http://www.is.fi/viihde/art-2000005123460.html?ref=rss
Naisen tehtävä on olla kaunis ja meidän miesten tehtävä on olla rennon lupsakoita, jos nämä ehdot täyttyisivät muidenkin kuin Emilyn ja Jeffin kohdalla maailma olisi varmaan paljon onnellisempi paikka kuin mitä se nyt on.
Minäkin haluan Emilyn tasoisen naisen enkä mitään elämänsä juoksuratojen kuluttamaa käytettyä feministiä, semmoisen huoliminen olisi rikos ihmisyyttä kohtaan.
Me kaikki ansaitsemme saada kauniin naisen
19
340
Vastaukset 19
- 935
Onneksi se rennon lupsakka voi olla myös komea.
- gfdgfsdgfgdfg
Tasoteoriat pätee tuohonkin pariin.
En oikein ymmärrä tuota kommenttia että "ratakowskis boyfriend gives me hope".. - muutakin
Kaunis ihminen voi olla vanhanakin, mutta miesten tarkoittama panemisen halun herättävä kauneus katoaa naisista nuoruuden myötä.
Mitä mies sitten tekee ? Pitääkö nainen vaihtaa kymmenen vuoden välein aina tuoreempaan vuosikertaan?
Aika köyhä elämänsisältö tuollainen, jossa elämänsuunta valitaan sen mukaan mihin seisokki osoittaa. Kyllä elämässä on muutakin.Tottakai luonto tekee tehtävänsä eikä siinä mitään, mies joka saa kauniin ja hyväluonteisen naisen ilman muuta rakastaa sitä naista myös sitten kun ryppyjä alkaa ilmaantumaan silmäkulmiin koska on ajan kanssa kiintynyt ja muistaa sen naisen nuorempana, näkee hänet omissa silmissä aina rypyttömänä, maailman kauneimpana olentona.
Entäs sitten mies joka saa aisuroitavakseen tatuoidun, ylipainoisen, vihaisen ja riidanhaluisen, entisissä miessuhteissaan katkeroituneen sotanorsun, mitä hän näkee? Ei koskaan mitään muuta kuin vihanaisen kun ei koskaan saanut nähdä sitä silloin kun se ehkä oli vielä kaunis, se antoi sen parhaan aikansa muille ja aisuri nuolee jämät. Onko reilua, mitä?- 811
Harmaaritari kirjoitti:
Tottakai luonto tekee tehtävänsä eikä siinä mitään, mies joka saa kauniin ja hyväluonteisen naisen ilman muuta rakastaa sitä naista myös sitten kun ryppyjä alkaa ilmaantumaan silmäkulmiin koska on ajan kanssa kiintynyt ja muistaa sen naisen nuorempana, näkee hänet omissa silmissä aina rypyttömänä, maailman kauneimpana olentona.
Entäs sitten mies joka saa aisuroitavakseen tatuoidun, ylipainoisen, vihaisen ja riidanhaluisen, entisissä miessuhteissaan katkeroituneen sotanorsun, mitä hän näkee? Ei koskaan mitään muuta kuin vihanaisen kun ei koskaan saanut nähdä sitä silloin kun se ehkä oli vielä kaunis, se antoi sen parhaan aikansa muille ja aisuri nuolee jämät. Onko reilua, mitä?Ei miestä pakoteta minkään ylipainoisen, tatuoidun sotanorsun aisuriksi. Se on aina miehen oma vapaaehtoinen valinta.
811 kirjoitti:
Ei miestä pakoteta minkään ylipainoisen, tatuoidun sotanorsun aisuriksi. Se on aina miehen oma vapaaehtoinen valinta.
Jos ja kun täällä on naisia jo muutenkin vähemmän ja niistä valtaosa on ylipainoisia, tatuoituja sotanorsuja niin kyllä tavallaan aika moni semmoinen pakotetaan joka haluaa perheen.
