Tehtäskös diili evot

Antaapalaaaevot

Kertokaa paras tuntemanne evoluutiontodiste ja minä kavereineni yritän osoittaa sen epäkurantiksi ja jos onnistun niin olen vottaja, ja jos häviän , niin olen häviäjä ja evoluutioteoria on todeksi todettu!

Reilu peli vai mitä?

Joten jään odottelemaan haasteeseen vastaamista..... jota ei taida tulla sillä yksikään tämän palstan evoista ei tiedä henkilökohtaisesti ainoatkaan todistetta evoluutiosta vaan he kohta linkittävät tänne talkoriginsin jaarituksia muista kuin flood legens: seistä jotka ovat pysäyttäneet monen ajattelemaan omilla aivoillaan.

Tosin vähän epäilen että tämä haaste on vähän liian kiusallinen moderaattorinkin mielestä että eiköhän tämäkin poisteta täältä piakpikaa, heheh. No, ehkä joku ehtii nähdä tämän.

Täältyä on poistettu asiattomasti niin monia ihan asiallisia mutta mm. homoille kiusallisia avauksiani että olen harkinnut rikosilmoituksen tekemistä moderaattoria vastaan.

Alkaa näe tulla tutkintapyyntö sananvapautta vastaan toimimisesta hiljalleen vastaan. Tällä Julkisella palstalla tomiminen on laissa säädeltyä joten olehan mode tarkkana sillä olet oikeudessa sillä hetkellä kun ilmoitan toimistasi. Olen ollut sinulle armollinen koska näen selvästi että olet oppimaton tapaus joka on ihan pihalla siit mistä täällä oikeasti haluttaisiin juuria myöten keskustella.

Joten yritähän poistattaa minut kymmenen vuotta täällä ollut kuten Putin tekisi välittämättä muiden mielipiteistä ja osoita näin olevasi Putinin paras kaveri. Toki onnistut siinä sillä enemmistö suomalaisista on tänään evomoaraalisia kärsijöitä mutta riittävän typeriä jatkakseen kärsimyksiään eovmoraalisina seurauksineen joihin ei kuulu onnellinen kestävä perhe-elämä joka on tutkitusti havainnoitu kristittyjen yksinoikeudeksi.

36

596

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NurkassaOllette

Ennen uskottiin koko ihmiskunnan voimalla jumaluuksiin ja tänän on jo toisin - ihmisen aivoissa on tapahtunut älyllinen muutos - eli älykkyys on lisääntynyt.

• Lupaollafiksu

Tuossa on vinha perä, sillä lähes kaikki muinaisuskonnot ovat historiaa, vain yksi, eli se kaikkein vanhin elää yhä mikä on tietenkin luonnollista ainoalle oikealle uskonnolle, siis siihen joka perustuu yksinomaan Raamattuun ja joka on sopusoinnussa tieteellisten faktojen kanssaa.
        Kaikki nuut uskonnot ovat tietenkin vääriä sille ei kait Jumala voi olla montaa eri mieltä asioista, ja toisaalta tuo ainoa oikea uskonto täytyy loogisesti ajatellen olla sellainen että sen voi sellaiseksi helposti havaita, joten luehan tuon kaikkein vanhimman uskontokirjan kannesta kanteen, sen juoni alkaa kertomalla sen että miten aine ilmaantui kosmokseen, siis "Alussa".....jne.

• Katso luontoa ja huomaa.

• Kerrankinoletoikeassa

Hyvin oivallettu, katso luontoa ja elämää ja havainnoi tieteellisen tarkasti että tieteellä ei ole selitystä sen paremmin aineen kuin elämänkään synnylle joten tieteen metodin mukaisesti niiden ilmaantumiset ovat yliluonnollisia, siis jumalaisia tapahtumia. Heh

• Kerrankinoletoikeassa kirjoitti:

Hyvin oivallettu, katso luontoa ja elämää ja havainnoi tieteellisen tarkasti että tieteellä ei ole selitystä sen paremmin aineen kuin elämänkään synnylle joten tieteen metodin mukaisesti niiden ilmaantumiset ovat yliluonnollisia, siis jumalaisia tapahtumia. Heh

Tarkoitin tietysti sitä, että välillä nostaisit silmäsi siitä jehovalaisten Raamatusta.

