Siitä kostuu onnellinen elämä.
Raha, viina ja naiset
15
221
Vastaukset
- viinamies
Nyt puhut asiaa!
- fla.vio
Heh, kyllä alkoholi ja naiset riittää. Raha on vaan välttämätön paha alkoholin hankintaan kun ei itse jaksa sellaista duunata... :)
- pillujen--asiantuntija
Entä jos ei ole niistä mitään?
- viinamies
Ala juomaan alkoholia kunnolla ennen baaria, menet sinne tuhannen kännissä ja alat jauhamaan kaikkea paskaa kaikkien kanssa, sekä naisien ja miehien.
Lopulta kiitos seisoo, on kokemusta, kännissä onnistuu. Mistä muuten johtuu että on samanlainen tuppisuu oli sitten kunnon kännissä tai selvin päin? Itse muutu juomalla yhtään. Eikä johdu siitäkään etten joisi tarpeeksi kun olen dokannut rankasti jo monta vuotta, käynyt katkoilla ja muusta paskaa. Papereissakin on jo merkintä päihderiippuvuudesta.
Totta, onnellinen elämä "kostuu" (viinasta), ja sitten se ei enää olekaan onnellinen.
- perustarpeettyydytetty
Varmasti, etenkin kun muija elättää ja rakastaa, niin voi huoletta sekoilla ja nauttia elämästään!!
- Rahamiez
Oletteko huomanneet että kun on paljon rahaa niin naiset haluaa henkailla koko ajan. Naiset ehdottaa usein kaikkee tekemistä että mennään tapahtumiin ja festareille ja baariin ja nainen haluaa tulla kotiini katsomaan leffaa. En minä salaile rahankäyttöäni ja naiset sen huomanneet. Olenkin yhtäkkiä mielenkiintoinen persoona ja mun kanssa on kiva olla koska en ole tyhjätasku.
- eläotasellastanaista
Ne rakastaa sun kukkaroa, ei välitä susta pätkääkään.
- Kiltti-ja-kunnollinen
Rahaa on ja viinaa en juo, vain kaljaa. Naisia en saa
- viinamies
Ala juomaan viinaa, näät eron heti.
- Raha-on-kemia
Haluaisin pillua, mitä maksaa?
- Normimies38
Olen huomannut että viina tuhoo muiden suhteet vaikka ensin se on naisista niin hienoo tapailla tyyppiä joka juhlii usein. Ei se alkoholi ole kaikkien kaveri. Nainen sitten alkaa pelkäämään että kaikki miehet on alkoholisteja eivätkää naiset halua tutustua miehiin. Siinä myä sitten ne jotka ei juo eivätkä tykkää juhlia, kärsivät kun ei tule kohtaamisia.
- Devilonmyshoulder
Rahalla saa viinaa ja naisia. Naiset haluaa ensin viinaa ja sitten rahaa. Miksette sitä ymmärrä?
- mies36-
Outoa on, yks nainen otti yheyttä että haluaa tulla kylään vaikka ei ole 5 vuoteen käynyt mun luona. Nainen sai tietää ettöä minulla on paljon rahaa ja ni sitten sanoin naiselle että haluun vaan panna, mua ei kiinnosta ystävyys ja että saan seksiä nyt muualtakin. Nainen sanoi että saan häneltä mut mua ei enää kiinnostanut. Yhtäkkiä olinkin maailamn suurin kusipää naselle jota en ole 5 vuoteen tapaillut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2902977- 2101181
- 841173
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.1281159- 871132
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2051050- 65872
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?25765- 71747
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?59627