Siunaa maataan Jumalan nimeen.
Käy sotaa ja tappaa miljoonia.
On julkisesti sanonut olevansa tosi-uskossa.
On henkisesti jälkeenjäänyt.
Syö punaista lihaa.
Tottakai kaikki fundamentaalit haluaa tähän
palstalle postittaa olevansa kanssani täysin
samaa mieltä?
Hah.
G.W. Bush on Pyhä Johtaja!
9
471
Vastaukset
- väittää
että äijä olisi..
http://mirrors.meepzorp.com/geocities.com/george-bush-antichrist/- ksym
mutta tietääksenihän Raamatussa jotain siihen
suuntaan vihjattiinkin, että Anti-Kristus
tuleekin olemaan joku "susi lampaan vaatteissa",
suurmies joka johtaa kaikki kansat harhaan =)
Ja sitähän G. W. Bush on.
Liittoutuu vielä Bill Gatesin kanssa, että
ne saa kaikkiin tietokoneisiin sen
valvontasysteemin niin VOT!
Minulle tuo olisi aika lähellä teoreettista
maailmanloppua ;D - kaveri..
ksym kirjoitti:
mutta tietääksenihän Raamatussa jotain siihen
suuntaan vihjattiinkin, että Anti-Kristus
tuleekin olemaan joku "susi lampaan vaatteissa",
suurmies joka johtaa kaikki kansat harhaan =)
Ja sitähän G. W. Bush on.
Liittoutuu vielä Bill Gatesin kanssa, että
ne saa kaikkiin tietokoneisiin sen
valvontasysteemin niin VOT!
Minulle tuo olisi aika lähellä teoreettista
maailmanloppua ;Dse on joka tapauksessa. Järkyttävää, että hän kehtaa väittää toimivansa Raamatun pohjalta, ja todelliset teot näyttävät päinvastaista - usko ilman tekoja on kuollut usko. Siten hän myös pilaa (tieten tahtoenko) kristinuskoa, jos ihmiset maailmalla katsovat, että tätäkö saa aikaiseksi kristinusko (vrt. ristiretkiä). Jos hän olisi uskossa, niin hän olisi antanut apua evankeliumin sanomaa Jeesuksesta Kristuksesta, koska se on ainoa pysyvä apu maailmalle, kaikki muu johtaa kostoon ja vihaan, mutta Kristus rakkauteen.
- JÄRJESTYSTÄ
YLLÄ
- ---
http://www.prisonplanet.com/articles/january2005/210105 devilhand.htm
- ajattelua
juuri näinhän se varmasti on.Nyt sen ymmärrän.
Heh *nauraa kippurassa* - KirkasSilmä
George W. Bush alistuu rahan ja vallan tähden Suuren ja Virheettömän Rebuplikaani Puolueen tahtoon vaikka olisikin aivan erimieltä toimenpiteistä ja suuntauksista.
Presidentit niin kuin kuninkaatkin ovat usein pekästään Hallituksen edustajia ja puolestapuhujia, siitähän ne palkkansa ansaitsevatkin että toimivat puolueen lobbaavien suupalttejien äänitorvina. - tämä täällä pienoinen
http://mirrors.meepzorp.com/geocities.com/george-bush-antichrist/
miksi tuo ääliö edes on pressa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 104574
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.48503- 47437