Miten hurmata nainen ilman rahaa ja statusta

sanainen.arkkuni

Listaanpas kivoja ja ilmaisia asioita, joiden avulla mies voi tehdä vaikutuksen naiseen.

Itselleni tulee mieleen ensimmäisenä taito letittää hiuksia. Jo se, että mies harjaa hiuksiani on ihanaa. Mutta jos vielä letittelisikin, niin aaawwww..

Toinen juttu: miksi mennä ostamaan naiselle kukkia? Paljon ihanampaa on saada kukkakimppu, jonka mies on ihan itse poiminut luonnosta. Yhden kerran olen elämässäni saanut moisen kimpun, ja se on ollut kaunein kukkakimppu!

54

1552

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jennarakastaa

Muhun ainaski teki vaikutuksen kun Jape Polkas mun kylkiluut kasaan, se oli tosi R-A-K-K-A-U-T-T-A! Sit kerran se löi mua turpaan niin että kaks hammasta lähti kerralla <3 ja mä muistan senkin kun se raahas mua pitkin pihaa hiuksista repien, mä olin ihan myyty ;)

• JussufMohamed

Ei muuta plankkia naamaan ja Hesperian puistoon väijymään!

• valtavakulliXXL

Valatava KULLI

• muutärkeämpää

niinhän sitä luulis, mutta sillä ei ole mitään merkitystä

• hurmuriheikki

Mulla mahtuu etuhampaiden välistä kahden euron kolikko pystysuunnassa.

• kerro.ensin.tämä

Miksi ottaisin vastaan neuvoja saaliilta kun on saatavilla tietoa itse saalistajilta?

• village.male-bike

No ihan vaan vaikka siksi, että ei eletä enää luolamiesten aikaa. Saalis ja saalistaja ovat huonoja termejä määrittelemään naisten ja miesten keskinäisiä kosiomenoja.

Ne olivat huonoja termjä jo Aristoteleen aikoina....miehet, jotka noin nuivasti asennoituivat, tyytyivät kohtaloonsa kylpylän polkupyörinä. Mutta ehkäpä se olisikin sinulle ihan hyvä vaihtoehto?

• village.male-bike kirjoitti:

No ihan vaan vaikka siksi, että ei eletä enää luolamiesten aikaa. Saalis ja saalistaja ovat huonoja termejä määrittelemään naisten ja miesten keskinäisiä kosiomenoja.

Ne olivat huonoja termjä jo Aristoteleen aikoina....miehet, jotka noin nuivasti asennoituivat, tyytyivät kohtaloonsa kylpylän polkupyörinä. Mutta ehkäpä se olisikin sinulle ihan hyvä vaihtoehto?

"Saalis ja saalistaja ovat huonoja termejä määrittelemään naisten ja miesten keskinäisiä kosiomenoja."

Kuinka niin? Naiset ovat todella passiivisia ja odottavat aloitteita komeimmilta miehiltä. Muille he eivät vastaa mitään tai antavat tylysti pakit. Et ymmärrä nykyaikaa tai et halua myöntää totuutta.

• Joo en tarvitse miestä, hiuksiani harjaa

• Jalkahieronta on hyvä tapa. Tosin se vaatii jo jonkinasteista tutustumista.

Joskus nainen haluaa, että häntä nauratetaan, joskus että häntä kuunnellaan ymmärryksellä ja tunteella.

Kuuntelu on helppoa, silloin ei tarvitse paljon puhua itse, kunhan osoittaa osallistuvansa toisen tunteisiin ja ymmärtää häntä. Tässäkin nyrkkisääntönä on yleensä, että kun nainen alkaa kertoa jotain tunteellista velliä, on sinulle plussaa, jos saat silmäsi kosteiksi, aivan kuin olisit liikuttumassa kyyneliin hänen horinoitteinsa vuoksi. On kuitenkin erittäin tärkeää, että kun nainen viimein purskahtaa itkemään omaa melodramaattisuutaan, ja niin käy aina, tulee sinun tarjota hänelle tukeva olkapää, jota vasten hän voi vollottaa sydämensä kyllyydestä. Tässä vaiheessa sinun ei siis tule itkeä, vaan halata häntä aluksi lujasti, ja itkun vähitellen tyrehtyessä, silittää hellästi hänen hiuksiaan ja puhua tyhjänpäiväisyyksi rauhoittavalla äänellä, kuten vaikkapa "kaikki on hyvin" taikka "ei mitään hätää".

