Olen omenien ystävä ja syön niitä todella paljon.
Ihmettelen ja olen ärsyyntynyt siitä miksi syötäväksi tarkoitetut omenat teitapaan mainostarroin? En vain voi sietää sitä, että syötäväksi tarkoitettuun ravintoon on teipattu mainoksia.
EU sen sallii, mutta sallimmeko me kuluttajat sen? Jos sallimme niin kohta jokaisen nakkimakkaran kuoressa on tarra "Aito Nakki". Ja miltä maistuisi paahtoleipä siivu tarran kanssa esimerkkiksi "Pirkka Paahto"?
Lisääkö mainostarra tuotteen maittavuutta - tuskin?
Ehdotankin, että me kuluttajat jätämme kaikki elintarvikkeet, joissa on mainostarra liimattu syötävään elintarvikkeeseen kuten omenissa, kaupan hyllyyn. Mainos tarra kuuluu pakkaukseen, ei syötävään tuotteeseen.
Siis hyvät ystävät - boikotoikaamme kaikkia sellaisenaan syötäviä elintarvikkeita joiden "lisämausteena" on mainostarra.
Ovatko teipatut omenat herkkuasi?
1
151
Vastaukset 1
- stigmaaja
Kuvittelisin sen tarran suojelevan ennenkaikkea kuluttajaa. Ilman tarraa eri omenamerkkien erät sujahtavat helposti väärien hintaplakaattien alle, ja asiakas saattaa joutua maksamaan liikaa tai saada omenalajiketta josta ei tule hilloa tai piirakkaa. Mutta erinomainen pointti kyllä sinulla. Parempi vaihtoehto olisi antaa omenalle uv-säteilyllä poltinmerkki josta merkin voisi tunnistaa. Se olisi luonnollinen menetelmä, uv:ta saa suoraan auringosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051294Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91797Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja123573Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30541Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö183500Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23497Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔31487