Vaaleissa Donner ja Tala kilpailivat suosiosta. Donner Helsingissä ja Tala Riihimäellä. Miten kävi?
Donner vs Tala
15
163
Vastaukset
-Vaaleissa Donner ja Tala kilpailivat suosiosta. Donner Helsingissä ja Tala Riihimäellä. Miten kävi?
Elätkö harhåissa?
BåååHåHååååå- resultatet
Donner fick över 900 röster och Tala 59.
- KymmenenVähemmön
Heikki sai ylen sivujen mukaan 49 ääntä.
- träskända
Det var väl inte i Riihimäki utan i Järvenpää som Tala var kandidat ?
- helsingfors
Donner exakt 969.
Donner 900 , Tala och Kaitera ihop fick inte ens Donners . Bittert, bittert för fenno, men ack så skönt för oss normala.
- loppuslut
Peppu-Reino kirjoitti:
Donner 900 , Tala och Kaitera ihop fick inte ens Donners . Bittert, bittert för fenno, men ack så skönt för oss normala.
Måste kännas bittert för TALA, hans storhetstid är förbi.Inte ens hans trogna talabaner fick ihop mera än ynkliga 49 röster.
loppuslut kirjoitti:
Måste kännas bittert för TALA, hans storhetstid är förbi.Inte ens hans trogna talabaner fick ihop mera än ynkliga 49 röster.
Storhetstid? Storhetsvansinne träffar nog bättre.
Numeråt ån kiinnåstavia.
Itse suåsin 1300/1500 -pähkäilyä
:-)- tyrmäys
Donner pyyhki Talalla lattiaa
- Eitunneta
Donner tunnetaan mutta kuka ihme on Tala. Onko hän joku Persu vai?
- kunnia.suomelle
Talan, entisen suomalaisuuden liiton puheenjohtajan, teesit ovat edelleen voimassa, ne pysyvät ikuisuuteen, hieno mies, oikea aitofenno
- Puolueetonta
Onko joku puolue hyväksynyt Talan teesit? Ei varmasti yksikään.
- SL_vs_nykypäivä
SL ei taida olla ihan nykypäivää. Toimiiko SL:ssä esim. uussuomalaisia? Pyydetäänkö heitä sinne?
- Keskinäinenklubi
Kuinka Suomalaisuuden Liitto pystyikään vajoamaan pois kansalta pienen piirin keskinäiseksi klubiksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa853598Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292373Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1412018Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.34871- 44801
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30790Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen60734Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet3726- 40687
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies87676