Naisten naurattaminen on hankalampaa kuin yllä selitetty osallistuva kuunteleminen. Silti naurattaminen on tärkeä taito hurmaamisessa, koska yksikään mies ei ole koskaan hurmannut naista pelkällä huumorintajuttomuudellaan.

Naisten elämässä on tiettyjä asioita, jotka poikkeavat miehisestä elämästä. Sen vuoksi autokorjaamolla kerrotut härskit vitsit eivät välttämättä naurata naista illallispöydässä samalla tavalla kuin kaveria rasvamontussa.

Nainen rakastaa hienotunteisuutta, koska naisten elämä on pitkälti kulissien pystyttämistä. Sen vuoksi puhuminen asioista niiden omilla nimillään ei yleensä saa aikaiseksi haluttua vaikutusta, ainakaan ensikohtaamisen aikana. Nainen kypsyy tosiasioihin vähitellen suhteen edetessä, jolloin asioista voi vähitellen alkaa puhua niiden omilla nimillään.

Nainen rakastaa kaksimielisyyksiä, mutta niiden pitää yllämainitusta syystä olla hienovaraisempia kuin miesten kesken kerrottujen kaksimielisyyksien. Ensitapaamisten aikana niitä voi olla parempi välttää kokonaan.

Naiset ovat pohjimmiltaan toisilleen ilkeitä ja kateellisia. Kaikki vitsit, millä pystyt nostamaan herkkupalasi ylpeyttä itsestään osuvat nappiin. Mikäli onnistut samalla vitsillä sekä nostamaan deittiäsi ylös ja mollaamaan hänen kavereitaan, voit suorastaan kuulla pöksyjen pyörivän hänen hameensa alla.

On aina vaikeata tunnistaa, haluaako nainen osallistuvaa kuuntelijaa vaiko naurattajaa. Oikeastaan sillä ei ole väliä. Mikäli aloitat naurattamisella, kertoo deittisi yleensä, että hänellä on vaikea tilanne menossa elämässään. Tällöin sinun on sillä silmänräpäyksellä lopetettava naurattaminen ja alkaa kuuntelemaan osallistuvasti.

Väitetään, että miehet rakastavat puhua itsestään. En tiedä, koska en tapaile miehiä. Naiset sen sijaan rakastavat puhumista ylipäätään. Sinun ei tarvitse juurikaan heitä houkutella, kun papupata alkaa jo porista. Nainen hurmaantuu jo yksistään tilaisuudesta puhua jollekin, joka näyttää edes kaukaisesti kiinnostuneelta hänen sanomisistaan.

Yllä kerrotut konstit toimivat kuitenkin vain tilanteissa, joissa naisen kanssa ollaan päästy jutun juurelle. Kuinka tuttavuutta pääsee alun alkaen edes tekemään, on ihan toinen juttu. Siitä lisää joskus toiste.

• 19.11

Aika hyvin tiivistettyä tietoa, vain yhdessä kohdassa olen täysin erimieltä.
        -"Naiset ovat pohjimmiltaan toisilleen ilkeitä ja kateellisia. Kaikki vitsit, millä pystyt nostamaan herkkupalasi ylpeyttä itsestään osuvat nappiin. Mikäli onnistut samalla vitsillä sekä nostamaan deittiäsi ylös ja mollaamaan hänen kavereitaan, voit suorastaan kuulla pöksyjen pyörivän hänen hameensa alla."

Ei pidä paikkaansa. Kyllä täytyy olla selvä syy, miks ilkeillä toiselle naiselle.
        Vain idiootti ilkeilee toiselle ihmiselle ilman konkreettista syytä.
        Kyllä minäkin saatan vastata kovin ikävästi... piruillen, jos koen toisen loukanneen tahallaan minua tai jota kuta toista naista... ja yleensä se on silloin mies!
        Naisten välinen riita ja torailu johtuu jostakin kismasta, eikä se taas oikein tyhjästä synny.

Niin ja miehestä minä en ala tappelemaan, mies tehkööt itse omat valintansa, jos häviän vertailussa ja joku muu on kiinnostavampi... se oli siinä sitten! Piste.
        Minä jaksan jatkaa yhä etsintääni... kunnes löydän omani.

Hyvää yötä ja nukkukaa hyvin!
        ...niin teen minäkin!

