Huomenna alkavat sitten jääpallon MM-kisat Kazanissa, Venäjällä. A-sarjassa pelaavat Suomen lisäksi ennakkosuosikki Venäjä, Ruotsi, Kazakstan, Norja sekä pienen tauon jälkeen eliittimaiden joukkoon palaava USA. Avausottelussaan Suomi kohtaa huomenna Kazakstanin klo. 13.00.
Myös B-sarjan MM-kisat pelataan samassa kaupungissa, mistä johtuen kisoissa onkin tällä kertaa ennätysmäärä osallistujia eli peräti 12 maata. B-sarjassa kilpailevat Valko-Venäjä, Kanada, Unkari, Viro, Hollanti ja uusi tuttavuus Mongolia. Voittaja pääsee karsimaan sarjanoususta A-sarjassa viimeiseksi jäänyttä maata vastaan, eli todennäköisesti Valko-Venäjä kohtaa USA:n.
Mitäs veikkaatte Suomen sijoituksesta? Itse en usko toiseen perättäiseen mestaruuteen, mutta toivon mukaan sieltä jonkin väriset mitalit on pojilla kotiintuomisina.
Onkos muuten kukaan sattunut löytämään kisojen virallisia kotisivuja vai onko sellaisia edes olemassa?
MM 2005 (30.1.-6.2.)
7
990
Vastaukset
- kokeilla
jos ymmärtää kieliä.
http://www.raketa-kazan.ru/
http://www.kentasbandysida.nu/- bandy man
Kiitti linkeistä. Löytyi myös tällainen reaaliaikainen tulosseurantasivu: http://www.goalwire.com/?sport=1
Suomella alkoi kisat aika nihkeästi, vaikka Kazakstan nykyään ihan tasokas vastustaja onkin. Venäjä sen sijaan antoi kunnon selkäsaunan jenkeille lukemin 19-1.
Liekö sitten taktinen veto kisojen järjestäjiltä tuo USA:n laittaminen Venäjän avausvastustajaksi. Näin Venäjä sai heti kättelyssä maalihanat auki ja lisää itseluottamusta seuraaviin peleihin.
- Sergels torg
Uskon että Suomi puolustaa menestyksekkäästi viime vuoden titteliä.
- Inland Finn
Pelit menivät todella alakanttiin. Valitettavasti muutama avain pelaaja sairastui, ja muutama varapelaaja jopa jouduttiin lennättämään Suomesta saakka.
Ensi vuonna on sitten uudet MM kisat, ja varmasti jotakin jäi mieleen näistä kisoista.
- Jones
Olipa todella surkea alku kisoille tasuri Kazakstania vastaan maalle, joka kuuluu lajin pohjamutiin (Ranking: Venajä, Suomi, Ruotsi -tyhjää, tyhjää, tyhjää - Norja, - ja taas paljon tyhjää - ja loput maat kisoissa)
- Ajan tasalla
Ootpa Jones vähän ajastasi jäljessä. Kyllä Kazakstan nykyisin on ihan kelpo porukka, varmaan Norjaa kovempi.
- Alex
Ranking on enemmänkin Venäjä, Ruotsi, Suomi, Kazakstan, Norja -----------tyhjää------------ USA
Kazakstan on kova joukkue, tuo tasuri ei ollut yllätys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683