Pörhön autoliike - kokemuksia

uteliasutelija

Millaisia kokemuksia Pörhön autoliikkeen toiminasta kemiläisillä?

Tietoa Pörhön riidoista kuluttajien kanssa?

20

4121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paperimies79

      "Millaisia kokemuksia Pörhön autoliikkeen toiminasta kemiläisillä?"

      Pörhön autoliike on kokoomuslaisten suosiossa. Kokoomuslaiset saavat sieltä hyvää palvelua. Jos kannatat Kokoomusta, muista mainita siitä viedessäsi autoa huoltoon.

      • tyytyväinenasiakas

        Edelliselle kommentoijalle sanoisin,että myyväthän ne Nissaniakin joka on kyllä aika kaukana kokoomuksesta.Palvelusta sanoisin,että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.


      • TaunoAla
        tyytyväinenasiakas kirjoitti:

        Edelliselle kommentoijalle sanoisin,että myyväthän ne Nissaniakin joka on kyllä aika kaukana kokoomuksesta.Palvelusta sanoisin,että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

        "Edelliselle kommentoijalle sanoisin,että myyväthän ne Nissaniakin joka on kyllä aika kaukana kokoomuksesta."

        Niitä ostetaan lapsille ensimmäiseksi autoksi mopoauton jälkeen.


      • tyytyväinenasiakas
        TaunoAla kirjoitti:

        "Edelliselle kommentoijalle sanoisin,että myyväthän ne Nissaniakin joka on kyllä aika kaukana kokoomuksesta."

        Niitä ostetaan lapsille ensimmäiseksi autoksi mopoauton jälkeen.

        Hyvä että kerroit.Olenkin ihmetellyt kuka niitä ostaa.


    • Metsäökynen

      Ihan ok tuotteet ja palvelu.neljäs auto menossa pörhöltä.en voi valittaa.

      • neljäs-

        auto menossa. Miksi et voi valittaa? Huonon auton olet aina valinnu, kun noinkin usein joutunu vaihtaan. Itse ostanu vasta yhden MB:n vuonna -75 ja vieläkin pelittää, eipä ole tarvinnu vaihtaa eikä valittaa. Luulenpa että tällä kaaralla ajetaan niin kauanko kortti on voimassa? Seuraava ikätarkastus 80v kolmen vuoden päästä, joten ainakin sinne saakka MB:lla körötellään.


      • patunpeppu

        Hienoo tuokin, mut en ymmärrä mitä ttua sä dissaat sitä että joku haluaa vaihtaa välillä autoa. Oli se syy sit mikä tahansa. Vaikka mulla olisi ollut varaa ostaa miljoona vuotta sitten uusi mersu, luultavasti olisin sen vaihtanut varakkaana ihmisenä huomattavasti mukavempaan autoon. No, en ole miljoonaa vuotta vielä elänyt, ehkäpä ostankin lähiaikoina jonkun uuden auton ja pidän sitä itselläni loppuelämäni jotta pääsen sitten vanhana pappana tänne kirjoittamaan että voivoi kuinka te noin useasti autoa olette vaihtaneet. No niin en tee, sillä en ole sellainen ihminen. Osaan ajatella laajasti, toistenkin ihmisten näkökulmista.


      • Anonyymi

        -75 tehtiin vielä kunnon pysty lamppu Mersuja. Laiskoja mutta lujia. - 76 tuli ns. Mä ne mallin Mersu, hyvä sekin. Monien mielestä mersuista parhain tuli markkinoille - 85 eli w124. Sellainen 3,0 diesel ilmastoinnilla vähän ajettuna olisi unelma-auto ainakin tavikselle jolla ei ole vara uutta ostaa


      • Anonyymi
        neljäs- kirjoitti:

        auto menossa. Miksi et voi valittaa? Huonon auton olet aina valinnu, kun noinkin usein joutunu vaihtaan. Itse ostanu vasta yhden MB:n vuonna -75 ja vieläkin pelittää, eipä ole tarvinnu vaihtaa eikä valittaa. Luulenpa että tällä kaaralla ajetaan niin kauanko kortti on voimassa? Seuraava ikätarkastus 80v kolmen vuoden päästä, joten ainakin sinne saakka MB:lla körötellään.

        Oi tuota ylpeyttä ikälopusta nokivasarasta.


    • ei.porhoa.kiitos

      No ei siellä oikein tosissaan osata kauppaa tehdä. Muut tahtoo hyvittää paremmin vanhasta.

      • Kemiläinen86

        "No ei siellä oikein tosissaan osata kauppaa tehdä. Muut tahtoo hyvittää paremmin vanhasta. "

        Autoliike katsoo kaupankäynnin onnistumista omalta kannaltaan ja pyritään kannattavuuden lisäämiseen.


    • Metsäökynen

      Vaihtelen autoja uusiin muutaman vuoden välein huvikseni.kokeilepa uutta 70-luvun autojen jälkeen.huomaat ehkä huiman eron.mutta kukin varojensa mukaan.mulla näin,vaihtelu virkistää.

      • neljäs-

        Jos minulle vastauksesi tarkoitit, niin vaimolla uuden karhea BMW X6 ja yhtä nopeaan päästään paikasta A paikkaan B. Kumpikin auto kulkee sen mitä Suomen teillä saa ajaa, toki enenmmänkin mutta eihän sitä liikennerikkomuksia saa tehdä.
        Bemari pari vuotta ollu käytössä ja sen kulut ja viat ylittäneet mersun vastaavat. No aivan sama, mutta kyllä vanhassa on sitä jotain? Ei ainakaan kaiken maailman nippeliä ja nappelia, etu/takatutkista puhumatikaan. Aina oon pystyny itse arvioimaan ajoetäisyydet ja auton kallistukset. Pitääkö neki tiedot olla autossa kuten lentokoneessakin.
        Vaimon mieliksi tuokin piti laittaa, kun on ne kaksi kultaistanoutajaa, mahtuvat paremmin sinne taakse, kun näyttelyreissuilla tulee usein käytyä. Ja eihän se ole koirillekaan mukavaa kesäisin, kun mersussa ei ilmastointilaitetta. Että lähinnä sen vuoksi bemari laitettu ja itsekin sillä ajellu, mut vanhassa vara parempi.


    • rikas_mies77

      Hyvä palvelu, edullinen

      • Niinpäsniin

        Joo! Vai että edullinen palvelu? Onneksi muissa autoliikkeissä se on tähän asti ja tästä eteenkin päin ihan ilmaista. Pörhöllä näköjään autojen hintaan lisätään palvelumaksukin. Ilmankos jollakulla hihat palaneet 🔥 ja siinä sivussa vähän enemmänkin? 😁


    • Metsäökynen

      Varallisuuskysymys.kaikki tyylillään.käytetyt on kaikilla halvahkoja.

    • Anonyymi

      Porholla yt-neuvottelut kesällä. Kannattaa varoa, huollossa yritetään veloittaa liikaa. Osta autosi mieluummin Ruotsista

    • Anonyymi

      Älkää ostako. Myivät mulle käytetyn auton, joka hajos vuoden päästä eivätkä korvanneet mitään.

    • Anonyymi

      vedä asia eteen päin .mulle kävin saman lailla wettri kemin kanssa.

      • Anonyymi

        Volkkareissa jakohihnat katkeilee. Korjaus pörhöllä 5 - 7 tonnia. Muualla puolet halvempi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1296
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1185
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      896
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      51
      852
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      74
      779
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      29
      752
    7. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      60
      740
    8. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      734
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      58
      727
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      665
    Aihe