• kilpasiskot
        19.11 kirjoitti:

Aika hyvin tiivistettyä tietoa, vain yhdessä kohdassa olen täysin erimieltä.
        -"Naiset ovat pohjimmiltaan toisilleen ilkeitä ja kateellisia. Kaikki vitsit, millä pystyt nostamaan herkkupalasi ylpeyttä itsestään osuvat nappiin. Mikäli onnistut samalla vitsillä sekä nostamaan deittiäsi ylös ja mollaamaan hänen kavereitaan, voit suorastaan kuulla pöksyjen pyörivän hänen hameensa alla."

Ei pidä paikkaansa. Kyllä täytyy olla selvä syy, miks ilkeillä toiselle naiselle.
        Vain idiootti ilkeilee toiselle ihmiselle ilman konkreettista syytä.
        Kyllä minäkin saatan vastata kovin ikävästi... piruillen, jos koen toisen loukanneen tahallaan minua tai jota kuta toista naista... ja yleensä se on silloin mies!
        Naisten välinen riita ja torailu johtuu jostakin kismasta, eikä se taas oikein tyhjästä synny.

Niin ja miehestä minä en ala tappelemaan, mies tehkööt itse omat valintansa, jos häviän vertailussa ja joku muu on kiinnostavampi... se oli siinä sitten! Piste.
        Minä jaksan jatkaa yhä etsintääni... kunnes löydän omani.

Hyvää yötä ja nukkukaa hyvin!
        ...niin teen minäkin!

"Ei pidä paikkaansa. Kyllä täytyy olla selvä syy, miks ilkeillä toiselle naiselle."

Kateus, kateus. Sen parempaa syytä ei naiselle olekaan mollata kanssasisartaan kuin pelko siitä että joku mies näkee hänet parempana kuin mollaajan.

• Tässä oli hyviä pointteja, joskin hiukan liian komediaksi vedetty. Teeskentelemällä ei pitkälle pääse. Tekoitkuilla tekee itsestään vaan tomppelin. Myös naisen silmissä. :)

• 19.11
        kilpasiskot kirjoitti:

"Ei pidä paikkaansa. Kyllä täytyy olla selvä syy, miks ilkeillä toiselle naiselle."

Kateus, kateus. Sen parempaa syytä ei naiselle olekaan mollata kanssasisartaan kuin pelko siitä että joku mies näkee hänet parempana kuin mollaajan.

Juurihan minä kirjoitin etten ala miehestä tappelemaan, ja myös tarkoitin sitä!

Mies jonka menemisiä ja tekemisiä pitäisi vahtia, ei todellakaan sovi mulle.
        On itsestään selvää että hän kontroloi omat tekemisensä, aikuinen mies.
        Jos jää kiinni uskottomuudesta; tarinamme on päättynyt silloin!
        Minä en tarvitse selityksiä, ne vain pahentaisi asiaa... eli mun surullista mielialaani!

Siinä tapauksessa ett kyseinen nainen joskus jälkeenpäin heittäisi mulle ivallista kommenttia tapahtuneesta: aivan varmasti antaisin myrkyllisen palautteen "löysäpöksyiselle"... varatun miehen koekäyttäjälle!
        Mutt sehän olisi minusta jo aivan toinen asia... aloittaja saisi sitä mitä hakikin!
        Ja kyllä se toran aihe jäisi niihin pariin kommenttiin, minun osaltani.

• keksiparempaa

Jos jollakin on tollainen nimi kun sulla " rytmimunat" niin on todella todella mauton juntti.
        Oletko ajatellut, että siinä on jotain hauskaa tai hienoa?
        Typerys. Pelkkä tyhjänpäiväinen typerys.
        Rytmimunat? Heh.. sarjassa puujalkavitsit ja hölmöimmästä päästä.

• Olemalla kiinnostunut naisesta ja naisen asioista, olemalla kohtelias ja kuuntelemalla, huumorillakin voi ihmisiä hurmata, avoimuudella ja asiallisella rehellisyydelläkin pääsee aika pitkälle. Olemalla sanojensa mittainen mies ja jämpti.

Mörököllit ja murjottajat ei yleensä hurmaa ketään. :(

• viehkoeviehätäty

Kuuntelemisen taito on jo mainittu useasti.