• Jyririririr
        kekek-kekek kirjoitti:

Tarkoitin tietysti sitä, että välillä nostaisit silmäsi siitä jehovalaisten Raamatusta.

Käytän kylläkin v. 1938 kirkkoraamattua , tyhmä.

• TietämättömyydenTuotosta

Maailman eliöstön lähes täydellinen muuttuminen eri maailmankausina on melkoisen vahva todiste evoluutioprosessista.

Itse asiassa vaatimuksesi on naiivi, mutta et kai itse ymmärrä sitä. Evoluution todisteet ovat erittäin moninaiset, poikkitieteelliset ja toisistaan riippumattomat. Yhden todisteen valitsemisen vaatimus on kuin pyytäisi valitsemaan yhden kokeen, joka todentaa kvanttifysiikan standardimallin.

"Täältyä on poistettu asiattomasti niin monia ihan asiallisia mutta mm. homoille kiusallisia avauksiani että olen harkinnut rikosilmoituksen tekemistä moderaattoria vastaan. "
      Tämä ei ole keskustelupalsta homoseksuaalisuudesta.
      Mene ihmeessä tekemään se rikosilmoitus. Olisi poliisillakin jotain hupia harmaaseen arkeensa. Palstan ylläpitäjällä on Suomen lakien rajaamana täysi oikeus valita, mitä palstalla saa kirjoittaa ja mitä ei. Mielestäni sinulle pitäisi antaa bannni palstahäiriköinnistä ja sukupuolisten vähemmistöjen syyllistämisestä vihapuheilla.

• KazuKa

"Kumpi meistä oikeasti syyllistää homoja ja aiheuttaa heille vaikeuksia? "

Sinä. Väität, että homoissa on jotain vikaa ja haluat pahoinpidellä heitä "eheytyksillä".

• Ammattimiesosaa
        KazuKa kirjoitti:

Sinä. Väität, että homoissa on jotain vikaa ja haluat pahoinpidellä heitä "eheytyksillä".

Älähän vääristä taas. Tuhannet homot eheytyvät joka vuosi jopa uskiseheyttäjäpuoskarien kynsissä, ja siksi puolustan eheytyshaluisten homojen oikeuksia saada kunnallista uskomusvapaata eheytyshoitoa.... jota on kyllä nytkin saatavailla mutta aivan liian vähän.

Minulla on viidenkymmenen vuoden ammatillinen kokemus homojen eheyttämishistoriasta ja homouden syiden tutkinnasta ja ihan vain tämän tietämykseni vuoksi olen ollut pakotettu sanomaan että valtaosa homoista voitaisiin aivan hyvin terapoida heteroiksi. Mutta sallin silti homojen itse päättää siitä että mitä kukin elämältään haluaa, joten mikä tässä on niin kovin vaikeeta, en minä ole sinua eheyttämässä vaan eheytyshalusia.
        Et kai yritä viedä eheytyshaluisilta homoilta mahdollisuutta asialliseen eheytysterapiaan? Siis toisin sanoen puhutko vihapuheita eheytyshaluisia vastaan?

• HomonKaapistaKajahtaa
        Ammattimiesosaa kirjoitti:

Älähän vääristä taas. Tuhannet homot eheytyvät joka vuosi jopa uskiseheyttäjäpuoskarien kynsissä, ja siksi puolustan eheytyshaluisten homojen oikeuksia saada kunnallista uskomusvapaata eheytyshoitoa.... jota on kyllä nytkin saatavailla mutta aivan liian vähän.

Minulla on viidenkymmenen vuoden ammatillinen kokemus homojen eheyttämishistoriasta ja homouden syiden tutkinnasta ja ihan vain tämän tietämykseni vuoksi olen ollut pakotettu sanomaan että valtaosa homoista voitaisiin aivan hyvin terapoida heteroiksi. Mutta sallin silti homojen itse päättää siitä että mitä kukin elämältään haluaa, joten mikä tässä on niin kovin vaikeeta, en minä ole sinua eheyttämässä vaan eheytyshalusia.
        Et kai yritä viedä eheytyshaluisilta homoilta mahdollisuutta asialliseen eheytysterapiaan? Siis toisin sanoen puhutko vihapuheita eheytyshaluisia vastaan?

Ethän sinä ole kyennyt terapoimaan edes itseäsi, vaikka jo 50 vuotta olet yritttänyt. Vanha seniili kaapihomo ja vielä jehonvantodaistajien pedofiililahkon jäsen. Projisoit vaan omaa maailmantuskaasi muihin. Ei uppoa.

Ammattipsykologit ja seksuaaliterapeutit ovat moneen kertaan tyrmänneet lahkolaisten eheyttämishoidot epäeettisenä puoskarointina.

• Niinettärauhoitujamieti
        KazuKa kirjoitti:

Höpöhöpö, taas sinä vainoat eheytyshaluista homovaähemmistöä jota minä tuen solidaarisista ja ihmisoikudellisista ja terveydellisistä ja varsinkin mielenterveydellisistä syistä ja vastustan ankarasti lahkolaispuoskareiden eheytysrahastusta, jos et ole ole tätä huomannut.

• Suljevaansilmäsifaktalta
        KazuKa kirjoitti:

Tuhannet homot eheytyvät joka vuosi heteroiksi ja perustavat luonnollisen heetroperheen ja iloitsevat ikiomista lapsistaan ja onnellisesta perhe-elämästä, tyhmä
        Menehän kysymään heiltä että pahoinpideltiinkö heidät sellaisiksi mitä he todella ovat sen jälkeen kun heidät on pelastettu laadukkaalla terapialla karmean häiriintyneen lapsuutensa traumoista jotka olivat vääristäneet heidät homoiksi?

• joosellastanyt

Jännää että viitsit runoilla noin pitkästi, vaikka et ymmärrä mitään aiheesta.
      Annas kun arvaan: olet uskovainen joka luulee tietävänsä kaiken?

• Luucifer

Kyseessä on ikäloppu, seniiliyttä lähestyvä jehovantodistaja. Tod. näköisesti myös pedofiili.

• "Alkaa näe tulla tutkintapyyntö sananvapautta vastaan toimimisesta hiljalleen vastaan. Tällä Julkisella palstalla tomiminen on laissa säädeltyä joten olehan mode tarkkana sillä olet oikeudessa sillä hetkellä kun ilmoitan toimistasi."

Ei sananvapaus sitä tarkoita, että saisit toisten ylläpitämällä palstalla saarnata, mitä sylki suuhun tuo. Jokaisella palstan ylläpitäjällä on täysi oikeus rajoittaa kirjoittelua. Ei se ole sananvapauteen puuttumista.
      Perusta oma palsta, niin siellä saat kirjoitella mitä lystää, kunhan et kirjoittelússasi riko lakia.

• faktaaeivoikaataa

Minun analyysini homouden syistä ei riko lakia. Se perustuu vuosikymmenten saatossa hankittuun vaahvaan tietämykseen ja on tieteen kanssa täysin yhteensopivaa.
        Ja evolutionistit itse nostivat homoteeman tänne väittämällä täysin kaiken tutkitun tieteen vastaisesti että homous on evouution tuotosta, vaikka jokaine julkihomojen elämäntarinoita seurannut näkee jo kaukaa että surkeista kotioloista noita pääosin sikiää.

• Kiitossiitä

Ha ha, ylläpitpo poisti evohomon törkeydet, hehe.

• KaappihomonMaailmantuska
        faktaaeivoikaataa kirjoitti:

Minun analyysini homouden syistä ei riko lakia. Se perustuu vuosikymmenten saatossa hankittuun vaahvaan tietämykseen ja on tieteen kanssa täysin yhteensopivaa.
        Ja evolutionistit itse nostivat homoteeman tänne väittämällä täysin kaiken tutkitun tieteen vastaisesti että homous on evouution tuotosta, vaikka jokaine julkihomojen elämäntarinoita seurannut näkee jo kaukaa että surkeista kotioloista noita pääosin sikiää.

Jokainen tietää jo Jyrin kaappihomouden aiheuttaman maailmantuskan. Homoilu on aihe, josta kirjoitat jokaisella palstalla, jossa möliset ahdistustasi. JT lahkosi ei taida olla niitä suopeampia edes kaappihomouden suhteen. Ahistaahan se vanhaa miestä.

