Onko joku kokenut sa.aa ja mikä todella auttaa?. APUA!!
heräsin pari 3 päivää sitten niin kovaan suu/hammas särkyyn. Sain seuraavalle päivälle ajan yksityiselle hammaslääkärille. Ne otti röngten kuvat ja eivät löytänyt mitään. Ei ollut reikiä. He sanoivat että se voi viitata siihen että olen aloittanut narskuttaa hampaita öisin.
Olen syönyt tässä Buranaa ja joo kyllähän noi särky lääkkeet auttaa. Mutta sitten taas alkaa sama rumba.
Mitä kannattaa tehdä ja kokeilla.? Ja onko muilla ollut sama juttu/ kokemuksia.
KAUHEE KIPU.
jennaerika95
0
514
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3524471Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1452515Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822136- 1451670
- 261207
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!431200- 351158
- 791091
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!3451035Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1411023