..sillä uunifolio tyylillä? Jos voi niin mitenköhän pitkään pitäisi kypsentää? Tavoitteena siis sellainen kiinteä kasassa pysyvä pötkö, josta voisi sitten leikata kebabsuikaleita.
Vastaukset 11
- Mesu2
Ei voi. Kebabiin tulee lihaa piste.
- falafeli
Mitä lihaa falafel-kebabissa käytetään?
- qregt5
Falafel-eläimen selkänahkaa.
- laitumella
qregt5 kirjoitti:
Falafel-eläimen selkänahkaa.
Onko Falfel-eläin kasvissyöjä?
- Hansikila
Periaatteessa voi kyllä
- rasvane
Jos tuollaista kokeilua lähtisi tekemään, niin mukaan sitten sulaa voita, esim. varttikilo voita per kilo kasvismassaa. Näin taikinan rasvapitoisuus olisi suunnilleen sama kuin lihaversiossakin. Korjaisi suurella todennäköisyydellä myös lopputuloksen makua.
- tulisella-soosilla
Nyhtökebabi kuulostaa kyllä aika hyvältä. Varsinkin jos se tehdään hyvälaatuisesta naudanlihasta, eikä mistään brassimädäkkeestä.
- Sano.poo
PoPo-jauheliha saattaisi olla hyvä välivaihe kohti kasviskebabia. PoPossa on 25% porkkanaa ja 75% porsasta.
- Mattikimi
Tee seitania, paista pannulla rapeaksi. Menee täydestä...
- Luomuruokaa
Ihan tavallisia sieniä voi paistaa pannulla. Siitake maistuu mahtavalle.
Ei kannata käyttää mitään lihankorvikkeita, kuten nyhtökauraa, härkistä, mifua ja seitan onkin sitten juuri kaikkein epäsopivin keinoelintarvike. - Zedä
Tekisin mieluummin seitanista tai soijapaloista. Parempi, kiinteä rakenne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791742
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo107734Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207664- 133628
- 51585
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä19558- 37546