Toinen tärkeä taito on tarjota henkistä tukea, kehua ja kannustaa, mutta siinä ei saa olla itse yli- eikä alimielinen, ei nostaa naista jalustalle eikä tehdä sitä haukkumalla muita naisia (koska nainen ottaa sen itseensä myös).

Sillä hurmaa, kun mies osaa osoittaa, että ollaan samalla puolella. Tai muuten samalla aaltopituudella.

Ja flirttailu! Se on tärkeä taito, eli hienovaraiset vihjaukset että toinen on viehättävä.

• 19.11

Osuit juuri napakymppiin! Isot

• Teknodonna

Huippuhyviä konsteja naisen viettelyyn ovat polkupyörällä keuliminen, syöksytorvea pitkin kiipeily ja rantalentis.

(Reps)

😁

• auringonkimallus

Rantalentis sopii myös miesten hurmailuun.

Syöksytorvissa kiipeilevä marakatti ei kyllä vetoaisi eikä nuo keulimisjutut. Että ärsytti, kun eka poikaystävä teki käsijarrukäännöksiä, se oli niiiiin junttia :D

• Teknodonna
        auringonkimallus kirjoitti:

Rantalentis sopii myös miesten hurmailuun.

Syöksytorvissa kiipeilevä marakatti ei kyllä vetoaisi eikä nuo keulimisjutut. Että ärsytti, kun eka poikaystävä teki käsijarrukäännöksiä, se oli niiiiin junttia :D

Prkl unohtui toi oleellisin, eli kunnon sladi.

(Reps)

😁

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Prkl unohtui toi oleellisin, eli kunnon sladi.

(Reps)

😁

Lisäksi think tankkimme on listannut seuraavia kykyjä tai ominaisuuksia

- kaljapullon avaaminen hampailla
        - tosi pitkät vitsit
        - kainalopierut
        - käsilläkävely
        - porttikiellot ravintoloihin
        - kopelointi lupaa kysymättä
        - pöytätaidottomuus, eli kulturaalinen arroganssi
        - piereskely
        - vähäjärkisyys ja itsestään piittaamattomuus
        - oudot puheenaiheet, kuten lingvistiikka

😁

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

- tosi pitkät vitsit
        - kainalopierut
        - käsilläkävely
        - piereskely

😁

Suurena rantojen ystävä osaan erilaisia käsimerkkejä, vaikka olenkin kovin suulas yksilö.

Mitä tämä tarkoittaa?

😁

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Suurena rantojen ystävä osaan erilaisia käsimerkkejä, vaikka olenkin kovin suulas yksilö.

Mitä tämä tarkoittaa?

😁

Ai mikä?

No siis tämä, urpo.

(Reps)

😁

https://urly.fi/K5I

• ööörrrps
        Teknodonna kirjoitti:

- tosi pitkät vitsit
        - kainalopierut
        - käsilläkävely
        - piereskely

😁

Tuossa haisee jo pierun lisäksi tuskanhiki ;) Listalle voi lisätä röyhtäilyn. Se on myös helpoin tapa ärsyttää pikkusiskoa.

• Teknodonna
        ööörrrps kirjoitti:

Tuossa haisee jo pierun lisäksi tuskanhiki ;) Listalle voi lisätä röyhtäilyn. Se on myös helpoin tapa ärsyttää pikkusiskoa.

Myös se että kaivaa ensin nenäänsä ja sitten pyyhkii sen toisen hameeseen, on sikahyvä gag.

(Reps)

😁

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Myös se että kaivaa ensin nenäänsä ja sitten pyyhkii sen toisen hameeseen, on sikahyvä gag.

(Reps)

😁

Ei rantsulla missään minareissa pelata mitään. Sitä pitää olla lähes hammassuojat suussa, kun lyyli lataa.

(Naurua)

😁

https://urly.fi/K5S

• pallokoriin
        Teknodonna kirjoitti:

(Reps)

😁

Kyllä sekin aika fantsun vaikutelman tekee, jos kaivaa nenää ja syö sen räkäpallon.

Itse kysymykseenkin voisi tietysti vastata. Ei nyt tule muuta mieleen kuin se urheiluteemaan liittyvä, että valkoihoiset koripalloilijat ovat monesti aika hurmaavia. Heillä ei lihaksiakaan ole liikaa niin kuin monilla muilla urheilijoilla.

