Mikä sairaus?

pokke_

En muista enää tämän sairauden nimeä, mutta olen kuullut siitä, että siihen liittyisi sellaista, että kasvot olisivat jäykät tai melko ilmeettömät. En tiedä, vaikuttaako se älyyn mitenkään. Eräs kaverini kerran kertoi tästä sairaudesta minulle, mutta nyt hänkään ei enää muista sen nimeä. Olin nimittäin nähnyt tällaisen henkilön, ja minua oli ihmetyttänyt, mistä se, että hän oli sellainen kuin oli, johtuu.

3

222

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mutumutua

Parkinsonin? Yleisin, on varmaan muitakin harvinaisempia lihasjuttuja. Älyyn ei varmaan, ainakaan heti. Tai botox-hoitoja jolloin älyä ei ole ollutkaan.

• pokke_

Ei ole Parkinson. Voi olla, että en osannut kuvailla sitä oikein tai tarpeeksi selvästi.

• vaikeasanoa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      194
      1855
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      977
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      127
      902
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      210
      704
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      656
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      60
      655
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      624
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      602
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe