Mikähän mahtoi viedä voiton tuossa HS:n taannoisessa salsavertailussa?
Kun ei näy kuin tilaajille tuo lehden artikkeli...
Kaupan purkkisalsat
2
147
Vastaukset
- Mehikooo
Pirkan meksikonsalsa on hyvä huippu. Harmi ettei sitä ollut tuossa testissä. Olisi voittanut. Tässä testissä vertailtiin tosin vain medium-sarjan salsoja, joten nuo pro-tason tuotteet eivät mukaan päässeet. Sikäli harmi.
Voiton veivät Indian salsa medium ja Old El Paso Thick n chunky mediu.
Erikoista on että voiton vtienyt Belgiassa valmistettu Indian salsa medium sai 4/5 ja saman brändin meksikossa valmistettu Indian salsa original 1/5. - kysyvä
Tänks. Pirkan Chilpotlee ollu usein ja toimii, ainaki jos tykkää savusesta. Toi Indian ja Old El Paso on ny sit kokeiltava, vaik onkii mediumei..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855050- 473522
- 1053345
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342541- 1992513
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262207- 1332069
- 201809
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51699- 1821678