• Teknodonna kirjoitti:

- tosi pitkät vitsit
        - kainalopierut
        - käsilläkävely
        - piereskely

😁

Minäkin osaan hampailla avata

• kesänainen93

Hyvä vartalo. Ei siis tarkoita Bull Mentula tyyppuistä vartaloa, vaan ehkä enemmän 7-ottelija vartaloa.

Poikkeuksellinen itsevarmuus ja sinnikkyys. Uskaltaa tulla juttelemaan ja tekee sen vielä useampaan kertaan. Ei pelkää puuttua epäkohtiin kadulla.

Kohteliaisuus. Auttaa ja huomioi, muistaa mitä aikaisemmissa keskusteluissa on puhuttu jne.

Yleissivistys ja älykkyys. Tietää maailman asioista ja osaa ratkaista ongelmia.

• 121212121212

Hyvä lista.

Mies on:
        - urheilullinen
        - älykäs
        - sivistynyt
        - menestynyt
        - rohkea
        - aloitteellinen

Nainen on:
        - nuori ja kaunis

• 121212121212

...tässä muuten huomaa senkin ettei tasoteoria päde pelkästään ulkonäköön, rahaan ja statukseen.

Se pätee myös luonteeseen. Mitä tasokkaampi (kauniimpi/nuorempi) nainen, sitä enemmän alfamaisia ominaisuuksia vaaditaan. ts. sitä enemmän nainen on seksiobjekti joka miehen tulee itsevarmuudellaan, rohkeudellaan ja sinnikkyydellään valloittaa.

• Reaalioptio

Komppaan hyvin pitkälle edellistä kirjoittajaa. Siinä on kyllä hyvin onnistuttu tiivistämään oleellinen. Mainittakoon tässä erikseen tuo kyky ratkaista ongelmia. Tai se, että mies ylipäätään kykenee tekemään päätöksiä. Ei siis tiedustele jatkuvasti minulta, esim. että "käännytäänkö oikealle vai vasemmalle tai mennäänkö tonne vai tänne kahville"

• Reaalioptio

Ja tuoksuu hyvältä.

• palstailija

Hyviä listauksia. Mielestäni tärkeimpiä asioita jotka ätmin kannattaa tiedostaa (jo esille tulleita toistaen):

-itseluottamus. Jos et luota itseesi ei kukaan muukaan luota sinuun.
      -olemus. Hymyile. Ole helposti lähestyttävä. Jos olet tyytyväinen itseesi, niin seurassasi viihdytään paremmin.
      - läsnöolo. Keskity siihen mitä sulle puhutaan. Ole kiinnostunut. Katso silmiin. Flirttaile. Älä mieti tulevia.
      -kerro tarinoita. Mieti mitä yhteistä teillä on ja korosta niitä asioita. Ole avoin. Kerro jotain sellaistakin mikä on vähän noloa. Se antaa inhimillisen kuvan. Naiset inhoaa miehiä joissa ei ole mitään tarttumapintaa ja miehiä jotka ovat sulkeutuneita.
      -riskinotto. Kerro mitä ajattelet naisesta. Puhu tunteista. Kehu sopivasti. Tunnustele ilmapiiriä. Kosketa ja ota ohjat.

• Mä olen aika saletti että random nainen ei halua ketä tahansa miestä harjailemaan hiuksiaan tai tuomaan itselleen rehupuskaa. Ne voi olla kivoja juttuja sen jälkeen kun jo on hurmannut.

• NeuvojaMentori

Yes! Ei tunnu oikein uskottavalta että yhtä äkkiä jos alkaisi tuntematon letittelemään niin siitä innostuttaisiin.

Isot pojat sanovat että yksi parhaimmista tavoista hurmata nainen on suora yhdyntä suoraan naisen peräaukkoon jäykällä siittimellä.

• 09.12
        NeuvojaMentori kirjoitti:

Yes! Ei tunnu oikein uskottavalta että yhtä äkkiä jos alkaisi tuntematon letittelemään niin siitä innostuttaisiin.

Isot pojat sanovat että yksi parhaimmista tavoista hurmata nainen on suora yhdyntä suoraan naisen peräaukkoon jäykällä siittimellä.

Faija sanoi mökillä tikkuperunoita ja muikkuja paistaessa että jäykkä kulli naisen peräaukolla sai monesti naisen ekxtaasiin saatto reissulla.

Oli muuten hyviä silakoita. Om nom nom.

