Sääli, että on jo varattu. Tuollaisen naisen minäkin haluaisin. Junes on onnen poika.
http://tuonenjoutsen.blogspot.com/2017/03/aarioikeiston-kaunis-maailma.html
Ihana nainen tämä Tuonen joutsen
14
306
Vastaukset 14
- hölmöilyä
"Vasemmisto haluaisi häivyttää kaikki sukupuolten ominaispiirteet sekä ihmisten luontaisen kauneuskäsityksen. Jos olet naisellinen nainen, olet heille patriarkaatin aivopesun uhri, ja jos et pidä 150-kiloista, siilitukkaista feministiä kauniina, sinuun on ehdollistettu sosiaalisena konstruktiona epäterve kauneuskäsitys, koska kaikkihan ovat yhtä kauniita ja sukupuolet samanlaisia."
Erikojnen väite. Vasemmisto ei ole mikään yksi henkilö, joka olisi tuota mieltä. Saattaa vasemmistosta löytyä joku joka on tuota mieltä, mutta niin löytyy taatusti oikeistostakin. Missään puolueohjelmassa ei tuollaista taatusti lue, ei vasemmalla eikä oikealla. - Teknodonna
Minä täällä olen Tuonen joutsen. Minussa kelluu jotain kloorimoskaa ja ihmispaskaa, joka lentää sieltä puolen tunnin välein ulos. En voi syödä mitään, ja lisäksi minulla on pitkä kaula ja pidän sukeltamisesta.
Kansallislintumme on ehkä eläinkunnan vittumaisin lintu. Yksikin paskiainen puri minua sormeen ja toinen nokki uidessa takaraivoon.
(naurua)- 2987
Olivat tyytymättömiä tekemisiisi ja ilmaisivat sen siten kuin osasivat, niin olivat mielestäsi heti vittumaisia.
Kyl hanhet osaa kans olla vittumaisia. Mua on hanhi koittanut purra, sähisten lensi kämänen päälle. Huiskin sitä hetulaan ja tajus mennä kauemmas. >(
- Teknodonna
LinerT.2 kirjoitti:
Että minä sitten tykkään sun tavastasi kirjoittaa :) Toi on taidetta.
Nythän sinulla olisi hyvä tilaisuus olla kunnon kristitty, ja rukoilla puolestani.
Kuumemittarikaan ei pysähdy.
(naurua) - nodata
Näin. Yksi uhkaili kerran kähisemällä Kaunissaaressa pikkutyttöä ja vei tältä evässämpylän kädestä. Se tuli täydellisenä yllätyksenä. <Reps>
Teknodonna kirjoitti:
Nythän sinulla olisi hyvä tilaisuus olla kunnon kristitty, ja rukoilla puolestani.
Kuumemittarikaan ei pysähdy.
(naurua)Onko sen väliä mitä jumalia rukoilee, kunhan ajatus on oikea. :)
Eikös tuon miesystävä ole marokkolainen mamu? Mitä tähän sanovat palstan persut?
- PisteetTiinalle
On se puoliksi suomalainenkin. Junekselle Tiina on tarpeen. Pitää sitä vähän aisoissa ja neuvoo käyttäytymistä, mikä onkin nyt tarpeen jos meinaa kehittyä vakavasti otettavaksi päättäjäksi. Se sähköröökien lutkuttaminen kuvatessa saisi loppua. On se niin tyhmän näköistä.
- outo_on
En käsitä kuinka kukaan nainen voi olla Junneksen kaltaisen mouhon kanssa.
- asioistatietävätaho
Selitys lienee siinä että ei tuo nainen itsekään ole mikään penaalin terävin kynä. Kyllä vakka aina kantensa valitsee.
- määritelmä
Rasisti öyhöttäjän yksinkertainen avovaimo
- Marokon_makkara
Kyllä mamuille aina suominaisia riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid130842En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene43619Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21558Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110523- 36512
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33461- 38447
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää115433Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni22397