Asuinpaikkana onko tietoa"Rauhallisuudesta"!!?
Kalliokummuntiellä on rivitaloja.Siellä on myös kuntosali..
Rehellistä vastausta...asuin ymp jne..Kiitos.
Rovaniemi Kalliokumpu
10
1333
Vastaukset
- enolevarmaonko
Samoja joissa on ollu ongelmia kosteuden kanssa? Piilosokkeli?
- karu60
Rauhallinen paikka, kaikella tapaa. Kauppa-auto käy kerran viikossa ! Ei juuri muuta liikennettä.
- Flanker35M
3 vuotta siellä asuneena voi sanoa, että rauhallista on. Ainakin rivareissa.
- UteliasUteliasUtelias
Kiinnostaa tuo kauppa-auton käyminen, onko kyseessä ihan vanhan ajan myymäläauto? Ja mikä firma hoitaa kauppahommat? Vai tuoko joku kauppias pakettiautolla tavaratilaukset kaupalta kotiin? Onko noissa rivareissa muuten omat saunat asunnoissa?
- pate871
4kk myöhässä, mutta joku tätäkin tulee lukemaan. Rauhallinen on suurimman osan ajasta. Kyllähän siellä sellaistakin porukkaa asuu että voi poliisi käydä, mutta kuitenkin kyllä lapset uskaltaa yksin ulkona olla. Halleilla on jokunen autoharrastaja ja metsäkone halli sekä ponssen korjaamo. Peltihallin porukka vähän epäilyttävää sakkia, muut on hyvää porukkaa. Joku kaunis päivä muutan vielä sinne takaisin.
- Maketsuh
Eikös tuo ponsse ole muuttanu uuteen halliinsa jonka rakennutti teletie:lle?
- swsw11
Mitäs porukkaa tuo peltihallin sakki on ??
- Anonyymi
swsw11 kirjoitti:
Mitäs porukkaa tuo peltihallin sakki on ??
No minä ja pari muuta kaiffaria 😅 mikä autoharrastamises epäilyttää 😂 jokku tykkää yöllä tehä ja toiset päivällä
- Anonyymi00009
Tykkään kalliokummussa olen kavereiden kanssa ja käytiin äsken metsähirvaalla limulla ja sipsillä Lukan Kanssa
- Anonyymi00010
9 vuotta vanhaa paska juttua olekkos pösilö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85872
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52811- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253667Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,9646Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk57629- 53594