Stanley Kubrick clockwork orange ja

KellopeliKuu

8

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OlipasNeropatti

      Stanley oli nero ja tunsi syyllisyyttä koko loppuelämänsä ajan tekemistään Kuuleleffoista.
      Niitä tehdessään hän ei tiennyt kuinka valtaviksi valheiksi ne muodostuisivat.

      Hieman ennen kuolemaansa hän tunnusti Kuuhuijaukset.

      • Hohhoiiiii

        Ei Kubrick koskaan tunnustanut mitään kuuhuijauksia, koska ei niitä filmannutkaan. Se netissä pyörivä video on huijaus. Siinä on Kubrickin sijasta hänen näköisensä näyttelijä. Löytyy myös pidempi versio, missä kuulee selvästi kuinka kameran takana oleva henkilö kertoo "stanleylle" mitä sanoa.


      • Todistamisen.Taakka

        Tiedätte kertoa sen, että KUKA näyttelee?


      • salasala

        Sen tekokubrickin ainoa yhdennäköisyys on parta:
        https://youtu.be/niEcNiU_2jA
        >>>
        Kuvaajakin neuvoo mitä pitää sanoa:
        https://youtu.be/FY3ArB9VmsY

        Tämä on edesmenneen elokuvaohjaaja Kubrickin vaimon kuusalaliittoteoreetikoiden kustannuksella pilaileva mokumentti, siinä todelliset henkilöt paljastavat sensaatiomaisia kuuhuijauksia ja se esitettiin aprillipäivänä. Ihan lopussa näytetään sitten otoksia joissa he kyselevät huvittuneina mitä heidän kuuluu sanoa seuraavaksi:
        https://youtu.be/90zneJONh0w

        Kuusalkkaritollot ovat käyttäneet klippejä tästä mokumentista todisteinaan kuuhuijauksista.


    • NiinSeMeni

      Kubric oli hyvin luonteva ja johdonmukainen valinta Kuupätkien ohjaajaksi.
      Avaruusseikkailu 2001 valmistui 1968.

      • Näin se menee. Eivät ota kantaa selityksiin ja vastaväitteisiin, vaan jatkavat omilla linjoillaan kuin eivät olisi huomanneet mitään. Ehkä eivät huomaakaan.
        En tosin usko, että voisivatkaan sanoa paljonkaan vastaan. Erehdysten myöntäminen taas ei näköjään käy pirtaan alkuunkaan.


      • pähkäilijä kirjoitti:

        Näin se menee. Eivät ota kantaa selityksiin ja vastaväitteisiin, vaan jatkavat omilla linjoillaan kuin eivät olisi huomanneet mitään. Ehkä eivät huomaakaan.
        En tosin usko, että voisivatkaan sanoa paljonkaan vastaan. Erehdysten myöntäminen taas ei näköjään käy pirtaan alkuunkaan.

        Polariz on kiitettävä poikkeus, joskaan hänkään ei pysty myöntämään mitään.


    • HinkuYskä

      Pähkäiljä on kiitettävä poikkeus, joskaan hänkään ei pysty myöntämään mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe