Suomalaiset naiset on hulluja sanoo asianajaja

Kiltti-ja-kunnollinen

26

1207

5Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuri noin hulluja suomalaiset naiset aina ovat.

• vaimitä

Pitää vähän hulluutta olla, muuten on tylsä ;)

• typeräsuominäätä

Pitää aina vähän uhriutua, eikä nähdä itsessään mitään puutteita.

• vaimitä kirjoitti:

Pitää vähän hulluutta olla, muuten on tylsä ;)

Kyllä tylsät naiset ovat kaikkein parhaita. :-I

• Joop, siellä näytti olevan linkki tuohon toiseen juttuun:

http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005130625.html

"Asianajajan mukaan lähivanhemmalla suomeksi sanottuna ”viiraa päästä”, mutta sen osoittaminen on äärimmäisen vaikeaa."

Näyttäisi olevan niin että asianajapiireissä(kin) on todettu että suominainen on hullu nainen. Ilmeisestikin kun lapsesta asti aina on saanut oman tahtonsa lävitse eikä kukaan ikinä kyseenalaista valehteluakaan niin suominainen sitä siekailematta käyttää hyväkseen. Aina vaan tuntuu paremmalle ettei ole tullut sekaannuttua kenenkään suominaisen kanssa lapsia tekemään, aikaa myöten kun siinä voi mennä omaisuus ja omakin mielenterveys varmaan saattaisi alkaa järkkymään niin että kohta olisi sekaisin kuin seinäkello jonkin valheellisen parjauskampnajan seurauksena.

• Pykälänikkari

Kyllä on sanottava, ettei Suomalaisen naisen kanssa voi ajatella mitään varman päälle. Jos mies onnistuu hyvin tienaamaan tai miehellä on rahoja mennessään naimisiin Somalaisen naisen kanssa, niin takuu varmasti nainen eroaa, sillä se haluaa varmistaa, et se pääsee osille miehen rahoista. Tässä yhteydessä kehoittaisin teitä hyvät veljet turvaamaan omaisuutenne avio ehdolla, jo ennen kuin menette naimisiin. Voit muuten menettää puolet rahoistasi avio siipallesi nykyisen lain perusteella joka sanoo, että puolisoitten rahat jakaantuvat kahtia kummallekkin yhtä suureen osaan jos avio ehtoa ei ole. Vielä tähän se, että Suomessa suurin osa avio eroista on naisten hakemia.

• Kiltti-ja-kunnollinen

Suomi naisilta pitäisi kieltää maahan tulo jos ovat jo tehneet lapsia ulkomaalaisen kanssa. Naisten pitää siis jäädä sinne ulkomaille asumaan.

• Mikset sä itse voisi hankkia naista ulkomailta ja hankkia lapsia ulkomaalaisen naisen kanssa?? Vai oletko joku ahdasmielinen persujuntti, jonka mielestä suomalaisten kuuluisi pariutua ja hankia lapsi vain keskenään?

Taidatkin tosiaan olla just tollainen persuja äänestävä ahdasmielinen juntti.

• Kiltti-ja-kunnollinen
        DarkFear kirjoitti:

Mikset sä itse voisi hankkia naista ulkomailta ja hankkia lapsia ulkomaalaisen naisen kanssa?? Vai oletko joku ahdasmielinen persujuntti, jonka mielestä suomalaisten kuuluisi pariutua ja hankia lapsi vain keskenään?

En äänestä persuja enkä ketään muutakaan. Minä haluan suomalaisen naisen, ei ole mitään syytä lähteä ulkomaille koska siihen kuluu rahaa hankkia se naine enkä halua tuhlata rahaa.

• Kiltti-ja-kunnollinen
        DarkFear kirjoitti:

Mikset sä itse voisi hankkia naista ulkomailta ja hankkia lapsia ulkomaalaisen naisen kanssa?? Vai oletko joku ahdasmielinen persujuntti, jonka mielestä suomalaisten kuuluisi pariutua ja hankia lapsi vain keskenään?

Ei sinullakaan naista ole joten mikset itse mene ulkomaille hakemaan naista?

• Kiltti-ja-kunnollinen kirjoitti:

Ei sinullakaan naista ole joten mikset itse mene ulkomaille hakemaan naista?

No tällä hetkellä oon sinkkuna ja viihdyn ihan hyvin näin, sillä näin nuorena miehenä sitä ehtii kyllä löytämään sen naisen sitten joskus myöhemminkin.

Kyllä mä voisin oikein hyvin ottaa ulkomaalaisen naisen, sillä en ole mikään persujuntti, jonka mielestä suomalaisten pitäisi pariutua vain keskenään. Enkä halua muutenkaan koskaan yksin mihinkään ulkomaille lähteä, niin siksi en sinne yksin varsinkaan suostuisi ikinä lähtemään.

• erik.a
        DarkFear kirjoitti:

No tällä hetkellä oon sinkkuna ja viihdyn ihan hyvin näin, sillä näin nuorena miehenä sitä ehtii kyllä löytämään sen naisen sitten joskus myöhemminkin.

Kyllä mä voisin oikein hyvin ottaa ulkomaalaisen naisen, sillä en ole mikään persujuntti, jonka mielestä suomalaisten pitäisi pariutua vain keskenään. Enkä halua muutenkaan koskaan yksin mihinkään ulkomaille lähteä, niin siksi en sinne yksin varsinkaan suostuisi ikinä lähtemään.

Kiinnostaisi tietää, mitä sinä siinä yksin lähtemisessä tai yksin ulkomailla olemisessa pelkäät?

Itse olin 16-vuotias, kun ensimmäisen kerran oleilin yksikseni ulkomailla.

• erik.a kirjoitti:

Kiinnostaisi tietää, mitä sinä siinä yksin lähtemisessä tai yksin ulkomailla olemisessa pelkäät?

"Itse olin 16-vuotias, kun ensimmäisen kerran oleilin yksikseni ulkomailla."

Sama. Ehkä me naiset ollaan vaan valmiita tuollaiseen aiemmin kuin miehet.

• erik.a kirjoitti:

No aika monet eri asiat siinä yksin lähtemisessä kyllä mua pelottaisi, kun en ole koskaan käynyt yksin missään kotimaan ulkopuolella. Ensinnäkin yksin lähtiessä olisi ahdistavaa, kun ei olisi sitä juttuseuraa mukana ja ainakin itse tuntisin oloni yksinäiseksi jo hyvin alkuvaiheessa. Eikä sitä kyllä muutenkaan yksin ollessa kuluisi se aika siellä ulkomailla samalla tavalla kun mitä kavereiden kanssa.

Sitten olisi myös epämiellyttävää, kun muut ihmiset kuitenkin ihmettelisivät sitä nuoren miehen yksinoloa ja saattaisivat ajatella siitä kaikkea negatiivista, että miksei sitä nuorella miehellä ole ketään kavereita siellä matkalla mukana.

• äläleikisyylää
        DarkFear kirjoitti:

Kyllä sä vaikutat perusjuntilta. Se ei peity vaikka menisit poikittain ulkomailla. Se on sun perusjuntti luonteesi ja perusjuntti ajattelusi.
        Minusta suomalaisissa naisissa on hienoja naisia. Ihan sama mitä sä perusjutti mietit.

• helgamies_

Naista vie kiimavittu, joten eipä tässä ole mitään hämmästeltävää.

• haistakaa.emäsian.wittu

Niin, on se hyvä kun miehillä säilyy harkintakyky, vaikka olisi minkälainen seksipommi tarjolla.

Tällä palstallakin sinkkumiesten tärkein kriteeri naiselle on järkevyys ja maanläheisyys....öööh, vai miten se meni..

• helgamies_
        haistakaa.emäsian.wittu kirjoitti:

Niin, on se hyvä kun miehillä säilyy harkintakyky, vaikka olisi minkälainen seksipommi tarjolla.

Tällä palstallakin sinkkumiesten tärkein kriteeri naiselle on järkevyys ja maanläheisyys....öööh, vai miten se meni..

Nainen antaa, mies saa. Joten naisesta kaikki on kiinni;)

• hgjhkuyg
        helgamies_ kirjoitti:

Mies voi aina kieltäytyä panemasta hulluksi havaitsemansa kanssa. Tämä siis siinä tapauksessa, että miestä ei vie kiimakulli ja pallien pakotus.

Mutta näin ei käy, miehet panevat ajattelemata seurauksia.Siksi näitä tapauksia tulee.

Miehiä vie pallien pakotus. Kuin lastut lainehilla.

• helgamies_ kirjoitti:

Niin sä varmasti itse oletkin just sellainen mies, joka ei ole ikinä naisia saanutkaan.

Taidat olla myös joku ahdasmielinen persujuntti, kun et kerran hyväksy sitä lasten hankkimista ulkomaalaisten kanssa. Oikein tyypillinen ätmipaskaluuseri siis.

• naurattaa-jo
        DarkFear kirjoitti:

Niin sä varmasti itse oletkin just sellainen mies, joka ei ole ikinä naisia saanutkaan.

Taidat olla myös joku ahdasmielinen persujuntti, kun et kerran hyväksy sitä lasten hankkimista ulkomaalaisten kanssa. Oikein tyypillinen ätmipaskaluuseri siis.

Näin se perusjuntti esiintyy :D
        Perusjuntti DarkFear :DD

• helgamies_
        DarkFear kirjoitti:

Mitäpä jos vihervasemmistolainen sasikaljuinen immytsetä pitäisi pienempää suuta tuetussa vuokrayksiössään.

• naurattaa-jo kirjoitti:

Näin se perusjuntti esiintyy :D
        Perusjuntti DarkFear :DD

Mä en kyllä ainakaan ole millään tavalla mikään vitun persujuntti, silä en ole ikinä persuja äänestänyt, enkä äänestä jatkossakaan. Sen sijaan palstan ätmit kyllä äänestää kaikki täällä persuja.

• Erkki-setä

Naisia ei saa haukkua. Naisia pitää kehua

• beethooven

Yltiöpäinen feminismi on pilannut hyvän suomalaisen naisen lopullisesti

• ei-kaikki-ole

Se on sosiaalidemokratia joka naista myrkyttää. Muut vasurit siinä jonossa seuraavana.
        Hölmöimmät lankeaa. Viisaat ei.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      251
      4535
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      127
      2971
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2742
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      74
      1710
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      105
      1553
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      20
      1451
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      55
      1304
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      92
      1216
    9. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      204
      1083
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1075
    Aihe