• 09.12 kirjoitti:

Faija sanoi mökillä tikkuperunoita ja muikkuja paistaessa että jäykkä kulli naisen peräaukolla sai monesti naisen ekxtaasiin saatto reissulla.

Mikäli yhtään naisia ymmärrän, niin onhan se selvää että he haluavat kahden heidän kanssaan olevan kullin mieluummin kovana kuin löysänä. Se on sitten toinen juttu miten he haluavat hyödyntää tilaa.

• 19.11
        09.12 kirjoitti:

Onneks´ olkoon! Trolli ...
        Keksit sitten käyttää samankaltaista nikkeä kuin minäkin! Olet muuten sen verran sikamainen noissa kirjoituksissasi; etteivät vaki´palstalaiset meitä sekoita!

• 19.11 kirjoitti:

Onneks´ olkoon! Trolli ...
        Keksit sitten käyttää samankaltaista nikkeä kuin minäkin! Olet muuten sen verran sikamainen noissa kirjoituksissasi; etteivät vaki´palstalaiset meitä sekoita!

Nimimerkeissä on iso ero. 19.11 on Liisa ja 9.12 Anna. Annat antaa ja Liisat liisaa. Iso ero.

• 19.11
        scrg kirjoitti:

Nimimerkeissä on iso ero. 19.11 on Liisa ja 9.12 Anna. Annat antaa ja Liisat liisaa. Iso ero.

Ja heh heh!
        En muuten liisannut, poistuin samaan aikaan viimeisen pariskunnan mukana...samalla taxilla ja, pariskunnan poistuttua kotinsa pihamaalla, kerroin vain taxikuskille seuraavan ositteen mihin ajetaan. (lasku tietysti jäi minulle)
        Ihan järkeilemällä voi hankalastakin tilanteesta luistella fiksusti ulos, ei kaikkiin sudenkuoppiin tarvitse astua... ainakaan jos ne on aavistanut jo vähän etukäteen.
        Sulla on ihana tuo sarkasmi, lempeästi tuhmaa vihjailua,ei suoranaista kettuilua!

• eimullamuuta-

Hurmaa nainen, menet kauppaa jossa näät sinkkunaisen. Tarjoudu maksamaan sen ostokset ja sitten vielä tarjoudut kokkaamaan ruokaa sille.

• Fefmkldfkfsmmklfsmklf

Miehen oma lapsi ja miehen suhtautuminen lapseensa ja lapsen havaittava hyvinvointi on miehen paras CV:n täyte.

Ei toki kaikille naisille mutta yllättävän monelle. Etenkin terveisiin naisiin on koodattu selvä viehtymys miehiin joista on selvästi vanhemmuudenrooliin. Tuo ominaisuus nimittäin takaa jälkeläisten maksimaalisen hyödyn ja tuolle piirteelle on ihmisen evoluutiossa ollut kaikkein kovin kysyntä.

Koko ihmiskunta polveutuu kahdesta ihmisyksilöstä pohjimmiltaan, haploidien kautta tarkasteltuna. Näiden "aatamin ja eevan" kaikkein merkitsevin piirre oli vanhemmuus, ihmisvanhemmuus. Se erotti heidät lajitovereistaan ja heidän jälkeläisensä saivat vanhempiensa ansiosta sellaisen etumatkan jopa oman heimonsa/laumansa jäseniin nähden että se muodosti heistä koko ihmiskunnan rakentaneen elementin; pysyvän ja jälkeläisten kantaman vanhemmuuden mallin.

Onko siis ihme että naiset hakevat tätä Adam-tyyppiä edustavaa miestä koska se on se mikä on lapsille parasta. Vanhemmuuteen kuuluu myös kumppanistaan huolehtiminen ja piittaaminen (ja se limittyy lasten etuun) jolloin saadaan rakkaudelle selvä funktionalismi.

Rakkaus on se mikä tekee kokonaisia ihmisiä.

• eryhdfhgdsr

Rakkaus on satua. Niin kuin tuo kirjoitus muutenkin.

• 121212121212

Vastauksena kysymykseen.

Miten hurmata nainen ilman rahaa ja statusta?

Käyttäytymällä kuin mies jolla on rahaa ja statusta, tai kykyä hankkia rahaa ja statusta. Renttu sytyttää koska renttu käyttäytyy kuin statusmies; ei huolta, kaikkea on. Playeri sytyttää koska käyttäytyy kuin statusmies; kehtaa tulle röyhkeästi pokaamaan kaikkien nähden.

Ydinkysymys: kuka voisi käyttäytyä näin kivikautisessa heimossa?

Tämä ei riipu siitä arvostaako nainen rahaa ja statusta _tietoisesti_. Hippinainen syttyy statuksesta siinä missä gold digger, hippiporukan guru on hierarkiassa ylimpänä siinä missä toimitusjohtaja kokouksessa.

Päälle tulee sitten pelimiestaidot, eli kyky edetä tyhjän korvaanhörinän ja sulavan käsivarsikoskettelun kautta naisen pöksyihin.

• 8p13

Tervemenoa sekopääosastolle Nallin naapuriksi.

• rtdrtdgdfgfdgd

Itse miehenä olen panostanut kropan treenaamiseen. Sanoisin että ei toimi koska aika harvoin ollaan vähissä vaatteissa ja ei treffejä paljon rannalle tai uimahallille sovita :/

• Anonyymi

hhmmmm... Vähän kokemusta nuorena miehenä, voisin sanoa, että riippuu paljon siitä, kuinka kauan olet tuntenut naisen ja onko hänkin samalla aaltopituudella. Voi laitaa jotain vinkkejä, jossa ei ole olemassa oikea vaihtoehtoa.

1. Älä tuijottaa toisen käyttäytymistä varsinkaan tutustumisen alussa!
      Sillä aluksi ihmiset ovat usein arkoja ja varautuneita. Toki, tämä riippuu paljon ihmisestä, kuinka dynamiikka syntyy, kun onko toinen kiinnostunut jatkamaan keskustelua pidempään tai viestittääkö hän katsein tai elein kiinnostustaan?
      On myös, jotka ihastuu nopeasti tai toiset hitaammin, mutta voin sanoa, että hitaammin, sillä siinä saa aikaa miettiä rauhassa tunteita ja lisää ihmisen elämästä.

2. Millainen on sun sosiaalinen tai elämän suunta?
      En usko, että työtön sohvaperuna olisi kiinnostava, kuin ahkera menevä tyyppi. Jos kuvitellaan, että ei olisi rahasta kyse, vaan muusta. Toki tarvitaan rahaa selviytymiseen, mutta haluat tehdä myös sen intohimolla (Jos haluat esim: työllistyä tai asunnon löytää)

Tähän liittyy myös oma-aloitteisuus, aktiivisuus, kyky tarttua hetkeen, kyky toimia yms vastaavat ominaisuudet, koska niitä tarvitaan sisältörikkaan elämän elämiseen.

• Et pysty hurmaamaan mitenkään naisia, jotka on rahan perään, ilman rahaa ja lahjuksia (joiden hankintaa rahaa tarvitaan), sillä heille ei riitä se mitä sinä ihmisenä olet, vaan se miten sinusta voi hyötyä ja hyödyntää.

Sori jos masensin. Koita siis löytää nainen, joka ei ole rahalla ostettavissa.

• Niin mä tekisin. Testaisin oitis mihin nainen on kiintyväinen, jos hän haluaa rahalla saatavia hyödykkeitä ja murjottaa, kun ei heru herkkuja aina jossain muodossa todistelemaan hänen ihanuutta, niin nostaisin kytkintä. Etsi miljonääris muualta, mulla ei ole sulle mitään annettavaa, eikä sullakaan mulle.

Nuo kukatkin on romanttinen kiva ele, muttei jatkuvasti, sillä ihmiselle pitää riittää sekin, että hänestä välitetään ilman lahjomisia. Ihmisenä.

• Huitale kirjoitti:

Niin mä tekisin. Testaisin oitis mihin nainen on kiintyväinen, jos hän haluaa rahalla saatavia hyödykkeitä ja murjottaa, kun ei heru herkkuja aina jossain muodossa todistelemaan hänen ihanuutta, niin nostaisin kytkintä. Etsi miljonääris muualta, mulla ei ole sulle mitään annettavaa, eikä sullakaan mulle.

Nuo kukatkin on romanttinen kiva ele, muttei jatkuvasti, sillä ihmiselle pitää riittää sekin, että hänestä välitetään ilman lahjomisia. Ihmisenä.

Ps. Vaikka olisin miljonäärikin, niin toimisin samoin. Ihmisen perusluonne jos on perso lahjuksille, se ei tiedä hyvää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1836
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1282
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      108
      934
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      721
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe