. Voit katsella peilistä kuvaasi ja todeta, että näin on hyvä. Ajattelet enemmän kuin katsot televisiota, olet terveellä tavalla maailmasta kiinnostunut. Kiinnostus kirjallisuutta ja runoutta kohtaan on plussaa :) Jos voit kuvitella istuvasi lootusasennossa minua vastapäätä esimerkiksi puoli tuntia ja katsoa silmiin, niin kuulostaa erittäin hyvältä. Tärkeintä tietysti on, että tunnet vetoa miestä kohtaan ja haluat seksiä kanssani. Ja olet nainen. Iloitset seurastani, ja olet kiitollinen kaikesta siitä, mitä yhdessä koemme. Voit olla nuori, kaunis, aikuisempikin. Syöt terveellisesti ja tunnet ilon elämässäsi, vaikka se välillä olisikin piilossa. Luonnollisesti tiedät, miltä tuntuu elää ilman mustasukkaisuuden tunnetta. Kaikki, mihin yhdessä ryhdymme, tapahtuu yhdessä sopimiemme sääntöjen puitteissa.

Pyydän elämääni ihmistä, jossa tiivistyisi moni asia yhdellä kertaa. Siksi pyydän samalla, että myös sinulla olisi kolmas silmä avautumassa tai jo avautunut. Tapaamisemme ovat helpompia, jos asut täällä eteläisessä osassa Suomea. Kirjoitellaan ensin. En halua nimeäni enkä naamaani nettiin, vaan kerron elämästäni lisää kahdenkeskisessä viestittelyssä. Siksi oikea nimeni ei ole Valo Valomaa. Asiallani ei ole kiire. Uskon, että löydän ystävän kyllä. Pidän saamani viestit salassa enkä mainitse niistä muille kuin vaimolleni siltä osin kuin tarvetta on. Hän ei puhu asiasta eteenpäin. Kaikista ihmisistä luotan vaimooni eniten. Sinuakin minä rakastan.

Voit siis ottaa minuun yhteyttä tätä asiayhteyttä varten luomallani gmail-sähköpostilla "valovalomaa". Uskon, että asia järjestyy. Tämä tuntuu nyt tosi mukavalta asialta!

1

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saatnaisenvarmasti

      Hyvin kerroit, mun mielestä tosi hienosti avautuit

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4859
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1228
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      61
      879
    Aihe