Täälläkö keskustellaan evoluutiosta?

EnMinäTiedäMitään

Minä olen tässä ollut kahden vaiheilla ja tiedän (uskovani) ettei kukaan täyttä totuutta tiedäkään? Onko se tieto mitä meille evoluutiosta syötetään totta?
Tässä on pohtimiselle perustaa aivan suomen kielellä:
https://www.youtube.com/watch?v=9_E6PdA-T8s

16

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllähän uskonnolliset yhteisöt levittävät valheellista tietoa evoluutiosta, joten sikäli olet oikeassa: valheita riittää, kuten linkittämäsi videokin.

    • HävettääPuolestanne

      Kuuntelin kaksi minuuttia ja se riitti. Ei jumankekka. Jos teette tieteenvastaisia tuubivideita, niin älkää sentään laittako noin hitaalla käyvää spiikkeriksi. Onneton yritys.

    • <<Onko se tieto mitä meille evoluutiosta syötetään totta?>>

      Ei tiedon jakamista ja kouluttamista tule kutsua "syöttämiseksi". Tällaisessa kysymyksessä on jo sisään asetettuna vastaus, joka on kysyjän uskonnollisesti motivoidun ideologian mukainen.

    • En oikein tiedä, mitä tuohon sanoa. En jaksanut katsella tuubivideota paljon alkua pidemmälle. Tuon tason esityksiä olen nähnyt ihan liian kanssa. Tekijä tuskin uskoo edes itse videon olevan tieteellisesti validi missään suhteessa. Miksi tällaista yleensä tehdään? Joku syy siihen varmaan on.

    • Vappuviuhka

      Evoluution kyseenalaistaminen osoittaa itsenäistä ajattelua jota voisi sanoa älykkyydeksi.
      Se ei suinkaan tarkoita sitä että Raamattuun orjallinen uskominen olisi vaihtoehto.

      Tiedon syöttämisestä on kyse silloin jollei teorialle anneta vaihtoehtoja.

      • Juhannussalko_

        Ja ne sinun vaihtoehtosi ovat?


      • KostitOnMonet
        Juhannussalko_ kirjoitti:

        Ja ne sinun vaihtoehtosi ovat?

        Sheldraken morfinen kenttä tai dänikeniläiset alienit mahhdollisesti?


      • Juhannussalko_
        KostitOnMonet kirjoitti:

        Sheldraken morfinen kenttä tai dänikeniläiset alienit mahhdollisesti?

        Juuripa niin. ;D


      • Kas kun ei morfiininen.


    • 234234

      Kerrotko tiivistelmän kun ei jaksa kuunnella tuntia koska ei tiedä mitä se sisältää.

    • Evokeikahtinurinhehe

      Heh, johan meni evoilla jauhot suuhun.
      Yksikään heistä ei osannut sanoa että mikä videossa oli väärin, heheeh.

      Se tässä onkin hassua että faktatiede tukee Genesiksen kertomaa paljon ennemmin kuin evoluutiosatua josta ei ole tälläkään palstalla nähty ainoatakaan todellista todistetta. Luulemisia kyllä piisaa.

      Olen mielenkiinnolla seurannut sitä että kuinka tällä 2000- luvullaedisstynyt tiede on todellisuudessa kaatanut sen evoluutioteorian väittämät perusteelisesti joka oli olemassa ennen vuotta 2000. Heheh.

      Eipä ole enää roska-dna-evoluutiojäämää, ja ihmisen evoluutiohistoria on "hämärän peitossa", hehe, ja ERV:llekin on löytynyt lukuisia toimintoja, heheh. Eikä ole ihmisen ja simpanssin gneettinen yhtenevyyskään enää 99%, hehehe, tosin tuonhan näkee jo päältäkin päin, hehe. Mutta milloinkas evokki silmiään uskoisi. Ja Lontoon metro-evoluutiohyttysellekin löytyi velipoika afrikasta, heehhe ja toinen Moskovan metrosta.
      Eikä kukaan enää pidä sirppisoluanemiaa hyödyllisenä mutaationa koska noku nokkela tutkija huomasi sen faktan että sirppisoluanemia on vahingollinen juttu, hehehehe.
      Ja nyt kaikki tietävät että Darwinin peippojen nokan muoto johtui ruokavaliomuutoksesta eikä satunnaisista molocci-mutaatioista, heheehhe. ..
      --- Vitsi, näistä kaatuneista evouskomuksista taitaakin muodostua todellinen vuori, heheeh.

      • IsoremmiLuistaa

        Et varmaan ole nukkunut koko yönä kirjoitettuasi viimeksi 03.38. Juttusi alkaa olla sekopäisyydessään sitä luokkaa, että nyt kiireesti ottamaan ne lääkkeet ja sen jälkeen soitto mielenterveystoimistoon. Remmisi luistaa jo pahasti, vaikka itse et sitä varmaan huomaakaan ja ketään läheisiähän sinulla ei ole.


      • hehhhh

        Pussaa hirvinautaasi, mytomaani Jyrbä. Mene sitten vaikka katsomaan, ovatko ne Moskovan keskustan ydinvoimalat vielä toiminnassa ja samalla reissulla voit poiketa Sanghain kirkkoyliopistolla tuttuja tapaamassa ja varmaan ehdit vielä käydä myös kultakalojen kanssa snorklaamassa koralliriutoilla.


    • Matonauha

      Ei kai kirjoitushetkellä nyt ole väliä. Itsekin olen joskus kirjoitellut Pattayalta jossa kellon aika on eri kuin täällä.

      Mieleeni tuli että ihmisen DNA:ssa on saman verran tietoa kuin maailman kirjastoissa yhteensä. Ei sellainen järjestäytynyt tieto voi mitenkään olla sattuman summa.

      • Nuhamadolle

        Just joo... mutta mietipä sitä luojan luojaa. Se vasta on ollut fiksu kaveri... ja sen luoja vielä fiksumpi... jne....


    • Wrong_hole

      Olet erehtynyt. Täällä puhutaan OVULAATIOSTA.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3056
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1451
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1189
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1157
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1147
    Aihe