Hukun ajatuksiini ja mistään saa kiinni, kun on maailmassa on niin paljon ihmisiä, erilaisuutta, vääryyttä, surkeita kohtaloita. Eikä yksi ihminen voi tehdä mitään.
ihmisen saamattomuus
2
144
Vastaukset
- Huolehtiminenonturhaa
Älä huoli, ja hymyile. Koko maailma on sulle kuitenkin avoinna. Sulla on ihmisiä jotka rakastaa sua. Maailma, ja maailmankaikkeus on olemassa elämistä varten. Tämä elämä on ainoa joka sinulla on, joten tee sillä mitä haluat ja elä täysillä. Parasta on kun saa myös muiden elämään tuotua iloa ja ihania kokemuksia, ja näkee tän susta aiheituvan ilon. Kun viimein kuolet, se on sama fiilis kuin silloin kun et ollut vielä syntynyt.
https://www.youtube.com/watch?v=oY59wZdCDo0&list=PLF17F07CFC3208E29&index=1- Huolehtiminenonturhaa
Tää oli siis vain mun näkökulma. Koko ihmiskunta on täynnä muita vastaavia, ja niitä näkökulmia on 7 miljardia. Ennen kuin vaivut täysin epätoivoon, niin suosittelen suuresti opiskelemaan KAIKKEA sekä matkustamaan ja näkemään elämää. Tärkeintä on että ei pelkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873428
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442847Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742356- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512261Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162236Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212123Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202067- 621964
- 1141936