G.W. Bush on Pyhä Johtaja!

ksym

Siunaa maataan Jumalan nimeen.
Käy sotaa ja tappaa miljoonia.
On julkisesti sanonut olevansa tosi-uskossa.
On henkisesti jälkeenjäänyt.
Syö punaista lihaa.

Tottakai kaikki fundamentaalit haluaa tähän
palstalle postittaa olevansa kanssani täysin
samaa mieltä?

Hah.

9

471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väittää
      • ksym

        mutta tietääksenihän Raamatussa jotain siihen
        suuntaan vihjattiinkin, että Anti-Kristus
        tuleekin olemaan joku "susi lampaan vaatteissa",
        suurmies joka johtaa kaikki kansat harhaan =)

        Ja sitähän G. W. Bush on.

        Liittoutuu vielä Bill Gatesin kanssa, että
        ne saa kaikkiin tietokoneisiin sen
        valvontasysteemin niin VOT!
        Minulle tuo olisi aika lähellä teoreettista
        maailmanloppua ;D


      • kaveri..
        ksym kirjoitti:

        mutta tietääksenihän Raamatussa jotain siihen
        suuntaan vihjattiinkin, että Anti-Kristus
        tuleekin olemaan joku "susi lampaan vaatteissa",
        suurmies joka johtaa kaikki kansat harhaan =)

        Ja sitähän G. W. Bush on.

        Liittoutuu vielä Bill Gatesin kanssa, että
        ne saa kaikkiin tietokoneisiin sen
        valvontasysteemin niin VOT!
        Minulle tuo olisi aika lähellä teoreettista
        maailmanloppua ;D

        se on joka tapauksessa. Järkyttävää, että hän kehtaa väittää toimivansa Raamatun pohjalta, ja todelliset teot näyttävät päinvastaista - usko ilman tekoja on kuollut usko. Siten hän myös pilaa (tieten tahtoenko) kristinuskoa, jos ihmiset maailmalla katsovat, että tätäkö saa aikaiseksi kristinusko (vrt. ristiretkiä). Jos hän olisi uskossa, niin hän olisi antanut apua evankeliumin sanomaa Jeesuksesta Kristuksesta, koska se on ainoa pysyvä apu maailmalle, kaikki muu johtaa kostoon ja vihaan, mutta Kristus rakkauteen.


    • JÄRJESTYSTÄ

      YLLÄ

    • ajattelua

      juuri näinhän se varmasti on.Nyt sen ymmärrän.

      Heh *nauraa kippurassa*

    • KirkasSilmä

      George W. Bush alistuu rahan ja vallan tähden Suuren ja Virheettömän Rebuplikaani Puolueen tahtoon vaikka olisikin aivan erimieltä toimenpiteistä ja suuntauksista.
      Presidentit niin kuin kuninkaatkin ovat usein pekästään Hallituksen edustajia ja puolestapuhujia, siitähän ne palkkansa ansaitsevatkin että toimivat puolueen lobbaavien suupalttejien äänitorvina.

    • tämä täällä pienoinen
    • miksi tuo ääliö edes on pressa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe