Okei tää on ehkä tosi noloo mut mitä tsrkottaa ku ratsastuksen opettaja sano et nostin väärän laukan :OO Siis töö ON tosi noloo mut en oo kauheesti ratsastanu eli olen niin kuin alottelija :) heh pliikke voisko joku kertoo
Tää on noloo mut....
5
850
Vastaukset
- Kertomus
..kun olen ratsastuskoulujen kehiä kiertänyt mutta väärä laukka/vastalaukka tarkoittaa siis sitä että ulkoetunen johtaa sitä. Kun nostaa oikean laukan, on sisäpohje edessä, ulkopohje takana ja hevosen sisäetunen johtaa.
- Chelsea.
se tarkottaa sitä että hevosen ulkojalka (seinän tai aidan puoleinen) johtaa laukkaa. Hevosella on oikea laukka silloin kun sisäjalka johtaa. Aseta hevosta paremmin sisään päin ja anna laukka pohkeet, niin yleensä sillon aina oikea laukka nousee. Tai kokeile nostaa laukkaa ympyrältä, hevonen lähtee siitä helposti oikeaan laukkaan.
- Kizu
Voit sanoo sille opelle et oot vast aloittelija. Mäkään en osa´nnu sitä kunnolla alux oon ratsastanu 3vuotta! ei oo yhtään noloo jos ei osaa nostaa oikeeta laukkaa sitä pitää vaa harjoitella! Tsemii!!!!
- NoloLaukka
Joo kiitti kaikille nyt tiiän mitä se tarkottaa
- juulia
NoloLaukka kirjoitti:
Joo kiitti kaikille nyt tiiän mitä se tarkottaa
jos et ymmärrä jotain niin kysy heti opettajalta sitä varten ne siellä on. pitää vaan rohkeesti kysyy niin varmasti tulee hyvä vastaus! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473