Raha, viina ja naiset

Rahamiez

Siitä kostuu onnellinen elämä.

15

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viinamies

Nyt puhut asiaa!

• fla.vio

Heh, kyllä alkoholi ja naiset riittää. Raha on vaan välttämätön paha alkoholin hankintaan kun ei itse jaksa sellaista duunata... :)

• pillujen--asiantuntija

Entä jos ei ole niistä mitään?

• viinamies

Ala juomaan alkoholia kunnolla ennen baaria, menet sinne tuhannen kännissä ja alat jauhamaan kaikkea paskaa kaikkien kanssa, sekä naisien ja miehien.
        Lopulta kiitos seisoo, on kokemusta, kännissä onnistuu.

• Mistä muuten johtuu että on samanlainen tuppisuu oli sitten kunnon kännissä tai selvin päin? Itse muutu juomalla yhtään. Eikä johdu siitäkään etten joisi tarpeeksi kun olen dokannut rankasti jo monta vuotta, käynyt katkoilla ja muusta paskaa. Papereissakin on jo merkintä päihderiippuvuudesta.

• Totta, onnellinen elämä "kostuu" (viinasta), ja sitten se ei enää olekaan onnellinen.

• perustarpeettyydytetty

Varmasti, etenkin kun muija elättää ja rakastaa, niin voi huoletta sekoilla ja nauttia elämästään!!

• Rahamiez

Oletteko huomanneet että kun on paljon rahaa niin naiset haluaa henkailla koko ajan. Naiset ehdottaa usein kaikkee tekemistä että mennään tapahtumiin ja festareille ja baariin ja nainen haluaa tulla kotiini katsomaan leffaa. En minä salaile rahankäyttöäni ja naiset sen huomanneet. Olenkin yhtäkkiä mielenkiintoinen persoona ja mun kanssa on kiva olla koska en ole tyhjätasku.

• eläotasellastanaista

Ne rakastaa sun kukkaroa, ei välitä susta pätkääkään.

• Kiltti-ja-kunnollinen

Rahaa on ja viinaa en juo, vain kaljaa. Naisia en saa

• viinamies

Ala juomaan viinaa, näät eron heti.

• Raha-on-kemia

Haluaisin pillua, mitä maksaa?

• Normimies38

Olen huomannut että viina tuhoo muiden suhteet vaikka ensin se on naisista niin hienoo tapailla tyyppiä joka juhlii usein. Ei se alkoholi ole kaikkien kaveri. Nainen sitten alkaa pelkäämään että kaikki miehet on alkoholisteja eivätkää naiset halua tutustua miehiin. Siinä myä sitten ne jotka ei juo eivätkä tykkää juhlia, kärsivät kun ei tule kohtaamisia.

• Devilonmyshoulder

Rahalla saa viinaa ja naisia. Naiset haluaa ensin viinaa ja sitten rahaa. Miksette sitä ymmärrä?

• mies36-

Outoa on, yks nainen otti yheyttä että haluaa tulla kylään vaikka ei ole 5 vuoteen käynyt mun luona. Nainen sai tietää ettöä minulla on paljon rahaa ja ni sitten sanoin naiselle että haluun vaan panna, mua ei kiinnosta ystävyys ja että saan seksiä nyt muualtakin. Nainen sanoi että saan häneltä mut mua ei enää kiinnostanut. Yhtäkkiä olinkin maailamn suurin kusipää naselle jota en ole 5 vuoteen tapaillut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      90
      2977
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      210
      1181
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      84
      1173
    4. Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?

Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.
      Maailman menoa
      128
      1159
    5. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      87
      1132
    6. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      1050
    7. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      65
      872
    8. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      25
      765
    9. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      71
      747
    10. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      59
      627
    Aihe