• Evovääntö
        faktaaeivoikaataa kirjoitti:

Homoseksuaalisuudella ei ole hyödyllistä funktiota evoluutiossa. Evoluutio ei ole täydellinen, joten virheitä sattuu. Mielenterveysongelmat, kehitysvammaisuus, aistivammaisuus jne. mukaanlukien homoseksuaalisuus, joka on puhtaasti fysiologinen virhe. No, kaikki virheet on fysiologisia, koska mitään "hengellistä" ei ole olemassa.

• hgjhgjgjhgjhgjh
        Evovääntö kirjoitti:

Homoseksuaalisuudella ei ole hyödyllistä funktiota evoluutiossa. Evoluutio ei ole täydellinen, joten virheitä sattuu. Mielenterveysongelmat, kehitysvammaisuus, aistivammaisuus jne. mukaanlukien homoseksuaalisuus, joka on puhtaasti fysiologinen virhe. No, kaikki virheet on fysiologisia, koska mitään "hengellistä" ei ole olemassa.

" Koirasparin hoitamilla poikasilla on kymmenen kertaa suurempi mahdollisuus selvitä hengissä kuin tavallisen pariskunnan hoitamilla poikasilla."

Jäit taas kiinni valehteusta.

https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwi_3uDM257TAhVHQZoKHfsLB8sQFgghMAA&url=http://yle.fi/uutiset/3-5591136&usg=AFQjCNHlmC96onDSMqomRh52U8b8hlDYyw

• hgjhgjgjhgjhgjh kirjoitti:

" Koirasparin hoitamilla poikasilla on kymmenen kertaa suurempi mahdollisuus selvitä hengissä kuin tavallisen pariskunnan hoitamilla poikasilla."

Jäit taas kiinni valehteusta.

https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwi_3uDM257TAhVHQZoKHfsLB8sQFgghMAA&url=http://yle.fi/uutiset/3-5591136&usg=AFQjCNHlmC96onDSMqomRh52U8b8hlDYyw

Tuolla ei ollut mitään tekemistä homoseksuaalisuuden kanssa. Ko. koiraat parittelevat naaraiden kanssa.

• voikurjaa

Uskovaiselle sanoo, että on köyhä ja sairas.
      Täydestä menee...hehee!

• Evovääntö

Banaanikärpäsellä ja ihmisellä yhteinen kantamuoto. Luonnonvalinta todistettu. Jumala loi luonnonvalinnan?

• Ei sinulla ole kavereita.

• Luuserille

Todistapa sinä jumalasi olemassolo, niin lupaan palvoa sitä. Jos et siihen kykene, voit painua jumalinesi kera vittuun täältä.

• hyihäpeäkäytöstäsimoukka

Tieteen metodin mukaan asiat ja ilmiöt joille ei ole luonnontieteellistä selitystä ovat yliluonnollisia tapoahtumia ja tällaisia ovat mm . aineen synty olemattomuudesta sekä elämän synty elottomasta.

Niin että siinä sinulle yliluonnollinen toimija tieteellisesti todistettuna. Joten määrään sinut itsesi sinne mistä tulitkin, eli pikasien luonneanalyysini mukaan olet tullut maailmaan isättömänä hutsuäitisi .......!

• TyhmänTyhjäTöräys
        hyihäpeäkäytöstäsimoukka kirjoitti:

Tieteen metodin mukaan asiat ja ilmiöt joille ei ole luonnontieteellistä selitystä ovat yliluonnollisia tapoahtumia ja tällaisia ovat mm . aineen synty olemattomuudesta sekä elämän synty elottomasta.

Niin että siinä sinulle yliluonnollinen toimija tieteellisesti todistettuna. Joten määrään sinut itsesi sinne mistä tulitkin, eli pikasien luonneanalyysini mukaan olet tullut maailmaan isättömänä hutsuäitisi .......!

Premissi väärin, lopputulos väärin eli Suomeksi sanottuna paskaa sisään paskaa ulos.

Ensinnäkin sekä aineen- että elämän synnylle on tiedossa mekanismi, joka ei mitenkään sodi tiedettä vastaan
        Toiseksi, ei se tee ilmiötä yliluonnolliseksi, ettei sille ole löytynyt tieteellistä selitystä. Pallosalamalle ei ole kiistatonta selitystä, mutta tuskin kukaan sanoo pallosalamaa yliluonnolliseksi.

Yhden asian kuitenkin todistit aukottomastai. Sen, että sinä Jyri olet TYHMÄ. Heheheheh.

• Onkstäänytselvä
        TyhmänTyhjäTöräys kirjoitti:

Premissi väärin, lopputulos väärin eli Suomeksi sanottuna paskaa sisään paskaa ulos.

Ensinnäkin sekä aineen- että elämän synnylle on tiedossa mekanismi, joka ei mitenkään sodi tiedettä vastaan
        Toiseksi, ei se tee ilmiötä yliluonnolliseksi, ettei sille ole löytynyt tieteellistä selitystä. Pallosalamalle ei ole kiistatonta selitystä, mutta tuskin kukaan sanoo pallosalamaa yliluonnolliseksi.

Yhden asian kuitenkin todistit aukottomastai. Sen, että sinä Jyri olet TYHMÄ. Heheheheh.

Tyhmäntöräyttäjälle sanoisin että TIEDE EI TIEDÄ SITÄ ETTÄ MITEN OLEMATTOMUUTEEN ILMAANTUI AINETTA TYHJÄSTÄ, onko tämä nyt selvä ? Itse professori Kari Enqvist tunnusti sen ettei hänkään sitä ymmärrä, joten hän siirtyi vähän tikittämään sellaista aivopiereskelmistä ettei itsekään pysynyt siitä jyvällä ja erehtyi tunnustamaan että uskoi aineen olevan ikuista, heheeh.
        https://www.youtube.com/watch?v=-FJHBUWZ4Po&feature=youtu.be

Eikä tieteellä ole edelleenkään testattua mallia jolla elottomasta olisi luotu elämää. TÄMÄ ON FAKTA.

Kaikenlaisia teorioita noista asioista vilisee tiedefilosofien päänupeissa ja uusia tulee liukuhihnalta kuin loppumatonta ripulia mutta todellisen luonnontieteellisen selityksen puuttuessa kyseessä on yliluonnollinen ihme.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Yliluonnollinen

Lue ekalta riviltä: Yliluonnollinen on "vailla luonnollista selitystä oleva" !!!!

Ei omasta päästä keksityt testaamatta ikuisesti pysyneet lukemattomat vaihtoehtoteoriat noille asioille ole todellisia luonnontieteellisiä selityksiä vaan yksittäisten pökäleitten uskomuksia.

• muallikko

Mielenkiintoinen haaste, en itse tunne yhtään evoluutioteoriaa todistavaa tapahtumaa, eikä näköjään pystynyt kukaan muukaan tuoda.
      Tämäkin kertoo, että evoluutiotiede on uskonto siellä missä yliluonnolliseen uskovatkin.
      Siksi näistä kiistellään, kun todistukset puuttuvat. Eihän kukaan esim. painovoimaa kiellä, sen voi todistaa.

• No kun ei siitä Raamatussa tai virsikirjassasi kerrotakaan.
        Pyhäkoulunopettajasikaan tuskin ottaa asiaa puheeksi.

Joten sinun täytyy tutustua välillä muihin lähteisiin.

• päivystävä.ilkimys

Siihen aikaan kun Jyri kävi kiertokoulun ja myöhemmin Kihtiputaan maamieskoulun, evoluutioteoria ei vielä ollut ehtinyt Suomeen asti. Pyhäkoulustakin Jyrin oli ilmojen viilettyä jäätävä pois, kun isä lähti sunnuntaisin kirkkoon talon ainoat miesten kengät jalassaan.

• Tiedeonkreanparasystävä
        päivystävä.ilkimys kirjoitti:

Siihen aikaan kun Jyri kävi kiertokoulun ja myöhemmin Kihtiputaan maamieskoulun, evoluutioteoria ei vielä ollut ehtinyt Suomeen asti. Pyhäkoulustakin Jyrin oli ilmojen viilettyä jäätävä pois, kun isä lähti sunnuntaisin kirkkoon talon ainoat miesten kengät jalassaan.

