Kokoomuksen pitkäaikainen slogan "mahdollisuuksien tasa-arvo" on pelkkää kusetusta. Toisin kuin väitetään, kyse ei ole siitä, lähtevätkö kaikki samalta viivalta vai saapuvatko kaikki yhtä aikaa maaliin. Kyse on siitä, että joidenkin radoille on kaivettu sudenkuoppia, ja siitä, että vain voittajalle on tarjolla jotakin kaikkien muiden jäädessä ilman. Käytännössä jos et ole ekstrovertti ADHD-tapaus joka sietää erittäin hyvin stressiä ja alati vaihtuvia pinnallisia ihmissuhteita, ja jollet ole ala-asteikäisestä asti kunnostautunut kympin oppilaana, ei sinulla kokoomuslandiassa ole mitään mahdollisuuksia hyväpalkkaiseen ja kiinnostavaan työhön.
Mahdollisuuksien tasa-arvo
PuhuvaAuto
1
140
Vastaukset
- Irwin_Leukanen
Poliittiset sloganit ovat vitsi sinänsä. Joskus aikoinaan Kokoomus julisti aatteeksen "dynaamisen korservatismin", joka on looginen mahdottomuus. Samanlainen epälooginen hirviö oli Neuvostoliiton hallintoaatteekseen julistama "demokraattinen sentralimi". Noita kuullessaan tekisi mieli naukata myötäsäälistä eräisiin intiaanikieliin omaksuttua "tulivettä", johon käsitteeseen sentään sisältyy aistinvaraista loogisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466130
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253736Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282931- 492620
- 412560
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262026Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691924Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281620