- 811
Harmaaritari kirjoitti:
Jos ja kun täällä on naisia jo muutenkin vähemmän ja niistä valtaosa on ylipainoisia, tatuoituja sotanorsuja niin kyllä tavallaan aika moni semmoinen pakotetaan joka haluaa perheen.
Tuollaiseen miestä ei kukaan pakota. Miehellä on aivan täysi oikeus itse päättää rupeaako siihen, vai ei.
- Naisasialooser11
Totta, naisen suurin arvo on nuoruus ja kauneus. Miehen arvon ratkaisevat ihan muut asiat ja jos nainen on tuota huippumallia rumempi niin hänelle luonnollisesti kuuluu myös rumempi mies kuin mitä tuon mallinaisen mies.
- totanoinnii
Eihän miehen tasoon pitänyt ulkonäön vaikuttaa ollenkaan.
- Hohohoohohoo
Ikis se täällä näköjään oikein hypergamienhypergamiksi rupesi!
Että oikein "ansaitaan" itselle mallikaunotar, vaikka oma taso on kymmenen pykälää kaunottaren alapuolella! Jestas mikä kouluesimerkki hypergamiasta!Jeffin kuvista päätellen tasoni on sellainen että ansaitsisin oikeastaan Emilyäkin kauniimman naisen mutta koska olen armollinen kyllä Emilyn tasoinenkin mulle kelpaa.
- rumakumikä
Harmaaritari kirjoitti:
Jeffin kuvista päätellen tasoni on sellainen että ansaitsisin oikeastaan Emilyäkin kauniimman naisen mutta koska olen armollinen kyllä Emilyn tasoinenkin mulle kelpaa.
Hehheh ei tuota kukaan usko, jos näin olisi, tuskin ikääsi olisit täällä palstalla seikkaillut.
rumakumikä kirjoitti:
Hehheh ei tuota kukaan usko, jos näin olisi, tuskin ikääsi olisit täällä palstalla seikkaillut.
Ei tarvitsekaan uskoa, riittää kun tiedän itse olevani helvetin komea mies jonka ei tarvitse huolia mitä tahansa.
- hohoohohoohoo
Harmaaritari kirjoitti:
Ei tarvitsekaan uskoa, riittää kun tiedän itse olevani helvetin komea mies jonka ei tarvitse huolia mitä tahansa.
Niimpä! Hypergami mikä hypergami!
"riittää kun tiedän itse olevani..." Sama asenne kun niillä siiderivalailla, jotka ytmejä yrittävät pokata.
- 121212121212
Samaa tasoahan nuo ovat ulkonäöllisesti. Nainen toki miestä trimmatumpi, mutta ei se auta tavismiehiä joilta ei löydy pituutta ja geneettistä komeutta kuten tuolta mieheltä.
Tasoteorian kannalta huvittavaa että edes koko maailmaa seuraava media ei löydä esimerkkejä naisista jotka valinnoillaan rikkovat tasoteoriaa.
Jopa minä ajattelen että miljardien ihmisten joukosta pitäisi löytyä pareja joissa nainen on hottis/julkkis ja mies lyhyt ja hintelä tavallinen duunari. Vaan ei, tasoteoria toimii kuin kello. - silver1412
Me ätmit ei rumi naisi edes kosketa.
- Pillujen--asiantuntija
Mies on päätä pitempi kun tuo nainen. Lyön vetoa että ei varmaan nosta penkistä 60kg painoilla 25 toistoa. Tuossa pätee ainoastaan miehen ulkonäköä ja suhde ei kestä 12 kk pitempään enää.
- oaaaag
Mikä tuossa nyt on pointtina? Tuon naisen ulkonäköä on vaikea arvioida noin huonojen kuvien pohjalta, mutta ei näytä hyvännäköiseltä. Mies taas on aika tavallisen näköinen.
- Kiltti-ja-kunnollinen
Ei anna toivoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1061364Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91807- 54696
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja124604Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30551Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32526Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö186523Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔31517- 61510