Olet harvinaisen hyvä analysoimaan sillä Jyri on kuin onkin mies, eikä pikku koulutyttö kuten enemmistö evokeista vakaasti uskoo.

Pyhäkoulua kävin viimeksi neljännellä kansakoululuokalla ja silloin kerättiin lampaankuvia enkelitauluun. Eikä pyhäkoulussa puhuttu evoluutiosta mitään, sitä minulle opettivat lukiossa bg.ope ja ussanmaikka-pastori joka antoi kutosen toikkaaan kun en taipunut uskomaan heidän typeriä mölinöitään sen ajan evoluution mallista jota ei enää olekaan olemassa.
        ---Silloin joku oli rääkännyt säteilyttämällä kananpoikaa jolle tuli omituinen epämuodostunut väkäsiä täynnä oleva nokka ja noita väkäsiä pidettiin kanalle tulevaisuudessa tulevien hampaiden esimuotona. HEhehe.
        No, ei pidetä enää.

Tuohon aikaan opettajat uskoivat yleisesti ufoihin ja sain opettajalta lainaksi ufoilla kuvitetun kirjan teemasta: "Lentävien lautasten arvoitus" Frank Edwars, ja melkein meinasin alkaa ajattelemaan että voisikohan ufo-alieneja sittenkin olla olemassakunnes sitten huomasin kirjaa pidemmälle selatessani että kaikki ufokuvat olivat erittäin suttuisia ja epäselviä ihan niinkuin tuolloin ei muka olisi ollut yhdelläkään ufokuvaajalla kunnon kameraa ja siksi epäilykseni huijauksesta kasvoi ja huomasin että myöhemminkin kaikki ufotarinat olivat hyvin samankaltaisia suttuisia kuvia täynnä.
        ---ja kass, kummaa, samalla suttuisella metodilla erittäin epätieteellisin ja virheellisin ja harhaanjohtavin puhein kuvin ja taulukoin meille on vuosikymmeniä yritetty syöttää tieteen historian suurinta huijausta, eli evoluutioteoriaa johon ei kukaan järkensä säilyttänyt usko sen selvän epätieteellisyyden ja epäkuranttien näennäistodisteiden vuoksi joista yhtäkään ei ole kyetty tieteellisesti todentamaan.

Tämä päivänä tiedejulkaisuissa tiedemiehet itse sanovat ihmisen evoluutiosta että se on hämärän peitossa koska ei meillä ole ainoatakaan välimuoto-apina-ihmistä lajina luonossa eikä edes fossiilistossa ole sellaista, on vain ihmisiä tai apinoita.
        ---Miten tähän on tultu? Siksi että tiede on edistyessään oppinut tekemään oikeita johtopäätöksiä monista löydöksistä ja tänä päivänä tiede, ja erityisesti evoluutiotieden on kreationistin paras ystävä.

• muallikko

Jep, nyt kun evoluutioteoria on lopullisesti haudattu voimme siirtyä eteenpäin.

Tunnettu filosofi Nick Bostrom Oxfordin yliopistosta on tehnyt ensimmäisen vakavan akateemisen tutkielman simulaatioargumentista.

Nick on anatanut esimerkkejä kuinka hänen mielestä voisimme elää simulaatiossa, kuten jokin joka on meidän tulevaisuuden itsemme pyörittämä, tai todennäköisemmin, jotain joka on jonkin superälyn pyörittämä, joka on tehnyt universumista simulaation.

Dodii, olemme virtuaalimaailmassa 😃 veikkoseni.
      Yhtä naurettavaa, kun evoluutioteoria.

• instanssi

Etsikää evoluution kannattajat inspiraatiota haasteeseen

vastaamiseen selailemalla Grimmin satukirjaa.

• Sivistyssana

Tavaile sinä sitä Aapista, niin saatat joskus kyetä tuottamaan ymmärrettävää tekstiä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      96
      4799
    2. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      168
      4343
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      85
      4179
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      116
      2668
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      137
      2658
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2197
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2087
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1870
    9. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1749
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1737
    Aihe